Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

HUT COMMUNITY CHALLANGE

48 h sisällä oikeutetut pelaajat saa ton 1 ilmaisen kultapakan minkä sisällön voi myydä. Onko kellään tietoa mitkä on kriteerit miten sen saa?

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Minä ainakin luin tuolta, että 6.4- 13.4 välisenä aikana viisi hut ottelua pelanneet saavat sen pakan:)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oli huvittavan EA:maisesti toimittu tuonkin kanssa taas. Missään näkyvällä paikalla ei mainintaa että se 5 peliä pitäisi pelata, mutta nhl16 nettisivuilla pieni maininta pienellä präntättynä itse uutisen alla.

Miksi näitä nyt ei hitto voi kertoa ihan itse pelin valikossa? Ilmeisesti vaan se max tuotto pakoista on saatava joka vuosi.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oli huvittavan EA:maisesti toimittu tuonkin kanssa taas. Missään näkyvällä paikalla ei mainintaa että se 5 peliä pitäisi pelata, mutta nhl16 nettisivuilla pieni maininta pienellä präntättynä itse uutisen alla.

Miksi näitä nyt ei hitto voi kertoa ihan itse pelin valikossa? Ilmeisesti vaan se max tuotto pakoista on saatava joka vuosi.
Ja Ilmaispakka on taattua EA laatua:D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En jaksa kelata kokoketjua mutta onko kukaan muu huomannut viimeaikoina lisääntyneet maalit jotka ei edes käy maalissa homma yleensä tapahtuu

hanskapuolen torjunnassa välillä näkee että hanska on puolimetriä viivan edessä mutta maali WTF !! ja olen tarkistanut hidastuksen näitä on sen verran

tullut ja takaan ei käy maalissa missään välissä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Fifaa paskempaa kusetusta. Otin turpaan koko päivän ja sitten kun olin hyvässä johdossa niin peli jäätyy. EA:n runkkareilla on jotain mua vastaan... En koske kyllä tähän peliin enää, rahat hukkaan tämmöiseen paskaan.

siis multa lähtee sopparit ja kaikki tosta pelistä josta ei tuu pinnan pinnaa????? :D :D :D :D :D Voi jumalauta että saa hajota näihin EA:n paskoihin taas. Poistoon lähti niin että heilahti.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kokeileppas tätä helppoa kikkaa. Aseta in game kieli Englanniksi. Lataa manuaalisesti uusin pelaaja päivitys. Tuo kikka korjannut usean bugin pelistä aikaisemminkin. :)

Kiitokset vinkistä mutta ei toiminut. Myin nuo kaksi pelaajaa joilla ei ollut anaheimin paita päällä ja ostin uudestaan mutta tulos sama eli pelaajamäärä näyttää edelleen 35/37.
kun listaan kaikki anaheimin pelaajat mun kokoelmissa niin 37 pelaajaa löytyy. Hel.etti kun sylettää!

Jollain vielä ideoita ennenkuin laitan roskiin
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaveri äsken share playlla keräili mulle kortteja (kun se siitä niin tykkää) se vaan sanoi ohimennen että viimeisen pelaajan pitää ainakin olla alkuperäisen joukkueen väreissä että se tulee kokoelmaan. Viimeisellä on kuulema vain väliä. Merimaxille tämä neuvo siis.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kerrankin löyly löi. Ilmaispakasta - ja vieläpä niin että kortin pystyy myymään. Mitä olette mieltä, kannattaako laittaa heti lihoiksi n. 125k-hinnalla, vai odottaa hetken? Pitää en ajatellut.


cba85185336189bfee5c365c3a4fb49d.jpg
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moikka!

Aloittelin HUT:in viikonloppuna ja oon kerennyt pelaa about 10 peliä. Kuinka yleistä on että vastustaja ei pelaa ollenkaan?
Mulla oli kolme sellaista vastusta noissa 10:ssä. Suhteellisen ärsyttävää kun vastustaja seisoo vaan paikoillaan ja silti joutuu koko pelin tahkoomaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moikka!

Aloittelin HUT:in viikonloppuna ja oon kerennyt pelaa about 10 peliä. Kuinka yleistä on että vastustaja ei pelaa ollenkaan?
Mulla oli kolme sellaista vastusta noissa 10:ssä. Suhteellisen ärsyttävää kun vastustaja seisoo vaan paikoillaan ja silti joutuu koko pelin tahkoomaan.
Ittellä noin 600 hut peliä alla, eikä kertaakaan ole käynyt noin. Edes silloin, kun itte on johtanut tyyliin 5-0, vastustaja on pelannut sisukkaasti loppuun.

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moikka!

Aloittelin HUT:in viikonloppuna ja oon kerennyt pelaa about 10 peliä. Kuinka yleistä on että vastustaja ei pelaa ollenkaan?
Mulla oli kolme sellaista vastusta noissa 10:ssä. Suhteellisen ärsyttävää kun vastustaja seisoo vaan paikoillaan ja silti joutuu koko pelin tahkoomaan.
Oisko siinä yritetty sitä uutta glitsiä, mistä on ollut puhetta täälläkin? Ei vaan uskalla noissa tilanteissa erätauolla jatkaa, ennen kuin aika on kulunut loppuun. Tämä siis vain, jos vastustaja ei pelaa ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tullut pelattua vielä aktiivisesti, mutta nyt tuli jotenkin sellainen fiilis, että voi olla tyytyväinen ja lopettaa tältä erää HUTin. Ekan parin mestaruuden jälkeen aukesi putki ja nyt on tullut 11 mestaruutta yhteensä kahdella eri tililläni. Toinen oli kunnon staratiimi, jolla on tullut 6 mestaruutta ja toinen sellainen 85-87 tiimi, jolla tuli 5 mestaruutta. Ei tässä pelissä mitään icetiltiä kyllä ole, sen huomasi hyvin kun pelasi näillä kahdella tosi eri tasoisella tiiimillä. Superstaroilla oli kaikki helpompaa.

Oma peli kehittynyt koko ajan ja viimeiset kaudet olivat kyllä nautintoa, kun koko ajan varma olo pelaamisessa. Erityisesti puolustuspelaamisesta nautin todella paljon.

Tein vielä pari videota lisää. Toisessa taas 50 maalia, josta puolet saucersyötöillä (nautittavia maaleja kun löysi tatsin) ja puolet sitten muuta häröilyä ja toisessa videossa jotain hauskempia tapauksia.

Saucer montage: https://youtu.be/M9g1gMyI7X0

Hauskat maalit: https://youtu.be/H9k3fjRLaUI

Tosi viihdyttävä ja koukuttava peli, jossa kuitenkin paljon korjattavaa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tullut pelattua vielä aktiivisesti, mutta nyt tuli jotenkin sellainen fiilis, että voi olla tyytyväinen ja lopettaa tältä erää HUTin. Ekan parin mestaruuden jälkeen aukesi putki ja nyt on tullut 11 mestaruutta yhteensä kahdella eri tililläni. Toinen oli kunnon staratiimi, jolla on tullut 6 mestaruutta ja toinen sellainen 85-87 tiimi, jolla tuli 5 mestaruutta. Ei tässä pelissä mitään icetiltiä kyllä ole, sen huomasi hyvin kun pelasi näillä kahdella tosi eri tasoisella tiiimillä. Superstaroilla oli kaikki helpompaa.

Oma peli kehittynyt koko ajan ja viimeiset kaudet olivat kyllä nautintoa, kun koko ajan varma olo pelaamisessa. Erityisesti puolustuspelaamisesta nautin todella paljon.

Tein vielä pari videota lisää. Toisessa taas 50 maalia, josta puolet saucersyötöillä (nautittavia maaleja kun löysi tatsin) ja puolet sitten muuta häröilyä ja toisessa videossa jotain hauskempia tapauksia.

Saucer montage: https://youtu.be/M9g1gMyI7X0

Hauskat maalit: https://youtu.be/H9k3fjRLaUI

Tosi viihdyttävä ja koukuttava peli, jossa kuitenkin paljon korjattavaa.
Älä nyt suutu, mutta nuo maalit oli tosi rasittavaa katseltavaa. Tiedän, parhaat käyttää kaikki pelin heikkoudet hyväksi. Mukavampi vain olisi kun peli perustuisi joukkuepeliin, eikä kahden maalikikan työstämiseen. Tuo kiekon alueelle tuontikin on täysi vitsi, ilman häirintää kävelyvauhdilla.. NHL 14 ja NHL Legacy, nämä ovat hyviä pelejä. Niiden suuntaista gameplayta nähdessäni ostan uuden änärin, muuten saa jäädä hyllyyn.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Älä nyt suutu, mutta nuo maalit oli tosi rasittavaa katseltavaa. Tiedän, parhaat käyttää kaikki pelin heikkoudet hyväksi. Mukavampi vain olisi kun peli perustuisi joukkuepeliin, eikä kahden maalikikan työstämiseen. Tuo kiekon alueelle tuontikin on täysi vitsi, ilman häirintää kävelyvauhdilla.. NHL 14 ja NHL Legacy, nämä ovat hyviä pelejä. Niiden suuntaista gameplayta nähdessäni ostan uuden änärin, muuten saa jäädä hyllyyn.
Jos syöttöjen suunnan ja lähdön input lag on sitä luokkaa mitä ollut nhl 15 ja 16, niin ei voi mitenkään toivoakaan, että peli muuttuisi oikeaksi lätkäksi. Syötöt lähtee 2 sekuntia sen jälkeen kun on nappia painanut, ja on todella epäselvää miltä ajankohdalta syötön suunta aktivoituu. Samaten yv-pelaajien käyttäytyminen siniviivalla on ihan järkyttävää, että on aina riski siirtää kiekkoa viivaan.

Ja mikä ihme siinä on, että skill stick -napeilla ei voi päättää haluaako one-timerissa lämmätä vai vetää jonkun lörön. Vois enemmänkin vetää one-timerilla siniviivalta jos aina lähtis lämmi. Pelaajat myös vetää kiekosta ohi ihan järkyttävän usein.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mielenkiinnosta kysyn että miten porukka on tässä rikastunut kun tuntuu että kaikilla on suunnilleen miljoonia rahaa. Onko huutokaupan pelaaminen paras keino vai joku muu tyyli? Itsellä parhaimmillaan ollut joku 40-50k mutta pääsääntöisesti aina mennään siinä 15k tuntumassa. Kokoelmien kerääminen tuntuu turhalta siinä mielessä että rahaa niistä ei kuitenkaan saa. Nim. Jos sais kerrankin ostettua jotain vähän parempaa


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mielenkiinnosta kysyn että miten porukka on tässä rikastunut kun tuntuu että kaikilla on suunnilleen miljoonia rahaa. Onko huutokaupan pelaaminen paras keino vai joku muu tyyli? Itsellä parhaimmillaan ollut joku 40-50k mutta pääsääntöisesti aina mennään siinä 15k tuntumassa. Kokoelmien kerääminen tuntuu turhalta siinä mielessä että rahaa niistä ei kuitenkaan saa. Nim. Jos sais kerrankin ostettua jotain vähän parempaa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kyllä se kokoelmien kerääminen on varmaan helpoin tapa rikastua, eli saada kalliita pelaajia kokoelmien pakoista.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Älä nyt suutu, mutta nuo maalit oli tosi rasittavaa katseltavaa. Tiedän, parhaat käyttää kaikki pelin heikkoudet hyväksi. Mukavampi vain olisi kun peli perustuisi joukkuepeliin, eikä kahden maalikikan työstämiseen. Tuo kiekon alueelle tuontikin on täysi vitsi, ilman häirintää kävelyvauhdilla.. NHL 14 ja NHL Legacy, nämä ovat hyviä pelejä. Niiden suuntaista gameplayta nähdessäni ostan uuden änärin, muuten saa jäädä hyllyyn.

Joo kyllä tuossa "highlight"-pätkässä tiivisty hyvin, mistä syystä verenpaine meinaa monesti varsinkin HUT:ssa nousta. Ei siinä, muutamia hienojakin maaleja oli syöttökuvion päätteeksi jne. mutta kyllä tuossa valtaosa tuli nimenomaan siitä tilanteesta, että kävi pyörähtämässä kulmassa ja yhdellä pelaajalla kirjaimellisesti kävelee vastustajan pelaajien ohi ja heittää sen mukavan etuyläkulman sisään. :rolleyes: Vastustajat oli aika heikkoja kyllä puolustamaankin, mutta tarkoitan juuri sitä, että jos vertaa IRL-lätkään, niin harvoin siellä tuommosta yhden pelaajan showta on, että puikkelehtii joka kerta hyvään tekopaikkaan...

Saucer-passia en itse oikein hallitse, että siitä pisteet, kun näkyy hyvin videon pelaajalla onnistuvan. Toki jos tuokin on sitä, että joka pelissä haetaan maaleja vaan tuolla "helpolla" tyylillä (koska maalivahti ei osaa katkaista sitä syöttöä, vaikka menee nenän edestä ohi... Sama homma pakilla, että ei tunnu koskaan tarttuvan sama miten siinä koittaa kyykkiä/heilua mailan kanssa)

Ymmärrän kyllä sen, että pelin tarkoitus on kuitenkin voittaa, mutta en kyllä sitä tajua, että miksi sitä voittoa pitää niin hanakasti hakea, että unohtaa muidenkin kikkojen käytön. Tämä peli kuitenkin tarjoaa todella viihdyttävääkin peliä, kun molemmat pelaa monipuolisempaa kiekkoa. :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mielenkiinnosta kysyn että miten porukka on tässä rikastunut kun tuntuu että kaikilla on suunnilleen miljoonia rahaa. Onko huutokaupan pelaaminen paras keino vai joku muu tyyli? Itsellä parhaimmillaan ollut joku 40-50k mutta pääsääntöisesti aina mennään siinä 15k tuntumassa. Kokoelmien kerääminen tuntuu turhalta siinä mielessä että rahaa niistä ei kuitenkaan saa. Nim. Jos sais kerrankin ostettua jotain vähän parempaa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kyllä se kokoelmien kerääminen on varmaan helpoin tapa rikastua, eli saada kalliita pelaajia kokoelmien pakoista.

Sori tuplapostaus...

Kokoelmien kerääminen ei rahan keräämisen kannalta ole paras keino, koska kokoelmista saatavat kortit on ilmaiskortteja, eikä auta vaikka sieltä Crosbya tai Ovechkinia tulee, koska ei niitä voi myydä... Itse olen parissa viime änärissä kerännyt parin kaverin kanssa yhteistyönä kaikki NHL-kokoelmat, yksin niitä on käytännössä mahdoton pelaamalla kerätä (vaatii siis, että laittaa vähän eurojakin pakkoihin ja toivoo, että sieltä joku hyvä pelaaja tulee, mistä saa myymällä rahaa). Mutta siinä mielessä tuo kokoelmien kerääminen (varsinkin jos saat 1-2 kaveria mukaan, ja keräätte yhdessä joukkueiden kalleimmat pelaajat) auttaa myös rahatilanteeseen, että sieltä saa sopimuskortteja yms. ettei tarvi rahaa käyttää soppareihin. Huutokauppaa kannattaa seurata melko tarkasti, kokemuksen kautta sieltä huomaa, että mihin aikaan vuorokaudesta on pelaajat halvempia, ja ostaa niitä silloin ja myy kalliimmalla. :)

Omalla kohdalla käynyt hyvä tuuri kokoelmien keräämisistä, niistä olen saanut monta hyvää pelaajaa, mutta vastaavasti kun olen jotain erikoispakkoja/kultapakkoja ostanut pelin rahalla, niin ei niistä ole ikinä mitään tullut. Pelaamalla vaan ja vähän hintavertailua huutokaupassa tekemällä varmaan parhaiten saa sitä rahaa kerättyä.
 
Ylös Bottom