Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sori tuplapostaus...

Kokoelmien kerääminen ei rahan keräämisen kannalta ole paras keino, koska kokoelmista saatavat kortit on ilmaiskortteja, eikä auta vaikka sieltä Crosbya tai Ovechkinia tulee, koska ei niitä voi myydä... Itse olen parissa viime änärissä kerännyt parin kaverin kanssa yhteistyönä kaikki NHL-kokoelmat, yksin niitä on käytännössä mahdoton pelaamalla kerätä (vaatii siis, että laittaa vähän eurojakin pakkoihin ja toivoo, että sieltä joku hyvä pelaaja tulee, mistä saa myymällä rahaa). Mutta siinä mielessä tuo kokoelmien kerääminen (varsinkin jos saat 1-2 kaveria mukaan, ja keräätte yhdessä joukkueiden kalleimmat pelaajat) auttaa myös rahatilanteeseen, että sieltä saa sopimuskortteja yms. ettei tarvi rahaa käyttää soppareihin. Huutokauppaa kannattaa seurata melko tarkasti, kokemuksen kautta sieltä huomaa, että mihin aikaan vuorokaudesta on pelaajat halvempia, ja ostaa niitä silloin ja myy kalliimmalla. :)

Omalla kohdalla käynyt hyvä tuuri kokoelmien keräämisistä, niistä olen saanut monta hyvää pelaajaa, mutta vastaavasti kun olen jotain erikoispakkoja/kultapakkoja ostanut pelin rahalla, niin ei niistä ole ikinä mitään tullut. Pelaamalla vaan ja vähän hintavertailua huutokaupassa tekemällä varmaan parhaiten saa sitä rahaa kerättyä.

Jaa muistinkin väärin. Viime kaudella tuli noita kerättyä. Ymmärtäähän se, että niiden on pakko olla "ei kaupattavissa", koska ne vois aina siirtää kaverille tai uudelle käyttäjälle ja taas saada pakkoja lisää. Veikkaan kyllä, että jotkut jenkit/kanukit käyttää oikeasti tuhansia dollareita rahaa ja sitte se hyvä valuu sieltä ilmaispelaajien taskuun pikkuhiljaa.


Pakkohan niitä 500k-1M pelaajia on tultava niistä kaupan pakoista. Eli sinänsä kannattais vaan kaikki rahat laittaa pakkoihin. Jotenkin tuntuu, että aina kun itse ostaa coineilla niin ei tule mitään hyvää. Saako sitten oikealla rahalla parempaa tavaraa, niin siitä varmaan on jo salaliittoteorioita ollut pystyssä jo monta vuotta.

Itellä ei ole tuosta rahan keräämisestä kovin hyvää kokemusta, kun ei itseä kiinnosta rakentaa mitään supertähtijoukkuetta. Pääasia, ettei tuhlaa pelaajiin huutokaupassa niin että myydessä jää tappiolle.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo varmasti realistista lätkää kaipaavat kiroilevat peliä. Omasta mielestä taas tämä simu-arcade skillstickeineen on todella viihdyttävää ja itselläni verenpaine nousee aivan eri ongelmista, kuten pelaajanvaihdon totaalinen rikkinäisyys, ongelmat tekoälyssä ym.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo varmasti realistista lätkää kaipaavat kiroilevat peliä. Omasta mielestä taas tämä simu-arcade skillstickeineen on todella viihdyttävää ja itselläni verenpaine nousee aivan eri ongelmista, kuten pelaajanvaihdon totaalinen rikkinäisyys, ongelmat tekoälyssä ym.
Mua häiritsee eniten se sticklift ja pokettaminen, pitäis tulla paljon helpommin jäähyjä siitä rämpyttämisestä
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkaa tämän pelin elinkaari lähestymään loppuaan. Viimeisten Totyjen aikaan tuli kokeiltua pakkaonnea. Kymmenen 125k pakkaa aukaisin ja parhaat nostot niistä olivat; Toty Burns, Rask, Carlson ja 2 x Simmonds. Eli vaatimattomaksi jäi nostot panostukseen nähden. Tämän jälkeen avasin vielä 400k:n edestä 35k pakkoja, joista ei tullut yhtään yli 85 tasoista peluria. Aikamoista kuraa oli nuo pakat.

Viime aikoina tullut pyöritettyä korttikauppaa tarkoituksena saada hankittua Ovetchkin joukkueeseen. Vielä uupuu n. 300k. Otteluita tulee pelattua harvakseltaan, ei meinaa vaan hermo kestää niitä. :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämän vuoden hyvät puolet ofline siinä se . huonoimmat niistä monista huonoista tällä kaudella pärjää vain superstar teemillä jos näin ei olisi minun n 85 ovr

joukkuehan olisi tasoituksella voittanut kaikki bure, ovetskin, malkkin, burns, webber. price ketjut helposti. mutta ei toki oli tasaisia pelejä mutta pitäähän

EA tukea rahoittajia ja 59,30 oven mahtava punaviiva lepakko vaan menee sisään ja voitto vastustajalle laukaukset minulle 45-5 tämä on esimerkki.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tää kyllä uskomaton peli, ensiksi ei onnistu 100 kemialla mikään. No, vaihdoin pelaajia kentälle laukaisutaidon mukaan ilman mitään kemiaa. Kemiat 85, palkka 75 milliä ja kohta noustu 5 divarista kolmoseen. Kaiken huippuna, syötöt menee paremmin perille, tekoäly sijoittuu järkevämmin ja peli on sulavaa. Mitään maalijuhlia tälläkään tyylillä ei vietetä, mutta pystyy edes taistelemaan voitosta. Nyt olen vakuuttunut siitä, että kemiat saa olla ihan mitä vaan. Ihmettelen vaan 100 kemian syöttöhassien määrää, tähän verrattuna..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tässä joku juttu, kun vastustaja valikoi itselleen vieraspelin ja ottelu alkaessa tsekkaa mun maalivahdin? Vai kyttääkö vaan tilastot? Tuli vaan mieleen, koska tällaisen jälkeen tuli aika mielenkiintoinen peli. En tuijota yleensä kauheasti vetoja, mutta laitetaan nyt tähän. Eli 25-14 mulle ja hyökkäysalueaikaa mulla kaksi kertaa enemmän, oikeesti paljon hyviä maalipaikkoja (mm mov. Tarasenkolla onetimeria paraatipaikalta). Mutta eipähän mene sisään, normi Mason pitää siitä huolen. No yks ripuliranne meni viivasta, jee. Pelaaminen tuntu muuten hyvältä, ei siinä mitään. Toki omaan maaliin menee maagisesti jokainen sutaisu, eikä mov Luongolla ole "ihan se paras päivä". Hauskaa oli myös, kun kiekon sain maaliviivalle, Eichel lähimpänä -> ei pysty valitsemaan -> botti potkii kiekon maaliin. Reilu peli ja 7-1 turpaan. :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sieltähän tuli sitten 86 ovr Scott Hannan kaikille, eikä sitä luvattua 99ovr John Scottia. Hyvin EA veti taas tämänkin ilmaiskampanjan melkein oikein.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No nyt on ainakin itselle tullut John Scott. Hannan on myös saapuneissa.
Jep. Scott tuli kaikille kuten piti ja nyt porukalla on ylimääräinen LW DFD Scott Hannan. Kerrankin EA hoiti jonkun asian kunnolla, eikä alkanut selittelemään jotain "palkinnot voivat vaihdella ja sinulla on vain mahdollisuus saada John Scott!"

Saakohan tuota Hannania mitenkään fiksusti pakiksi vai meneekö kemiat päin puuta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hankin PS4 ja NHL16 noin pariviikkoa sitten tyydyttääkseni änäri himoani.Tarkoitus oli malttaa odottaa syksyyn, NHL 17 julkaisuun saakka, mutta eihän siitä odottamisesta mitään tullut. Viimeisin omistamani painos oli NHL 14.

Aluksi oli järkytys kuinka vastustajat upotti maaliin jokaisen one-timerin, nyt jotenkin oppinut sitä puolustamaan. Puolustus tuntuu todella vaikealta verrattuna esim NHL 13&14.


HUT- modee nyt tahkottu pari viikkoa statsein 41 - 8 - 3 ,juuri nousin 3.divisioonaan.
Jengini on aika peruskauraa, kallein pelaaja taisi maksaa 15k kiekkoa.

W.Simmonds - M.Koivu - N.Yakupov
J.Johnson - M.Green

A.Semin - V.Filppula - M.Hossa
K.Yandle - D.Wideman

J.Scott(99) - J.Spezza - P.Marleau
D.Hamhuis - E.Johnson

J.Eberle(movember)- A.Anisimov - M.Gaborik


S.Varlamov - R.Miller


Pakkoja en availe tässä painoksessa koska NHL17 on jo ovella.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

1.Divisioona saavutettu statsein 54 -13- 4

Yllättävän helposti ja nopeasti kiipesin 1 divisioonaan. Ainoastaan tämä vika nousu meni viimeiseen peliin asti, hävittyäni 4 ensimmäisestä matsista 3.

Päivän tokan pelin voitin tylysti 10-2, jonka johdosta postilaatikko pauhasi, kun vastustaja syytti minua koodien käyttäjäksi.
Syy tylyyn voittoon oli yksinkertaisesti se, että vastustajan puolustus oli aivan järkyttävää.

Rupeaa olemaan vastustajat aika kovatasoisia, verrattuna tuonne 10.Divarin väkeen.:eek:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla ollut ongelmia peliin pääsyn kanssa viime aikoina? Mulla on nyt lyhyen ajan sisään kahdesti tehnyt, että siinä koti/vieras valikosta ei pääse itse peliin. Eli löytyy vastustaja, mutta sitten tulee pimeä ruutu. Kokeilin eilen kahdella eri yhteydellä, mutta lopputulos oli sama. Välillä häviää profiilin avatar oikeasta yläkulmasta ja silloin ei toimi ollenkaan. Eilen oli se avatarkin, mutta eipä toiminut.. Onko vika EA:n päässä, vai missä? Battlefield Hardline toimi ihan normaalisti, mutta siinähän onkin Dicen serverit.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tilanne on nyt tämä. Aina, kun yritän laittaa HUTissa noille pelaajille esim. laukauksiin lisää ytyä korteilla, niin tää iskee ton "Tietojen noutaminen epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Sit ollaa alkuvalikossa.

Lisäksi se näyttää, että mulla olis jotain kortteja, joita mulla ei ole (harjoittelu, sopimukset, kuntoutus). En voi niitä myydä ja alkuvalikkoon heittää taasen. Miksi nyt tää soppa? Juuri kun olin pääsemässä vihdoin ykkösdivariin, niin tää alkoi tekemään tätä. Ei ole mahdollisuuksia ilman kortteja, kun muilla on aina täydellinen legenda-tason rosteri koko ajan.

Mutta: Saako tuota juttua loppumaan? Kokemuksia? Nyppii todella suuresti.

Edit: myöskin päivittäiset palkinnot (coins) nollaantui äsken, kun tulin pelaamaan. Änärini on HUTissa kuiten päällä kaksi kolme kertaa päivässä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt hävisi Barkov (86ovr) kokonaan, kun pudotin kokoonpanosta. Että sellaista. En oiskaa halunnut myydä. Mitä hittoa...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[FF]Myytti;1719418 sanoi:
Nyt hävisi Barkov (86ovr) kokonaan, kun pudotin kokoonpanosta. Että sellaista. En oiskaa halunnut myydä. Mitä hittoa...
Käy pari kertaa ulkona HUT:sta ja käynnistä peli uusiksi, niin palaa takaisin. Perus EA-bugikuraa servereiden kanssa.
 
Vastaus: NHL 16 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Selvä homma. Sain itse kyseisen pelin n. viikko sitten ja on kyllä bugisin NHL ikinä. Kortit katoilee, kulutuskortit lyö näyttöön "tietojen haku epäonnistui" ja lyö alkuvalikkoon. Ei auta tuohon kun bootata peli kokonaa ja sekään ei toimi kun kerran kolmesta pelistä ja se täytyy tehdä siis joka pelin jälkeen.

"EA:n peli, EA:n säännöt." - Ihan kivat säännöt EA. Itse myyvät keskeneräistä paskaa vuodesta toiseen ja myyvät HUT Packeja niin hävyttömiin hintoihin, että nyt on tekopyhyys huipussaan. EA HAISTA V#¤%&!!
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaverilla korruptoitui profiili ottelun jälkeen. Onko täällä saman kokeneita? Onkohan tuossa enää mitään tehtävissä, jotta saisi profiilin takaisin?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaverilla korruptoitui profiili ottelun jälkeen. Onko täällä saman kokeneita? Onkohan tuossa enää mitään tehtävissä, jotta saisi profiilin takaisin?

Itselleni vastaten: Profiili palautui käyttökelpoiseksi korruptoituneen tiedoston poistamalla.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ny ois myynnissä halvalla MOV Luongo huutokaupassa!! Käykää hakeen pois.

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
 
Ylös Bottom