Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Yoloberg

Active Member
Aloitellaas myös Pleikkarin puolella tämä ketju, kun odottelua enää pari viikkoa.
Kohta pääsee valittamaan kun pakat tarjoaa lähinnä Olli Jokisia ja pelin puolella tasoitukset loistaa! :cool:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aloitellaas myös Pleikkarin puolella tämä ketju, kun odottelua enää pari viikkoa.
Kohta pääsee valittamaan kun pakat tarjoaa lähinnä Olli Jokisia ja pelin puolella tasoitukset loistaa! :cool:

Fidlerit saattaa kans saada. :eek:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Saakohan palaavan managerin palkintoa kun pelialusta vaihtuu PS3-->PS4?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Saakohan palaavan managerin palkintoa kun pelialusta vaihtuu PS3-->PS4?

Saa.

Jos on tosin pelannut molemmilla konsoleilla (PS3/PS4 tai X360/XOne) NHL15 peliä samalla tunnuksella, määräytyy palaavan pelaajan palkinnot uuden sukupolven koneen mukaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä tulee varmaankin se 6-7 pakkaa kun coinsit vedin ihan nollille pakkoja avatessa.
Tietysti jos joku haluaa NHL15 coinseja antaa tai lainata niin tännehän nuo kelpaa!
(toki saa takaisin kunhan NHL16 bonarit saatu, mutta ea vero menee)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lueskelin noita EAn forumeita ja siellä joku oli ehdottanut coinien lainaamista toisille foorumilaisille suuremman return bonuksen saamiseksi.
Ajattelin jos täällä muita kiinnostaisi sama juttu?
Itse voisin laittaa kaikki 30k coiniani jakoon return bonuksen saatuani (15.9.).


EDIT: linkki vielä alkuperäiseen http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/10339417.page
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tohon tuli muuten uutta infoa, että ainakin 500 peliä ja jotain 500 pelaajaa 1k coinsien kanssa oli
jo antanut 10 reward pakkaa, eli pucksien hamstrauksen voi varmaan unohtaa. Itsekin tulen siis
saamaan sen 10 pakkaa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

500 Players (Any league)
500 Games played (offline or online)
200k pucks
If you have all of these, you'll earn max return bonus (30 packs). Each category is 10 packs; 50 players (1pack), 50 games (1pack) 20k (1pack).

Pitäiskös tämä paikkansa NHL16 palaavan pelajan bonuksena? Google löysi... Jos joku osaisi varmistaa asian :rolleyes:

Itelläni on alle 300 peliä, yli 500 korttia ja 120K pucksia saan kasaan näillä näppäimillä... Katsotaan mitä noilla saa :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitäiskös tämä paikkansa NHL16 palaavan pelajan bonuksena? Google löysi... Jos joku osaisi varmistaa asian :rolleyes:

Itelläni on alle 300 peliä, yli 500 korttia ja 120K pucksia saan kasaan näillä näppäimillä... Katsotaan mitä noilla saa :)
Itse olen samaa kuullut ja nähnyt. Täydet 30 pakkaa tulossa+40 ilmaispakkaa deluxe editionin myötä. Järjen mukaan saan haluamani kokoonpanon, eli ryminäjengin näillä kasaan:D Muuthan noista toivovat kaikkia huipputähtiä, mutta itselle riittää Scott, Rupp, Reaves, Boyle jne..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitäiskös tämä paikkansa NHL16 palaavan pelajan bonuksena? Google löysi... Jos joku osaisi varmistaa asian :rolleyes:

Ei tietääkseni pidä, koska osa saanut tosi vähillä peleillä tai puckseilla täydet 10 pakkaa. Eli ilmeisesti esim. jos pelejä on enemmän kuin
tarvis niin puckseja ei välttämättä tarvii ollenkaan. Monet jopa ihmetellyt, miten saanut täydet 10 pakkaa.

E: Kyllä varmaan sinäkin saat toki täydet.. Olikohan joku saanut jopa alle 200 pelillä täydet pakat.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei tietääkseni pidä, koska osa saanut tosi vähillä peleillä tai puckseilla täydet 10 pakkaa. Eli ilmeisesti esim. jos pelejä on enemmän kuin
tarvis niin puckseja ei välttämättä tarvii ollenkaan. Monet jopa ihmetellyt, miten saanut täydet 10 pakkaa.

E: Kyllä varmaan sinäkin saat toki täydet.. Olikohan joku saanut jopa alle 200 pelillä täydet pakat.

Siis onko tuo 10 joku pakkakatto? Tein sitten hieman turhaa työtä jos näin on, mutta ei haittaa yhtään. Ennakkotilaajana saa sen 15 vielä lisää.

Järjen mukaan saan haluamani kokoonpanon, eli ryminäjengin näillä kasaan:D Muuthan noista toivovat kaikkia huipputähtiä, mutta itselle riittää Scott, Rupp, Reaves, Boyle jne..

Joo ei supertähtiä kiitos, sit vaan vi*uttaa kun saa Crosbyn ja ei pysty myymään :D Mulle kelpais ainakin puolet Montrealin kavereista :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis onko tuo 10 joku pakkakatto? Tein sitten hieman turhaa työtä jos näin on, mutta ei haittaa yhtään. Ennakkotilaajana saa sen 15 vielä lisää.

On joo, mutta pakat ei oo samoja kuin ennen vaan tyyliin just sen 3x isompia eli 10 pakkaa = entinen 30.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On joo, mutta pakat ei oo samoja kuin ennen vaan tyyliin just sen 3x isompia eli 10 pakkaa = entinen 30.
Jos tuo 10 on pakkakatto, niin onko toisilla jotenkin paremmat nuo 10 pakkaa? Joku merkitys kai noilla rajoilla täytyy olla? Sama kai se olisi sitten antaa pelaamattomillekin se 10 pakkaa käteen..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos tuo 10 on pakkakatto, niin onko toisilla jotenkin paremmat nuo 10 pakkaa? Joku merkitys kai noilla rajoilla täytyy olla? Sama kai se olisi sitten antaa pelaamattomillekin se 10 pakkaa käteen..
Siitä nyt tuskin on mitään varmuutta missään, mutta ainakin Lamchops99 noista pakoista nosti Weberin, Raskin ja Varlamovin. Mutta aika moni tosiaan saanut sen 10 pakkaa mitä Youtubea selannut.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olin lukevinani että ne olis 25 kortin pakkoja tavallisen 12 sijaan. Toki nyt mun enkulla voi ymmärtää väärinkin :rolleyes: Mutta ei tuokaan nyt paha ole jos 250 korttia alkuun +15 pakkaa ennakkotilaajana ja ne varmaan on sit niitä normi 12 kortin versioita...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olin lukevinani että ne olis 25 kortin pakkoja tavallisen 12 sijaan. Toki nyt mun enkulla voi ymmärtää väärinkin :rolleyes: Mutta ei tuokaan nyt paha ole jos 250 korttia alkuun +15 pakkaa ennakkotilaajana ja ne varmaan on sit niitä normi 12 kortin versioita...

25 korttia, 4 rarea. Ja tuollakin kommenttiosuudessa näköjään keskustelua, että ainakin 350 peliä ja 400 pelaajaa ilman puckseja on riittänyt täysiin pakkoihin. Hyvä sinänsä, koska ainakaan itse en ikinä onnistu säästämään yhtään puckseja vuoden lopussa. :D Lamchopsilla näköjään ollut miljoona pucksia, 2000 pelaajaa ja 500 peliä ja nostot rewardi pakoista on kyllä sen mukaiset. Toisaalta en usko, että mitään vaikutusta pakkoihin.. itse saan luultavasti 10 Fiddleriä.

[video=youtube;xohDkSuM1Bc]https://www.youtube.com/watch?v=xohDkSuM1Bc[/video]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

10 pakkaa sieltä napsahti, HUTtia pelasin viime änärissä just sen satakunta matsia millä ykkösdivarin mestaruus irtosi. Kokoelmassa oli pelkkiä ilmaispakkojen pelaajia, kolikoita ehkä 6k tjs :)

Paras nosto 250 pelaajasta oli Vermette.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

10 pakkaa sain minäkin palaavana pelaajana. NHL15 HUTissa oli 220 peliä, 400 pelaajaa ja 50k kolikkoa.
87 overalin mokke oli paras nosto. Muutama 86 ja 85 ja melkein kaikki loput jotain 82 overalin miehiä. Ei yhtään supertähteä silti.
Heti sai kasattua kuitenkin 4 tähden joukkueen, joka on ehkä vähän liiankin kova heti aluksi. Mutta kelpaa kyllä mulle. :p
Vaikeimman singlekauden aloitin heti, ja on jopa hieman oikeasti haastavaa konetta vastaan. Tiukkoja pelejä ja heti kolmesta ekasta pelistä kaksi meni jatkoille. Ihmisiä vastaan on helpompi pelata. :p
Onhan tämä silti taas mukavaa ja parannusta 15 on kyllä tapahtunut.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

10 pakkaa sain minäkin palaavana pelaajana. NHL15 HUTissa oli 220 peliä, 400 pelaajaa ja 50k kolikkoa.
87 overalin mokke oli paras nosto. Muutama 86 ja 85 ja melkein kaikki loput jotain 82 overalin miehiä. Ei yhtään supertähteä silti.
Heti sai kasattua kuitenkin 4 tähden joukkueen, joka on ehkä vähän liiankin kova heti aluksi. Mutta kelpaa kyllä mulle. :p
Vaikeimman singlekauden aloitin heti, ja on jopa hieman oikeasti haastavaa konetta vastaan. Tiukkoja pelejä ja heti kolmesta ekasta pelistä kaksi meni jatkoille. Ihmisiä vastaan on helpompi pelata. :p
Onhan tämä silti taas mukavaa ja parannusta 15 on kyllä tapahtunut.

Itse sain 84ovr pelaajia aika reippaasti. Mitä nyt muistelen niin parhaita oli Shattenkirk ja Läck, Kucherov. Sitten tuli jotain Joel Wardia, Jimmy Hayesia ja Michal Frolikia. Tasaisen jengin sain aikaan.

Harmittaa ettei mitään applikaatiota ole tehty tätä varten kuten FIFAssa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Uuh... Aamulla se viimein tapahtui ensimmäiset pakkojen availut.
10 returning bonus pakkaa + 10 huonompaa pakkaa ilmeisesti digitaalisesta ennakkotilauksesta, kun on omistanut nhl15:sta + 2 huonompaa pakkaa deluxe edition kunniaksi.
Ei nyt varsinaisesti hurrattavaa, mutta mukavasti alkuun pääsee, parhaat nostot top 3 Pommenville 86, Eberle 85 ja Brodin 85. Koko joukkueen sai kuitenkin kasattua 82-86 ovr kultapelaajista.
Yhden pelinkin ennätti hakata ja ihan hyvältä vaikutti. :)
 
Ylös Bottom