Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tai ostaa suoraan Ps Storesta, niin ei tarvitse kauppaan lähteä. Taitaa olla normiversio vielä samanhintainenkin.

Näinhän se on, sekin tuli testattua viime vuonna. Mutta jotkut kun noita levyjä edelleen haluaa, itse hetken mielijohteesta tilasin
levyn enkä tiedä yhtään miksi, koska peliä en kuitenkaan tule myymään. :D
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kysytäämpäs nyt tällee, täällä on aikaisemmin ollut esim Citymarketissa jannu töissä joka on tiennyt kertoa että julkaisupäivänä on esim NHL 15 maksanut sen ja sen verran.
Onko nyt kenelläkään tietoa että jossain marketissa tai esim Gigantissa olisi taas julkkaripäivätarjousta tulossa?

citymarketis pitäis olla 60 euroo tollon 17.9 muist kaupoist ei tietoo
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tai ostaa suoraan Ps Storesta, niin ei tarvitse kauppaan lähteä. Taitaa olla normiversio vielä samanhintainenkin.
jep ite myös ostin storest suoraa to deluxe editioni sen saa viel sii keskiviikko yöl heti ku vaa kello vaihtuu torstain puolelle eli klo 00.00 pelattavissa jo keskiviikko jos storest ostaa
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ite käyn ihan kaupasta hommaan niin pystyy sit myydä pois ku into lopahtaa ens kesänä/syksyl :)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ja meinaatko sä että EA puskee jonkin vielä enemmän ripulin ulos ennen Euroopan julkkaria ja sitten päivittää että "Tässä teille kunnon versio nyt kun kaikkialla julkastu"?


- Itse kaipaisi tuneria näihin vieläkin

Tätä mä tarkotin sillä ettei peli ole vielä valmis. Ainahan sieltä on tullut vähintään se 1.1 tuneri ulos julkkarin jälkeen joskus... Eli siis emme saa valmista peliä ennakkoon. Ei ainakaan itseä huvita alottaa kautta ilman uuusimpia rostereita jotka ovat ajan tasalla oikean kauden alussa ja sitten tuota mahdollista päivitystä.


Miten tämä lause pitäisi muodostaa jos ei näin? Sanoilla versio ja päivitys on eroja mutta jumakauta, ollako tyhmä vai ei, voi käyttää niitä omiakin aivoja!
Noihin aiemman sivun yliregointeihin en ota edes kantaa kun tulevat suusta josta tulee 90% negatiivisia lauseita.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tätä mä tarkotin sillä ettei peli ole vielä valmis. Ainahan sieltä on tullut vähintään se 1.1 tuneri ulos julkkarin jälkeen joskus... Eli siis emme saa valmista peliä ennakkoon. Ei ainakaan itseä huvita alottaa kautta ilman uuusimpia rostereita jotka ovat ajan tasalla oikean kauden alussa ja sitten tuota mahdollista päivitystä.


Miten tämä lause pitäisi muodostaa jos ei näin? Sanoilla versio ja päivitys on eroja mutta jumakauta, ollako tyhmä vai ei, voi käyttää niitä omiakin aivoja!
Noihin aiemman sivun yliregointeihin en ota edes kantaa kun tulevat suusta josta tulee 90% negatiivisia lauseita.

Eka tuneri on jo Access-versiossa mukana. Ja viimeinen tulee keväällä, pitäisikö sinne asti odottaa pelin ostoa?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Eka tuneri on jo Access-versiossa mukana. Ja viimeinen tulee keväällä, pitäisikö sinne asti odottaa pelin ostoa?

On kyllä todella vaikea uskoa että tuo kiekonsuojaus jää noin. Muutama muukin kohta ilmeisesti vaatii vielä korjaamista.

Miten mulle tulee noista puheista se käsitys että jos peli on täynnä bugeja ja täysi roska niin EA ei korjaa jälkiään jo varmuudella? En tosiaan lueskele mitään EA Access sivuja tms. Mulle on tähänkin asti riittänyt se että saan tiedon kun jotain päivityksiä tulee. Yleensä niitä tuppaa tännekin foorumille.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

On kyllä todella vaikea uskoa että tuo kiekonsuojaus jää noin. Muutama muukin kohta ilmeisesti vaatii vielä korjaamista.

Miten mulle tulee noista puheista se käsitys että jos peli on täynnä bugeja ja täysi roska niin EA ei korjaa jälkiään jo varmuudella? En tosiaan lueskele mitään EA Access sivuja tms. Mulle on tähänkin asti riittänyt se että saan tiedon kun jotain päivityksiä tulee. Yleensä niitä tuppaa tännekin foorumille.

Idea tunerien päivittämisen takana on varmaankin se, että EA seuraa metadataa ja pelaajien palautetta tunerin julkaisun jälkeen, ja muokkaa peliä parempaan suuntaan niiden pohjalta. Mutta aiempaa kehitysversiota ei voi mun mielestä kutsua rikkinäiseksi tai kuraksi, ne ovat vain "work in progress".

Parin tunnin pelaamisen perusteella voi jo sanoa, että peli on mennyt keskikokoisen askeleen eteenpäin viime lätkästä, jota ei oikein kehtaisi edes peliksi kutsua.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Idea tunerien päivittämisen takana on varmaankin se, että EA seuraa metadataa ja pelaajien palautetta tunerin julkaisun jälkeen, ja muokkaa peliä parempaan suuntaan niiden pohjalta. Mutta aiempaa kehitysversiota ei voi mun mielestä kutsua rikkinäiseksi tai kuraksi, ne ovat vain "work in progress".

Sanoisin ennemminkin keskeneräiseksi kuin rikkinäiseksi tai mitään muuta. Tähän viittasin sillä ettei peli ole vielä valmis. Arvostelujen mukaan se ei ole vielä kyllä valmis. Itelläni ei ole kiirettä hankkia peliä vielä just sen takia, tietty monet haluaa päästä pelaan heti eikä huomenna oli peli sitten millanen tahansa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Vähän ristiriitaiset fiilikset, olihan tuo peli parempi mutta nakertaa kyllä nuo tietyt asiat aika paljon.
Oleellista on myös, perustuiko nuo sun kokemukset default slidereihin? Jo 15 muuttui aivan erilaiseksi kun iski sliderit sisään.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Oleellista on myös, perustuiko nuo sun kokemukset default slidereihin? Jo 15 muuttui aivan erilaiseksi kun iski sliderit sisään.
Onlinessa ei slidereita hirveästi säädellä, yksinpelissä vain. Eikä kyllä hirveästi ole tuota yksinpeliä tullut pelattua, kun tuohon nettipelin ihmeelliseen maailmaan läksi mukaan:D
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Muutamat matsit EA Accessin kanssa XOnella EASHL:ää pelanneenna on kyllä pettymyksen maku suussa.

Viive on useimmiten valtava ja kaikki välianimaatiot menee diashowna, kun serveri koittaa syncata pelaajien kanssa. Noin 4 pelitunnin aikana vain 3 matsia sai ylipäätään pelattua loppuun ilman, etteivät pelaajat tippuneet tai hypänneet kesken pelin pois. Jokaisessa näissä kolmessa pelissä tuli myös vähintään yksi oma maali tavalla tai toisella, yhdessä pelissä yhteensä jopa kolme omaa maalia. Istuva härkä -tyyliset veskat ottavat polvet jäässä lämärit kiinni yläkulmista, mutta pienet lirut -- jopa syötöt olivatpa ne omien tai vastustajan -- voivat aivan kummallisesti vain valua patjoista läpi. 6v6-pelejä ei ymmärrettävästi saanut vielä ainuttakaan, kun suurimmassa Euroopan joukkueessakin oli vain 7 pelaajaa, mutta nyt järjestään joukkueet eivät käyttäneet ihmissentteriä lainkaan, koska viiveessä oli mahdotonta voittaa botilta aloituksia. Bottideet puolestaan avaavat peliä jatkuvilla syötöillä oman maalin taka- ja sivurautoihin tai veskaa perseeseen (ja siitä välillä omaan maaliin), vaikka väylää olisi ihan kunnon syöttöönkin. Omien pelaajien antamia syöttöjä on myös ihmeellisen vaikea saada haltuun ottaen huomioon, että puolustava pelaaja kyllä katkoo läheltä menevät kovat lätytkin saaden limpun luistelusta suoraan kontrolliin. Pahin ongelma kaikista on kuitenkin jo mainitsemani lagi ja ei voi kuin toivoa, että julkaisupäivänä avataan rutkasti lisäservereitä datakuormaa jakamaan tai että PS4:n puolella niitä on jo valmiiksi enemmän, sillä muuten EASHL tulee olemaan vähintään puolen sekunnin epätasaisessa viiveessä täysi pannukakku.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mitähän tästä nyt sanoisi. Online HUT:n puolella on ainakin edelleen pääosin sitä samaa pokesontaa joka pilaa ainakin itselleni pelinautinnon kovalla prosentilla. Pitää odotella hetki ennen noita online-pelejä, että nuo paremmat pelaajat nousevat kovempiin divareihin, ihan kymmentä divisoonaa tuota ei jaksa järki pelata. Toivottavasti tuota muokataan kun itse peli saapuu ensi viikolla.

Hyvää pelissä on sen hidastuminen ja oikeasti nyt tuntuu eroja pelaajien välillä, toisin kuin NHL15 pelissä jossa dominoin usein kentällä mm. John Scottilla... Nyt lähtee McClementin syötöt usein minne sattuu ja luistelu ei todellakaan ole mitään hienoteräistä pavelburea, mii laiks. Botti on fiksumpi selvästi, mutta oma pakki tekee usein jonkun ihan ihme koukeron kun otan sen haltuun siniviivalla ja tällöin usein vastustaja pääsee yksin läpi täysin ilmaiseksi, mikähän hitto tuo on. En ehtinyt paljoa muuta pelailemaan kuin HUT:a, joten tarkempi arvostelu sitten ensi viikon torstaina, nyt loput 45min käytän korttien pois myymiseen ja rankkarikisojen harjoittelemiseen tässä 10h ajassa. Eteenpäin on menty ja se on hyvä asia, mutta miinus tulee siitä ettei pokea ja mailannostoa olla näemmä saatu heikennettyä ollenkaan ja samat bugimaalit menevät edelleen maaliin pääosin, mitä vuosi sitten. EASHL on onneksi mukana tuomassa aitoutta jääkiekkoon, botin tason ja mielekkyyden näkee sitten viikon päästä mitä on.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Muutamat matsit EA Accessin kanssa XOnella EASHL:ää pelanneenna on kyllä pettymyksen maku suussa.

Viive on useimmiten valtava ja kaikki välianimaatiot menee diashowna, kun serveri koittaa syncata pelaajien kanssa. Noin 4 pelitunnin aikana vain 3 matsia sai ylipäätään pelattua loppuun ilman, etteivät pelaajat tippuneet tai hypänneet kesken pelin pois. Jokaisessa näissä kolmessa pelissä tuli myös vähintään yksi oma maali tavalla tai toisella, yhdessä pelissä yhteensä jopa kolme omaa maalia. Istuva härkä -tyyliset veskat ottavat polvet jäässä lämärit kiinni yläkulmista, mutta pienet lirut -- jopa syötöt olivatpa ne omien tai vastustajan -- voivat aivan kummallisesti vain valua patjoista läpi. 6v6-pelejä ei ymmärrettävästi saanut vielä ainuttakaan, kun suurimmassa Euroopan joukkueessakin oli vain 7 pelaajaa, mutta nyt järjestään joukkueet eivät käyttäneet ihmissentteriä lainkaan, koska viiveessä oli mahdotonta voittaa botilta aloituksia. Bottideet puolestaan avaavat peliä jatkuvilla syötöillä oman maalin taka- ja sivurautoihin tai veskaa perseeseen (ja siitä välillä omaan maaliin), vaikka väylää olisi ihan kunnon syöttöönkin. Omien pelaajien antamia syöttöjä on myös ihmeellisen vaikea saada haltuun ottaen huomioon, että puolustava pelaaja kyllä katkoo läheltä menevät kovat lätytkin saaden limpun luistelusta suoraan kontrolliin. Pahin ongelma kaikista on kuitenkin jo mainitsemani lagi ja ei voi kuin toivoa, että julkaisupäivänä avataan rutkasti lisäservereitä datakuormaa jakamaan tai että PS4:n puolella niitä on jo valmiiksi enemmän, sillä muuten EASHL tulee olemaan vähintään puolen sekunnin epätasaisessa viiveessä täysi pannukakku.
Oliko varmasti Eurooppa hakuna ja haku pelkästään Euroopasta? Ihan vaan kysyn, kun meillä oli kyllä Eurooppa hakuna mutta haku ei ollut tarkka. Tuli siellä silti välillä viivepelejä joukkoon.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Oliko varmasti Eurooppa hakuna ja haku pelkästään Euroopasta? Ihan vaan kysyn, kun meillä oli kyllä Eurooppa hakuna mutta haku ei ollut tarkka. Tuli siellä silti välillä viivepelejä joukkoon.
Alkuun ei ollut tarkka haku, mutta loppuillasta toisessa joukkueessa kyllä. Lagia esiintyi käytännössä samalla mitalla kuin muissakin peleissä suomalaistakin tiimiä vastaan. Jenkkejä vastaan koitettiin kerran vieraissa ja siinä kyllä huomasi, että he reagoivat joka tilanteeseen huomattavasti meitä nopeammin; 0-3 oli taulussa ekan erän puolivälissä niin randomit tiimiläiseni päättivät loikata pois. Ei tuolla muutenkaan mitään tuttuja tiimejä näy, joten pelasin aika mitä sattuu tyyppien kanssa ja illan kokonaiset loppuun asti kulutetut matsit oli kaikki eri tiimissä. Lagi kuitenkin oli ja pysyi pelasinpa sitten suomalaisten tai ulkomaalaisten puolella tahi vastaan. Itse asiassa, kun väänsin yhden sparripelin parin fransmannin kanssa niin siinä taisi olla vähiten viivettä. Mikäli EA Access olisi myös PS4-puolella niin uskoisin, että siellä olisi kyllä enemmän pelaajia, jotta pääsisi käsiksi kenties jopa ehtaan 6v6-meininkiin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mitähän tästä nyt sanoisi. Online HUT:n puolella on ainakin edelleen pääosin sitä samaa pokesontaa joka pilaa ainakin itselleni pelinautinnon kovalla prosentilla. Pitää odotella hetki ennen noita online-pelejä, että nuo paremmat pelaajat nousevat kovempiin divareihin, ihan kymmentä divisoonaa tuota ei jaksa järki pelata. Toivottavasti tuota muokataan kun itse peli saapuu ensi viikolla.

Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että kovin moni huono pelaaja ei mitään EA Accesia ala ostelemaan joten taso varmasti ollut nyt kovempi kuin tulee julkkarin aikaan olemaan. Beta vaikutti jo hieman tylsältä, joten itsellä ei mitään kiirettä päästä pelaamaan kun takaraivossa on tunne, ettei tuleva änäri jaksa kiinnostaa ensi kesään asti johtuen esim. ettei EASHL ole omia buildeja. Toki voin olla myös väärässä, kohtahan se selviää kun odotus loppuu että millanen peli siellä odottaa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Onlinessa ei slidereita hirveästi säädellä, yksinpelissä vain. Eikä kyllä hirveästi ole tuota yksinpeliä tullut pelattua, kun tuohon nettipelin ihmeelliseen maailmaan läksi mukaan:D
Jaa en huomannut että onlinesta oli puhe...Mutta olihan tuo kaveri yksinpeliäkin näköjään pelannut.
1vs1 samalta sohvalta kaveriporukalla on se mitä eniten tulee pelattua, näihin pistetään aina custom sliderit. Randomeita vastaan netissä ei kiinnosta kyllä yhtään. Vielä vähemmän juuri sen takia, kun niissä on aina nuo paskat default-sliderit mikä ei juuri lätkää edes muistuta.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pokesontaa? Mä luulin et jääkiekossa saa tökätä vastustajan mailaan.
Ei tietenkään saa...Myöskään maaleja ei saa tehdä läpiajoista veivaamalla, onetimereilla, rannelaukauksilla, eikä 2vs1 tilanteista. Ainoastaan lerput siniviivalta lasketaan. :p
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Eli ilmeisesti lake79 ainakin pystyy samaistumaan aika paljon noihin omiin kommentteihin tästä pelistä?

En ole siis kovin harhoja havainnut.

Kookasi toikin pointit miksi "En ole vielä kerennyt EASHL kokeilemaan" betassa oli vieläkin niin paljon ongelmia yhteyksien kanssa kuten 15 OTP myös joten en ole halunnut rajattua aikaa käyttää tuohon.

Ormgard nämä perustuu täysin default slidereihin, vaikutusta kokeilin ainoastaan ainoastaan taktiikoilla. Sinäänsä tämä on hyvä omasta mielestä, jos peli on jo nyt konetta vastaan enemmänkin nautintoa kun tuskaa.

Netissä kuitenkin vaikuttaa se vastustaja, tämä voi olla hyvää mutta ikävästi yleensäkin vastustaja ei siihen aihetta anna.

Tuohon päälle tosiaan mietitään hienosäädöt oman maun mukaan. Hiukan taas enemmän kokeilleena, vähän tarkkuutta pois koneelta (1 pykälä) niin oli jo mukavampi.

Ja sitten Szuperille, vaikka mun suusta tulee vaan negatiivista. Nimenomaan kehuin peliä toisessa postauksessa isomman pelimäärän saldona. Ja ei, ei voi sanoa että peli olisi kesken jos tunerit ovat lähinnä bugikorjauksia pelibalanssiin.

Moniko täällä uskoi NHL 15 kiekonsuojauksen jäävän tuollaiseksi? Ihan näin esimerkkinä. Kehtaan väittää noin 4500 NHL 15 pelatun ottelun perusteella että saattaa olla joku haju pelistä enkä nyt täysin tuulesta mielipidettä keksi.

Pelinä tämä on parempi kuin 15, siitä ei ole epäilystäkään.
 
Ylös Bottom