Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 [Hype]

En ole vielä paljoa ehtinyt tätä pelata, mutta on tämä hävyttömän paljon viimeistelemättömämpi kuin esimerkiksi NBA2K15. Ei läheskään paras urheilupeli...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Eipä minulle ole kukaan väittänyt mitään. Selvästi voisi EA:n porukka ottaa mallia tuosta NBA:sta. Jopa Madden 16 on huolitellumpi kuin änäri. Kuitenkin pakko tääkin oli hankkia kun "oma" laji on aina rakkain, mutta pitää olla merkittäviä uudistuksia 1. jääkiekon mallintamisessa, 2. pelimuodoissa (nykyisiä kehitettävä, 1-2 pelimuotoa lisää, esim. draft champions a'la madden), 3. ulkoasussa (grafiikka, selostusäänet) ennen kuin hankin seuraavan kerran.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

No minua tämä ainakin viihdyttää ihan koko rahan edestä pitkästä aikaa. Ainoa asia mikä ärsyttää on valikoiden hitaus edelleen, varsinkin HUTissa kaikki on vähän tahmeeta. Ei luulisi olevan niin vaikeaa saada niitä toimimaan sulavammin...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Eipä minulle ole kukaan väittänyt mitään. Selvästi voisi EA:n porukka ottaa mallia tuosta NBA:sta. Jopa Madden 16 on huolitellumpi kuin änäri. Kuitenkin pakko tääkin oli hankkia kun "oma" laji on aina rakkain, mutta pitää olla merkittäviä uudistuksia 1. jääkiekon mallintamisessa, 2. pelimuodoissa (nykyisiä kehitettävä, 1-2 pelimuotoa lisää, esim. draft champions a'la madden), 3. ulkoasussa (grafiikka, selostusäänet) ennen kuin hankin seuraavan kerran.

Vieläkö Madden myy hyvin? Muistanku yhes vaihees keräs suurta ylistystä.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Eipä minulle ole kukaan väittänyt mitään. Selvästi voisi EA:n porukka ottaa mallia tuosta NBA:sta. Jopa Madden 16 on huolitellumpi kuin änäri. Kuitenkin pakko tääkin oli hankkia kun "oma" laji on aina rakkain, mutta pitää olla merkittäviä uudistuksia 1. jääkiekon mallintamisessa, 2. pelimuodoissa (nykyisiä kehitettävä, 1-2 pelimuotoa lisää, esim. draft champions a'la madden), 3. ulkoasussa (grafiikka, selostusäänet) ennen kuin hankin seuraavan kerran.

Hetkinen... pelataanko me nyt samaa peliä? Siis PS4/X1 NHL 16:sta, ei siis mitään "legacy editionia"?
(
1. kohdasta olen osittain samaa mieltä, joskaan itselleni aivan todella tarkka lätkän simulointi ei olisi enää hauskaa. Tämä voisikin olla ehkä joku ihan oma vaikeustasonsa, tyyliin joku "hardcore simulation", koska tossa joutuisi sitten oikeasti vetää niitä 20min eriä, että se toimisi. NBA 2K:ssa toi enemmän oikeata peliä muistuttava tyyli toimii lyhkäsimmilläkin erillä paremmin koripallon, etenkin NBA-koriksen luonteen takia, joskaan ei sekään nyt täydellistä tosiaankaan ole.
2. tässähän on helvata jo aivan liikaakin pelimuotoja (Season, GM, BAP, EASHL, HUT, harjoittelu-moodit... ).
3. tällä osa-alueellahan on menty ihan huikeasti eteenpäin, juuri NIMENOMAAN NBA 2K:n suuntaan, ainakin tässä PS4/X1-versiossa. No okei, myönnetään, että noi pelaajien naamat, ne vaatisi kyllä rakkautta. :)

Itse kaipaisin BAP:iin lähinnä vielä uudistuksia, esim. voisivat röyhkeästi syyhkiä 2K:lta ton tarinavetoisen My Player-meiningin BAP:iin ja sen, että BAP:n voisi aloittaa vaikka SM-liigasta. Ja sit tietty se perinteinen kasa pikku-viilauksia.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Nyt on todella sekavat fiilikset. Mikä hemmetin god mode -nappi tuo on? Ja onko tämä todellakin ollut näin jo 14 ja 15 änäreissä missä onlinessä näitä tatti pohjassa pelaajia olen manannut. Tajuamatta, että miksi he sitä tekevät?

WTF

Koitin muuten eilen tätä mielenkiinnosta, siis tota, että vetää tatti pohjassa: muutaman kerran noi toimi (pelaan siis normaalia seasonia nyt, ilman slidereiden säätöä, koska odotan, että huomaan kunnolla asiat, joita haluan alkamaa säätämään) aika jeesnopeimmilla hyökkääjillä, mutta sitten tuntui, että AI alkoi adaptoitumaan tohon kikkaan nopeasti, niinkuin se tuntuisi tekevän muihinkin, jos yrittää samaa kokoajan - eipä onnannutkaan enää. Matsin maalit teinkin oikeastaan syöttökuvioiden kautta, yhden siihen alkuun taisin tehdä niin, että suhasin päätyyn tatti pohjassa ja kurvasin tekemään vanhanaikaista. Seuraavassa matsissa nämä eivät enää toimineet ollenkaan, pakit pisti laitaan kokoajan tai torppasivat tonttiin suurinpiirtein siniviivan ja b-pisteen kaaren välissä ja toss amatsissa sitten tulikin kuokkaan - momentum meni aivan vituralleen, kun vastustaja veti kokoajan mun hyökkääjät maihin ton takia. Tästä vetäisinkin johtopäätöksen, ettei HUT:ssa ja onlinenä, syystä tai toisesta, ole ihan normaalit settingit AI:n osalta, tai jotakin... tai ne on vain rikki.

Pakko tosin ton testin perusteella myöntää, että perussäädöillä ei tosiaan ole isoa stressiä, vaikka kiskoisi tatti pohjassa kokoajan. Pitääkin varmaan säätää toi väsymys ja palautuminen paljon realistisemmaksi slidereilla. Muutenkin kohta lienee aika tarttua slidereihin, koska pientä säädettävää on tullut vastaan yhtä jos toista.
 
Vastaus: NHL 16

Onhan tää peli aikalailla anuksesta, mut pelattava koska ei parempaakaan ole. Ja onhan tässä hyvääkin, epäkohtiin vaan puututaan eikä mainita hyviä puolia. Minäkin marisen mut pelaan silti, eli ei tämä ihan mätä ole :=)

Olen kohta pelannut siellä WHL:ssä kauden ja valkku kertoo että varataan eka kierroksella. Saako siinä valita mihin menee? Vai mentävä kuka varaa? Chigagoon olis tavoite, sillä olen aina pelannut, jo 90-luvulla.
Ja kuinka monta kautta Be A Pro pelaaja pelaa, minkä ikäiseksi?
Onko kenelläkään tietoa noista?

Ps. Olen aina aloittanut suoraan korkeammalta tasolta, en ole pelannut alasarjoissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16

Onhan tää peli aikalailla anuksesta, mut pelattava koska ei parempaakaan ole. Ja onhan tässä hyvääkin, epäkohtiin vaan puututaan eikä mainita hyviä puolia. Minäkin marisen mut pelaan silti, eli ei tämä ihan mätä ole :=)

Olen kohta pelannut siellä WHL:ssä kauden ja valkku kertoo että varataan eka kierroksella. Saako siinä valita mihin menee? Vai mentävä kuka varaa? Chigagoon olis tavoite, sillä olen aina pelannut, jo 90-luvulla.
Ja kuinka monta kautta Be A Pro pelaaja pelaa, minkä ikäiseksi?
Onko kenelläkään tietoa noista?

Ps. Olen aina aloittanut suoraan korkeammalta tasolta, en ole pelannut alasarjoissa.

Menet siihen seuraan pelaamaan, joka sinut varaa. Saat tulokassopimuksen (taisi olla 3-vuotta) ja sen jälkeen saat itse pyytää seuranvaihtoa mikäli niin haluat. NHL 14 sai kolmelta seuralta sopimustarjoukset vuodet/vuosipalkka, josta valita. Muistaakseni nuo kolme seuraa vaihtuivat aina kun tallenteen latasi uudelleen, eli siinä voi kikkailla jos haluaa ja mikäli tuo on edelleen samalla tavalla toteutettu. Ikä taitaa mennä sen mukaan että milloin kääntyy ura laskusuuntaan ja ei tarjota enää sopimusta. Varmaankin lähempänä neljääkymppiä. Tästä ei kokemusta, joutuu aika monta matsia pelaamaan jollei simuloi.
 
Vastaus: NHL 16

Menet siihen seuraan pelaamaan, joka sinut varaa. Saat tulokassopimuksen (taisi olla 3-vuotta) ja sen jälkeen saat itse pyytää seuranvaihtoa mikäli niin haluat. NHL 14 sai kolmelta seuralta sopimustarjoukset vuodet/vuosipalkka, josta valita. Muistaakseni nuo kolme seuraa vaihtuivat aina kun tallenteen latasi uudelleen, eli siinä voi kikkailla jos haluaa ja mikäli tuo on edelleen samalla tavalla toteutettu. Ikä taitaa mennä sen mukaan että milloin kääntyy ura laskusuuntaan ja ei tarjota enää sopimusta. Varmaankin lähempänä neljääkymppiä. Tästä ei kokemusta, joutuu aika monta matsia pelaamaan jollei simuloi.

Kiitos! Katsotaan kuinka menee ja kuka varaa .
 
Vastaus: NHL 16

Asia jonka haluaisin.
Ea voisi ensi syksynä laittaa vaikka 20euron dlceen tämän vuoden versioon, jossa olisivat sitten uudet rosterit ja pelattavaan kuntoon saatu patch.
Sen sijaan että puskevat hetivuudenbpelin markkinoille.

Näin voisivat sitten rauhassa keskittyä pari vuotta tekoälyyn ja koko sarjan buuttaukseen.

Tosin täytyy myöntää, että tämän vuoden versioon ei ole mennyt järki läheskään niin montaa kertaa kuin pariin aiempaan.
 
Vastaus: NHL 16

Asia jonka haluaisin.
Ea voisi ensi syksynä laittaa vaikka 20euron dlceen tämän vuoden versioon, jossa olisivat sitten uudet rosterit ja pelattavaan kuntoon saatu patch.
Sen sijaan että puskevat hetivuudenbpelin markkinoille.

Näin voisivat sitten rauhassa keskittyä pari vuotta tekoälyyn ja koko sarjan buuttaukseen.

Tosin täytyy myöntää, että tämän vuoden versioon ei ole mennyt järki läheskään niin montaa kertaa kuin pariin aiempaan.

Tämän pelin ja fifan tekoälyn on tehnyt ja tekee sama porukka joka on pilannut peliä 10v. Ei ne mitään osaa muuttaa, tulleet tiensä päähän. Tyhmiltä tämäkin jo saavutus.
 
Vastaus: NHL 16

58 peliä ja sälli 80 tasoinen, portlandissa, aika ylivoimainen siihen sarjaan. Ne muut 55-70 tasoisia. En osaa sanoo onko hyvin mennyt?, mut ei ainakaan valkku valita!
Aika outoa alottaa 18v sällillä WHL:stä, en koskaan ole näin tehnyt. Nyt kokeilin, kattellaan...
 
Vastaus: NHL 16

NHL 16 on paska. Tekoäly on paska. Nettipeli on paskaa. Vastustaja voitti 6-2, 5 maaleista tuli samalla paska-maalitempulla. Kaiken lisäksi xbonen hutissa olen day 7/7 ja kone nussi 1250 kolikkoani. Huomenna laskuri kätevästi nollautuu.
 
Vastaus: NHL 16

NHL 16 on paska. Tekoäly on paska. Nettipeli on paskaa. Vastustaja voitti 6-2, 5 maaleista tuli samalla paska-maalitempulla. Kaiken lisäksi xbonen hutissa olen day 7/7 ja kone nussi 1250 kolikkoani. Huomenna laskuri kätevästi nollautuu.

Heh heh, ei oikeestaan paskempaa vois olla :=) , samat fiilikset minullakin on ollut mut pelaan siltikin !
 
Vastaus: NHL 16

NHL 16 on paska. Tekoäly on paska. Nettipeli on paskaa. Vastustaja voitti 6-2, 5 maaleista tuli samalla paska-maalitempulla. Kaiken lisäksi xbonen hutissa olen day 7/7 ja kone nussi 1250 kolikkoani. Huomenna laskuri kätevästi nollautuu. [emoji34][emoji34][emoji34]

Auttaisko jos ens kerralla puolustat pois tuon tempun vastustajalta [emoji23] [emoji57]
Monesti jengi avautuu täällä kun joku tekee samanlaisia maaleja, ne maalit saa pois kun oppii puolustamaan [emoji16]
Ite olen kyllä tykännyt tekoälystä ja on sopivan haastavaa, kerrankin. Paras NHL tähän asti [emoji106]
 
Vastaus: NHL 16

Olisko täällä joku halukas vaihtamaan PS4 HUT-koodin (ennakkotilaus) Xbox Onen vastaavaan. Itselläni siis PS4 koodi ylimääräisenä ja Xbox Onella olis enemmän tarvetta. Voin myös myydä suoraan vitosella jos joku haluaa.
 
Vastaus: NHL 16

Hittolainen, taisi uusin patchi esitellä yhden bugin, jota en ainakaan itse ole huomannut koskaan tapahtuvan, ennen uusinta patchia. Eli välillä vetojen tähtäys menee aivan rikki: oot vaikkapa tulossa tekemään vanhanaikaista ja tähtäät sivulle (moken taakse siis), niin äijä saattaa välillä laukoa aivan luotisuoraan laitaan, siis ikäänkuin purkaisi kiekkoa oman päädyn rännistä. Sama välillä one-timereista. Voi Jeesus, että korpesi eilen, kun meni muutama suht varma maali aivan v:ksi ton takia. Ja siis ihan yht'äkkiä alkaa ja menee sit pois. Ei niinkuin mitään logiikkaa.

No sitten jotakin positiivistakin: alkaa tuntumaan, että olen alkanut hoksaamaan puolustamisen jujua huomattavasti paremmin. Oikeastaan touhuhan alkaa osittain muistuttamaan ihan oikeata puolustuspeliä, jossa sijoittumisella ja pakkiparin kanssa yhteen pelaamisella on aika iso rooli. Alkaa pieniä puutteita lukuunottamatta tuntua melko hyvältä toi touhu. Eilen pelasin pari peliä ja tuntui, että ihan oikeasti onnistumisia tuli omassakin päässä, välillä AI alkoi selkeästi tekemään virheitä, koska muuta mahista ei ollut (omakehu!).
 
Vastaus: NHL 16

Hittolainen, taisi uusin patchi esitellä yhden bugin, jota en ainakaan itse ole huomannut koskaan tapahtuvan, ennen uusinta patchia. Eli välillä vetojen tähtäys menee aivan rikki: oot vaikkapa tulossa tekemään vanhanaikaista ja tähtäät sivulle (moken taakse siis), niin äijä saattaa välillä laukoa aivan luotisuoraan laitaan, siis ikäänkuin purkaisi kiekkoa oman päädyn rännistä. Sama välillä one-timereista. Voi Jeesus, että korpesi eilen, kun meni muutama suht varma maali aivan v:ksi ton takia. Ja siis ihan yht'äkkiä alkaa ja menee sit pois. Ei niinkuin mitään logiikkaa.


Tässä kun oman maalintakaa päätin laukoa ränniin kiekon, että saan sen pois omalta alueelta, niin kiekko otti jonkin hyperspurtin ja liikkui melkei valoa nopeammin.. oli ensimmäinen kerta tälläistä.
Pitänee katsella uudestaan, jos alkaa toistumaan.
 
Vastaus: NHL 16

Aina, joka samperin vuosi tätä NHL-ketjua ja samat jannut samoja 2K- juttuja. Jos on tarkoitus päteä, menkää vaikka EA:n omalle foorumille. Vähän yhteishenkeä kehiin ja jätetään ne avautumiset ja eritoten vi**uilut pois. Kiitos! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16

Nyt tarvitaan rautalankaohjeet miten tuossa vs matsissa saa guestin mukaan... tai kohta on kaverilla One palasina! :D (online yksinpeli onnistui siis ongelmitta, hatutti tietenkin entistä enempi kun tuli vastustaja jolla oli guest mukana! :p)

Eli eikö homman pitäisi mennä näin:
-Gold-tilillä peliä hakemaan
-pelin löydyttyä toisella ohjaimella sitä "menunappia" painamalla aukeaa se valikko josta sitten "Lisää vieras"

Noin kokeiltiin ja ei vaan toimi. Aina vaan herjas ettei pysty koska rajoitetut oikeudet tms., en muista sanatarkasti enkä pääse tarkistamaan.

Eli pitääkö boksin asetuksissa tehdä jotain ennen kuin tuo toimii? Meinas oikeasti palaa hihat tuon kanssa kun helppo homma olikin kaikkea muuta... neuvoja saa antaa! :D
 
Ylös Bottom