Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Karmeaa, edes pelaajan kokoa ei näköjään voi muuttaa! On kyllä valtava pettymys ainakin meikäläiselle tämä, ettei omaa pelaajaa voi muokata sen tyyliseksi mitä ominaisuuksia siltä itse haluaa ja minkälaisella pelitavalla itse haluaa pelata. Buustauksen eston edes jotenkin ymmärrän, vaikka sekin harmittaa, ettei pelaajan kehittämistä enää ole. Mutta miksi ei olisi voitu antaa kaikille vaikka samoja attribuuttipisteitä käytettäväksi, kuten kukin itse haluaa ukkonsa rakentaa? Tämä olisi ollut ihan reilu tapa ja olisi antanut mahdollisuuden tehdä peliin kuitenkin personoituja yksilöitä.

Itse en ymmärrä pelkkää joukkuepelin ihannointia, pelaajien tasapäistämisen ja erityistaitojen karsimisen kustannuksella. Kyllä hyvän joukkueen tehokas ja toimiva pelaaminen perustuu aina erinomaisilla erityisominaisuuksilla oleviin pelaajiin ja heidän erityistaitojensa hyödyntämiseen joukkueena. Ei se "joukkue" mikään oma yksittäinen organisminsa ole. :p
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Itse en ymmärrä pelkkää joukkuepelin ihannointia, pelaajien tasapäistämisen ja erityistaitojen karsimisen kustannuksella. Kyllä hyvän joukkueen tehokas ja toimiva pelaaminen perustuu aina erinomaisilla erityisominaisuuksilla oleviin pelaajiin ja heidän erityistaitojensa hyödyntämiseen joukkueena. Ei se "joukkue" mikään oma yksittäinen organisminsa ole.

Ei ole ei, mutta miksi sitten pitää valita mukaan pelkkiä pelinrakentajia, onhan siellä 5 kenttäpelaajaa kentällä ja jokainen voi ottaa erilaisen ukon. Se on sitten eri asia jos niistä pitää tapella että kuka ottaa minkäkin roolin.



Noista overaaleista kun höpisette, niin itselleni tuli mieleen että ehkä saatan tulla toisinaan messiin EASHL:ää pelaaman kun nyt ei ole niitä jannuja jotka heittävät pihalle jos ei levelit riitä ku katsovat että on liian huono pelaaja :D
Sanoisin että jos nyt ei kelpaa tasapuolisella ukolla mihinkään jengiin, niin onko jo syytä miettiä syrjintää? :rolleyes: (läppä).
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Sais nyt pleikanki puolella aueta toi et pääsis ihmettelemään. Sedän silmät syttyy vuoden hiljaiselon jälkeen, vaikka gmc:tä eniten pelisarjaan kaipaillaankin.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Sais nyt pleikanki puolella aueta toi et pääsis ihmettelemään. Sedän silmät syttyy vuoden hiljaiselon jälkeen, vaikka gmc:tä eniten pelisarjaan kaipaillaankin.

Ehkä ensi vuonna taas joku gmc:n tyylinen, ilmeisesti kasaavat pelaajien joukosta pelimuotoa kehittävän raadin siihenkin, kuten kerhoa varten tänä vuonna.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ehkä ensi vuonna taas joku gmc:n tyylinen, ilmeisesti kasaavat pelaajien joukosta pelimuotoa kehittävän raadin siihenkin, kuten kerhoa varten tänä vuonna.

Onko miten varmaa tietoa? Jotenkin meni usko tuohon, kun lueskelin ja tajusin, ettei kelpaa ea:lle kun ei voi rahaa imeä ylimääräisillä hilppeillä niin helposti kuin noissa huteissa sun muissa.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Onko miten varmaa tietoa? Jotenkin meni usko tuohon, kun lueskelin ja tajusin, ettei kelpaa ea:lle kun ei voi rahaa imeä ylimääräisillä hilppeillä niin helposti kuin noissa huteissa sun muissa.

Rammer EA:n foorumeilla näin sanoi joskus tässä keväällä. Kerhon boostien poistuminen antoi vähän toivoa meidänkin asialle, nythän EASHL:ssäkään ei ole enää mitään mikromaksuja mukana.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Maukkaaltahan tää maistuu. Tuhansien pelien kokemuksella edellisistä esareista voin sanoa että vaikeaa on! Turha yrittää cross-crease-syöttöjä jos on pakkia välissä ja muutenkin ohjattavuus on "kankeampi" ja kiekonmenetykset helpompia. Mielestäni tämä on erittäin positiivinen haaste. Puolustaminenkin huomattavasti mukavampaa kuin aikaisemmin.

Vielä kun jengin löytäisi kun entisen jengin pelaajat vaihtoivat leiriä toiseen konsoliin prkl :D
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei ole ei, mutta miksi sitten pitää valita mukaan pelkkiä pelinrakentajia, onhan siellä 5 kenttäpelaajaa kentällä ja jokainen voi ottaa erilaisen ukon. Se on sitten eri asia jos niistä pitää tapella että kuka ottaa minkäkin roolin.

Jaa, itse en kyllä ole hetkeen löytänyt syytä pelata pelinrakentajalla, ja erittäin todennäköisesti en jatkossakaan syytä siihen löydä. Cappien ansiosta siitä tuli liian fyysisesti heikko sekä hitaahko buildi. Aikoihin en ole pelannut EASHL:ää muilla kuin rouhijalla ja voimahyökkääjällä, vaikka niissäkin toki on puutteensa. Fyysisyys ja luisteluvoima ovat kuitenkin mielestäni pelin tärkeimmät ominaisuudet. Syöttämiseen ja maalintekoon kun kuitenkin vaikuttavat eniten ne ohjaimen päässä olevan irl-persoonan taidot.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Voisiko muuten johonkin kerhoon päästä Xbonella testaamaan nyt tuota betaa? Ei ole omaa kerhoa betassa, joten muuten jää varsinaisen pelaamisen testaaminen tällä erää... :(
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mullakin on beta boxilla mutta olen ilman kerhoa myöskin, tarkoitus oli pelata betaa PS4:lla mutta betaa ei näy missään.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Täällä myös odotellaan että ps4-puolelle tulee beta jakoon ja pääsisi peleihin, kerhoa vailla toki..
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Betaa odotellaan myös täällä ja kerhokin maistuisi ps4:n puolella.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ainahan nyt kerho saadaan kasaan kun nyt vaan tulis se beta...
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Liittyisin myös mielelläni kerhoon, kunhan beta saapuu. psn: pasi542345
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Onha tää naurettavaa paskaa nyt taas. Missä vika edes on? EA:lla?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Pari peliä on nyt takana, vaikkakin valitettavasti huomattavan viiven häiritsemänä. Kaukalon ulkopuolisten EASHL-ominaisuuksien osalta EA:n änäritiimi tosiaan meni sieltä, mistä aita on matalin, mutta itse gameplay sentään vaikutti siltä vanhalta tutulta toimivalta EASHL:tä, ja mihinkäs se nyt muuttunut olisikaan.
 
Ylös Bottom