Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Valitusketju

Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mulla on pelkkiä kultapelaajia ja oon ostanu vain kultakortteja mut tuntuu silti et ne pelaajakortit loppuu ennen aikoja..

Yks mikä tohon yleensä auttaa. Ainakin mulla autto ja yhdellä mun kaverilla autto. On se kun me molemmat yhdessä tuumin viime viikolla vai oliko se ny sitä edellinen viikko.. No anyway.. Nii molemmat yhdessätuumin vaihdettiin lääkitystä. Niin toi ainakin meillä autto ja nyt on napsunu oikee määrä pelikertoja per kortti. Ps. Tämä vinkki on täysin ilmainen!
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Alotin Be a Gm pelailun vaikein taso tietty ja pikku havaintoja nyt kun ensimmäistä kertaa vuosiin pelailen offlinessä. Liimalapaisuus on aika silmiinpistävää toisinaan, hyökkääjien sijoittuminen ja vapaan tilan haku aivan järkyttävää kuraa, monta kertaa pitää pyöriä kiekon kanssa yli puoli minuuttia hyökkäysalueella että löydät ukon lapa auki vapaasta paikasta.
Tietokonepelaajilla näyttäisi olevan joku omituinen fetissi mennä halaamaan maalivahtia liian lähelle maalia tai seistä pakin takana niin että syöttölinja ei ole ikinä auki, monta kertaa yksi luistimen veto ihan mihin tahansa suuntaan riittäisi siihen, että pelaaja tulisi vapaaksi, nämä kaverit kuitenkin tykkää möllöttää vaikka minuutin sellaisessa paikassa johon ei voi syöttää :D

Oman maalivahdin surkeus, hommasin Pricen ja äijän torjuntaprosentti 81,8 ja annan tietokonepelaajille monessa pelissä noin 10 laukausta, jos sitäkään, monessa pelissä vetoja tietsikalla se 7 ja he tekee 2 tai kolme maalia. Ean laiskuus panostaa tekoälyyn on tietenkin syy tähän, he ovat oikoneet eli näin tehden he saavat keinotekoisesti pelistä tiukkoja toisinaan, oma mokke imaisee ihan käsittämättömiä maaleja vetipä botti minkä hyvänsä ripulin mistä tahansa on sillä aina mahdollisuus upota.

Jos joku kehuu NHL15 tekoälyä hyväksi, niin täytyisi hänen käydä tarkistuttamassa päänsä, varsinkin sellaiselle pelaajalle joka tykkää pelata lähinnä ihmisten kanssa tekoälyn köyhyys on silmiinpistävää ja saa aikaan raivokohtauksia pahimmillaan :) niin hirveätä se tietokonepelaajien sijoittuminen ja liike tuolla kentällä on.

NHL16 odotellessa ja EASHL, niin pelaillaan tätä skeidaa nyt ajan kuluksi :D

-Reiska
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Yks mikä tohon yleensä auttaa. Ainakin mulla autto ja yhdellä mun kaverilla autto. On se kun me molemmat yhdessä tuumin viime viikolla vai oliko se ny sitä edellinen viikko.. No anyway.. Nii molemmat yhdessätuumin vaihdettiin lääkitystä. Niin toi ainakin meillä autto ja nyt on napsunu oikee määrä pelikertoja per kortti. Ps. Tämä vinkki on täysin ilmainen!


Joo toi lääkityspuoli on kans toimiva tähän propleemaan ja moneen muuhunkin ;) mut joo tarkotti varmaan sopimuskortteja no ehkä nyt tiestkin :). Mut onhan noi sopparikorttien hinnat noussu pilviin nyt huudetaan 600 pucksii per 13 pelin sopparikortista, eli puolella noussu hinta siitä kun joskus maaliskuussa oon viimeksi HUTtii pelannut. Et jos nyt rehellisesti on peliä pelannut eikä hanki(osta) puckseja tai oo käyny hirveetä munkkia pakoista josta olis tullu jotai kalliita pelaajia niin, koita siinä sit kerätä puckseja et sais hankittua hyviä pelaajia, kun kaikki pucksit menee sopparikortti mafialle ;) Joo ja tällä hetkellä jotkut on vie keksiny et kun koittaa saada joukkueita kasaan et saa palkintopakat niin sie on joissain joukkueissa niin vähän kortteja tarjolla et hankalaa on, et jostain 73 arvosesta pelaajasta pyydetään 15k, kun niitä löytyy tasan 2 kpl huutokaupassa, elikkäs aika hankala edes tätä kautta saada pakkoja/pelaajia.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Pyöritän taas CPU:ta All Starilla miten haluan,mut taas se CPU tekee ne maalit. Toki minäkin jotain.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Kertaakaan en ole vielä ps4 nettiin päässy pelaamaan kun tietojen haku ei onnistu, v#*+u!

Lähetetty minun SGP511 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Miksi en enää pysty ostamaan oikealla rahalla hopea ja kulta paketteja hut:issa? Vaikka lompakossa on rahaa. Ainoan jonka voin ostaa on 0,45e maksavan pronssipaketin. Saisko apuja..?
 
Ylös Bottom