Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Oho, jos tämä on sitten totta, niin käympä hakemassa pelin viikonlopun iloksi. Kiitos!

Nuo on siis omia mielipiteitä, itsellä ei ole nykinyt yhtään ja demoa parempi koska saa valita minkä jengin haluaa, slidereitä muokata yms.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä tarkoitatte tuolla "nykimisellä"? :confused:
Ei itsellä ainakaan (PS4) ole mitään nykinyt.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei nyi eikä pätki. Toimii hyvin ja itekkin tuota gm modea pelailen ja oon kyllä tykännyt.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itselläni peli toimii noin 20fps, jos en nykäise verkkopiuhaa irti, eli nykii ja vitusti. Millään muulla laitteella tai pelillä ei ole ongelmia. 100/10 valokuitu, joten siitä ei johdu.

Eli lottoa tuo uusi nhl on ja luokattoman huonosti koodattu.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei kyllä itelläkään oo nykiny yhtään. Be a GM pelattu n. 20 peliä, samaten BaP ja muutama verkkopeli eikä mikään oo lagittanu. :confused: PS4 versio siis.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Täytyy olla tyytyväinen ettei itsellä ole ollut mitään ongelmia (PS4) kun tuntuu olevan ihan tuurista kiinni.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mullakaan ei oo ollu mitään nykimistä tai muuta ongelmaa. Huttikaan ei oo menny jumiin ainakaan vielä. Kerran hutissa pätki peli, mutta johtu vastustajan yhteydestä, kun hävis sit pelistä pois. Oon ollu tyytyväinen tähän änäriin. Kaikki pelimuodot löytyy mitä tykkään pelata.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mullakaan ei oo ollu mitään nykimistä tai muuta ongelmaa. Huttikaan ei oo menny jumiin ainakaan vielä. Kerran hutissa pätki peli, mutta johtu vastustajan yhteydestä, kun hävis sit pelistä pois. Oon ollu tyytyväinen tähän änäriin. Kaikki pelimuodot löytyy mitä tykkään pelata.

Toivoisin tosin vähän statistiikkaa enemmän huttiin. Olisi kiva nähdä esim. aloitusvoitto% online peleistä ja muuta vastaavaa. Mutta tyytyväinen kyllä olen itsekin, kun hut se tärkein pelimuoto.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

En tiedä esiintyykö kaikissa pelimuodoissa, mutta ainakin HUTissa on välillä melko tiukkaa saada maaleja. Vastustajan maalivahti tuntuu nappaavan lähes kaiken kiinni. Eilisessäkin pelissä 47 laukausta ja 2 maalia. Olihan tolppien välissä Brodeur, mutta ei sekään nyt ihan kaikkee nappaa. Omat veteli tyhjästä maalista ohi ja tolppaan. Melkeen jo meni usko nousta maalin tappiosta voittoon.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko mahdollista tehdä peliin KHL ja Jokerit? Eli onko mitään muita joukkueita pelissä?
 
Mistä löydän HUTissa syvemmälle joukkuetilastoihin? Lähinnä yv/av ja aloitus% kiinnostaisi. Jäähy- ja taklauskeskiarvo myös. Jos nämäkin EA on mitätöinyt..

Edit: maalivahdin nollapelimäärää ei löydy myöskään. Nyt en ylläty enää mistään.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ja pieleen meni vieläkin. Jos muisti yhtään pelaa niin 94:ssä ei seasonia ollut tarjolla.

E: ja vitut. Wikipedia sanoo että on. Itse pelasin vain näköjään playoffeja Penguinssilla. Ilman kentänvaihtoja tietenkin:
Jagr-Lemiux-Stevens
Samuelsson-Murphy
Barrosso
Saivat nostella kannua useampaan kertaan.

Legendaarisessa NHL93 ei vielä ollut season modea :) Taisi mennä vielä NHLPA Hockey -93 nimellä kun oli ekaa kertaa pelaajien nimet mukana (btw: muistan hyvin erään Detroitin puolustajan Nicklas Lidströmin joka sai nimen "lasileuka" kun oli joka pelissä veret kentällä taklauksen jälkeen - sittemmin pelimies). Season mode tuli tosiaan NHL94 Sega Megadrivelle ja SNES:lle. Muistaakseni PC:n ensimmäinen versio oli myös NHL94 joka oli täysin erilainen kuin konsoleilla. Season moden ohella suoraan syötöstä laukaus tuli myös tuohon NHL94 versioon konsoleille. Tuli sen verta tahkottua että varmasti paremmin muistan edelleen NHL93-95 joukkueiden rosterit 20v takaa mitä nykyiset :D

Käsittämätöntä että tuoreimmassa versiossa ei ole perinteistä Season modea eikä tuohon Playoff modeen saa edes lukittua joukkuetta. Meni hermot HUT:n tahkoamiseen kun turhan moni vastustaja ei edes yritä pelata. Ohjain sohvalle, itse kahville tai kaljalle ja tarkoituksena vain saada ilmeisesti kausi loppuun...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Legendaarisessa NHL93 ei vielä ollut season modea :) Taisi mennä vielä NHLPA Hockey -93 nimellä kun oli ekaa kertaa pelaajien nimet mukana (btw: muistan hyvin erään Detroitin puolustajan Nicklas Lidströmin joka sai nimen "lasileuka" kun oli joka pelissä veret kentällä taklauksen jälkeen - sittemmin pelimies). Season mode tuli tosiaan NHL94 Sega Megadrivelle ja SNES:lle. Muistaakseni PC:n ensimmäinen versio oli myös NHL94 joka oli täysin erilainen kuin konsoleilla. Season moden ohella suoraan syötöstä laukaus tuli myös tuohon NHL94 versioon konsoleille. Tuli sen verta tahkottua että varmasti paremmin muistan edelleen NHL93-95 joukkueiden rosterit 20v takaa mitä nykyiset :D

Käsittämätöntä että tuoreimmassa versiossa ei ole perinteistä Season modea eikä tuohon Playoff modeen saa edes lukittua joukkuetta. Meni hermot HUT:n tahkoamiseen kun turhan moni vastustaja ei edes yritä pelata. Ohjain sohvalle, itse kahville tai kaljalle ja tarkoituksena vain saada ilmeisesti kausi loppuun...
Taisin tuolla jo mainitakin,että paikkalukitus on se juttu tässä änärissä. Eli oikeesti kaverit käy paskalla tai lenkillä ja kone hoitaa loput. Näin se vaan menee. Tämä siis hutissa,jos ette usko niin kokeilkaa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin peli hankittu. Tämä on ensimmäinen NHL pelini... tuo ohjaus tuntuu todella haastavalta, mutta kaiketi pitää opetella vain käyttämään Skill Stickiä.. mielestäni demossa oli jotenkin eri kontrollit, ehkä olen väärässä.

Hauskuus arvo 100 %.
Lisäksi kiva tutustua Amerikkalais Kanadalaiseen hockey kulttuuriin oikein antoisaa. Ovetshkin ja Washington Capitals.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin peli hankittu. Tämä on ensimmäinen NHL pelini... tuo ohjaus tuntuu todella haastavalta, mutta kaiketi pitää opetella vain käyttämään Skill Stickiä.. mielestäni demossa oli jotenkin eri kontrollit, ehkä olen väärässä.

Hauskuus arvo 100 %.
Lisäksi kiva tutustua Amerikkalais Kanadalaiseen hockey kulttuuriin oikein antoisaa. Ovetshkin ja Washington Capitals.
Kontrollit ottaa varmasti aikansa, jos et lätkää pahemmin ole ennen pelannut. Kyllä kai demossa ihan samat nappulat oli :) Toivottavasti viihdyt nhl parissa :) kaikista vioistaan huolimatta loistavia pelejä vuodesta toiseen :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko kellään HUT:issa peli juminut, kun sain kerättyä NHL onko se allstars punasen ja siitä ruskean ilmaispakan. Koetan ostaa sitä pakkaa, mutta peli nakkaa suoraan pihalle hutista. Sanoo vain että you are disconnect from ea server? onko muilla ollu samaa ongelmaa? ja muutenki mitä järkeä on enää kerätä noita joukkueita täyteen jos saa vain ruskeita pakkoja?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jos jollain on tylsä lauantai niin tulkaa kurkkaamaan mun änäri känni-ilta streamia: http://www.twitch.tv/kissaku

Porukka pelailee toisiaan vastaan ja mä voin ottaa haasteita katsojilta. :) Aika tasoltaan vaihtelevia pelaajia joukossa. Hyvä meininki ja hauskaa jos saadaan meininkiä tartutettua muihinki.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko kellään HUT:issa peli juminut, kun sain kerättyä NHL onko se allstars punasen ja siitä ruskean ilmaispakan. Koetan ostaa sitä pakkaa, mutta peli nakkaa suoraan pihalle hutista. Sanoo vain että you are disconnect from ea server? onko muilla ollu samaa ongelmaa? ja muutenki mitä järkeä on enää kerätä noita joukkueita täyteen jos saa vain ruskeita pakkoja?

Ei niistä "pronssikokoelmista" taida mitään iloa olla muuta kuin perfektionismi-mielessä :) En muista että mitään trophyä olisi ollut. Itsellä ei ole HUT jumittanut kuin kerran tai pari ihan valikoissa, mutta forumien perusteella porukalla jäätyy peli monissakin eri tilanteissa. EA:n pojat vääntäny kauheella kiireellä paskaa koodia, mistä kuluttujat kärsii :(
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Noniin peli hankittu. Tämä on ensimmäinen NHL pelini... tuo ohjaus tuntuu todella haastavalta, mutta kaiketi pitää opetella vain käyttämään Skill Stickiä.. mielestäni demossa oli jotenkin eri kontrollit, ehkä olen väärässä.

Sieltä löytyy myös se Hybridi-ohjaimet, itse pelaan niillä vieläkin jotta syöttäminen ja nopeat seinäsyötöt on tosiaan nopeita, R2 nappula kun on mallia jousi niin sillä ei tee yhtään mitään (Lisäksi tuota kiekon suojausbugia ei pysty tekemään näillä ). Kannattaa kokeilla tai ainakin katsoa sieltä ohjaimen asetuksista että mikä sopii parhaiten. On siellä sitten vissiin ihan NHL94 komennotkin olemassa, eli syöttö, laukaus ja joku taklauskin :D


Onko kellään HUT:issa peli juminut, kun sain kerättyä NHL onko se allstars punasen ja siitä ruskean ilmaispakan. Koetan ostaa sitä pakkaa, mutta peli nakkaa suoraan pihalle hutista. Sanoo vain että you are disconnect from ea server? onko muilla ollu samaa ongelmaa? ja muutenki mitä järkeä on enää kerätä noita joukkueita täyteen jos saa vain ruskeita pakkoja?

Samaa ongelmaa PS3 alustana mulla. Mutta tämä homma toimii kyllä, pitää koittaa avata niitä pakkoja vain sen 3-5 kertaa. Se heittää pihalle kyllä jokaisen pakan kohdalla, mutta sitten vain menet takaisin ja yrität uudestaan.
 
Ylös Bottom