Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itse ostin pelkän HUTin takia ja hyvin on maistunut. :)
Kait se sitten pitää lähtä ostamaan, ku onhan se änäri aina oltava hyllyssä[emoji1] Niin ja onhan siinä toki myös onlinevs. moodi joka kyllä maistuu mulle.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No mitäs ootte mieltä uudesta änäristä? Kannattaako tätä ostaa pelkän HUTin takia neloselle?

Hutti on maistunut kyllä. Ainut et itte on niin paska pelaamaan et rasittaa tuo momentum ku vastustaja upottaa joka paikasta :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No mitäs ootte mieltä uudesta änäristä? Kannattaako tätä ostaa pelkän HUTin takia neloselle?

Se riippuu aika pitkälle siitä et tykkäätkö pelata online vai offline. Offline kaudet ja turnaukset on karsittu pois HUTista eli käytännössä voi pelata vai online. Yksittäisiä matseja AI:ta vastaan, mut se jos joku on tylsää :D Pelattavuus on parasta, mitä änärit on toistaiseksi tarjonnut (mun mielipide) ja HUT parissa itse ainakin viihdyn.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onkos joku saanut avattua Scouting Master -trophyä? Yritin tietoisesti tehdä sen, kun kokeilin Be a GM, mutta en saanut sitä. Scouttasin mielestäni jokaisen alueen useempaankin kertaan kauden aikana. Olen ehkä ymmärtänyt väärin sen ;)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onkos joku saanut avattua Scouting Master -trophyä? Yritin tietoisesti tehdä sen, kun kokeilin Be a GM, mutta en saanut sitä. Scouttasin mielestäni jokaisen alueen useempaankin kertaan kauden aikana. Olen ehkä ymmärtänyt väärin sen ;)
Avautuu vasta kauden jälkeen. Ei heti kun sen suorittaa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Avautuu vasta kauden jälkeen. Ei heti kun sen suorittaa.

Jooh kyllä se sieltä aukes. Olin jo kyllä pelannut kauden loppuun, mut tartti näemmä vielä muutama päivä mennä eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

minne noita synkroja voi ilmotella? en ole tätä foorumia lukenut pahemmin ni oon aika n00b...sorselsson ainaki äsken synkros...meni HERMOT
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

HUTissa on kyllä mieltä ylentävää semmoinen, kun hyvällä pelillä nouset 6. Divariin, missä yhtäkkiä kaikki pelit onkin vieraspelejä, ja joissa jokaisessa tulee turpaan 4-0, 3-0 ja niin edelleen.

Mikä helevetin online season se semmoinen on missä kaikki pelit on vieraspelejä(!)
+ vastustajalla ihme momentum päällä, että kaikki vedot menee vaikka mistä, ja mitkä ihmeen roiskasut. kun itsellä taasen on vaikka tyhjä maali edessä niin omat vetelee tolppaan ja yli yms.

Nyt 7. Divariin tiputtua olen törmännyt hauskaan touhuun, kun vihdoin olisi kotiottelu tulossa, niin vastustajat lähtee välittömästi linjoilta..

Alustana Xbone
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onkos jotain vinkkiä miten offline pelit saa olemaan lagaamatta, muuten kuin vetämällä nettipiuhan irti. Kivasti rullaa 20fps muuten, joten nautinnnosta ei oikein voi puhua.

Helvetin hienoa, että Ea:n yksinpelitkin lagaa. Vieläpä piuhalla kiinni 100/10 valokuidussa 9 pingillä, eikä YKSIKÄÄN muu peli kiukuttele.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Montako pystyy pelaan samalla konsolilla yhtäaikaa?

Nykykonsoleilla neljä pelaajaa offline-peleissä ja yksi pelaaja online-peleissä.

Eikö XBonella muka pysty pelaamaan enemmän offlinella? Siihenhän sentään pystyy 8 ohjainta yhdistämään toisinkuin PS4:llä.

Mutta minun kysymys kuuluukin, että mitä tällä PS4:n NHL15:sta pystyy nyt sit pelaamaan jos ei ole onlinea?

Ensiksi yritin Be a Pro:ta, mutta se on aivan sietämätöntä kuravelliä. Ennen pelasin 20min erillä ja simuloin muut vaihdot kuin omat. Nyt ei voi edes harkita samaa. Mutta ei auta vaikka laittais 10 minuutin erät niin silti tuo on sairaan typerää. Oon joku overall 68 jätkä huippujengissä. Tottakai mä oon heti ykkössentteri ja pelaan kaikki YVt, AVt ja peliaikaa tulee jotain 35 minuuttia kun saan ite päättää milloin meen vaihtoon ja milloin tuun takaisin kentälle. Ai niin. Enhän mää olekaan 1 sentteri, kun katson ketjuja. Mulla vaan on kaikki ykkösketjun jätkät rinnalla ja alotan pelit ja saan kaiken vastuun, mutta oon joo 3. ketjussa. Ja sit tosiaan katselen noin puolet ajasta tietokoneen koheltamista enkä voi käydä ees sillä aikaa SoMessa kun se heittää jossain vaiheessa minut kysymättäkäi kentälle. Ai prkl. Ei tätä oo vaan enää mitään järkeä pelata!

No sitten kokeillaan sitä HUT:tia kun monet on kehuneet. Saan tehdä oman joukkueen. Aika mageeta. Voin laittaa ihan oman nimen sille, mutta en saa valita edes pelipaidan ulkonäköä. Se tuli suoraan "suosikkijoukkue"-valinnasta eikä paljon kyselty. Voi kiitos. Sitähän se tarkoittaa, että jos Minnesota Wild on kiinnostavin joukkue, että haluan omalle joukkueelleni samat asut. Ja sitten. Tässä(kään) ei ole mitään kautta vaan random single-matcheja vaan peräkkäin. Mikä järki? Niinkun mistä mä pelaan tätä?

Ja kun ei ole sitä peruskauttakaan mikä oli jo siinä aivan ensimmäisessä NHL pelissäni minkä joskus omistin. Mikähän NHL91 se lie olikaan. Oikeesti. Googlettakaa miltä se peli näytti. Ok. Nyt näyttää paremmalta mutta for realz! Jääkiekkopeli missä ei ole edes KAUTTA. Tästä mä maksoin täyden hinnan? Eikö tää pitäis voida jo palauttaa epäkelpona? Tämä ei ole kokonainen.

Vai onko jotain ideoita miten mä voin tätä pelata, jos en pelaa nettimatseja? Niin että siinä olis jotain mieltä. Ärsyttää ragettaa ja whinettää netissä tyhjänpäiväisestä pelistä, mutta nyt on minunkin sietokyky ylitetty. Tää on ihan farssia.

Edit: Sori... piti itekin googlettaa. Ei se ollutkaan NHL 91 vaan 94. Eihän siitä oo kuin 21 vuotta.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikö kukaan pelaa näitä netissä kaverin kanssa samalta sohvalta? Onhan tää nyt perkele kun ea alkaa hankaloittaa jo kaljanjuontia.. olen tästä jopa enemmän vittuuntunut kuin muista puutteista. Epäsosiaalisin lötköpeli ikinä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikö kukaan pelaa näitä netissä kaverin kanssa samalta sohvalta? Onhan tää nyt perkele kun ea alkaa hankaloittaa jo kaljanjuontia.. olen tästä jopa enemmän vittuuntunut kuin muista puutteista. Epäsosiaalisin lötköpeli ikinä.

Pelaan tai pelasin. Ainut asia jonka puute uudessa änärissä minua sapettaa on juuri tuo ettei pysty kaverin/kavereiden kanssa onlinessa pelaamaan samalla konsolilla.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No sitten kokeillaan sitä HUT:tia kun monet on kehuneet. Saan tehdä oman joukkueen. Aika mageeta. Voin laittaa ihan oman nimen sille, mutta en saa valita edes pelipaidan ulkonäköä. Se tuli suoraan "suosikkijoukkue"-valinnasta eikä paljon kyselty. Voi kiitos. Sitähän se tarkoittaa, että jos Minnesota Wild on kiinnostavin joukkue, että haluan omalle joukkueelleni samat asut. Ja sitten. Tässä(kään) ei ole mitään kautta vaan random single-matcheja vaan peräkkäin. Mikä järki? Niinkun mistä mä pelaan tätä?

Saahan pelipaidan vaihettua kun korteista saat uuden paidan. Itsekin pelaan kotipaitana ruotsi maajoukkue ja vieraspaitana suomi maajoukkue :D mut selostuksessa olet aina minnesota wild. Kuten minä oon abaheim ducks pekipaidasta ja joukkue logosta riippumatta.
Muuten kyllä samaa mieltä.. peli on aika farssi ja vituttaa et maksoin täyden hinnan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eikö XBonella muka pysty pelaamaan enemmän offlinella? Siihenhän sentään pystyy 8 ohjainta yhdistämään toisinkuin PS4:llä.

Mutta minun kysymys kuuluukin, että mitä tällä PS4:n NHL15:sta pystyy nyt sit pelaamaan jos ei ole onlinea?

Ensiksi yritin Be a Pro:ta, mutta se on aivan sietämätöntä kuravelliä. Ennen pelasin 20min erillä ja simuloin muut vaihdot kuin omat. Nyt ei voi edes harkita samaa. Mutta ei auta vaikka laittais 10 minuutin erät niin silti tuo on sairaan typerää. Oon joku overall 68 jätkä huippujengissä. Tottakai mä oon heti ykkössentteri ja pelaan kaikki YVt, AVt ja peliaikaa tulee jotain 35 minuuttia kun saan ite päättää milloin meen vaihtoon ja milloin tuun takaisin kentälle. Ai niin. Enhän mää olekaan 1 sentteri, kun katson ketjuja. Mulla vaan on kaikki ykkösketjun jätkät rinnalla ja alotan pelit ja saan kaiken vastuun, mutta oon joo 3. ketjussa. Ja sit tosiaan katselen noin puolet ajasta tietokoneen koheltamista enkä voi käydä ees sillä aikaa SoMessa kun se heittää jossain vaiheessa minut kysymättäkäi kentälle. Ai prkl. Ei tätä oo vaan enää mitään järkeä pelata!

No sitten kokeillaan sitä HUT:tia kun monet on kehuneet. Saan tehdä oman joukkueen. Aika mageeta. Voin laittaa ihan oman nimen sille, mutta en saa valita edes pelipaidan ulkonäköä. Se tuli suoraan "suosikkijoukkue"-valinnasta eikä paljon kyselty. Voi kiitos. Sitähän se tarkoittaa, että jos Minnesota Wild on kiinnostavin joukkue, että haluan omalle joukkueelleni samat asut. Ja sitten. Tässä(kään) ei ole mitään kautta vaan random single-matcheja vaan peräkkäin. Mikä järki? Niinkun mistä mä pelaan tätä?

Ja kun ei ole sitä peruskauttakaan mikä oli jo siinä aivan ensimmäisessä NHL pelissäni minkä joskus omistin. Mikähän NHL91 se lie olikaan. Oikeesti. Googlettakaa miltä se peli näytti. Ok. Nyt näyttää paremmalta mutta for realz! Jääkiekkopeli missä ei ole edes KAUTTA. Tästä mä maksoin täyden hinnan? Eikö tää pitäis voida jo palauttaa epäkelpona? Tämä ei ole kokonainen.

Vai onko jotain ideoita miten mä voin tätä pelata, jos en pelaa nettimatseja? Niin että siinä olis jotain mieltä. Ärsyttää ragettaa ja whinettää netissä tyhjänpäiväisestä pelistä, mutta nyt on minunkin sietokyky ylitetty. Tää on ihan farssia.

Edit: Sori... piti itekin googlettaa. Ei se ollutkaan NHL 91 vaan 94. Eihän siitä oo kuin 21 vuotta.

Olihan se jo ennalta tiedossa, että farssi tämän vuoden next-genistä tulee :) Jos en itse viihtyisi online HUTin parissa olisin varmaan lähettäny jo pommiuhkia EA:lle.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko EA ikinä kertonut miten HUTin matchmaking toimii. Mitään logiikkaa siinä ei ainakaan tunnu olevan. Pelasin eilen matsin, missä varmaan ensimmäistä kertaa ikinä voitin jokaisen aloituksen ja kaveri oli muutenkin ihan kujalla. Ensimmäinen HUT pelin myöskin hänelle eli ei voinu olla 9. divarissa niin kuin itse. Toinen ääripää tuli vähän myöhemmin, kun vastustajalta ei saanut ollenkaan kiekkoa pois ja laukauksia kahden erän jälkeen 2!! :D Tilastojen mukaan hänkään ei ole voinut olla 9. divarissa vaan ainakin 1-2 divaria ylempänä.

Ei sillä toisaalta ole mitään väliä kuka tulee vastaan. Heikommat yleensä jyrää ja vahvemmilta ehkä oppii jotain, ja rahaa tulee suurin piirtein saman verran aina. Kunhan mietin, että yrittääkö tuo edes etsiä tasavahvoja vastustajia.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olihan nuo pelimodet tiedossa ennen kun peliä tuli ostettua. Ei kukaan jästipää voi sanoa että ps4 tämä änäri tuli nyt yllätyksenä tällasena. Ite en pelaa huttia tai be a prota. Gm modea tulee jauhettua ja toimii nätisti. Tietty pieniä viilauksia valikoihin ynm. vois olla paikallaan mutta pelattavuus on niin hienoa että eipä tuo nyt sit haitannee. Varsinkin kun nuo puutokset oli jo tiedossa ennen pelin ostoa että ei tässä nyt yllätyksiä päässyt tulemaan.
Turha se on myöskään avautua siitä että meni se 60€ hukkaan kun tämän osti, olis pitänyt selvittää etukäteen mitä ostaa ;)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ärsyttää noi tepsin kultalehvät logossa pelikellon vieressä ja kypärässä. Ja se, että mul on BE a GM:ssä lassila Tepsin kypärän kanssa...
 
Ylös Bottom