Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kysymys!

PS4 versio. HUTissa loukkaantu pelaaja. Pelaaja ei voi olla kokoonpanossa. Pelaaja tarvii ottaa pois kokoonpanosta, mutta ei palaudu loukkaantumisestaan kun on reservissä. Mihin se ukko tarvii laittaa että parantuu? Vai tarviiko tässä alkaa ostaa niitä jotain kuntouttamiskortteja?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hard reset reitittimelle, jumalaton paniikki, kännykän netillä ohje miten reititin takasin kuosiin, homma hoitoon, upnp pois päältä ja peli käyntiin. Näin se toimi mulla, ei silti varmaan kaikilla :D

Juu, itse tappelen vieläkin tuon kanssa. -.- Ei mitään hajua, että millä tuon saan korjattua!? Demossakin oli jo samaa, voi vatunvattu...

Jos joku osaa edes jotenkin auttaa tai löytää jostain jotain neuvoja niin olen enemmän kuin kiitollinen! :o
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Miks minusta tuntuu tällä hetkellä, että taidan ostaa tuon pelin hinnalla jotain muuta.. Minun hermoilla ei yksinkertasesti vaan pysty säätämään koko ajan jotain, että saa pelata vähän next gen kiekkoo :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Miks minusta tuntuu tällä hetkellä, että taidan ostaa tuon pelin hinnalla jotain muuta.. Minun hermoilla ei yksinkertasesti vaan pysty säätämään koko ajan jotain, että saa pelata vähän next gen kiekkoo :D

Juu ei tarvinnut säätää. Ennakkotilaus storesta, automaattilataus ja klo 00 peli käyntiin ja peli toiminut ongelmitta.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Juu ei tarvinnut säätää. Ennakkotilaus storesta, automaattilataus ja klo 00 peli käyntiin ja peli toiminut ongelmitta.
Eli kaikilla ei siis oo ongelmia ton kanssa.. Hitto.. Kovasti tekis mieli kyllä hommata tämä tekele ens viikonloppuun mennessä.. Vois sihauttaa muutaman oluen ja ottaa kunnolla selkään paremmilta pelaajilta.. Voikos tässä nyt pelata kavereita vastaan netissä? Eli jos esimerkiks omenanraato olisit mun ystävissä, niin voisinko pelata sua vastaan pyynnön lähettämällä? Olikohan nyt tarpeeks epäselvästi selitetty..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikös tässä just nimenomaan toi kaveria vastaan pelaaminen ole oikeastaan ainut mahis pelata netissä.

Ja ilmeisesti pätkimis ongelma liittyy omaan nettiin ja reitittimen asetuksiin?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikös tässä just nimenomaan toi kaveria vastaan pelaaminen ole oikeastaan ainut mahis pelata netissä.

Ja ilmeisesti pätkimis ongelma liittyy omaan nettiin ja reitittimen asetuksiin?
Sepä riittääkin mulle täydelleen :) Mulla vaan oli jostain jääny sellanen mielikuva, että noin ei pystyny tekemään. Onneks olin väärässä. Tämän änärin ympärillä on kyllä ollu niin paljon kaikkea hässäkkää, että sotkeutuu jo omatkin ajatukset.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikös tässä just nimenomaan toi kaveria vastaan pelaaminen ole oikeastaan ainut mahis pelata netissä.

Ja ilmeisesti pätkimis ongelma liittyy omaan nettiin ja reitittimen asetuksiin?

Ei se nyt sentään ainut mahis ole. Voi toki pelata ranked 1 vs. 1 -pelejä ja Huttia tietenkin. Se on kuitenkin totta, että onhan tässä vähän orpo olo, kun on kerennyt tottumaan vanhoilla konsoleilla paljon monipuolisempaan valikoimaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

En tiedä, kai se on pakko luovuttaa. Ei tuo UPnP:n rassaaminenkaan mitään auta...huoh.

Myyntiin, palautukseen, takuuseen. Aivan sama, ei tätä paskaa enää jaksa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Juu kyllä täälläkin vain tekisi koko ajan enemmän ja enemmän mieli heittää vesilintua tuolla pelillä. :rolleyes: Ja Pleikalla...

Ja joku joka tuosta UPnP:n pois ottamisesta kertoi niin itse tein sen. Arvatkaa auttoiko? Ei. Yllätys? Ei. Offline pelit ne vain jatkoi nykimistä, selostajien puhe kuului yhdessä vaiheessa kaikumalla, ihan kuin olisi muoviputkeen puhunut. :D Sekä myös musiikit pätki hallissa. On niin rikki tämä peli, että huhhuh. Mutta arvatkaas mikä mulla sitten loppupelissä auttoi tuohon kuvan nykimiseen...otin koko netin pois Pleikalta päältä. Ja heti kun iski netin takaisin niin sama ongelma tuli takaisin.

Mulla oli myös Demossa jo tuota nykimis ongelmaa. Ja mulla on ollut tuossa Pleikassa muutenkin nyt jonkun aikaa hirveä nettiongelma...kuten olen täällä valitellut. Kadottelee yhteyttä ihan millon huvittaa ja Änäriä mahdoton edes pelata netissä, ei ole yhtään hauskaa. Tuohon vielä se älytön kuvan nykiminen niin voi tsiisus. Onse kumma, 99% muista talouden laitteista rakastelee netin kanssa ihan innoissaan. PS4 on näköjään toista sorttia.

Alkaa ideat loppua. Ei tällästä kikkailua pitäisi kuluttajan joutua harrastamaan jos ostaa PS4:sen ja NHL 15:sta. PS4:sta vain piuhat seinään ja telkkariin ja virrat päälle ja netti päälle, sitten Änäri sisään ja nauttimaan. Noin sen pitäisi mennä, mutta tämä nyt on kaukana siitä. Kai se on pakko koittaa saada tuota takuuseen, jos olisi laitteessa vikaa. Ei ainakaan tuollainen offline pelin pätkiminen netin ollessa päällä ole millään tavalla hyväksyttävää. Vian on pakko olla laitteessa tai pelissä, ei kuluttajan päässä.

V*tun Sony, PS4, EA ja NHL 15! :D Kiroan kaikki alimpaan helvettiin ja pääsevät takaisin taivaaseen kun joskus pääsen taas nauttimaan Änärin pelaamisesta...

Samoilla linjoilla.... Demo toimi lataamisen jälkeen moitteetta ekan pelaamiskerran, sen jälken alkoi nykimään. Asentelin uudestaan pari kertaa, ei auttanut kuin ehkä sen ekan pelikerran. Keksin, että kun boottaan koko pleikkarin ja menen suoraan demoon kun ps on käynnistynyt, peli ei nyi. Tämä ei selvästi päde kokoversioon.

En ole uskaltanut mennä nettiin pelaamaan, koska minulla oli nhl 14 usein ongelmia lagin kanssa, ja aattelin että jos tämä nykiminen on netissä ja pälle lagaa, ei siinä oikein pääse pelistä nauttimaaan. Mutta onko tosiaan niin, että tämä on vain offline-puolen ongelma? Itseä ei offline-pelaaminen kiinnosta pätkän vertaa, joten sittenhän tämä ei oikeastaan haittaa... Jos versuspelit ja hutin online toimii, niin ei tosiaan ole iso ongelma itselle. Korjauskeinot toki kelpaisi kyllä tännekin :) Oli jo ps lähdössä vaihtoon kun luulin että joku vain minulla esiintyvä ongelma x)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pelaaminen ja presentaatio on kivaa, mutta toi pelaajan luonti ym sellasta kuraa, että huhhu! Pelaajille tulee gm.ään aivan eri kehittyvyydet ja potentiaalit mitä laittanut..Myöskään kun pelaajan muokkausta ei ole menee tässä homassa ikuisuus. Siihen kun lisätään kokoonpano siirroissa jäätyminen noin 5 kertaa eilis illan aikana.

Ja eikö noita itse tehtyjä pelaajia voi edes poistaa mistään. Kyl alkaa menee pata jumiin tälläsen pask... kanssa. Ps4 kyseessä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

[PS3]

Mites jengillä toiminu tuo returning user bonus? Itellä peli sanoi vaan että en oo pelannut NHL14 eikä antanut yhtään pakettia! :)

Sama tunnus ku NHL14 millä keräsin tyyliin kaikki tiimit ja pelaajia yli tuhat kokoelmissa, kiekkojakin yli 200k... Yhhyyyyy... :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Samoilla linjoilla.... Demo toimi lataamisen jälkeen moitteetta ekan pelaamiskerran, sen jälken alkoi nykimään. Asentelin uudestaan pari kertaa, ei auttanut kuin ehkä sen ekan pelikerran. Keksin, että kun boottaan koko pleikkarin ja menen suoraan demoon kun ps on käynnistynyt, peli ei nyi. Tämä ei selvästi päde kokoversioon.

En ole uskaltanut mennä nettiin pelaamaan, koska minulla oli nhl 14 usein ongelmia lagin kanssa, ja aattelin että jos tämä nykiminen on netissä ja pälle lagaa, ei siinä oikein pääse pelistä nauttimaaan. Mutta onko tosiaan niin, että tämä on vain offline-puolen ongelma? Itseä ei offline-pelaaminen kiinnosta pätkän vertaa, joten sittenhän tämä ei oikeastaan haittaa... Jos versuspelit ja hutin online toimii, niin ei tosiaan ole iso ongelma itselle. Korjauskeinot toki kelpaisi kyllä tännekin :) Oli jo ps lähdössä vaihtoon kun luulin että joku vain minulla esiintyvä ongelma x)

Onko sun laitteisto sellainen että se voi toistaa tuota 1080p kuvaa? Itellä kävi mielessä se että kun PS3 toistaa änärin 720p kuvalla ja tämä uusi tarvii sen ihan FullHD töllön toistaaksen ylipäänsä kuvan oikein eli vähintään FullHD. HDReady töllöllä esimerkiksi pitää käyttää heikompaa kuvan laatua.
PS4 järjestelmästä jos vain pystyy niin kokeilisin kyllä noita kuvan asetuksia säätää. Tuo nykiminen kuullostaa siltä että 60 sivua sekunnissa on jollekin laitteelle liikaa, tai sitten se on peliin joutunut vika.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tämä lista puuttuvista pelitiloista ps4/Xone versioissa on niin pitkä että saa silmät kirvelemään! Aivan käsittämätöntä pyytää täyttä hintaa pelistä jossa on 1/4 osaa siitä määrästä tavaraa kuin viime vuonna oli. joitain on lupailtu päivitysten myötä takas. Mutta pelkään kun kyseessä on EA niin joko ne tulee maksullisina DLCnä tai sitten ne siirtyy vähin äänin NHL16. Ja olen jo kuullut kauppiailta että tämä on myynyt todella hyvin, joka tarkoittaa että EA voi jatkaa tätä sontaa. Koska ihmiset ostavat näemmä mitä vain kunhan siinä lukee NHL!

-No EASHL

-No OTP

-No NHL 94 Mode

-There are no offline seasons in HUT

-There are no tournaments in HUT

-You cannot play a friend in HUT

-No Winter Classic

-No GM Connected

-No Shootout

-No Live the Life

-No be a CHL Pro

-No be a NHL Pro

-Being drafted is now just a random assignment to a team, no way to influence when you are drafted

-You cannot draft players in Be A GM Mode

-No fantasy draft in Be A GM Mode

-No be a Legend Mode

-No Season Mode

-No Tournament Mode

-No Playoff Mode

-No Battle For The Cup

-No Creation Zone

-No Edit Team

-No Edit Player

-No Customize AI

-No Build Your AI

-No Create A Play

-No Custom Music

Edit 1: No simming between shifts in Be A Pro Mode

Edit 2: No Custom Cameras

Edit 3: No Mobile Companion App for HUT

Edit 4: No HUT Action Tracker"

Edit 5: You cannot create a team

Edit 6: No soundtrack like previous years
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kysymys!

PS4 versio. HUTissa loukkaantu pelaaja. Pelaaja ei voi olla kokoonpanossa. Pelaaja tarvii ottaa pois kokoonpanosta, mutta ei palaudu loukkaantumisestaan kun on reservissä. Mihin se ukko tarvii laittaa että parantuu? Vai tarviiko tässä alkaa ostaa niitä jotain kuntouttamiskortteja?

Kuntoutumiskorteilla paranee pelaajat vain ja ainoastaan. Katot sieltä että mikä sillä pelaajalla on, eli onko jalka paskana vai mikä, ja mitenkä pitkäikäisestä vammasta on kyse, ja sitten eikun huutokauppaan vastaavaa korttia etsimään.
 
Hieno bugi tässä be a pro:ssa. Oon jo pari kertaa saanu kokea tämän. Oon ottanu viien minuutin jäähyn, ja ku jäähy päättyy, jään vaan istumaan jäähyaitioon loppueräksi.

E: Nyt mun jäähyä jatkettiin jopa toiseen erään. Hyvä tehä tuloksia boksista käsin. Rakastan EA:ta!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Voiskos joku kertoa jo, että mistä Be a GM:ssä se strategian vaihto onnistuu siten että ne säilyy? Kun en tosiaan voi kuin ennen peliä valita ne ottelukohtaiset.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Hieno bugi tässä be a pro:ssa. Oon jo pari kertaa saanu kokea tämän. Oon ottanu viien minuutin jäähyn, ja ku jäähy päättyy, jään vaan istumaan jäähyaitioon loppueräksi.

E: Nyt mun jäähyä jatkettiin jopa toiseen erään. Hyvä tehä tuloksia boksista käsin. Rakastan EA:ta!

5+10min ja suihkuun?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kai pystyy tässä uudessa änärissä sentään pelaamaan 2vs2 offline pelejä?
 
Ylös Bottom