Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tuo share homma vaatii ilmeisesti vähän paremman netin. Ainakaan kaverin kanssa ei onnistunut vaikka asui vain 10km päässä. Molemmilla 16/1 netit ja eipä pelannut. Sitten kun tämä kaveri kokeili toisen kaverin kanssa jolla oli tuo uppi kaista 5 megaa netissä, niin sitten pelasi. Toki voi joillakin pelata, mutta aika nihkeästi tämä on ainakin omilla kavereilla pelannut.

Kyllä se sen melkein tosiaan vaatii.
Koitin itse kaverin kanssa jolla on kuitu, mutta vain taloyhtiön hitain ilmainen liittymä. Se ei voinut jakaa mulle, kun kaista ei riittänyt.

Mulla taas 4g yhteys ja uppi noin 20megaa ja kaverille päin toimi uskomattoman hyvin jako,
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mulla on kanssa ongelmia tuon sharen kanssa, ei muka nopeus riitä ja 100/50 yhteys. Aika taikurinhatulta tuntuu tuo.

Kaverilla taas 100/10 ja pystyy kyllä jakamaan mulle.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan mitä tiimikemistry aka "teamchemistry" ja linjakemistry auttaa ? Eikös linjakemistryssä pelaajat ryhmity / asettelee itsensä hyville paikalle josta voisi vetäistä one timerin ? Vai onko luulot taas jälleen kerran väärässä ?

Mitä strategioita porukka käyttää ? Itse oon käyttänyt tota baconin 1-2-2 agressiveä ja puolustuksena 1-3-1. Alkuvaiheessa se toimi , mutta ei enää...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Sain vihdoin ja viimein elan kauden GM:ssä pleijareihin asti pelattua.

Eikö playoff-puuta näe mistään? Tai mitään tilastoja? En ainakaan löytänyt. Eli en edes tiedä ketkä pelaa pelejä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Stats Central ja menee riittävästi oikealle niin näkee tilastot pudotuspeleistä ja playoffpuun.

Itsekin sain eilen vasta ensimmäisen kauden läpi, innostuin pelamaan taas pari viikkoa sitten löydettyäni vihdoin sliderit hyväksi. Niukasti playoffeihin Detroitilla ja game sevenissä Dallasia vastaan voitin Stanley Cupin. Pudotuspelien preaentaatio oli todella iso pettymys. On se sääli, kun tietyllä tapaa asiat tehtiin jo paremmin 20 vuotta sitten. Toki asia ei ihan näin yksinkertaista oikeasti ole.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä eroa on amerikkalaisella versiolla ja suomalaisella versiolla? Oon alottanu 15sta pelaamalla suomalaista versiota, mut myin sen pois. Vaikuttaako jotenkin ristiin jos nyt ostaa amerikkalaisen version esim, HUTissa?
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mitä eroa on amerikkalaisella versiolla ja suomalaisella versiolla? Oon alottanu 15sta pelaamalla suomalaista versiota, mut myin sen pois. Vaikuttaako jotenkin ristiin jos nyt ostaa amerikkalaisen version esim, HUTissa?
Eiköhän ainoa ero ole kielessä, jenkkiversiosta ei yllättäen löydy valikoita på finska :p. Muuten en usko olevan mitään eroa. 100% mutua. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eiköhän ainoa ero ole kielessä, jenkkiversiosta ei yllättäen löydy valikoita på finska :p. Muuten en usko olevan mitään eroa. 100% mutua. :D

Kiitti mielipiteestä. Huutonetistä ostin VPDn myymänä käytetyn änärin. Luki vaan kuvauksessa, että on joko normaali tai jenkkiversio. No, kuhan pelittää nii kielestä viis. :p

EDIT: Sanokaapa vielä, et pysyykö tekemäni joukkue ja coinssit säilössä EA serverillä/tunnuksella, ku oon näköjään poistanu kaikki mun aikasemmat tallenukset änäristä
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kiitti mielipiteestä. Huutonetistä ostin VPDn myymänä käytetyn änärin. Luki vaan kuvauksessa, että on joko normaali tai jenkkiversio. No, kuhan pelittää nii kielestä viis. [emoji14]

EDIT: Sanokaapa vielä, et pysyykö tekemäni joukkue ja coinssit säilössä EA serverillä/tunnuksella, ku oon näköjään poistanu kaikki mun aikasemmat tallenukset änäristä
Pysyy
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mikä lähes kahden gigan päivitys peliin on tullut?

e. No nyt löytyi tieto. Peliin on lisätty NHL Moments Live for 2014 - 2015. Tämmöiseen ne sitten jaksaa panostaa ja on vielä pakko ladata, kun melkein kaikki pelaa HUT:a ja meikäläinen muutaman muun fiksun ihmisen kanssa GM Modea.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tänään sain ekan GM kauden päätökseen ja kyllä toi vaan kaukalon ulkopuolella on niin älytöntä kuraa et huh huh. Ja sit tosiaan tuodaan tollasta sontaa lisää.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mikä lähes kahden gigan päivitys peliin on tullut?

e. No nyt löytyi tieto. Peliin on lisätty NHL Moments Live for 2014 - 2015. Tämmöiseen ne sitten jaksaa panostaa ja on vielä pakko ladata, kun melkein kaikki pelaa HUT:a ja meikäläinen muutaman muun fiksun ihmisen kanssa GM Modea.

Ai se se eilinen patchi oli? Vieläkin odotellaan EASHL...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Mikä lähes kahden gigan päivitys peliin on tullut?

e. No nyt löytyi tieto. Peliin on lisätty NHL Moments Live for 2014 - 2015. Tämmöiseen ne sitten jaksaa panostaa ja on vielä pakko ladata, kun melkein kaikki pelaa HUT:a ja meikäläinen muutaman muun fiksun ihmisen kanssa GM Modea.

Ps4:n puolella kun painat pelin kohdalla options niin saat valikon, josta näkee mitä kaikkea peliin tuli päivityksen myötä. On hieman muutakin, kuin tuo, mitä mainitsit.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ps4:n puolella kun painat pelin kohdalla options niin saat valikon, josta näkee mitä kaikkea peliin tuli päivityksen myötä. On hieman muutakin, kuin tuo, mitä mainitsit.
Joo, tiedän. Latauksen aikana noita ei vain näe ja netissä ei hirveästi mistään päivityksestä puhuttu, varsinkaan etukäteen :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tähän ei vissiin ole vieläkään tullut PS4:lle multiplayer onlinea? En ainakaan löytäny tietoa nopean googlettamisen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ai se se eilinen patchi oli? Vieläkin odotellaan EASHL...
EASHL:ää ei NHL 15:een nykykonsoleille tule.

Tähän ei vissiin ole vieläkään tullut PS4:lle multiplayer onlinea? En ainakaan löytäny tietoa nopean googlettamisen jälkeen.
Siis mahdollisuutta pelata netissä samalla konsolilla kaverin kanssa? Ei ole tullut. Ei myöskään ole luvattu, että koskaan tulisikaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kannattaa varoa tommosia apinoita kuin Kodister. Jätkät pelaavat online pelejä. Oltiin pelaamassa kahden veljeni kanssa heitä vastaan, peli tiukkaa vaikka he käyttää pelin kaikkia mahdollisia bugeja hyväkseen. No ei se haitannut vielä, ei mikään kiekkokaan pomppinu meille, ei sekään paljoa haitannut. Mutta jätkät kuluttaa aikaa koko pelin ajan johtoasemaan päästyään, ja pelin lopulla lähettää "harmittaako?" Ei reagoida tähän ja tulee uutta viestiä: "ei muutaku reenaamaan pojat, siellä valikossa on se vapaa luistelu-osio". Kyllä pistää ihmetyttämään miten pelleä sakkia tässä änärissä on...
 
Ylös Bottom