Juu kyllä täälläkin vain tekisi koko ajan enemmän ja enemmän mieli heittää vesilintua tuolla pelillä.
Ja Pleikalla...
Ja joku joka tuosta UPnP:n pois ottamisesta kertoi niin itse tein sen. Arvatkaa auttoiko? Ei. Yllätys? Ei. Offline pelit ne vain jatkoi nykimistä, selostajien puhe kuului yhdessä vaiheessa kaikumalla, ihan kuin olisi muoviputkeen puhunut.
Sekä myös musiikit pätki hallissa. On niin rikki tämä peli, että huhhuh. Mutta arvatkaas mikä mulla sitten loppupelissä auttoi tuohon kuvan nykimiseen...otin koko netin pois Pleikalta päältä. Ja heti kun iski netin takaisin niin sama ongelma tuli takaisin.
Mulla oli myös Demossa jo tuota nykimis ongelmaa. Ja mulla on ollut tuossa Pleikassa muutenkin nyt jonkun aikaa hirveä nettiongelma...kuten olen täällä valitellut. Kadottelee yhteyttä ihan millon huvittaa ja Änäriä mahdoton edes pelata netissä, ei ole yhtään hauskaa. Tuohon vielä se älytön kuvan nykiminen niin voi tsiisus. Onse kumma, 99% muista talouden laitteista rakastelee netin kanssa ihan innoissaan. PS4 on näköjään toista sorttia.
Alkaa ideat loppua. Ei tällästä kikkailua pitäisi kuluttajan joutua harrastamaan jos ostaa PS4:sen ja NHL 15:sta. PS4:sta vain piuhat seinään ja telkkariin ja virrat päälle ja netti päälle, sitten Änäri sisään ja nauttimaan. Noin sen pitäisi mennä, mutta tämä nyt on kaukana siitä. Kai se on pakko koittaa saada tuota takuuseen, jos olisi laitteessa vikaa. Ei ainakaan tuollainen offline pelin pätkiminen netin ollessa päällä ole millään tavalla hyväksyttävää. Vian on pakko olla laitteessa tai pelissä, ei kuluttajan päässä.
V*tun Sony, PS4, EA ja NHL 15!
Kiroan kaikki alimpaan helvettiin ja pääsevät takaisin taivaaseen kun joskus pääsen taas nauttimaan Änärin pelaamisesta...