Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ihmettelen suuresti että kautta ei pysty pelaamaan ollenkaan ja pudotus peleissä tosi hankala pelata liiga joukkueilla ja harjoituksessa ei neuvota mitään kun haluaisin paremmin oppia käyttämään tuota skill stick kun en sitä ennen ole käyttänyt...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla ollut ongelmia tuon pronssisen Kykyjenetsintämestari / Scouting Master -trophyn kanssa?

Olen kokeillut muutamallakin kaudella tehdä siten että etsin yhden viikon ajan jokaisesta liigasta jokaista pelipaikkaa mutta trophy ei aukea...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ohho, EA:lta tuli spostiin linkki kyselyyn, jossa kysyttiin mitä mieltä pelistä on ollut. Annoin aikalailla suoraa kritiikkiä. Toivottavasta oikeasti joku kuuntelis pelaajiakin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jaa linkki tänne niin vastataan me muutkin isolla kädellä...
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jaa linkki tänne niin vastataan me muutkin isolla kädellä...
Taitaa olla "kertakäyttöinen" tuo kysely, kokeilin uudestaan niin ilmoitti: "Näyttää siltä, että olet jos vastannut tähän kyselyyn". :p

Jaa Omenanraato laittoikin jo, mutta ei taida onnistua noin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Taitaa olla "kertakäyttöinen" tuo kysely, kokeilin uudestaan niin ilmoitti: "Näyttää siltä, että olet jos vastannut tähän kyselyyn". :p

Tai henkilökohtainen, sillä mulla antaa tuolla linkillä kyllä tehdä uudestaankin, joten ilmeisesti voin itse muuttaa mielipidettäni :D
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Tai henkilökohtainen, sillä mulla antaa tuolla linkillä kyllä tehdä uudestaankin, joten ilmeisesti voin itse muuttaa mielipidettäni :D
Okei, itse kokeilin jopa kännykällä uudemman kerran mutta tuli sama ilmoitus. Ilmeisesti olivat sitä mieltä, että minun mielipiteeni tuli riittävän selväksi... :D

Edit: taitaakin riittää, kun tyhjentää välimuistin. Joo kokeilin ja toimii, ei muuta kuin kaikki antamaan palautetta!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Onko muilla ollut ongelmia tuon pronssisen Kykyjenetsintämestari / Scouting Master -trophyn kanssa?

Olen kokeillut muutamallakin kaudella tehdä siten että etsin yhden viikon ajan jokaisesta liigasta jokaista pelipaikkaa mutta trophy ei aukea...
Ei aukea itsellänikään ja monella näyttäisi olevan "Internetissä" sen kanssa ongelmia.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei nyt koske ihan tätä änäri 15 mut milloinhan joku jaksaa väsää NHL 16 hype ketjun? Eikö se yleensä ole ollut melkein ennen joulua jo pystyssä? Jotain ulkomaalaista ketjua toki asiasta varmasti löytyy, mut konsolifin on konsolifin
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ei nyt koske ihan tätä änäri 15 mut milloinhan joku jaksaa väsää NHL 16 hype ketjun? Eikö se yleensä ole ollut melkein ennen joulua jo pystyssä? Jotain ulkomaalaista ketjua toki asiasta varmasti löytyy, mut konsolifin on konsolifin

Toivottavasti vasta sitten, kun sieltä oikeasti kerrotaan jotain hypettämisen arvoista tietoa... NHL15:n jälkeen aika maltilliset olosuhteet saa olla seuraavasta painoksesta.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Toivottavasti vasta sitten, kun sieltä oikeasti kerrotaan jotain hypettämisen arvoista tietoa... NHL15:n jälkeen aika maltilliset olosuhteet saa olla seuraavasta painoksesta.. :rolleyes:

No yleensä ollut kyllä ennakkoon spekulointia ja toivelistaa yms..

NHL 16 kohdalla nimenomaan odotukset korkealla, että mitä ea on saanut aikaiseksi. NHL 15 on kumminkin välimalli vaikka käyttää uutta pelimoottoria.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ulkomaalaisten sivustojen mukaan varmat jutut ovat Zamboni racing ja isopää pelimuoto. Lisäksi joku omistajamoodi ja huttia kehitetään. Tässä siis varmat uudistukset. EASHL:n tulemisesta ei ole varmuutta, voi olla että se on kuopattu. Ehkä se tulee jotenkin uutena muotona, mutta tuskin samana tulee enää. Siihen EA ei joka tapauksessa panosta.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Ulkomaalaisten sivustojen mukaan varmat jutut ovat Zamboni racing ja isopää pelimuoto. Lisäksi joku omistajamoodi ja huttia kehitetään. Tässä siis varmat uudistukset. EASHL:n tulemisesta ei ole varmuutta, voi olla että se on kuopattu. Ehkä se tulee jotenkin uutena muotona, mutta tuskin samana tulee enää. Siihen EA ei joka tapauksessa panosta.

Nyt on aika villiä tekstiä :)
 
Jooh, aika hurjaa settiä. En menis vielä tuonne alle nimeäni laittamaan [emoji12]
Toki mukavaa vaihteluahan tuo zambo racing olis [emoji28]
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Jooh, aika hurjaa settiä. En menis vielä tuonne alle nimeäni laittamaan [emoji12]
Toki mukavaa vaihteluahan tuo zambo racing olis [emoji28]
Näitähän voi itsekin käydä lueskelemassa, jos vaan englantia osaa, kyllä tuo Zamboni racing aika varma on. Siis kyse todennäköisesti minipelistä, tai sitten erätauolla. En minä näitä vitsillä tänne laita.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Näitähän voi itsekin käydä lueskelemassa, jos vaan englantia osaa, kyllä tuo Zamboni racing aika varma on. Siis kyse todennäköisesti minipelistä, tai sitten erätauolla. En minä näitä vitsillä tänne laita.

No jos toi on sun logiikka, niin minkä takia ylipäätään sitten konsolifin on? Lähes kaiken saman voisi aina lukea ulkomaalaisilta sivuilta myös?

Ihmettelin vaan ku aina on ollu hype ketju hyvissäajoin pystyssä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Näitähän voi itsekin käydä lueskelemassa, jos vaan englantia osaa, kyllä tuo Zamboni racing aika varma on. Siis kyse todennäköisesti minipelistä, tai sitten erätauolla. En minä näitä vitsillä tänne laita.

Niin tämä huhu pohjautui EA:n lähettämään sähköpostikyselyyn, ei todellakaan mitään varmistettua tietoa. EASHL taas on niin lähellä varmistettua tietoa kuin olla ja voi, sen tulevaisuudesta tuli toinen kysely meikänkin postilaatikkoon, ja EA ja aktiiviset kanukkikerhoilijat käyvät kevään aikana rakentavia keskusteluja Vancouverissa EASHL:n suunnasta tulevaisuudessa.

Et meni noi sun faktat vähän väärinpäin.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Niin tämä huhu pohjautui EA:n lähettämään sähköpostikyselyyn, ei todellakaan mitään varmistettua tietoa. EASHL taas on niin lähellä varmistettua tietoa kuin olla ja voi, sen tulevaisuudesta tuli toinen kysely meikänkin postilaatikkoon, ja EA ja aktiiviset kanukkikerhoilijat käyvät kevään aikana rakentavia keskusteluja Vancouverissa EASHL:n suunnasta tulevaisuudessa.

Et meni noi sun faktat vähän väärinpäin.
Aika paljo on kehittämistä EASH:llässä, jos lähtötaso on tuo verkkojoukkuepeli. Mikäs siinä, jos siitä saatas lähellekään NHL 14 veroinen. Toivottavasti edes pelaajan kehittäminen uudistuu, että ei olis niillä pisteillä vaan Fifan tyyliin. Itse kyllä ymmärsin että hutti on se mihin ne panostaa täysillä tulevaisuudessakin. Oli miten oli, niin seuraava versio on oltava parempi. Ei tästä alemmas voi enää mennä:)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pystyykö änärissä pelaan custom kautta/turnausta ps4:llä? Eli valita kaikki joukkueet "ihmiskäyttöön"? Aiemmissa tehty kaverin kanssa niin, että vaihdettu alkuperäiset tiimit eurooppalaisiin ja ahl porukoihin. Sit otettu omat joukkueet ja toinen pelaa aina vastustajalla.
 
Ylös Bottom