Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Huimia joukkueita kaikilla täällä. Omassa tiimissä n.7kpl 84ovr pelaajia ja loput alle... Taitaa joku pronssinen pelaajakin olla vielä kokoonpanossa. Tähtiä joukkue saa 3,5. Ei tuolta pakoista juuri parempia ole tullut ja huutokauppasta en ole jaksanut mitään ostella.
Tänään nousu 4.divariin, mut saa nähdä tuleeko tiputus heti kun pelit alkoi kahdella tappiolla. Maaleja ei saanut mistään ja loppulukemat oli komeet 0-4 ja 0-5. Ehkä tuuri taas huomenna kääntyy...
4. divarissa tulee jo vittumaisia vastustajia vastaan. Muutama havainto & neuvo:
Jos haluat nostaa voittoprosenttia niin vältä kotimaisia vastustajia. Itse en valitse noita mut jengisi ja hermosi säästyy. Osa pelaa niin epäkiekkoa ja hautoo kiekkoa ja muuta paskaa, että todennäköisemmin häviät jos et itse ole siinä parempi ja itsehän en suostu nostamaan mailaa, mutta helvetin tietokone nappaa jäähyjä.
Kannattaa pelata paljon ja kerätä kokoelmia ja välttää pakkojen ostamista coinseilla. Sopimuksia saa hopeisia välillä 100 coinsilla ja kultaisia 150. Ton yli en suostu ostamaan ja tolla se on jo aika kannattavaa.
(Itse ostin pariin otteeseen pakkoja. Ekalla kerralla oli muutama pakka ja sen avulla tuli parit kokoelmat kasattua. Sitten kyllästyin ja iskin coinsit pakkoihin ja meni kaikki ja mitään ei tullut. Toisella kerralla viimeisestä pakasta Perry ja nollasi sen ekan perseilyn).
Niin ja läskit on halvempia kuin nopeat ja hyödylliset samantasoiset tai jopa vähän heikommat. TOTW kortti tulee ja peruskortista lähtee jopa puolet hinnasta vähitellen. Paskoista saa "halvalla" TOTW versioita ja osasta tulee peluutettavia tuollaisten myötä. Esim mulla TOTW Lee/Coyle/Brouwer.
Eikä kannata ostaa halvalla jokaista paskaa joka irtoaa minimicoinsseilla. Parit matsit konetta vastaan "viihdeliigassa" vai mikä onkaan (kausi konetta vs) ja jengi täynnä kultaisia.
Ai niin. Oot jo 4. divarissa ja silti jengi on 3,5 tähteä. Oletko ostanut jotain kalliita pelaajia vai miksi jengi noin huono? Neljä tähteä saa vissiin ihan kultaisella jengillä ja se ei paljoa vaadi.
--
Vihdoin Seabrook hommattuna. Vaatii noin 1. kauden pelaamista, että irtoaa nykyhinnoilla. Jos ei hirveästi jäähyile niin kaudessa ei montaa tuntia mene. Kolmosesta tulossa noutaja neloseen. Viiden pelin jälkeen saldo 1-4 ja
vain yhdessä vastustaja ollut selkeästi parempi. Lopuissa momentumit ynnä muut EA logiikat kovasti pistäneet vastaan. Voittopelissäkin vastustaja työnsi veskan kiekon kanssa pari kertaa sisälle, mutta ei riittänyt vaikka EA tuntui yrittävän väkisin tappioksi. Ei taida tulla voittoja enempää tällä kaudella
.