Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Valitusketju

Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mua sitten vituttaa tää koko ***** nhl pelaaminen. Siis ***** onko tässä oikeesti tarkotus vaan suojata kiekkoa 90%ajasta kun on kiekko lavassa ja pyöriä vastustajan alueella ympyrää ja sitte jossai vaiheessa ku puolustaja mogaa ni syötetää takatolpalle ja laitetaa kiekko reppuu. ***** mitä paskaa iha oikeesti.
KAIKKEIN ENITEN VITUTTAA NOI SAATANAN PYÖRIJÄT. ja ilmeisesti ku se on nii saatanan yleistä että sitä tehää ni se on se ainoo oikee tapa miten tätä paskaa pitäis pelaa............
Tässä vielä kuva jolla havainnoin mun pelejä.. punasella ja vihreellä on vastustajat ja sinisellä miten ite pelaan ja voi saatana. :D ps. itse piirsin. ^^
Onko tää oikeesti se taktiikka mil suurinosa jengeistä pelaa iha ykkösessäki..? ite potkin kiekkoa 3 divarissa..
ja ps3 pelailen


Näytä liitetiedosto 13474

Mitäpäs vittuja siellä hyökkäyksessä pitäis sitten tehdä, tulla alueelle ja yrittää vetää maali bugiranteella? :D Ja vähän pakkohan sitä kiekkoa on suojata koska tuo pokettaminen on niin ylitehokasta että heti jos et kiekkoa suojaa niin se tökätään lavasta pois. Nätit syöttökuviot on tehty ihan pirun vaikeiks kun kaks pelaajaa seisoo sidottuna maalin edessä ja jos syöttää pakille niin siellä on sitten taas se poke napin rämppääminen vastassa. Onko täällä kukaan ees kattonut oikeeta nhl kiekkoa, kannattaa joskus kattoa miten paljon siellä pyöritään kulmissa. Itseä ei tosin yhtään haittaa tuo vastustajan kulmassa pyöriminen, katkon itse syöttölinjat ja yritän estellä toveria nousemasta b-pisteiden väliin koska ei sieltä kulmista juurikaan niitä maaleja tehdä :D
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

No se tässä lähinnä harmittaakin, et hienot syöttökuviot jää 90% ilman palkintoa (toisin kuin siellä OIKEASSA änärissä.) Ymmärrän kyllä et suurin osa haluaa mennä sen helpon kautta ja sen puolustaminen pääsääntöisesti onnistuu, mutta ottaa se päähän hävitä 3-1 laukausten ollessa 28-6 itselle.

Mitä nyt olen sitä oikeaa NHL kiekkoa katsellut niin kyllä se kulmapeli perustuu enemmän lyhyisiin syöttöihin ja painimiseen pakin kanssa, kuin mailaa yhdellä kädellä pitäen ympyrää pyörien.

Eli itse toivon et veskat etukulma kiinni ja pakit hoitaa takatolpan (toisin ku se nyt on.)
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

No se tässä lähinnä harmittaakin, et hienot syöttökuviot jää 90% ilman palkintoa (toisin kuin siellä OIKEASSA änärissä.) Ymmärrän kyllä et suurin osa haluaa mennä sen helpon kautta ja sen puolustaminen pääsääntöisesti onnistuu, mutta ottaa se päähän hävitä 3-1 laukausten ollessa 28-6 itselle.

Mitä nyt olen sitä oikeaa NHL kiekkoa katsellut niin kyllä se kulmapeli perustuu enemmän lyhyisiin syöttöihin ja painimiseen pakin kanssa, kuin mailaa yhdellä kädellä pitäen ympyrää pyörien.

Eli itse toivon et veskat etukulma kiinni ja pakit hoitaa takatolpan (toisin ku se nyt on.)

Tässähän nuo lyhyet syötöt kusee kaikista varmiten joten ne on kyllä vihoviimeinen asia mitä voi tehdä :/ Kyllähän tässäkin saa hienoilla syöttökuvioilla tehtyä maaleja mutta EA on tehnyt sen niin vaikeaksi kun joko syötöt menee minne sattuu tai sitten joku Ovechkin lähtee vapaasta paikasta jonnekin aivan muualle.

Ja tuo on kyllä ärsyttävää kun heittää b-pisteeltä hyvän lätyn toiselle b-pisteelle ylivoimalla josta Ovechkin pääsee tälläämään sydämensä kyllyydeestä niin tässä pelissä se ei johda maaliin oikeastaan ikinä mutta sitten vastustaja saa maalin kun vaan siniviivan jälkeen lämää granlundilla kiekon takakulmaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mitäpäs vittuja siellä hyökkäyksessä pitäis sitten tehdä, tulla alueelle ja yrittää vetää maali bugiranteella? :D Ja vähän pakkohan sitä kiekkoa on suojata koska tuo pokettaminen on niin ylitehokasta että heti jos et kiekkoa suojaa niin se tökätään lavasta pois. Nätit syöttökuviot on tehty ihan pirun vaikeiks kun kaks pelaajaa seisoo sidottuna maalin edessä ja jos syöttää pakille niin siellä on sitten taas se poke napin rämppääminen vastassa. Onko täällä kukaan ees kattonut oikeeta nhl kiekkoa, kannattaa joskus kattoa miten paljon siellä pyöritään kulmissa. Itseä ei tosin yhtään haittaa tuo vastustajan kulmassa pyöriminen, katkon itse syöttölinjat ja yritän estellä toveria nousemasta b-pisteiden väliin koska ei sieltä kulmista juurikaan niitä maaleja tehdä :D
Tottakai sen tajuu ja ymmärtää että kiekkoo pitää suojata jne jne. Mutta sellanen että alueella pyörii sen puol min ympyrää ja odottaa että tulee joku pieni virhe ni must se on vaa nii paskaa. Eikä yhtää hauskaa ku se peli on sit sellast vitunmoist nyhväämistä. Toi kuva minkä piirsin ni kuvastaa aika hyvin tota touhuu ja must se vie vaa pelaamisen ilon iha kokonaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Tottakai sen tajuu ja ymmärtää että kiekkoo pitää suojata jne jne. Mutta sellanen että alueella pyörii sen puol min ympyrää ja odottaa että tulee joku pieni virhe ni must se on vaa nii paskaa. Eikä yhtää hauskaa ku se peli on sit sellast vitunmoist nyhväämistä. Toi kuva minkä piirsin ni kuvastaa aika hyvin tota touhuu ja must se vie vaa pelaamisen ilon iha kokonaa.

Kerroppa sitten mitä siellä hyökkäysalueella pitäisi tehdä?
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Kerroppa sitten mitä siellä hyökkäysalueella pitäisi tehdä?
itte yritän vääntää jotain suoraviivasta, laukoo paljon, jotain syöttökuvion tynkää jnejne. Ja nyt ku vedit tuolla ton "oikeessa nhllässä" kortin esille ni monta kertaa oot nähny nhl:llässä yhen jampan kuljettelemassa ja suojaamassa kiekkoa n. 10-30sek.. ei tapahdu ihan joka pv. Mutta joo eipä tässä nyt jaksa ihmetellä tän enempää peli on mikä on ja pelataa sen mukaan miten tätä voi/parhaiten voi pelata.
Mutta masentaa vaa tollanen pyöriminen.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

itte yritän vääntää jotain suoraviivasta, laukoo paljon, jotain syöttökuvion tynkää jnejne. Ja nyt ku vedit tuolla ton "oikeessa nhllässä" kortin esille ni monta kertaa oot nähny nhl:llässä yhen jampan kuljettelemassa ja suojaamassa kiekkoa n. 10-30sek.. ei tapahdu ihan joka pv. Mutta joo eipä tässä nyt jaksa ihmetellä tän enempää peli on mikä on ja pelataa sen mukaan miten tätä voi/parhaiten voi pelata.
Mutta masentaa vaa tollanen pyöriminen.

Aika useinkin, tosin katsonkin paljon penguinsin pelejä :D Tuli otettua tuossa peli ja yritin kiinnittää huomiota missä vaiheessa pyörin itse tuolla kulmissa, joka kerta tämä tapahtui silloin kun ei ollut järkevää syöttöä mihinkään. Ja useampaan kertaan hyökkäys päättyi siihen kun syöttely päättyi lopulta siihen että syöttö joka menee minne sattuu tai sitten pakki rähmää sen viivan yli. Vastustajan kulmassa pyöriminen päättyi lähes joka kerta samaan ratkaisuun eli pyrittiin alueen keskelle josta veto.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

En oo viimeseen viikkoon kohdannut kuin yhden suomalaisen 1 accolla jota vastaan on ollu edes siedettävää pelata. EI JUMALAUTA jos joku väittää että pelissä on isoin vika niin VITUT... Hankkikaa jo pari sinne jalkojen väliin ja lopettakaa se saatanan momentum huoraus.

Ihan niinkuin sekään ei riittäis sit joko hakataan x tai r1 heti sillä sekunnilla niin paljon kun lähtee kun menetetään kiekko vastukselle. Puhumattakaan siitä kuinka istutaan kulmassa/ maalin takana ja suostutaan liikkumaan vain maila holdissa kun tulee 1,5m päähänkään sitä kiekkoa pitävästä ukosta.
***** kun hävettää

Isoin vika on kyl ihan muualla kuin pelissä...

Sit ollaan olevinaan viel jotenkin muita parempia.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Jos vituttaa niin suosittelen vaihtamaan HUT:n vähäksi aikaa normin online-matseihin. Yllättävän mukavaa kun 12v janivillepetterit eivät voikaan hakea pelkkää bugirannaria kun ei ole jengi täynnä datsyukeja ja gaborikkeja. Itsehän siirryin kokonaan noihin online-matseihin kun ei tuota virtuaalipippelin venytystä jaksanut katella. HUT on täyttä syöpää niin kauan kuin EA pitää nää tasotukset, bugimaalit, synkrot ym. mukana.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vasta viitisen peliä pelannu ja heti synkroaja vastaan (PS3).
Toki oli sen verta opetteluvaiheessa ettei onnistunut vaikka täydet kaksi erää sai koittaa. JANURI98 nickillä meni.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Ai Januri98 syncroaa? No jopas jotakin.
Jos nimimerkissä oleva numero tarkoittaa syntymävuotta, niin en yhtään ihmettele.

Itse henkilökohtaisesti en tee ainoatakaan bugimaalia ennen, kuin vastustaja sen aloittaa. Ja harvemmin niitä edes näkyy jotka jotain muuta koittaa. Eilen pelasin yhtä vastustajaa vastaan joka ei KERTAAKAAN yrittänyt mitään glitchejä. Oli muuten kiva pelata, vaikka hävisinkin.

Ja olen ottanut sen asenteen, että jos niitä bugiranteita alkaa tulla joka hyökkäyksestä niin lopetan pelin itse. En mä jaksa hakata päätäni seinään tai käyttää energiaani siihen että puolustaisin niitä joka hyökkäyksestä pois. Välillä kyllä jaksan ja yleensä myös voitan, jos kaverilla ei ole kukn yksi tapa tehdä se maali.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Jos vituttaa niin suosittelen vaihtamaan HUT:n vähäksi aikaa normin online-matseihin. Yllättävän mukavaa kun 12v janivillepetterit eivät voikaan hakea pelkkää bugirannaria kun ei ole jengi täynnä datsyukeja ja gaborikkeja. Itsehän siirryin kokonaan noihin online-matseihin kun ei tuota virtuaalipippelin venytystä jaksanut katella. HUT on täyttä syöpää niin kauan kuin EA pitää nää tasotukset, bugimaalit, synkrot ym. mukana.

Ihan samalla tavalla ne bugiranteet uppoo Tanner Glassilla ja Colton orrilla kuin Gaborikilla ja kumppaneilla. Hutissa tosin Glass ampuu niitä bugiranteita jopa paremmin kuin Ovechkin ja kumppanit. Ja eipä nuo online pelit juurikaan sen parempi ole, samat synkot ja bugimaalit ja momentumit sielläkin on.

Lähtenyt kyllä tosiaan järki itselläkin pelata suomalaisia vastaan, varsinkin kun viime aikoina vähintään joka toisella suomalaisella on ollut se suatanan lentokenttä käytössä, siellä sitten pyöritään kulmassa ja yritetään päästä b-pisteiden väliin ampumaan vähän bugirannetta (ilmeisesti pelitaitojen vähyys pakottaa käyttämään lentokenttää kun ei osata nhl-kaukalossa pyöriä tarpeeksi tehokaasti). Puollustaminen näillä sankareilla on lähinnä sitä että mennään oman maalin eteen ja raiskataan sitä poketusnappia sen minkä keretään. Tämmöisiä tyyppejä vastaan ei kyllä kovin suurta tunnontuskia tule kun pyöritellee maaleja vanhanaikaisella.

Onhan tämä kyllä muutenkin niin naurettavaa että ylivoimallakin kun antaa poikkikentän syötön ja Ovechkin tällää suoraan syötöstä maalivahti torjuu sen 10 kertaa kymmenestä mutta sitten siniviivalta ammuttu ranneveto uppoa kyllä maaliin kun sen ampuu Tanner Glassilla. Olen suhteellisen varma että se miten Ovechkin oikeassa nhl:ssä mättää ylivoimalla maaleja niin minulla tuhanessa hut pelissä tekee vähemmän maaleja sillä tavalla ylivoimalla kuin mitä tekee tällä kaudella oikeassa elämässä.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Rangersin kokoelman paras nosto Hjalmarsson, lisäksi kakkos divarista 0-6-1 tuloksella pihalle.
Ompahan ollu viikonloppu. :D :eek:
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mitä tehdä kun lähes järjestäen joka ikinen kerta kun menen peliin käy näin. Haen pelin aivan normaalisti ja valitsen paidat, kuittaan kokoonpanot jne.. SITTEN asiaan. Tulee aivan normaali pelinodotusruutu jossa tulee kiinnostavat pelaajat, kovanaamat ja näin, sen jälkeen vasempaan yläkulmaan näytössä ilmestyy teksti "odota hetki". Juuri ennen logojen esittelemistä teksti pysyy siinä ja sitten yhtäkkiä katkeaa yhteys vastustajaan. Se heittää pelivalikkoon ja siinä on ilmoitus "yhteys vastustajaan on katkennut". Tämä toistuu noin yhdeksäntoista kertaa kahdestakymmenestä ja on aivan jumalattoman ärsyttävää. Tietääkö kukaan mistä on kyse ja jos tietää niin voisiko kertoa minulle miten korjata asia? Fifan ja muiden pelien haku toimii normaalisti. PS3 ON ALUSTANA SIIS.
Kiitos jos tiedät asiasta jotain. laitan tämän nyt tännekin..
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mitä tehdä kun lähes järjestäen joka ikinen kerta kun menen peliin käy näin. Haen pelin aivan normaalisti ja valitsen paidat, kuittaan kokoonpanot jne.. SITTEN asiaan. Tulee aivan normaali pelinodotusruutu jossa tulee kiinnostavat pelaajat, kovanaamat ja näin, sen jälkeen vasempaan yläkulmaan näytössä ilmestyy teksti "odota hetki". Juuri ennen logojen esittelemistä teksti pysyy siinä ja sitten yhtäkkiä katkeaa yhteys vastustajaan. Se heittää pelivalikkoon ja siinä on ilmoitus "yhteys vastustajaan on katkennut". Tämä toistuu noin yhdeksäntoista kertaa kahdestakymmenestä ja on aivan jumalattoman ärsyttävää. Tietääk Aö kukaan mistä on kyse ja jos tietää niin voisiko kertoa minulle miten korjata asia? Fifan ja muiden pelien haku toimii normaalisti. PS3 ON ALUSTANA SIIS.
Kiitos jos tiedät asiasta jotain. laitan tämän nyt tännekin..
Arvaan, että NAT3 ONGELMA.Aika huonosti löytää vastustajia ja 4g yhteydellä ei löydy ollenkaan. Itsellä löytää NAT2 JA puhelimen 3g yhteydellä vastustajia. Kyllä tuo nat3 muodostuu pelatessa ongelmaksi. Liittymää ottaessa kysykää kumpi nat tyyppi tulee olemaan, 4g yhteyksissä ette pysty vaihtamaan sitä.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Arvaan, että NAT3 ONGELMA.Aika huonosti löytää vastustajia ja 4g yhteydellä ei löydy ollenkaan. Itsellä löytää NAT2 JA puhelimen 3g yhteydellä vastustajia. Kyllä tuo nat3 muodostuu pelatessa ongelmaksi. Liittymää ottaessa kysykää kumpi nat tyyppi tulee olemaan, 4g yhteyksissä ette pysty vaihtamaan sitä.
Mulla on siis nat2 yhteys, silti se vaan katkasee
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Jaaha, nyt meni sitten viimeinenkin moti peliin. 1div nousun jälkeen peli muuttui jotenkin todella tahmaiseksi. Mikä helvetti tossa voi olla, ku vasemman pakin puolelle tulee vastustajan avaus ja painan pelaajan vaihtoa niin joka perkeleen kerta ottaa oikeen pakin haltuun... Siinä sitten hakkaat pelaajan vaihtoa kunnes kiekko rysässä.
Samapa tuo nyt enää on, ku tuli poistettua koko pökäle
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Siis miten vitussa tossa HUTissa menee noi pelaajasopimukset??
Esim. Pelaajalla on joku 10 peliä ja pelaan pari peliä niin kohta se huutaa että pelaajasopimus päättynyt? Luulisi et jos lukee "sopimus 10 ottelua" niin se olisi sen kymmenen.

Toinen asia noista aloitusvoitoista.
laitan vasemman tatin alas, oikean tatin oikealle/vasemmalle(niin että pelaaja aloittaa rystyltä), ennen kuin kiekko tipahtaa, vedän oikean tatin alas, jolloin sen pitäisi vetää kiekko alas. Tämä toimii n. 1/10 alotuksesta. Yleensä se jätkä ei tee siinä aloituksessa mitään.
Eli miten sen aloitusvoiton voittaa, tai sen pelaajan ylipäätää sais tekeen jotain siinä siinä..?
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Siis miten vitussa tossa HUTissa menee noi pelaajasopimukset??
Esim. Pelaajalla on joku 10 peliä ja pelaan pari peliä niin kohta se huutaa että pelaajasopimus päättynyt? Luulisi et jos lukee "sopimus 10 ottelua" niin se olisi sen kymmenen.
Katso se kortin väri sen pelaajakortin värin mukaan. Pronssipelaajalle pronssikortti, hopeapelaajalle hopeakortti ja kultapelaajalle kultakortti. Muuten voi äkkiä olla vain 1 pelin sopimus jos lyöt sen heikoimman pronssikortin esim Crosbylle.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Katso se kortin väri sen pelaajakortin värin mukaan. Pronssipelaajalle pronssikortti, hopeapelaajalle hopeakortti ja kultapelaajalle kultakortti. Muuten voi äkkiä olla vain 1 pelin sopimus jos lyöt sen heikoimman pronssikortin esim Crosbylle.

Mulla on pelkkiä kultapelaajia ja oon ostanu vain kultakortteja mut tuntuu silti et ne pelaajakortit loppuu ennen aikoja..
 
Ylös Bottom