Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

EA:n rahastaminen ei kyllä tunne rajoja, voi jeesus. Noh, nollakortti-Ekblad MOV löytyy rosterista, joten tuo päivitys kelpaa ihan hyvin. Nyt myös tosin harmittaa etten ostanut MOV-Ristolaista aikanaan kun piti, mutta eipä tälläistä nyt kukaan toki osannut ennustaa, ei sillä. Paljon opettanut tämä MOV-meno tänä vuonna kyllä miten noita kannattaa pitää ja ostella. Tosin ensi vuonna noiden hinnat on lähdössä jo valmiiksi pilvissä ja siellä pysynee tämän korttipäivityksen ansiosta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mietin alkuviikosta että ostaisin MOV Ekbladin mutta ajattelin ettei kiire vielä jos tulee myöhemmin joku community-toy kortti.. Noh nyt sitten nousi 85-92. Lievästi vituttaa. Ne joilla oli useempi noista niin pieni joulu kävi.
Oli muutama viikko sitten vielä 5 Ekbladia ja Eichel, myin pois. Onneks sentään McDavid vielä jäljellä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vieläkö on nhl kokoelmia mitä ei saa kerättyä loppuun vai onko ea korjannut homman?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näytä liitetiedosto 15424
Nää on näitä pelejä ku meinaa ohjain mennä remonttiin.. Koko pelin vie miten tahtoo mut mikään ei mee sisään.. ei onetimerit tai lähes tyhjään maaliin vedetyt ranteet.. viimeisellä minuutilla sain väkisin ylivoimalla runnottua yhen sisään [emoji3]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi minua kun olen nelos-divarissa taistellut kokoamallani parhaalla mahdollisella Ruotsi tiimillä missä on Lundqvist ja Sedinit ja Karlsson ja kaikki, mutta ei vaan ole oikein mitään mahdollisuuksia edetä kun aina vastustajalla on reilusti huonompi tiimi(eli siis icetiltin kannalta reilusti parempi).Nyt tiputin suuri palkkaisimmat pelaajat tiimistä ja alensin palkkaa reilu 20milj, ja nyt näillä näkymin olisi divisioonan mestaruus tulossa.

Surullinen fakta on että Lundqvist ei edes icetiltittömässä pelissä ole läheskään pidempien maalivahtien tasoinen, Dubnyk ja Rinne torjuivat yksinpelissä kun testasin huomattavasti paremmin kuin Lundqvist, että mitenhän monta vuotta vielä mennään tällä säännöllä että maalivahdin koko on tärkeämpi kun ratingi.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi minua kun olen nelos-divarissa taistellut kokoamallani parhaalla mahdollisella Ruotsi tiimillä missä on Lundqvist ja Sedinit ja Karlsson ja kaikki, mutta ei vaan ole oikein mitään mahdollisuuksia edetä kun aina vastustajalla on reilusti huonompi tiimi(eli siis icetiltin kannalta reilusti parempi).Nyt tiputin suuri palkkaisimmat pelaajat tiimistä ja alensin palkkaa reilu 20milj, ja nyt näillä näkymin olisi divisioonan mestaruus tulossa.

Surullinen fakta on että Lundqvist ei edes icetiltittömässä pelissä ole läheskään pidempien maalivahtien tasoinen, Dubnyk ja Rinne torjuivat yksinpelissä kun testasin huomattavasti paremmin kuin Lundqvist, että mitenhän monta vuotta vielä mennään tällä säännöllä että maalivahdin koko on tärkeämpi kun ratingi.

Itsellä taas Ben Bishop aivan sysipaska. Pituutta vissiin enemmän kuin kummallakaan edellämainituista. Eli ei se meinaa juuri mitään.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On varmaa joku jo aikasemmin kysyny mutta eikö tässä tosiaan oo pleijarit kun vaan kuukauden välein aina kuun alussa? Ennen oli sentää joka viikko. Vituttaa vaa ku tullu hävittyä ihme bugituksiin ja taas kuukauden odotus..

Veskareista sen verran että itsellä parhaiten toiminu jotkut 84-85 tasoset kassarit. Liian hyvät ei saa mitää kiinni. Toisaalta jos kaverilla momemtum niin se on ihan sama kuia Patrick Roy on nii kaikki menee. Ei kannata koota liian kovaa tiimiä, oon sen huomannu
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt tein ihan tarkoituksella mahdollisimman pieni palkkaisen tiimin, joukkueen palkka 28 milj, muutama pelaaja on pronssinen. Yleensä vetelen semmosta 50% voittoja divarissa mutta nytten viimeiset kymmenen matsia 7-1-2 recordilla. Suurin osa matseista jotka olen voittanut vastustaja on dominoinut kaikkialla muualla pitsi scoreboardilla. Maalivahti Dubnyk on tehnyt aivan sairaita torjuntoja ja vastustajien huippu-moket päästelee vaikka miten minun Forsbergin tai Draisaitlin rannelaukauksia.

Mitenkä ei EA voi tähän sellaista tasapainoista tasotusta eri tasosten joukkueiden välille. Päivän kohokohta oli matsi jonka voitin 4-2 kun laukaukset oli vastustajalle 27-11, ja hyökkäysalue aika joku 3:1. Vastustaja oli aivan helvetisti parempi pelaaja mutta ei mahtanut mitään jostain syystä:rolleyes:

Ja asiasta toiseen, ostin Larkinin Flash Forward kortin mutta pistin melko nopeasti myyntiin kun tuntu olevan hitaampi kun esim Draisaitl tai Hagelin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ai samperi mikä fiilis. En ole pelannut skill stick NHL-pelejä lainkaan, edelliset kokemukset sieltä 98-2001 versioista. Alkuun tuli siis turpaan huolella. Pikku hiljaa taidot ovat kuitenkin karttuneet ja nousin ykköseen suht nopeasti. Sitten alkoi seilaaminen ykkösen ja kakkosen välillä, aika paljon modeemini aiheuttamien disconnectien vuoksi, mutta muutenkin, koska en ole mikään paras pelaaja. Muutaman kerran oli kuitenkin mestaruuskin lähellä, parhaimmillaan pisteen ja maalin päässä. Sain uuden modeemin ja sen jälkeen peli tasoittui aika paljon,

1. Divarin mestaruudesta tuli aika nopeastikin sinne päästyä melkoinen pakkomielle ja vihdoin saavutin sen muutama päivä sitten. Ja kaiken lisäksi saavutin sen kahteen kertaan, kahdella eri tiimillä. Ensin menin kovemmalla kokoonpanollani tilanteeseen 6-0. Tässä vaiheessa alkoi kuumottaa, joten vaihdoin heikompaan kokoonpanooni varsinaisella ykkös PSN-tunnuksellani hermoja viilentääkseni ja yllätyksekseni menin sillä suoraan 8-0 mestaruuteen. Sitten vielä kakkostililläni vein mestaruuden 8-1. Mahtava fiilis ja joku tyhjyyden helpotuksen tunne. Muutamat rageilut ja epätoivoilut tullut tässä matkan varrella. :D

Todella hyvä peli, missä on kuitenkin todella paljon korjattavaa ja todella raivostuttavia puolia, joiden vuoksi nyt pari mestaruuttaa saavutettua tulee varmasti vähennettyä pelin pelaamista. Kuitenkin huikeita kokemuksia ja jännitystä tarjonnut nyt puolen vuoden ajan ja herätti uinuneen kilpailullisen puoleni aika vahvasti eloon.

Tulipa väsättyä pari pientä videotakin mestaruuksien kunniaksi. 50 maalia matkan varrelta koostettuna ja vähän noita noloja maaleja myös, mitä peliin mahtuu reippaanlaisesti.

50 maalia: http://youtu.be/y-F16aaFRFM

Pelleilymaalit: http://youtu.be/5SAMP7ZRsyE
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

cmon mitä ****** oikeesti taas? eikö ea jumalauta saa näitä saatanan paska pelejänsä korjattua? vituttaa että ne väsää jotain saatanan paska pakkoja minkä kerkee mutta pelin toiminta on aivan yks ***** hailee. tasan viimenen ea:n peli minkä hankin
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitähän movembereja tointaisi ostaa nyt TOTYn tullessa. Gaudreau, Kuznetsov ja Wheeler movemberit itsellä jo on, ja kaikki 100% varmoja TOTYjä.
Sitten omistan myös John Carlsonin MOVin, mutta siitä olen vähän epävarma pitäisikö pitää vai myydä.
Vielä olisi rahaa ostaa joko yksi iso nimi, tai pari pienempää. Mihin sijoittaisi tällä hetkellä noin 300k?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tällaista olisin kysynyt lähinnä pelaajilta, jotka pelaavat 4-5 divarissa: Onko teillä vaikeuksia pelaamisen kanssa? Pelasin ensin reilu tuhat ottelua ekalla tiimillä ja sitten aloitin alusta. Alku meni ihan hyvin 5 divariin asti ja sitten alkoivat pelit mennä päin persettä. Vaikuttaako nuo minun aiemmat pelit noin paljon, vai mikä tässä mättää? Pelit ovat tällä hetkellä kopioita toisistaan, vastustaja 3-0 johtoon ja itsellä ei mitään jakoa. Kiekot pomppii ja pelaajat liikkuvat missä sattuu.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kurki pelaajien tasoja. Jos sulla sattuu olemaan liksa ja arvot reilusti enemmän mitä vastustajalla, heittää peli lahjakkaat tasoitukset heikommalle. Jumalaveskaa, täyttä mahdottomuutta, tervaluistinta, ihan mitä vaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kurki pelaajien tasoja. Jos sulla sattuu olemaan liksa ja arvot reilusti enemmän mitä vastustajalla, heittää peli lahjakkaat tasoitukset heikommalle. Jumalaveskaa, täyttä mahdottomuutta, tervaluistinta, ihan mitä vaan.
Olen minä niitä seurannutkin.. Olen kokeillut palkatkin 18-60 miljoonaan ja lopputulos on aina sama. Kemiatkin on kokeiltu 82-100, lopputulos sama. Pienillä palkoilla ei tule senkään vertaa peleistä. Parhaat pelaajat on viikon tähti Varlamov ja Rinne. Muut ovat 85 maksimissaan. Joku viisas sanoi, koita muuttaa taktiikoita. Joo, on muutettu ja kaikki variaatiot on käyty läpi. Mulla on sellainen teoria, että tässä rangaistaan paljon pelanneita. Voisko nuo pelatut ottelut vaikuttaa noin paljon? Sieltähän tulee kuitenkin järjestään vastaan näitä alle 100 ottelun pelaajia. Samasta divarista kuitenkin tulee nuo vastustajat.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olen minä niitä seurannutkin.. Olen kokeillut palkatkin 18-60 miljoonaan ja lopputulos on aina sama. Kemiatkin on kokeiltu 82-100, lopputulos sama. Pienillä palkoilla ei tule senkään vertaa peleistä. Parhaat pelaajat on viikon tähti Varlamov ja Rinne. Muut ovat 85 maksimissaan. Joku viisas sanoi, koita muuttaa taktiikoita. Joo, on muutettu ja kaikki variaatiot on käyty läpi. Mulla on sellainen teoria, että tässä rangaistaan paljon pelanneita. Voisko nuo pelatut ottelut vaikuttaa noin paljon? Sieltähän tulee kuitenkin järjestään vastaan näitä alle 100 ottelun pelaajia. Samasta divarista kuitenkin tulee nuo vastustajat.

Nojaa, itsellä on nyt noin 80 online matsia pelattuna ja alkanu 3-2 divareissa tuntumaan että mikään ei mene niinkuin pitäisi, kiekko on vapaana maassa mutta siitä vaan luistellaan ohi, maalivahti päästää käsittämättömän heikkoja vetoja. Palkkaa kun alensin 70milj. tonne 30milj. niin tuntu tulevan parannusta, en tiiä oliko sitten placebo.
Ihan mielällään nyt alentusin vaikka tonne neloseen takasin, siellä vaan oli niin paljon hauskempi pelata eikä vastustajatkaan pelaa niin tylsän passiivisesti kun kakkosessa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä taas sujunut peli jo muutaman kuukauden täydellisesti, n. 100 pelistä suurinpiirtein 5 häviötä tullut viime aikoina. Kaikki onnistuu ja vastustaja ei pysy perässä sitten millään. Vastustajat tosin on myös aika surkeita ollakseen div1, joten en tiedä mistä niitä on revitty.
Toisaalta olen pelannut viimeajat pienellä koneen näytöllä missä ei varmasti ole viivettä. Netti tosin ollut puhelimen hotspot NAT3 varustettuna, ei kuulosta loogiselta että yhteys olisi noin parempi.

Joukkue on muotoa:
MOV Mackinnon - Zetterberg - MOV Kuznetsov
MOV Forsberg - Kesler - Hossa
TOTW Pettersson - Klasen - Bouchard
Björkstrand - Petan - McDavid

MOV Ekblad - TOTW OEL
MOV Klingberg - MOV Rielly
Vatanen - Moore

Holtby
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä taas sujunut peli jo muutaman kuukauden täydellisesti, n. 100 pelistä suurinpiirtein 5 häviötä tullut viime aikoina. Kaikki onnistuu ja vastustaja ei pysy perässä sitten millään. Vastustajat tosin on myös aika surkeita ollakseen div1, joten en tiedä mistä niitä on revitty.
Toisaalta olen pelannut viimeajat pienellä koneen näytöllä missä ei varmasti ole viivettä. Netti tosin ollut puhelimen hotspot NAT3 varustettuna, ei kuulosta loogiselta että yhteys olisi noin parempi.

Joukkue on muotoa:
MOV Mackinnon - Zetterberg - MOV Kuznetsov
MOV Forsberg - Kesler - Hossa
TOTW Pettersson - Klasen - Bouchard
Björkstrand - Petan - McDavid

MOV Ekblad - TOTW OEL
MOV Klingberg - MOV Rielly
Vatanen - Moore

Holtby
Itsellä oli aiemmin noita mokkuloita, joissa oli monessa nat3, no pelitkin sujui silloin. Sitten vaihdoin 100/100 valokuituun ja pelit alkoivat mennä perseelleen. Tällä hetkellä kaikki pelit menee mollivoittoisesti. Luulin että paremmalla netillä saisi paremman pelikokemuksen, mutta alkaa ikävä tulla mokkula-aikaa.. Tuskin tuo sattumaakaan on, silloin voitettiin aloitukset yli 60% ja nyt ei tahdo voittaa ollenkaan. Kuulin myös luotettavalta taholta, että esim. Battefieldissä saa etua mokkulalla pelatessa ja koin sen itsekin yhden tyypin kanssa jolla oli mokkulanetti. Ei niihin tahdo osua. En sano etteikö EA:lla olisi huonot palvelimet, mutta sattui vaan muuttumaan tähän ja edelisen version loppuun. Samoin Battlefieldissä on vaikeampaa kuin mokkuloiden aikaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

02.00 sitten Community TOTY pakoissa. Sitten mennään vissiin viikon välein kun se puolustava TOTY ja hyökkäävä TOTY tulee pakkoihin. Rookie TOTY ei taida olla tulossa, eiköhän sen korvannut tuo Flash Fowards. Toki EA:n rahan ahneudesta nyt ei ikinä voi mennä täyteen varmuuteen.

Pakkarepimiset säästöön siis tuota hyökkäävää TOTY:a varten. Mitään "Full TOTY"-pakkoja ei vissiin NHL-pelin puolella ole?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Välttäkää käyttäjää dudachek. AFKas koko pelin ja sit 2 erätauolla peli jumittu "odotetaan käyttäjää"-ruutuun. On tää ykkösdivari niin syöpää.
 
Ylös Bottom