Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aloitellaas myös Pleikkarin puolella tämä ketju, kun odottelua enää pari viikkoa.
Kohta pääsee valittamaan kun pakat tarjoaa lähinnä Olli Jokisia ja pelin puolella tasoitukset loistaa!
Saakohan palaavan managerin palkintoa kun pelialusta vaihtuu PS3-->PS4?
500 Players (Any league)
500 Games played (offline or online)
200k pucks
If you have all of these, you'll earn max return bonus (30 packs). Each category is 10 packs; 50 players (1pack), 50 games (1pack) 20k (1pack).
Itse olen samaa kuullut ja nähnyt. Täydet 30 pakkaa tulossa+40 ilmaispakkaa deluxe editionin myötä. Järjen mukaan saan haluamani kokoonpanon, eli ryminäjengin näillä kasaan Muuthan noista toivovat kaikkia huipputähtiä, mutta itselle riittää Scott, Rupp, Reaves, Boyle jne..Pitäiskös tämä paikkansa NHL16 palaavan pelajan bonuksena? Google löysi... Jos joku osaisi varmistaa asian
Itelläni on alle 300 peliä, yli 500 korttia ja 120K pucksia saan kasaan näillä näppäimillä... Katsotaan mitä noilla saa
Pitäiskös tämä paikkansa NHL16 palaavan pelajan bonuksena? Google löysi... Jos joku osaisi varmistaa asian
Ei tietääkseni pidä, koska osa saanut tosi vähillä peleillä tai puckseilla täydet 10 pakkaa. Eli ilmeisesti esim. jos pelejä on enemmän kuin
tarvis niin puckseja ei välttämättä tarvii ollenkaan. Monet jopa ihmetellyt, miten saanut täydet 10 pakkaa.
E: Kyllä varmaan sinäkin saat toki täydet.. Olikohan joku saanut jopa alle 200 pelillä täydet pakat.
Järjen mukaan saan haluamani kokoonpanon, eli ryminäjengin näillä kasaan Muuthan noista toivovat kaikkia huipputähtiä, mutta itselle riittää Scott, Rupp, Reaves, Boyle jne..
Siis onko tuo 10 joku pakkakatto? Tein sitten hieman turhaa työtä jos näin on, mutta ei haittaa yhtään. Ennakkotilaajana saa sen 15 vielä lisää.
Jos tuo 10 on pakkakatto, niin onko toisilla jotenkin paremmat nuo 10 pakkaa? Joku merkitys kai noilla rajoilla täytyy olla? Sama kai se olisi sitten antaa pelaamattomillekin se 10 pakkaa käteen..On joo, mutta pakat ei oo samoja kuin ennen vaan tyyliin just sen 3x isompia eli 10 pakkaa = entinen 30.
Siitä nyt tuskin on mitään varmuutta missään, mutta ainakin Lamchops99 noista pakoista nosti Weberin, Raskin ja Varlamovin. Mutta aika moni tosiaan saanut sen 10 pakkaa mitä Youtubea selannut.Jos tuo 10 on pakkakatto, niin onko toisilla jotenkin paremmat nuo 10 pakkaa? Joku merkitys kai noilla rajoilla täytyy olla? Sama kai se olisi sitten antaa pelaamattomillekin se 10 pakkaa käteen..
Olin lukevinani että ne olis 25 kortin pakkoja tavallisen 12 sijaan. Toki nyt mun enkulla voi ymmärtää väärinkin Mutta ei tuokaan nyt paha ole jos 250 korttia alkuun +15 pakkaa ennakkotilaajana ja ne varmaan on sit niitä normi 12 kortin versioita...
10 pakkaa sain minäkin palaavana pelaajana. NHL15 HUTissa oli 220 peliä, 400 pelaajaa ja 50k kolikkoa.
87 overalin mokke oli paras nosto. Muutama 86 ja 85 ja melkein kaikki loput jotain 82 overalin miehiä. Ei yhtään supertähteä silti.
Heti sai kasattua kuitenkin 4 tähden joukkueen, joka on ehkä vähän liiankin kova heti aluksi. Mutta kelpaa kyllä mulle.
Vaikeimman singlekauden aloitin heti, ja on jopa hieman oikeasti haastavaa konetta vastaan. Tiukkoja pelejä ja heti kolmesta ekasta pelistä kaksi meni jatkoille. Ihmisiä vastaan on helpompi pelata.
Onhan tämä silti taas mukavaa ja parannusta 15 on kyllä tapahtunut.