Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Siis onko tuo team play toisin sanoen sparri ? Vai pystyykö sinne mennä porukalla tai kutsua kavereita ?
Se on sparri ilman omia pelaajia. Porukalla ei pääse automaattisesti samaan peliin hakemaan, eikä kavereita voi peliin kutsua.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Nonni kiitti mulle riitti. Ei täs hutissa oo yksinkertasesti enää mitään tolkkua. En jaksa tuhlata enää aikaani tähän mitä tä aiheuttaa aina ku tätä koittaa pelata, turhaan rasittaa hermoja tällä kuralla. Eli yhteenvetona tästä, huutokaupasta löytyy n.15min sisällä ihan kohtuu pelureita lähtöhinta 50:llä tunnin myyntiajalla. Ainoa mihin tätä huttia enää käytän tulee olemaan pakkojen ostelemiseen coinsseilla mitä pelaajista saa irti. :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

2 peliä OTP riitti. Hirvittävää kuraa. Kauhea viive mitä tahansa tekeekin ja pakilla pelasin niin tuntu olevan joku avustus päällä. Seuras kokoajan jotain kaveria ja lähti seilaa itsestään mihin sattu. On tuo vaan farssi.

Ainut pelaamisen arvonen on kaveria vastaan 1v1 sohvalla tai netissä ja GM paremman puutteessa. Olin käsittänyt että pääsee porukalla vääntämään tota kun nimi on online team play tai sitten tuntematottomien kanssa. Näemmä vain jälkimmäinen ja toikin on tehty ihan juosten.

On kyllä huvittavaa huonolla tavalla että Fifa ja Madden on iha pelattavaa tavaraa mutta tää on ihan ripulia noihin verrattuna :/
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Yritin tuota OTP:tä pelata. Aika kauheaa sähläystä. Hyvällä porukalla voisi olla mahdollista pelata, mutta ei taida pystyä. Eikö tuota kameraa saa lukittua omaan pelaajaan? Ihan pikkuisen hankalaa pelata pakkina kun ei tiedä missä kohtaa kenttää olet. Nouset hyökkäykseen ja yrität olla siniviivalla, mutta sehän menee aina pitkäksi ja oletkin hyökkäyksen kärkenä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Siitä touchpadistä kun painaa, niin kamera siirtyy omaan ukkoon.

Edit. On kyllä ihan karmeeta kuraa toi OTP. Kaikki jenkit ja eurooppalaiset sekasin ja viive on jotain 0,5-1 sekunnin luokkaa. Ei pysty tekemään yhtään mitään. En yhtään ihmettele että kaikki pelaajat törmäilee toisiinsa, kun ei niitä vaan pysty väistämään. V*tun EA yrittäisit edes..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä hevonkakkaa, onko tähän ikinä tulossa online multiplayeriä, että pystyy kavereiden kanssa pelaamaan samalta sohvalta!? Odotin jo innolla tuota päivitystä, muttei sieltä sohvapäivitystä tullutkaan vaan jotain ihan uskomatonta muuta kuraa mitä ei tarvitse enään kyllä kokeilla!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joo itselläkin oli ongelmaa ton OTP kanssa kun joka kerta kun yritti peliin mennä, joutui jenkkien kanssa samaan.
Viive oli aivan järkyttävä eikä tossa muutenkaan ollu mitään järkeä. Jos niille euroservuille pääsis niin vois koittaa
uusiks..
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Alkaa änäri olla nyt sellaisessa kunnossa, jossa sen olisi pitänyt olla (vähintään) jo julkaisupäivänä. Poislukien pelimoodit. PS4.

HUTtissa tuli bugi vastaan, jossa oman joukkueen pelaajilla on samat pelinumerot. Onko entisellä sukupolvella voinut vaihtaa pelinumeroita? Nyt kentällä kaksi #77 kun ei numerointi toimi.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

HUTtissa tuli bugi vastaan, jossa oman joukkueen pelaajilla on samat pelinumerot. Onko entisellä sukupolvella voinut vaihtaa pelinumeroita? Nyt kentällä kaksi #77 kun ei numerointi toimi.
HUT:ssä pelaajan numero ei vaihdu, eikä sitä voi vaihtaa, vaikka joukkueessa olisikin useampia samaa numeroa käyttäviä pelaajia. Sama ominaisuus on ollut alusta saakka jokaisessa versiossa, jossa HUT on ollut mukana.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

HUT:ssä pelaajan numero ei vaihdu, eikä sitä voi vaihtaa, vaikka joukkueessa olisikin useampia samaa numeroa käyttäviä pelaajia. Sama ominaisuus on ollut alusta saakka jokaisessa versiossa, jossa HUT on ollut mukana.

No itselläni on joku bugi liittyen noihin pelinumeroihin, sillä joukkueesta löytyy Minnesotan Haula ja Koivu, molemmilla pelinumerona #9. :rolleyes: Haula kyllä minusta pelaa numerolla 56? Että mistäköhän tuo mahtaa johtua?

Onko muilla tullut vastaan, ettei saa HUT:ssa niitä "sarjassa pysyminen-", "nousu-" ja "mestaruusbonuksia"? Muistelisin että 10 divarista --> 3. divariin asti taisi tulla kaikki niin kuin pitikin, mutta esimerkiksi ekan 1.divarikauden jälkeen tipuin takaisin 2.divariin, josta taas äsken nousin takaisin 1.divariin. Silti ei tullut bonusta muuta kuin mestaruudesta, eli sarjassa pysymisestä ja noususta ei tullut sen valikon lupaamaa bonusta... :confused: Kyllähän tuo tympäsee, kun jää monen tonnin edestä puckseja saamatta. Selityksenä ei oikein voi olla sekään, että ne olisi voittanut aikaisemmin, koska niin ikään ensimmäisellä 2.div-kaudella voitin mestaruuden.

Alustana PS4.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No itselläni on joku bugi liittyen noihin pelinumeroihin, sillä joukkueesta löytyy Minnesotan Haula ja Koivu, molemmilla pelinumerona #9. :rolleyes: Haula kyllä minusta pelaa numerolla 56? Että mistäköhän tuo mahtaa johtua?

Onko muilla tullut vastaan, ettei saa HUT:ssa niitä "sarjassa pysyminen-", "nousu-" ja "mestaruusbonuksia"? Muistelisin että 10 divarista --> 3. divariin asti taisi tulla kaikki niin kuin pitikin, mutta esimerkiksi ekan 1.divarikauden jälkeen tipuin takaisin 2.divariin, josta taas äsken nousin takaisin 1.divariin. Silti ei tullut bonusta muuta kuin mestaruudesta, eli sarjassa pysymisestä ja noususta ei tullut sen valikon lupaamaa bonusta... :confused: Kyllähän tuo tympäsee, kun jää monen tonnin edestä puckseja saamatta. Selityksenä ei oikein voi olla sekään, että ne olisi voittanut aikaisemmin, koska niin ikään ensimmäisellä 2.div-kaudella voitin mestaruuden.

Alustana PS4.

Jos tätä tarkoitit niin saat bonuksen vain siitä mitä suoritit=
Pysyminen saat pysymisen bonuksen.
Nousu saat ylenemisbomuksen.
Mestaruus saat sivisioonamestaruudenbonuksen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olen pelannut tätä peliä nyt n. 50 matsia ja olen tullut siihen tulokseen että itse pelitapahtuma ja pelaaminen on ihan täyttä paskaa. Vitunmoista stressaavaa ähellyspaskaa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olen pelannut tätä peliä nyt n. 50 matsia ja olen tullut siihen tulokseen että itse pelitapahtuma ja pelaaminen on ihan täyttä paskaa. Vitunmoista stressaavaa ähellyspaskaa.

No no, tätähän se jääkiekko on, pääosin sekavaa peliä. Toisinaan taas on pelejä jotka on ihan taktista hommaa, toisinaan pääedellä joka suuntaan.


Onko muuten kukaan pelannut tuota Be A Pro:ta, olen käsittänyt että siinä ollaan koko ajan kentällä, eikä siis siten että se on kuin live the life, mutta VAIN simuloinnit puuttuu? Mikähän tässä nyt pitää paikkansa sitten?
Ollaanko siinä kentällä koko ajan vai ollaanko vaihdossa lainkaan? :rolleyes:
Ja tekeekö omat pisteitä kun olen itse vaihdossa vai onko se oman ukon tehtäviä taas?
Kuinkahan pitkät erät tuossa pitäs olla ettei otelu kestä montaa tuntia mutta että en olisi itse joka paikassa tekemässä kaikkea?
Väsymystä ainakin isolle jotta joka ketju käy kentällä, vai käykö ne?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No no, tätähän se jääkiekko on, pääosin sekavaa peliä. Toisinaan taas on pelejä jotka on ihan taktista hommaa, toisinaan pääedellä joka suuntaan.


Onko muuten kukaan pelannut tuota Be A Pro:ta, olen käsittänyt että siinä ollaan koko ajan kentällä, eikä siis siten että se on kuin live the life, mutta VAIN simuloinnit puuttuu? Mikähän tässä nyt pitää paikkansa sitten?
Ollaanko siinä kentällä koko ajan vai ollaanko vaihdossa lainkaan? :rolleyes:
Ja tekeekö omat pisteitä kun olen itse vaihdossa vai onko se oman ukon tehtäviä taas?
Kuinkahan pitkät erät tuossa pitäs olla ettei otelu kestä montaa tuntia mutta että en olisi itse joka paikassa tekemässä kaikkea?
Väsymystä ainakin isolle jotta joka ketju käy kentällä, vai käykö ne?
Käsittääkseni olet yhdessä ketjussa ja muun ajan istut vaihtopenkillä vailla mahdollisuutta skipata seuraavaan vaihtoon.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olen pelannut tätä peliä nyt n. 50 matsia ja olen tullut siihen tulokseen että itse pelitapahtuma ja pelaaminen on ihan täyttä paskaa. Vitunmoista stressaavaa ähellyspaskaa.

Itse oon ärsyyntynyt tähtipelaaja vaikeustasolla siihen että matsit on aina kamalia maalintekokilpailuja. Vaikka omalla luukulla vartiois itse Tuukka-muuri tai kuka tahansa muu tähtikassari niin torjuntaprosentit on jotain 85% luokkaa tai jopa selvästi huonompia. Vastustajan mokke taas torjuu jotain 95% useimmiten. Eli lähinnä itse painostan ja lauon mutta silti on tasaisia matseja. Ja tämä aina vastustajajoukkueen tasosta huolimatta.

Tuntuu että oma veskari sylkee kiekkoja ihan liikaa eteen kun vastustaja taas ottaa koppeja tai torjuu kulmiin. Ripareista sit tulee maaleja. Omat puolustajat on kans aivan jäisiä. Ne seisoskelee vähän liian kaukana pidettävästä miehestä ja jos siinä oman maalin edessä vastustaja saa kiekon niin eivät käytä pokea, mailannostoa eikä taklausta. Sit jos itse vahtii maalinedustaa niin kukaan ei karvaa kiekkoa pois. Oman joukkueen tekoäly tuntuu siis aika rammalta vaikka kuitenki vastustajan tekoäly puolustuksessa toimii ihan ok.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jos tätä tarkoitit niin saat bonuksen vain siitä mitä suoritit=
Pysyminen saat pysymisen bonuksen.
Nousu saat ylenemisbomuksen.
Mestaruus saat sivisioonamestaruudenbonuksen.

En tiedä oliko edellinen viestini sekava, mutta otetaan nyt lyhyesti tuo meikäläisen viimeisin 2.divarikausi, jonka päätteeksi nousin 1. divariin:

En muista enää niitä pistemääriä, mitä vaadittiin sarjassa pysymiseen, nousuun ja mestaruuteen, mutta tosiaan 9 ottelun saldona 8 voittoa ja 1 tappio, eli sain tarvittavan pistemäärän 2.divarissa pysymiseen--> Ei tullut pysymisbonusta. Muutaman pelin jälkeen taas tarvittavat pisteet nousemiseen --> Ei tullut ylenemisbonusta. Sitten vielä muutama peli lisää ja 2.divarin mestaruus --> Siitä tuli mestaruusbonus 4000 pucksia. Eli en saanut noita kahta ensimmäistä bonusta ollenkaan. Kyseinen kausi oli toinen 2.divarissa, eikä syynä oikein voi olla se että olisin saanut ne ekalta 2.div kaudelta, koska mestaruusbonus tuli toisellakin kerralla normaalisti. :confused:

Harmittaahan tuo, kun jää itse ansaitut "rahat" saamatta, nopeuttaisi huomattavasti esim. uusien pelaajien ostoa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Joo eikait tässä muuta kun odottelemaan NHL16:a. Tuntuu, että viimeinen päivätys hidasti myös tuota normimoninpeliä. Kaikki käskyt tapahtuu hirveällä viiveellä ja mikään ei toimi.
 
Ylös Bottom