NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

fcnurmes

Member
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ollut ongelmia peliin pääsyn kanssa viime aikoina? Mulla on nyt lyhyen ajan sisään kahdesti tehnyt, että siinä koti/vieras valikosta ei pääse itse peliin. Eli löytyy vastustaja, mutta sitten tulee pimeä ruutu. Kokeilin eilen kahdella eri yhteydellä, mutta lopputulos oli sama. Välillä häviää profiilin avatar oikeasta yläkulmasta ja silloin ei toimi ollenkaan. Eilen oli se avatarkin, mutta eipä toiminut.. Onko vika EA:n päässä, vai missä? Battlefield Hardline toimi ihan normaalisti, mutta siinähän onkin Dicen serverit.

[FF]Myytti

New Member

Tilanne on nyt tämä. Aina, kun yritän laittaa HUTissa noille pelaajille esim. laukauksiin lisää ytyä korteilla, niin tää iskee ton "Tietojen noutaminen epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Sit ollaa alkuvalikossa.

Lisäksi se näyttää, että mulla olis jotain kortteja, joita mulla ei ole (harjoittelu, sopimukset, kuntoutus). En voi niitä myydä ja alkuvalikkoon heittää taasen. Miksi nyt tää soppa? Juuri kun olin pääsemässä vihdoin ykkösdivariin, niin tää alkoi tekemään tätä. Ei ole mahdollisuuksia ilman kortteja, kun muilla on aina täydellinen legenda-tason rosteri koko ajan.

Mutta: Saako tuota juttua loppumaan? Kokemuksia? Nyppii todella suuresti.

Edit: myöskin päivittäiset palkinnot (coins) nollaantui äsken, kun tulin pelaamaan. Änärini on HUTissa kuiten päällä kaksi kolme kertaa päivässä.

[FF]Myytti

New Member

Nyt hävisi Barkov (86ovr) kokonaan, kun pudotin kokoonpanosta. Että sellaista. En oiskaa halunnut myydä. Mitä hittoa...

lake79

Well-Known Member

[FF]Myytti;1719418 sanoi:
Nyt hävisi Barkov (86ovr) kokonaan, kun pudotin kokoonpanosta. Että sellaista. En oiskaa halunnut myydä. Mitä hittoa...
Käy pari kertaa ulkona HUT:sta ja käynnistä peli uusiksi, niin palaa takaisin. Perus EA-bugikuraa servereiden kanssa.

TEKNIK1

Member
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Selvä homma. Sain itse kyseisen pelin n. viikko sitten ja on kyllä bugisin NHL ikinä. Kortit katoilee, kulutuskortit lyö näyttöön "tietojen haku epäonnistui" ja lyö alkuvalikkoon. Ei auta tuohon kun bootata peli kokonaa ja sekään ei toimi kun kerran kolmesta pelistä ja se täytyy tehdä siis joka pelin jälkeen.

"EA:n peli, EA:n säännöt." - Ihan kivat säännöt EA. Itse myyvät keskeneräistä paskaa vuodesta toiseen ja myyvät HUT Packeja niin hävyttömiin hintoihin, että nyt on tekopyhyys huipussaan. EA HAISTA V#¤%&!!

Mikeyboy

Member

Kaverilla korruptoitui profiili ottelun jälkeen. Onko täällä saman kokeneita? Onkohan tuossa enää mitään tehtävissä, jotta saisi profiilin takaisin?

Mikeyboy

Member

Kaverilla korruptoitui profiili ottelun jälkeen. Onko täällä saman kokeneita? Onkohan tuossa enää mitään tehtävissä, jotta saisi profiilin takaisin?
Itselleni vastaten: Profiili palautui käyttökelpoiseksi korruptoituneen tiedoston poistamalla.

dusel

New Member

Ny ois myynnissä halvalla MOV Luongo huutokaupassa!! Käykää hakeen pois.

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla

dusel

New Member

Tarasenko kultakortti hakusessa. Tarjoan Merkkipaalu Williams ovr 88 (25k), Gold Bobrovsky ovr 89 (22k), Gold Duchene ovr 88 (45k) & Change team LA (1.8k) + 23k puckseja. Ps profiili jefuuk
Vieläkö hakusessa?

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla

lake79

Well-Known Member
Sattui kirjastossa asioidessa silmään ja lainasin piruuttani tämän, kun noita next gen änäreitä en enää pelaa.

Kysymys: Onko kellään Floridiasta pelaajia ja paitoja, joita voisi myydä. Puuttuisi 2 pelaajaa ja 1 paita että saisin kokoelman täyteen, olisi hauska katsoa miten vanha kunnon pakkapalkinto antaa, kun kerran pari hassua korttia puuttuu.

NHL 16 Florida Panthers Checklist | NHL Guides Pelaajista Ekblad+ joku nelikosta: Bjugstad, Howden, Knight, Shaw. Todennäköisemmin se on Bjugstad joka puuttuu kokoelmista. Tässä näemmä oli suppeammat pelaajakokoelmat mitä NHL16-pelissä, joka tämä nyt käytännössä siis on.

Viimeksi muokattu:
No mikähän nyt on kun peli tarjoaa pelkästään amerikkalaisia vastustajia punaisella yhteydellä? Muuten kyllä tuntuu yhteydet toimivan.
EA:lle terkut, ootte ihan vitun paskoja. :D hupiukkoja

lake79

Well-Known Member
Onko kenelläkään pelaajia lainata Legacy Modeen? PS3. Tai vaihtoehtoisesti coinseja vaikka lainaksi? Saa takaisin jos haluaa.

MAINOS

Ylös Bottom