Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Onpas muuten omituista. Menin tänään xbonelle ostaakseni NHL 16 ennakkoon storesta, niin huomasin, että NHL 16 täysversio oli jo 70% latautunut. Siis en ole koko peliä ostanut ja se latas sen? :eek: Kävin vielä storessa tarkistaan, että pystynkö ostaan sitä, niin en näköjään pystyny, koska omistin sen jo. Todella omituista...onko tää nyt joku bugi vai oonko jostain syystä saanu pelin ilmaseksi vai mitä helvettiä.:D

Käys tarkastaan baarikaappi, jos kossu&viskipullot on tyhjät, tiedät vastauksen
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Juuserboonuksista näköjään tullut yöllä lisämatskua(?):

Hockey Ultimate Team (HUT) players from NHL 15 who create a team in HUT 16 will be eligible for a one-time bonus of up to 10 Returning User Packs in NHL 16. This bonus is available for users who played NHL 15 on Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 and PlayStation 3.

Each one of these Returning User Packs features a mix of rare and common gold items. Players will receive everything needed to give their Hockey Ultimate Team a boost to start the season, with players, training and contract items all being a part of this pack.

Additionally, this year’s returning user bonus packs contain more rare items than ever before, thus giving fans more value over previous years.

Factors determining a returning user bonus are:

The number of HUT games played in NHL 15.
The number of items obtained in a user's HUT 15 collection.
The current Coin balance in HUT 15.
Each Returning User Bonus Pack includes:

25 Untradeable Gold Items
Seven (7) or more player items
Up to eight (8) rare items
The more HUT 15 games played and the larger collection will ensure the maximum Returning User Bonus received! Keep playing HUT 15 to get the biggest bonus possible.
Details:
Returning User Bonuses are a one-time offer per HUT account. Returning HUT users will need to actively redeem their Returning User Bonus in HUT 16. Any progress, purchases, items in HUT collection, etc. are not carried over from HUT 15 to HUT 16.
Players that have played HUT 15 on Xbox 360 or PlayStation 3 AND Xbox One or PlayStation 4 will have their Returning User Bonus determined by their Xbox One or PlayStation 4 progress.


Jotensakin typerää kyllä et kannattaa myydä kalleimmat pelaajat pois ennen ku 16 tulee
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Juuserboonuksista näköjään tullut yöllä lisämatskua(?):

Hockey Ultimate Team (HUT) players from NHL 15 who create a team in HUT 16 will be eligible for a one-time bonus of up to 10 Returning User Packs in NHL 16. This bonus is available for users who played NHL 15 on Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 and PlayStation 3.

Each one of these Returning User Packs features a mix of rare and common gold items. Players will receive everything needed to give their Hockey Ultimate Team a boost to start the season, with players, training and contract items all being a part of this pack.

Additionally, this year’s returning user bonus packs contain more rare items than ever before, thus giving fans more value over previous years.

Factors determining a returning user bonus are:

The number of HUT games played in NHL 15.
The number of items obtained in a user's HUT 15 collection.
The current Coin balance in HUT 15.
Each Returning User Bonus Pack includes:

25 Untradeable Gold Items
Seven (7) or more player items
Up to eight (8) rare items
The more HUT 15 games played and the larger collection will ensure the maximum Returning User Bonus received! Keep playing HUT 15 to get the biggest bonus possible.
Details:
Returning User Bonuses are a one-time offer per HUT account. Returning HUT users will need to actively redeem their Returning User Bonus in HUT 16. Any progress, purchases, items in HUT collection, etc. are not carried over from HUT 15 to HUT 16.
Players that have played HUT 15 on Xbox 360 or PlayStation 3 AND Xbox One or PlayStation 4 will have their Returning User Bonus determined by their Xbox One or PlayStation 4 progress.


Jotensakin typerää kyllä et kannattaa myydä kalleimmat pelaajat pois ennen ku 16 tulee
Nyt meni minulla ymmärryksen yli, että miks pitäisi myydä pois?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Nyt meni minulla ymmärryksen yli, että miks pitäisi myydä pois?
Koska kokoelman suuruuden ohella myös kolikoiden määrä vaikuttaa siihen, kuinka monta bonuspakkaa pelaaja NHL 16:ssa saa. Näin ollen kalliimmat pelaajat kannattanee myydä, koska niiden vaikutus kolikkomäärään on paljon merkittävämpi kuin yhden kortin vaikutus kokoelman suuruuteen.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tuli eilen katsottua tuo EA:n striimi. Huvitti, kun oikein on tuotu aito NHL-maalivahti pelamaan ja sitten pelin veskat on edelleen samaa surkeutta. Taitaa Eddie Lack olla myös mocapannu noita maalivahdin liikkeitä peliin, voin toki olla väärässäkin. Jokainen striimissä tehty maali näytti miten nuo veskat tekevät ihan samoja virheitä mitä viime vuoden versiossa. Olisin odottanut ihan jotain 2% parannusta maalivahteihin, mutta ei se näytä edes siltä.

Toinen asia mikä pisti silmään oli Be a Prossa pelaajan kehitys. Eddie pelasi yhden keskiverto pelin ilman tehopisteitä harjoituspelissä ja käytännössä pelaajan jokainen yksittäinen arvo nousi yhdellä. Ilmeisesti lähdetään liikkeelle suurinpiirtein jostain 69 ovr ja tuolla tahdilla ollaan aika nopeasti siellä 80+ ilman huikeita esityksiä jäällä. Toivottavasti tuohon vaikutti vaikeustaso, iso peliaika ja se 1.10 kerroin kehittymisessä. Että se olisi vain sellainen alun boosti ennen varsinaisen kauden alkua.

Muuten näytti peli ihan hyvältä ja toisaalta kovin tutulta. Mikäli ei ole isoja mokia pelimuodoissa niin menee varmaan hankintaan, olihan se Betakin ihan hyvä.

Hauskan kuuloista, kun käytännössä jokaiseen kysymykseen vastataan joko "ei, ei vielä" tai "se on jotain mitä me tutkimme tulevaisuudessa". Osa on vielä ihan perusjuttuja ja osa taas niin pieniä lisäyksiä, joita on jo vuosia toivottu.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Toinen asia mikä pisti silmään oli Be a Prossa pelaajan kehitys. Eddie pelasi yhden keskiverto pelin ilman tehopisteitä harjoituspelissä ja käytännössä pelaajan jokainen yksittäinen arvo nousi yhdellä. Ilmeisesti lähdetään liikkeelle suurinpiirtein jostain 69 ovr ja tuolla tahdilla ollaan aika nopeasti siellä 80+ ilman huikeita esityksiä jäällä. Toivottavasti tuohon vaikutti vaikeustaso, iso peliaika ja se 1.10 kerroin kehittymisessä. Että se olisi vain sellainen alun boosti ennen varsinaisen kauden alkua.

Eikö ne vieläkään voi hilata sitä alotusoveralia sinne 50 nurkille :mad: Turhauttavaa on alottaa NHL-tason ukolla junnusarjasta :D
Mutta tuossahan toteutetaan ihan sitä miten se oikeasti menee. Jos oikeesti pelaat hyvin alusta lähtien niin ei sen ovr vaan kuulu olla mikään 69, saatika niin että ekalla junnukaudella teet 100 pistettä ja nouset 73, vaan se ukko on jo taitojen/pisteiden valossa lähellä sitä 80+ kuten esim. McDavid on nytkin 84 vaikka ei ole yhtään NHL-peliä alla, koska se on vaan niin hyvä pelaaja, toivottavasti tuossa on jokin "katto" junnusarjaan ettei ukkoa voi kehittää siellä 90 ovr ja sitten paukuttaa NHL-tasolle 200 pistettä tulokaskauteen...
Tämä kyllä murskaa sen idean että noustaisi pohjalta ylös mutta toisaalta ovr juoksee sen mukaan miten hyvä olet eikä nouse tasaisin väliajoin teoista riippumatta, niiden pitäisi nyt jopa laskeakin jos teet jotain huonosti (kuinka hyvin tämä sitten toimiikaan, ulosajosta varmaan laskee, entäs jos et tee kentällä mitään?). Kumpi sitten on parempi tai mielenkiintoisempi, en osa itsekään vastata ennen kun kokeilen... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ei se olisikaan ongelma, jos tekee 100 pistettä ja ovr sekä kyvyt nousee pirusti. Se on ongelma, jos et tee mitään hyvin ja kehityt kuten tuon striimin perusteella.

Osa arvoista huononi kuten aloitukset, kun Eddie Lack taisi hävitä ne kaikki pelin aloitukset. Se voi parhaimmillaan estää tekemästä mitään jokaisen osa-alueen hallitsijaa. Toki onhan siellä vielä lisäksi se training juttu millä voi myös kehittää.

Tosiaan vasta lopullisesta versiosta näkee miten hyvin tuo oikeasti on tehty, mutta kyllä sieltä taas pelottavasti alkaa näyttää tyypilliseltä EA:n uudelta ominaisuudelta eli seuraavassa versiossa voi jo toimiakin kelvollisesti.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Koska kokoelman suuruuden ohella myös kolikoiden määrä vaikuttaa siihen, kuinka monta bonuspakkaa pelaaja NHL 16:ssa saa. Näin ollen kalliimmat pelaajat kannattanee myydä, koska niiden vaikutus kolikkomäärään on paljon merkittävämpi kuin yhden kortin vaikutus kokoelman suuruuteen.
Ei mahda olla merkitystä, jos on kaikki pakkoihin vaadittava kasassa? Kaikki vähänki kalliimmat pelaajat tuli myytyä jo kauan sitten pois, mutta onhan tuolla silti reilu 1500 pelaajaa kokoelmassa. Pelejä on pelattuna reilu 1000 peliä ja kolikoita on kohta 250000.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jaa, mitähän tästä pelistä nyt sanoisi.

Ihan hyvältä tuo vaikuttaa ja yksinpeliin saatu taas paljon lisää verrattuna 15 ja kiinnostavuutta sen suhteen. Varmaan muut online muodot tulee kiinnostamaan nyt huomattavasti enemmän kuin HUT online, säästyy spedeilyltä ja hermoilta. Cuppeja voi sitten pelata ja kaveria vastaan. Tuo on se isoin ominaisuus melkeinpä mikä nakersi 15 HUTissa kun kaveria vastaan ei päässyt pelaamaan, joutui kikkailemaan mutta olipa ne sen arvoisia kun molemmat pelasi ns. hyvää kiekkoa.

Eniten tulee kuitenkin odotettua tuota GM modea ja eniten myös nakertaa että GM Connectedia ei ole. On siinä vaan sitä jotain lähteä rakentamaan tiimiä omista junnuista ja koittaa varata oikein pelaajia sekä koittaa saada se Lord Stanley tuollaisella porukalla.

Tulikin mietittyä niin kovasti että pitäisikö tuo Deluxe versio peruuttaa kun muut muodot kiinnostaa enemmän kuin HUT ja pakkoja tulee kaiketi muutenkin ihan mukavasti bonuksina, ennakkotilauksesta sekä digitaalisesta versiosta.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

http://www.twitch.tv/howtochel/v/14402323 Siitä Be a GM:ää jostain 4h kohdilta, alkaen Fantasy Draftista. Hauskaa katsottavaa ja tuo moraali tuo kyllä rutkasti mielenkiintoa tuohon ainakin alustavasti. Tietokone ollee sama idiootti-GM ilman sielua, mutta onhan tuota nyt aivan pakko koittaa ensi viikon torstaina, kun EA Access-versio saapuu kokeiluun. Hauska kusipää tuo Semin, höhöö.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Onko Mikko Koivu edelleen 89 ovr ja sitä ei kritisoida täällä. Änärin isoin vitsi minusta jos yritetään mestaruutta voittaa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

No nyt ovat näköjään EA:lla saaneet vihdoin tuon Erik Karlssonin kokonaisuuden kohdalleen! 91 alkaa olla jo jossain linjassa maailman tämän hetken parhaan puolustajan kohdalla...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Toi Be a Pro nyt kiinnosti pitkästä aikaa. Itsellekkin olis aika uusi änäri hankkia, viime änäri oli 13. Enkä periaatteessa siinä Pro:ta jaksanut paljoa pelata, ei kiinnostanut kun teki mieli enimmäkseen kautta pelata (joka jäi kesken). Luulen että tällä pelillä jaksaisi pelata kausi loppuun Pro:ssa ja/tai Gm.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tuossakin ehkä liikaa pari pojoa. Ottaen huomioon että on aika paska tehoiltaan. Hyvä pelaaja kyllä tavallaan.

No joo, mutta asettuu nyt samaan kastiin kuin ainakin MacKinnon ja Plekanec eli varmasti täysin oikea ovr.
Omasta jengistää esim. Ninoa ja MG:tä pisteen parempi ja niin se omasta mielestä kuuluukin olla.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tuossakin ehkä liikaa pari pojoa. Ottaen huomioon että on aika paska tehoiltaan. Hyvä pelaaja kyllä tavallaan.

Kannattaa katsoa ihan oikeasti viime kauden pistepörssejä, ei se todellakaan ollut huono tehoiltaan kun koko NHL:n tehopörssi kyykkäsi pahasti... Benn sai puoli-ilmaisen pistepörssin voiton jne jne.

Karlssonista muuten sama mieltä, vihdoin! Onhan se ihan omaa luokkaansa pakeista :cool:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

No joo, mutta asettuu nyt samaan kastiin kuin ainakin MacKinnon ja Plekanec eli varmasti täysin oikea ovr.
Omasta jengistää esim. Ninoa ja MG:tä pisteen parempi ja niin se omasta mielestä kuuluukin olla.

Ihan linjassa tuo muuten olisi (85 silti parempi), mutta Mikolla on laskettu mielestäni hänen paras osa eli puolustus neljään tähteen kun taas ainakin fysiikka (4,5) on yläkanttiin. Yksittäisiä arvoja ei vielä tiedä, mutta eiköhän siellä taklauksessa ja aggressiivisuudessa ole vähän ilmaa.

Hyvä että pelaajaeditti tulee takaisin, tekemistä näyttää taas riittävän. Kokonaisuudet on aika hyvin linjassa, mitä nyt jotain pieniä kuten Jordan Staal 88 vs. esim Ryan O'Reilly 87. Suurin ongelma tulee varmasti siitä, että pelaajat ovat edelleen liian samankaltaisia ja vasta itse pelatessa näkee, vaikuttavatko arvot edes mitenkään. Noita streameja kun on katsonut niin kaikki pelaajat polkevat yhtä jähmeästi kuin puurossa. Toivottavasti tuota saa offlinessa jotenkin korjattua, jollei muuten niin kaikki pelaajat yksitellen editoimalla.

Pelottavan paskan näköistä tuo peli muutenkin noissa HUT-streameissa, joita Lake79 on ansiokkaasti tänne postannut. Samaa täysin innotonta kiekonsuojaamista ja pokejäähyjä. Ei mitään räväkyyttä, aggressiivisuutta tai vauhdin tuntua. Johtuuko sitten pelaajista kun veivaavat vielä niillä NHL15:n taktiikoilla? Suojaamisessa vauhti nykyään hidastuu enemmän, ehkä siksi niin pöljän näköistä.
 
Ylös Bottom