Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noniin nyt on hommattu ps4 ja NHL 16 ja ihan kivasti tuli jopa 10 ilmaispakettia bonuksena! mutta mites onko jotain hyviä vinkkejä miten tehdä rahaa ? ps3 hut 15 ostelin noita hopea paketteja ja myin pelaajia ja kesto kortteja aika hyvin sai rahaa sillä tyylillä mutta huomasin että tässä on 2 eri hopea pakkaa eli Premium ja normeja kumpia kannattaa ostaa? ja onko muita hyviä keinoja?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuuri kävi ilmaispakan kans.
[video=youtube;sp2kkxdk33Y]https://www.youtube.com/watch?v=sp2kkxdk33Y[/video]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaveri nappas AS- Subbanin kans. Itsellä paras Ryan Callahan että ei se aina[emoji85]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite vedin vissiin 4 acolla noita pakkoja auki, eikä antanu kyllä Dubinskya kummosempaa. Tais sillon jouluna vai uv tosin tulla McDonagh omaan kokoelmaan noista pakoista, joten kyllä niistäkin sillon tällön jotain tulee.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite vedin vissiin 4 acolla noita pakkoja auki, eikä antanu kyllä Dubinskya kummosempaa. Tais sillon jouluna vai uv tosin tulla McDonagh omaan kokoelmaan noista pakoista, joten kyllä niistäkin sillon tällön jotain tulee.
Itse kahdeksalla tilillä ja totaalinen kasa paskaa jokaisesta pakasta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oisko kellään suosituksia? Hyökkääjä hakusessa ja mieluiten rightilta laukova. hintaa max 110k, nopea, hyvä veto, eikä mikään 170cm/75kg mikkihiiri.. itellä kävi mielessä normi kessel jeff carter, oisko muita vaihtoehtoja? seguin varmaan liian kallis?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kessel ja Carter molemmat siellä ehdottomassa parhaimmistossa oikealta laukovista. TOTW Spezza ovr 90 on myös noin 100k ja Kurria, joka on oma suosikkini rightin pelaajista, voi saada noin 120k.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oisko kellään suosituksia? Hyökkääjä hakusessa ja mieluiten rightilta laukova. hintaa max 110k, nopea, hyvä veto, eikä mikään 170cm/75kg mikkihiiri.. itellä kävi mielessä normi kessel jeff carter, oisko muita vaihtoehtoja? seguin varmaan liian kallis?
Mike Bossy aika kova sana
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jaahas, mulla on kadonnut nippu pelaajia sekä noin 15k hilloa. Oliko joku supportin osote mihin voisi asiasta laittaa mailia ja pyytää korjausta vai onko ko. pelaajat ja pohjakassa kokonaan menetetty? Ja ei, pelaajia ei löydy kokoelmasta vaan ovat kokonaan kadonnut tililtäni. Ihme bugailua :(
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jaahas, mulla on kadonnut nippu pelaajia sekä noin 15k hilloa. Oliko joku supportin osote mihin voisi asiasta laittaa mailia ja pyytää korjausta vai onko ko. pelaajat ja pohjakassa kokonaan menetetty? Ja ei, pelaajia ei löydy kokoelmasta vaan ovat kokonaan kadonnut tililtäni. Ihme bugailua :(

Varmaan löytyy jostain taas joskus. Mulla bugas ensin change team ja sen jälkeen change position. Piti käynnistää peli 3 kertaa uusiks, että sai edes uudelle pelaajalle oikean paikan ja joukkueen. :D 79.99$ please.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Varmaan löytyy jostain taas joskus. Mulla bugas ensin change team ja sen jälkeen change position. Piti käynnistää peli 3 kertaa uusiks, että sai edes uudelle pelaajalle oikean paikan ja joukkueen. :D 79.99$ please.

Ei mullakaan muuten, mutta kun kyseessä oli miltei parhaimmistoa tai lempi pelaajistoa jotka katosivat. Zach Parise, Tyler Johnson, Chara, Koivu, Niemi. Rahassa tai coinseissa nuo ei ihan hirveästi ole, mutta ketuttaahan tommonen pelin rikkinäisyys.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jokos porukka on ehtinyt testaamaan suomalaisia totw-kortteja, Vatasta, Barkovia ja Donskoita? Ovatko mistään kotoisin?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ilmeisesti pelistä ei saa kolikoita, jos olet häviöllä ja vastustajan netti katkeaa? Kiitos EA.
Ja nyt sitten kun pelasin ja voitin playoffien finaalin, se peli ei rekisteröitynyt kun loppui ja peli näkyy mulla pelaamattomana, eli finaali vielä edessä.


Haistakaa EA nyt oikeasti jo *****. Xbox Onella tämä. Muilla vastaavaa? Aamupäivästä lähtee pientä kyselyä taas aspan suuntaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jokos porukka on ehtinyt testaamaan suomalaisia totw-kortteja, Vatasta, Barkovia ja Donskoita? Ovatko mistään kotoisin?

Mulla on TOTW Vatanen, ekassa pelissä paino sellasen yläpörsän viivalta ettei oo ennen nähtykkään ja kyllähän se entistä nopeampi on. 15k itse maksoin ja todella hyvä ukko siihen rahaan. Suosittelen.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kokeillaan jos täällä joku enemmän Huttia pelannut osaisi auttaa varmasti yksinkertaiseen tilaanteeseen.

Omaa mieltä on askarruttanut miten pelaajia pystyy myymään huutokaupan kautta?
Kauppaosiosta löytyy vain pelaajan kohdalta pikamyynti vaihtoehto, enkä toistaiseksi ole löytänyt kohtaa mistä pelaajan saa huutokauppaan...

#amatööri
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Se olis NHL 16 käsitelty omalta osalta ja nyt olis joukkuetta tarjolla kiinnostuneelle. Joukkuuen arvo n.500-600K. Laittakaa yv-viestiä ketä kiinnostaa niin hierotaan jonkinlainen vaihtokauppa ;)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kokeillaan jos täällä joku enemmän Huttia pelannut osaisi auttaa varmasti yksinkertaiseen tilaanteeseen.

Omaa mieltä on askarruttanut miten pelaajia pystyy myymään huutokaupan kautta?
Kauppaosiosta löytyy vain pelaajan kohdalta pikamyynti vaihtoehto, enkä toistaiseksi ole löytänyt kohtaa mistä pelaajan saa huutokauppaan...

#amatööri

Pelaaja ei saa olla omassa kokoonpanossa, eli se pitää ensin poistaa kokoonpanosta. Tämän jälkeen menet kohtaan "Uusi huutokauppa", tai joku vastaava. Sitten vain haet kokoelmasta tai saapuneiden korttien kokoelmasta kortin jonka tahdot myydä jne.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Varokaa peleissänne sellasta ku NHL_spedet ja joukkue nuppulinna.

kaveri on näitä kun menen johtoon pyörin kaksi erää oman maalini takana.. Muutenkin erittäin paska vastustaja, joka sinun ollessa johdolla tekee jotain netilleen, jotta pelaamisesi on mahdotonta ja täten pääsee tasoihin..
 
Ylös Bottom