Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoloberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pystyykö maalivahtia enää vaihtamaan kesken ottelun? Itse en ole siinä onnistunut. Kaksi eri tyyppiä meinasi, että maalivahtia voi vaihtaa vain, kun on päästänyt neljä maalia ja olet häviöllä. Viidenkään maalin jälkeen en kyseistä mahdollisuutta löytänyt.
Online otteluissa ei onnistu kuin erätauolla, yksinpelissähän sen voi vaihtaa milloin huvittaa. Minusta hyvä homma, loppui ne jäädyttämiset:)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Päätin, että jengissä ei mahdu kentälle alle 6'3 eli 191cm, kun meni 3. divarissa reisille ja hommasin sitten enemmän ja vähemmän paskoja jotka täytti tuon vaatimuksen. Pakistossa oli onneksi puolet jo valmiina odottamassa, mutta hyökkäykseen meni kaikki uusiksi. Pisteen päähän jäi säilyminen, mutta seuraavalla kaudella mestariksi 8 matsissa ja takaisin 3. div. Tosin yhdessä pelissä joku puolalainen oli boostannut pronssiveskan sellaiseksi, että edes varmat ei menneet ja tää otti sit jostain syystä lopussa veskansa pois ja antoi tehdä pari maalia, että voitin. Nyt kolmosessa pari ekaa peliä voitettuna ja läskijengin saldo on 12-4. JVR tai Nash pitäisi vielä hommata.


Lähes kaikki mikkihiiret on vielä jengissä, mutta viltissä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Päätin, että jengissä ei mahdu kentälle alle 6'3 eli 191cm, kun meni 3. divarissa reisille ja hommasin sitten enemmän ja vähemmän paskoja jotka täytti tuon vaatimuksen.

Ryan Getzlaf, Jeff Carter ja Chris Kreider on hyviä yli 191 pelaajia.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ryan Getzlaf, Jeff Carter ja Chris Kreider on hyviä yli 191 pelaajia.


Kreider on jo. Ei hirveästi vakuuta, kun tuntuu köykäiseltä laitatilanteissa.. Brouwer on mulla A rinnassa maalitykki. Vaikka 84 speedi buffattuna niin tuntuu, että kiihtyvyys on aika hurja ainakin tossa porukassa. Saattaisi mahtua mikkihiirien kanssa. Ainoa rightin pelaaja joka tuntuu järkevältä. Ykkösessä Kreider-Backes-Wheeler. Coinssit menee aina noihin tiimivaihtoihin. Pari mikki hiirtä karsimalla saa just sen verran ehkä kasaan, että tuo 70k Nashiin irtoaa vielä. JVR:n saan sentään helpommalla.

Onhan tuo aika jöötiä pelata jos tykkää vaan surffailla. Pakko puolustaa joka pelissä ja jos yrittää pelata tuota samalla tavalla ku esimerkiksi nopeaa jengiä ottaa varmasti turpaan. Ennätys jotain ruottalaista vastaan tappiopelissä 29 taklausta ja todennäköisesti pari loukkaantunutta sille. Täytyy maksaa hinta voitosta :) .
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

osaako joku kertoa mitä helvettiä tuolla änäris tapahtuu? nimim. ei yhtää peliä hävitty ennen päivitystä, päivityksen jälkeen kokoajan turpaan :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

osaako joku kertoa mitä helvettiä tuolla änäris tapahtuu? nimim. ei yhtää peliä hävitty ennen päivitystä, päivityksen jälkeen kokoajan turpaan :D
En mä tiedä, mulla on ihan toisinpäin ;-) tuntuu et on helpompi puolustaa
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En mä tiedä, mulla on ihan toisinpäin ;-) tuntuu et on helpompi puolustaa
Joo, en minäkään ole huomannut suurta muutosta, vaikka patch notes antoi ymmärtää että pokecheck olisi jatkossa lähes käyttökelvoton. En huomaa saavani enempää jäähyjä sen käytöstä, voi olla että kiekko tarttuu vähän huonommin. Tuliko siinä muita puolustukseen liittyviä muutoksia?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo, en minäkään ole huomannut suurta muutosta, vaikka patch notes antoi ymmärtää että pokecheck olisi jatkossa lähes käyttökelvoton. En huomaa saavani enempää jäähyjä sen käytöstä, voi olla että kiekko tarttuu vähän huonommin. Tuliko siinä muita puolustukseen liittyviä muutoksia?
vastustajan poket tuntuu osuvan toiselta puolelta kaukaloa ja maalivahti päästelee syöttöjä minkä ehtii :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jäähyt on vähentyny huomattavasti,joskaan pokella ei saa enää kiekkoa pois. Sen sijaan avojääpommit tuntuu osuvan useammin ja maalivahdin häirinnästä tulee jäähyjä. Esim tänään Carterilla laidasta läpi,sieltä sisään suojausta käyttäen, kaveri ajaa selkään ja lennän maalivajtia päin. Sain 2minuuttia maalivahdin häirinnästä=fair play

No nyt sitten toisessa päässä,kun mun Fleury makaa jo kiekon päälle hyppää kaveri veskan päälle ja kiekko maaliin. Ei mennä edes puhelimeen vaan päivänselvä maali. Ei luoja tätä peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko noita milestoneita jotenkin erityisen vähän? Esim Sediniä tasan yksi kpl marketissa,tekis miel ostaa pois jos arvo on nousussa?

Kaatuileeko muilla hut? Mulla useamman kerran tunnissa jämähtää ja ei auta kuin sulkea sovellus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaatuileeko muilla hut? Mulla useamman kerran tunnissa jämähtää ja ei auta kuin sulkea sovellus.
Koko syksyn ollut monesti sitä ongelmaa, että jumahtaa kun haet marketista jotain. Painat hae ja lataa hetken, mutta sitten ei tapahdukkaan mitään.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos Mike Smith saa milestone kortin niin kannattaa hommata se MOV kortti tosiaan... Nyt on 399 matsia ja seuraavasta tulee 400 nhl matsia täyteen ja kaikki rupuisemmatkin saaneet milestone kortin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli just napattua marketista MOV Smith 14.1k hinnalla. Aijai, nytkin tekisi 7k profittia. Merkkipaalua odotellessa :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli just napattua marketista MOV Smith 14.1k hinnalla. Aijai, nytkin tekisi 7k profittia. Merkkipaalua odotellessa :)
Vaikuttaa siltä että ensi yönä olisi Smithin 400:s peli. Kuinka nopeasti milestone kortti on odotettavissa tästä? Ja onko aikaisemmin maalivahdit saanut 400 pelin kohdalla milestone kortin?

Mulla MOV Smith pelaa maalissa ja hyvin on pelannutkin. Ei kuitenkaan haittaisi ollenkaan pieni parannus statseihin :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla MOV Smith pelaa maalissa ja hyvin on pelannutkin. Ei kuitenkaan haittaisi ollenkaan pieni parannus statseihin :)


Itsellä ollut tuo muutamassa pelissä ja tuntuu torjuvan ihan ok noita. Veskabugeille ei voi mitään ja tapahtuu kaikille. Siis veska odottaa vetoa, estät vedon pakilla ja kiekko liruu vaikkapa längistä sisään ja veska ei reagoi mitenkään vaikka olisi aikaa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsekin kokeilin pari peliä maalissa, eikä saanut mitäään kiinni.. Toivotaan että se milestone kortti nyt tulisi jasais puckseja tilille :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Barrie meni vihdoinkin lihoiksi ja tilalle hommasin Spezzan ja Jagrin. On siinäkin kyllä hidas läskiduo. Backesia jo melkein ikävä :D . Sen tosin myin jo aikoja sitten. Ei ollut sen rahan arvoinen. Kolmoseen jällleen kerran 7-2 saldolla ja siellä tuleekin sitten turpaan, kun tulee kakkosesta kokoajan vastustajia. Seabrook tai Myers pitäis hommata kunhan saa lisää coinseja. Ainoa panostus pakistoon ollut HFC Lindholm (86). Tuo 191cm / 6'3 asettaa rajoituksia.

Liikaa tullut annettua siimaa ostojoukkueita vastaan, mutta nyt pelaillut vittumaista kiekkoa ihan siitä syystä, että ei jaksa katella mitään 500k coinsin ketjuja jotka huitoo jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Juuri näitä sankareita vastaan tulee haettua ihan kylmästi nurkasta onetimeria. Helposti ne vastustajan starat silti tilanteen saatuaan saa sisälle. Huonompi homma jos ei sais :D .
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huimia joukkueita kaikilla täällä. Omassa tiimissä n.7kpl 84ovr pelaajia ja loput alle... Taitaa joku pronssinen pelaajakin olla vielä kokoonpanossa. Tähtiä joukkue saa 3,5. Ei tuolta pakoista juuri parempia ole tullut ja huutokauppasta en ole jaksanut mitään ostella.

Tänään nousu 4.divariin, mut saa nähdä tuleeko tiputus heti kun pelit alkoi kahdella tappiolla. Maaleja ei saanut mistään ja loppulukemat oli komeet 0-4 ja 0-5. Ehkä tuuri taas huomenna kääntyy...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huimia joukkueita kaikilla täällä. Omassa tiimissä n.7kpl 84ovr pelaajia ja loput alle... Taitaa joku pronssinen pelaajakin olla vielä kokoonpanossa. Tähtiä joukkue saa 3,5. Ei tuolta pakoista juuri parempia ole tullut ja huutokauppasta en ole jaksanut mitään ostella.

Tänään nousu 4.divariin, mut saa nähdä tuleeko tiputus heti kun pelit alkoi kahdella tappiolla. Maaleja ei saanut mistään ja loppulukemat oli komeet 0-4 ja 0-5. Ehkä tuuri taas huomenna kääntyy...

4. divarissa tulee jo vittumaisia vastustajia vastaan. Muutama havainto & neuvo:

Jos haluat nostaa voittoprosenttia niin vältä kotimaisia vastustajia. Itse en valitse noita mut jengisi ja hermosi säästyy. Osa pelaa niin epäkiekkoa ja hautoo kiekkoa ja muuta paskaa, että todennäköisemmin häviät jos et itse ole siinä parempi ja itsehän en suostu nostamaan mailaa, mutta helvetin tietokone nappaa jäähyjä.

Kannattaa pelata paljon ja kerätä kokoelmia ja välttää pakkojen ostamista coinseilla. Sopimuksia saa hopeisia välillä 100 coinsilla ja kultaisia 150. Ton yli en suostu ostamaan ja tolla se on jo aika kannattavaa.
(Itse ostin pariin otteeseen pakkoja. Ekalla kerralla oli muutama pakka ja sen avulla tuli parit kokoelmat kasattua. Sitten kyllästyin ja iskin coinsit pakkoihin ja meni kaikki ja mitään ei tullut. Toisella kerralla viimeisestä pakasta Perry ja nollasi sen ekan perseilyn).

Niin ja läskit on halvempia kuin nopeat ja hyödylliset samantasoiset tai jopa vähän heikommat. TOTW kortti tulee ja peruskortista lähtee jopa puolet hinnasta vähitellen. Paskoista saa "halvalla" TOTW versioita ja osasta tulee peluutettavia tuollaisten myötä. Esim mulla TOTW Lee/Coyle/Brouwer.

Eikä kannata ostaa halvalla jokaista paskaa joka irtoaa minimicoinsseilla. Parit matsit konetta vastaan "viihdeliigassa" vai mikä onkaan (kausi konetta vs) ja jengi täynnä kultaisia.
Ai niin. Oot jo 4. divarissa ja silti jengi on 3,5 tähteä. Oletko ostanut jotain kalliita pelaajia vai miksi jengi noin huono? Neljä tähteä saa vissiin ihan kultaisella jengillä ja se ei paljoa vaadi.

--

Vihdoin Seabrook hommattuna. Vaatii noin 1. kauden pelaamista, että irtoaa nykyhinnoilla. Jos ei hirveästi jäähyile niin kaudessa ei montaa tuntia mene. Kolmosesta tulossa noutaja neloseen. Viiden pelin jälkeen saldo 1-4 ja
vain yhdessä vastustaja ollut selkeästi parempi. Lopuissa momentumit ynnä muut EA logiikat kovasti pistäneet vastaan. Voittopelissäkin vastustaja työnsi veskan kiekon kanssa pari kertaa sisälle, mutta ei riittänyt vaikka EA tuntui yrittävän väkisin tappioksi. Ei taida tulla voittoja enempää tällä kaudella :D .
 
Ylös Bottom