Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoloberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä muut pelaajat on mieltä, onko hutissakin viivettä? Minun mielipide on että kyllä siinä on. Kokeilkaa huvikseen käydä pelaamassa ensin yksi peli verkkoarvopeliä ja sitten huttia. Verkkoarvopelissä syötöt menee minne pitääkin ja muutenkin onnistuu kaikki mitä yrittää. Hutissa taas ei syötöt mene perille, ei onnistu taklaukset kunnolla ja luistelu on tervassa hiihtämistä. Ei voi olla niin että samalla 1vs1 tekniikalla toimivat pelimuodot eivät toimi samalla tavalla. Olen jopa kokeillut oikealla änäriporukalla huttia, mutta lopputulos on sama. Vaikeustasot ovat samat kummassakin. Ei kai se nettiyhteys voi vaikuttaa hutissa enemmän kuin verkkoarvopelissä? Jos vaikuttaa, niin tästä raporttia EA:lle! Minulla ei maalaisjärki riitä siihen, että pärjään verkkoarvopelissä mutta hutissa en sitten enää pärjääkään. Tähän toivoisin saavan vastauksia muilta, kiitos:)

Mitä muut pelaajat on mieltä, onko hutissakin viivettä?

On tottakai viivettä, ja kuten aiemmassa postauksessa sanoin, niin HUT on muuttunut paljon mukavammaksi pelimuodoksi Netduman oston myötä.

Oma teoriani siihen, miksi HUT tahmaa useammin kuin VS, on se, että HUT hakee vastustajaa divareittain. Mitä korkeammalla on divareissa, sitä pienempi vastustajien määrä on mistä peli valitsee vihun. Jos katsoo sitä pelaajien määrää divareittain, niin ne vähenee aika radikaalisti mitä korkeammalle mennään. Ja mitä vähemmän pelaajia on pelinhaun sisällä, sitä pidemmät etäisyydet/suurempi lagin mahdollisuus.

Versuksessa rajaa myös hakua leveleiden mukaan, mutta laajentaa hakua nopeammin kuin HUT divareita.

http://i.imgur.com/CMdrQtS.jpg (ei ole mun nosto)

Jahas. Taitaa meikä kerätä OHL- ja QJMHL-joukkueet tän kuun aikana kasaan. (Vaikka nyt oonkin Xbonella, niin tää ketju on ainoa aktiivinen)

Viimeksi muokannut moderaattori:

http://i.imgur.com/CMdrQtS.jpg

Jahas. Taitaa meikä kerätä OHL- ja QJMHL-joukkueet tän kuun aikana kasaan. (Vaikka nyt oonkin Xbonella, niin tää ketju on ainoa aktiivinen)
No _huhhuh_. Jos olet mukava mies, ja haluat lainata noita pronssitiimejä, niin voin heittää treidin aina kultapelaajaan, uskon että siinä panttina tarpeeksi? Pistä privaa jos nappaa. Perheellisenä, on aika rajallista aikaa pelata, olisi aikas suuri apu.

http://i.imgur.com/CMdrQtS.jpg

Onnittelut nostosta! Aika huikeeta tuuria ollut matkassa äijjällä [emoji3]

Mulla kans tänään ollut ihan hyvä tuuri. Anaheimin pakoista Sakic, Milestone Horcoff ja totw tais olla Lindberg tai joku vastaava? Ovr 83. [emoji4]

siis mikä helvetti tätä peliä nykyään vaivaa, omat botit ei tajua yhtää mitää, vastustajan botit tulee muna huurussa taklaamaan ja omat eivät edes mee lähelle pelaajaa. korkeintaa takaperin luistelevat ja antavat mennä ohi. mitkä ***** taktiikat tässä pitäis ny taikoa kun nää ei osaa yhtikäs mitää??

ja ylipäätää vastustajalla tuntuu olevan joka pelissä icetilt, en voi olla näin paska pelaaja, kun on reippaasti enemmän voitettuja pelejä kuin hävittyjä. aina vaan tuntuu että vastustajan hallstamkosmckinnon yms. supertähtijengit vievät ja itellä ei oo mitää hajua tasotuksesta. oma mokke imee kaiken, vastustajan tunnin kentällä pyörinyt pelaaja on nopeampi kuin just vaihdosta tullut oma. ja mikä parasta; vastustaja pääsemässä yksinläpi, ohittaa eka toisen pakin, toinen pakki takaperin luistelee melkee toisella puolella kaukaloo, eikä yritä edes ottaa kiinni sitä pelaajaa?? mikä helvetti näitä talitinttejä vaivaa?
piti hetken miettiä, että olenko käynyt jo purkamassa tunteitani... oli nimittäin niiiiiin samankaltaista tilitystä mitä itekin olisin voinut kirjoittaa! :eek:

ei vaan voi ymmärtää... :(

On tottakai viivettä, ja kuten aiemmassa postauksessa sanoin, niin HUT on muuttunut paljon mukavammaksi pelimuodoksi Netduman oston myötä.

Oma teoriani siihen, miksi HUT tahmaa useammin kuin VS, on se, että HUT hakee vastustajaa divareittain. Mitä korkeammalla on divareissa, sitä pienempi vastustajien määrä on mistä peli valitsee vihun. Jos katsoo sitä pelaajien määrää divareittain, niin ne vähenee aika radikaalisti mitä korkeammalle mennään. Ja mitä vähemmän pelaajia on pelinhaun sisällä, sitä pidemmät etäisyydet/suurempi lagin mahdollisuus.

Versuksessa rajaa myös hakua leveleiden mukaan, mutta laajentaa hakua nopeammin kuin HUT divareita.
Pitääpä kokeilla tuota versusmodea, alkaa oikeasti ärsyttämään tuo hutti.

Pitääpä kokeilla tuota versusmodea, alkaa oikeasti ärsyttämään tuo hutti.

Aikaisempina vuosina vs-pelaajista löytyy todella paljon vähemmän yhden kikan juustoilijoita, ainakin kunnes saavuttaa ~50 levelin. Eli alku on ainakin HUTtia mukavampaa :)

Kiitos. Sitä oisin vielä kysynyt, että miksi NHL 14 hutissa ei ollut tätä ongelmaa? Siinähän toimi periaatteessa kaikki. Vaikuttaako pelaajamäärien tippuminen jollain tavalla, koska nehän ovat tippuneet maailmantaulukon mukaan ainakin?

No _huhhuh_. Jos olet mukava mies, ja haluat lainata noita pronssitiimejä, niin voin heittää treidin aina kultapelaajaan, uskon että siinä panttina tarpeeksi? Pistä privaa jos nappaa. Perheellisenä, on aika rajallista aikaa pelata, olisi aikas suuri apu.
Pahoittelut, mutta en kyllä halua. Treidailen noita jo itselleni toiseen joukkueeseen, joten en ala kyllä treidailemaan tsiljoonaa pronssirosteria muualle.

Sitä paitsi täällä on aikas paljon jo pelaajia ns. nollakortteina, joita en voisi noista rostereita edes lainata.

Kiitos. Sitä oisin vielä kysynyt, että miksi NHL 14 hutissa ei ollut tätä ongelmaa? Siinähän toimi periaatteessa kaikki. Vaikuttaako pelaajamäärien tippuminen jollain tavalla, koska nehän ovat tippuneet maailmantaulukon mukaan ainakin?

Itse olin sielläkin havaitsevani saman, ehkä vain lievemmässä määrin. Mutta varmasti pelaajamäärät vaikuttavat myös.

Kyllä tuo hutti tarvitsee vielä jonkun patchin... Tai peli ylipäätään. Äsken 0-0 tilanteessa taas kerran joku ihan hatusta revitty rankkari jossa kiekko pomppi vedon jälkeen maalilla ja koneen ohjaamat pelaajat ja itse siinä vähän huiskin, mutta tuskin kukaan osui vastustajan pelaajaan. Noh sitten tuli rankkari, mutta se hoitui ja koko matsi vaikka kerrankin vastustajan olisi pitänyt viedä, mutta itsellä järjetön tuuri matkassa. Eli siis nuo rankkarit tulee ihan mistä sattuu. Vähän sama homma, kuin pokecheckissä ja vähän kaikessa tekemisessä.

Onnittelut nostosta! Aika huikeeta tuuria ollut matkassa äijjällä [emoji3]

Mulla kans tänään ollut ihan hyvä tuuri. Anaheimin pakoista Sakic, Milestone Horcoff ja totw tais olla Lindberg tai joku vastaava? Ovr 83. [emoji4]
Olisi pitänyt tarkentaa ettei ole mun nosto. Pahoittelut tästä epäkohdasta.

Edit: Nyt napsahti eka MOV pronssipalkintopakoista. Ei ihan Getzlaf, mutta Hoffman kelpaa oikein kivasti silti korkoa kasvamaan.

Mä en ole saanur ainuttakaan hyvää korttia kokoelmista :D Jälellä wash ,Pittsburgh, dallas,chicago ja Detroit.

Price,Totw Carlson ja Tavares sentän normipakoista.

Sitä en kyllä käsitä että miksi pitää olla joku helvatun handicap. Eihän tässä kannattaisi hyvää jengiä kasata.

Pelasin kauden ihan sysihuonolla joukkueella jossa oli jällellä vain Sedinin kenttä. Pelaajat oli vapaana jatkuvasti,kiekko meni rysään,omassa päässä ei höntyilty eikä veska imenyt helppoja.

Laitoin takaisin kaikkk parhaay ja kemiat 100--- saldo 0-6-0 ja peleissä ei oikeastaan yhtään hyvää vetopaikkaa eikä pelaajat koskaan vapaana.

Sitä en kyllä käsitä että miksi pitää olla joku helvatun handicap. Eihän tässä kannattaisi hyvää jengiä kasata.

Pelasin kauden ihan sysihuonolla joukkueella jossa oli jällellä vain Sedinin kenttä. Pelaajat oli vapaana jatkuvasti,kiekko meni rysään,omassa päässä ei höntyilty eikä veska imenyt helppoja.

Laitoin takaisin kaikkk parhaay ja kemiat 100--- saldo 0-6-0 ja peleissä ei oikeastaan yhtään hyvää vetopaikkaa eikä pelaajat koskaan vapaana.

Mulla läskijengillä se ongelma, että vastustajalla tuntuu olevan momentum vaikka se olisi tappiolla. Joskus itsellä se ja sen kyllä huomaa, kun körmytkin kiitää. Paras tais olla, kun Jagr vastustajan siniseltä läpiajoon ja pari potkua eteenpäin, noh vastustajan pakki tuli jostain mun alueelta ja nappas sen kiinni tosta vaan. Vaikka Jagr on hidas niin onhan tuo jo huono vitsi, että ei muka tuollaisessa paikassa hermot pidä ja vauhtia löydy (vastustajalla momentum) :D . Välillä vedän pari tyyppiä levyksi lyhyellä aikavälillä ja tuntuu, että sitten on loppuerän momentum JOS sitä ei ennen kummallakaan ole oikeastaan ollut.

Ihan sama kuka mulla on maalissa niin kaikki menee... Viimeiseen 5 peliin ei ole kertaakaan ollut mun mvllä yli 80% torjunta prosentti... Pari peliä niin saa Rinteen ostettua sinne...sekään varmaan saa ketään kiinni.

Ihan sama kuka mulla on maalissa niin kaikki menee... Viimeiseen 5 peliin ei ole kertaakaan ollut mun mvllä yli 80% torjunta prosentti... Pari peliä niin saa Rinteen ostettua sinne...sekään varmaan saa ketään kiinni.

Omalla edmontonin Scrivensillä on 5 pelin jälkeen torjuntaprosentti 94% :D:p

Tämä division 1 superstar leaguessa (yksinpelissä siis)

Ylös Bottom