Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Eikös pelinrakentaja ole nimenomaan pienin pelaajatyyppi? Voimahyökkääjä, kovanaama ja puolustava pakki ovat kaappeja.
Itsellä tullut pelattua nyt pakkina hyökkäävällä pakilla ihan vaan sen takia, että se liikkuu paremmin, kuin kahden suunnan pakki. Ja kun tuo pokettelu ja syöttöjen esto tuntuu muutenki olevan hakuammuntaa (tai oikeastaan koko puolustus) niin sama kai se on ottaa se pelaajatyyppi, jolla olisi edes jotain hyödyllisiä ominaisuuksia.
Eri peliä ollaan varmaan pelattu, mutta minun mielestä pienimmät hyökkääjistä ovat maalitykki ja kahden suunnan hyökkääjä. Sehän tässä just risoo, kun haluais tehdä siitä kahden suunnan hyökistä isomman järkäleen. Siis puhutaanhan tässä nyt PS4 versiosta? Kahden suunnan hyökkääjällä olis kaikki muu ihan balansissa, mutta tuo koko ei.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Eri peliä ollaan varmaan pelattu, mutta minun mielestä pienimmät hyökkääjistä ovat maalitykki ja kahden suunnan hyökkääjä. Sehän tässä just risoo, kun haluais tehdä siitä kahden suunnan hyökistä isomman järkäleen. Siis puhutaanhan tässä nyt PS4 versiosta? Kahden suunnan hyökkääjällä olis kaikki muu ihan balansissa, mutta tuo koko ei.
En ole noita pelaajien kokoja huomioinut kummemmin, mutta kyllä esim. 2-way forwardilla saa äijää ihan hyvin kumoon. Mitään järkälemäistä kokoa en ole kaivannut. Ei tuosta säätövarasta toki haittaakaan olisi, jotta jokainen saisi hahmoa enemmän mieleisekseen.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tääl ketään jolla ois joku järkevä porukka ilman maalivahtia?

NHL 14 tuli pelailtua jonkun 300 ottelun verran tolppien välissä.

NHL 15 skippasin ja nyt uutta tarmoa täynnä, ja pitäisi päästä reenaamaan uutta peliä :).

Ja aiheeseen sen verran että mitä 2 peliä kerkesin eilen illalla pelata veskana, niin mielästi erittäin hyvä update, alussa tuntu noi näppäimet hieman sekavilta mutta oikealle tatille saatu todellista käyttöä paljon lisää.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tääl ketään jolla ois joku järkevä porukka ilman maalivahtia?

NHL 14 tuli pelailtua jonkun 300 ottelun verran tolppien välissä.

NHL 15 skippasin ja nyt uutta tarmoa täynnä, ja pitäisi päästä reenaamaan uutta peliä :).

Ja aiheeseen sen verran että mitä 2 peliä kerkesin eilen illalla pelata veskana, niin mielästi erittäin hyvä update, alussa tuntu noi näppäimet hieman sekavilta mutta oikealle tatille saatu todellista käyttöä paljon lisää.

Konsolifinin jengi?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tää betahan on parasta eashl:ää sitten pelimuodon alkuaikojen. Ranne ei soi joka vedolla ja kiekko lähtee lavasta jos ei osaa suojata. Toivottavasti ei päivitetä koko versioon mitenkään radikaalisti kun pellet itkee.

Hyvin sanottu siellä takana. Enää ei pärjää sillä että puskee pelaajalla kiekon kanssa lihamuurista läpi ja vetäsee rannekudin ylämummoon. Niinkuin oikeassa pelissä, niin sen kiekon menettää. Nyt kiekkoa pitää liikuttaa ja rakennella maalipaikkoja joukkueena, ei yksilönä, ja tehdä likaisia maaleja maalin edestä. Jos joku suojaa kiekkoa hyvin niin siinähän suojaa. Sen kiekon saa silti pois kun vetää iholle kiinni ja horjuttaa kaveria tai pistää kaverin laitaa vasten. Huomattavaa on se, että kun kiekkoa suojaa niin vauhti hidastuu nopeasti ja fyysisellä pelaajalla on silloin helppo mennä iholle.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tuleeko NHL 16 Hutissa palaavan käyttäjän bonus jos on pelannut 15 huttia vain ps3, vai pitääkö ostaa myös 15 neloselle jos haluaa 16 palaavan käyttäjän bonuspakkoja?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tämän illan matsit Betaa olivat lähes lagittomia, vaikka vastassa oli Saksa/Ranska/suomi-porukoita, ja maistuivat kyllä todella hyvältä.
"Oikeaa kiekkoa" pelaamalla pärjäsi loistavasti, ja Grinderista tuli uusi lempibuildi sentteriksi.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Tänään pääsi sitten koittamaan mokkeiluakin. Ensimmäinen peli meni aivan vihkoon ja kontrollien opetteluun, mutta onneksi myös vastustajalla oli ihmismokke, joten pojat väänsivät voiton siitä.

Toisessa pelissä sai jo tuntumaa hommaan, joten tuloksena oli nollapeli, vaikka tilanteita riitti myös meidän päädyssä. Kolmas jatkoi toisen kanssa samaa rataa ja suurimmilta virheiltä vältyttiin. Yksi tosin omiin siinä.

Tarkkana saa olla kyllä koko ajan. Lisäksi tuo tolppiin liimautuminen oli välillä vähän hankalaa, joten tekemistäkin vielä on. Oli kuitenkin aika virkistävää vääntää pelejä, joissa kummallakin on ihminen maalissa.

Suuremmilta lageilta vältyttiin myös tällä suunnalla. Hyvältä tämä maistuu ainakin meikäläiselle. Grinderista kuulin kehuja meidänkin sentteriosastolta. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Fyysisyys puuttuu monilta pelaajilta kokonaan, siitä olen samaa mieltä edelleen. En panisi pahakseni jos vaikka PWF/Grinder akselin
ukoille lyötäisiin vielä kovempia takleja ja sen sijaan annettaisiin myös heikommille kuten playmakereille ja snipoille edes jonkun asteen
mahdollisuus taklata tai edes horjauttaa vastustajaa.
Itse olen tykästynyt TWF ja sillä saa kyllä ukkoa nurin kun vähän vauhtia ottaa ja muutenkin tuntuu olevan yksi parhaimmista buildeista,
poket osuu paljon paremmin kuin muilla ja kudit, fyysisyys parempia kuin pelinrakentajalla. Pelinrakentaja vie voiton ainoastaan käsissä
ja syötöissä. Edut on kuitenkin aika suhteellisia, ottaen huomioon että syötöt katkotaan aina jolloin yksikään edes PR syöttö ei mene läpi.
Ja käsilläkään harvemmin mitään tekee jos buildin fyysisyys ja kestävyys on luokkaa nolla. TWF taas toimii molemmissa päissä kovinkin
tasapainoisesti, eikä heikkouksia juuri löydy mistään kohti.

E: Pelihän toimii lagin suhteen suht hienosti edelleen. Sillointällöin yksittäisille pelaajille tulee järkyttävä yli 5s lagi, joka toivottavasti menee betan piikkiin. Joskus katkeaa EA servuihin yhteys koko joukkueelta ja vastustajalta, joka menee varmasti betan piikkiin. Pelejä löytyy nykyään oikein hienosti varsinkin jos ilman mv etsii. Joskus pelaajia tippuu kun peli löytyy ja silloin quititaan löytyneestä pelistä. Joku tämän voi luulla karkuun lähtemiseksi, jos itselle ei noin ole ikinä käynyt ettei koko porukka päädykkään samaan peliin.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Paskaa koko beta! En ole tuohon eashittiin kyllä koskaan oikein innostunutkaan ja nyt meni vielä viimeisetkin halut. aivan järkyttävä lagi ja kaikki maalit on niitä on samoja ( poikittain syöttö maalin edestä ja maali!?) no Hut tulee varmasti toimimaan koska EA käärii siitä suurimmat hillot. Siihen vois laittaa vaikka kaksi eri divisioonaa, ne jotka pelaa äitin visalla ja ne jotka ilman.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Fyysisyys puuttuu monilta pelaajilta kokonaan, siitä olen samaa mieltä edelleen. En panisi pahakseni jos vaikka PWF/Grinder akselin
ukoille lyötäisiin vielä kovempia takleja ja sen sijaan annettaisiin myös heikommille kuten playmakereille ja snipoille edes jonkun asteen
mahdollisuus taklata tai edes horjauttaa vastustajaa.

Fyysisyys puuttuu puolustajiltakin. Taklaukset joko heittää ukon voltilla niskoilleen tai ei tee yhtikäs mitään. Pelistä puuttuu pienemmät kontaktit joilla saisi ukon irti kiekosta ilman että toinen lentää sairaalareissun veroisesti.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Fyysisyys puuttuu puolustajiltakin. Taklaukset joko heittää ukon voltilla niskoilleen tai ei tee yhtikäs mitään. Pelistä puuttuu pienemmät kontaktit joilla saisi ukon irti kiekosta ilman että toinen lentää sairaalareissun veroisesti.
Itse tykkään NHL 14 fysiikoista ja muutenkin peli on siinä jotenkin tasapainossa. Siinä kieltämättä taklaukset menee vähän yli, mutta siinähän se hauskuus just onkin. Tässä tulee välillä väkisin yrittämisen tunne, kun ei vaan onnistu taklaukset. Taidan pelata voimahyökillä sentteriä,saapahan edes vähän murjottua vastustajia:D
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Fyysisyys puuttuu puolustajiltakin. Taklaukset joko heittää ukon voltilla niskoilleen tai ei tee yhtikäs mitään. Pelistä puuttuu pienemmät kontaktit joilla saisi ukon irti kiekosta ilman että toinen lentää sairaalareissun veroisesti.

Grinderilla saa joskus kiekon irti selästäkin tönäsemällä, sivulta useammin, ilman niitä voltteja. Kaiffari tekee DD:llä samaa, kyllä ne siellä on ne kontaktit.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Grinderilla saa joskus kiekon irti selästäkin tönäsemällä, sivulta useammin, ilman niitä voltteja. Kaiffari tekee DD:llä samaa, kyllä ne siellä on ne kontaktit.

Varmasti saa grinderillä kun on koko kentän eväsmatkat tullessa takaisin puolustukseen. Tarkoitan tilanteita joissa puolustajana pakotat vastustajaa laitaa päin poke checkillä ja mailannostoilla. Hyökkääjä alkaa suojaamaan kiekkoa viemällä rystylle, poket ja mailannostot toisivat jäähyn. Otat parin metrin spurtin ja yrität taklata, ei riitä vauhti tällaisissa tilanteissa että saisi häirittyä peliä irrottamalla kiekon ukosta. Tai jos riittää niin sitten se vastus leviää varusteineen jäälle.

Pieni asia mihinkä itse haluaisin korjausta, muuten beta on vaikuttanut todella hyvältä kentällä pelatessa. Ihmismaalivahdeissa olisi eniten petrattavaa betan perusteella. Typerää nähdä kun maalivahti on sijoittunut ihan oikein ja heikot rannarit menee helposti toisin kuin bottiveskareille. One-timereissa ei mitään mahdollisuutta näillä viiveillä..
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Varmasti saa grinderillä kun on koko kentän eväsmatkat tullessa takaisin puolustukseen. Tarkoitan tilanteita joissa puolustajana pakotat vastustajaa laitaa päin poke checkillä ja mailannostoilla. Hyökkääjä alkaa suojaamaan kiekkoa viemällä rystylle, poket ja mailannostot toisivat jäähyn. Otat parin metrin spurtin ja yrität taklata, ei riitä vauhti tällaisissa tilanteissa että saisi häirittyä peliä irrottamalla kiekon ukosta. Tai jos riittää niin sitten se vastus leviää varusteineen jäälle.

Jeah, mulla on tapana sitoa laitaan rystysuojaajat jos tilanne antaa siihen mahdollisuuden, pistää niiden pasmat ihan sekaisin :)
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Xbox One pelaajat: Pistin pystyyn "Tiistai" nimisen seuran, jotta saataisiin tälle päivälle nopeasti peliseuraa. Nykyiset seurat missä on jäseniä vaikuttaa olevan aika epäaktiivisia. Seura on auki, ei muuta kun pelailemaan.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Olisiko täällä vielä PS4:sen pelaajia vailla seuraa? Tarttis löytää pelaajia, että sais pelit pystyyn :)

PSN: Timbaus89
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Paskaa koko beta! En ole tuohon eashittiin kyllä koskaan oikein innostunutkaan ja nyt meni vielä viimeisetkin halut. aivan järkyttävä lagi ja kaikki maalit on niitä on samoja ( poikittain syöttö maalin edestä ja maali!?) no Hut tulee varmasti toimimaan koska EA käärii siitä suurimmat hillot. Siihen vois laittaa vaikka kaksi eri divisioonaa, ne jotka pelaa äitin visalla ja ne jotka ilman.
Oisko tää: kurat puolustajat. No mites ne maalit oikeassa jääkiekossa yleensä tehdään? Nykyajan veskarit ottaa kyllä pitkälti suorat vedot, nuo poikkarit on se tyyli millä maalit tehdään. Se klassinen bugiranneko pitäisi olla ykköstapa. :rolleyes: Tosin tämän painoksen ykkösmaalintekotapa on kaikenlaiset pomput ja lirut.

Itse lagilta pitkälti säästynyt. Taisi yhdessä pelissä olla sellainen nhl 15 verkkomoninpeli-kokemus. Pitkälti positiivisilla mielillä liikkeellä kuitenkin tästä. Pieniä parannuksia tosin itse henk.koht kaipaisin erityisesti maalivahteiluun. Maaleista on aivan liikaa pomppu-/lirumaaleja/pakki saa riparin haltuun ja omiin, joille ei ole mitään tehtävissä maalivahtina. Toisaalta tykkään että voi tulla arvaamattomia tilanteinta, mutta nyt tulee aivan liikaa noita.

Muita pikkuparannuksia imo:
- Videotarkastuksissa ei ole mitään järkeä välillä, ei taida olla kertaakaan vielä hyväksynyt maalia.
- Jos 6vs6-pelissä mokke quittaa niin tilalle joku ihan kädetön ja jalaton bottimokke eikä sitä Hasekkia. Nyt puolista peleistä mokke lähtenyt ja tämä on sentään beta. Mihin toi touhu menee kun virallinen versio pamahtaa kun kaikki hakee etua kyseisellä tiputuksella. Ei voida puhua enää 6vs6-peleistä.
- Maalivahdin liikkuminen saisi olla vähän tarkempaa ja toi precision movement saisi olla vakiona ilman L2 painamista. L2 sitten pohjaan, kun haluaa nopeasti liikkua.
- Tolpan liimaaminen vanhaksi eli kun nappula pohjassa niin tolpassa kiinni ja irti kun nappulasta päästää irti.
- Saisi hieman nopeammin mokke reagoida oikean tatin liikkeisiin.
- Klassisen kameran zoomaus kusee inasen mokkena ollessa, ei nää kunnolla viivaan alotuksissa.

Eikö tästä kumminkin pienillä viilauksilla saada se paras EASHL tähän mennessä. Tärkeimpänä nuo yhteydet kuntoon ja bottimoket kuraksi, että kannustaa oikeesti pelailemaan ihmismokella.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Noin 20 peliä pelattuna ja vain 1 pelissä ollu selvästi viivettä havaittavissa. Tossa 1 pelissä ukko luisteli kuin puurossa, vanhemmissa änäreissähän peli alkoi pätkimään jos viivettä oli, semmosta ei ole ollut nyt kertaakan.
Osalla jotka tuosta viiveestä valittaa on luultavasti huono netti, väärä natti tai jotain. Itellä on sonera 100/10 sillattuna ja lähes viivettä on toiminut tähän mennessä.
 
Ylös Bottom