Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Orou

Moderaattori
Ylläpitäjä
3iwM6TN.jpg


Nimi: NHL 16
Alustat: Xbox One, PlayStation 4
Kehittäjä: EA Canada
Julkaisija: EA Sports
Julkaisupäivä: 17.09.2015 Euroopassa ja 15.09.2015 Pohjois-Amerikassa

Taas alkavat julkaisuun saakka kestävät spekulaatiot siitä, kuinka loistokas uusi Änäri sieltä onkaan tänä vuonna tulossa. Listauksen tulevan version ominaisuuksista voi käydä lukemassa täältä.

[video=youtube;IDumJG4RXt8]https://www.youtube.com/watch?v=IDumJG4RXt8[/video]
[video=youtube;r3NFCibHfj8]https://www.youtube.com/watch?v=r3NFCibHfj8[/video]

Vaan jos lopputuloksesta haluttaisiin jotain muuta kuin purukumilla paikattua paskaa, niin kaikki yleiseen tekoälyyn ja maalivahteihin liittyvät koodirivit pitäisi maalata ja painaa sitten deleteä. Näin ei tietenkään tehdä, sillä siihen ei EA:n puolelta ole mitään tarvetta. Änäritiimin motto tuntuu muutenkin olevan "mennään sieltä, mistä aita on matalin", joten suuret odotukset kannattaa kohdistaa joihinkin aivan muihin pelisarjoihin. Toki pitää aina myös muistaa, että Änäreitä kyhätään kokoon varmasti varsin rajallisella budjetilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Jo puuttuvien pelimuotojen tuominen peliin saa harkitsemaan ostoa, muuta en sitten peliltä odota, vai pitäisikö...?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kunhan tosiaan sisältö palaisi edes samalla tasolle kuin aikaisemmissa. NHL15 tykkäsin todella paljon silloin kun oltiin kaukalossa, mutta toivottavasti nyt asiat olis paremmin sen ulkopuolellakin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Vanhat jo tutuksi tulleet pelimuodot takaisin on yksi kriteeri. Niitäkin tärkeämpiä ovat kuitenkin tekoälyn toiminta ja kiekkofysiikat. Jos edelleen tekoäly päästää hyökkäysalueelle laidan kautta 9 kertaa 10:stä kunhan vain luistelee ja lisäksi kiekko sekä syötöt ovat tuttua magneettilapaa, niin saman tien omalla kohdalla voin siirtyä odottamaan jälleen seuraavaa versiota. Magneettilapa-arcade-lätkää tuli pelattua jo edellisellä konsolisukupolvella, joten sellaista en tule uudelle sukupolvelle ostamaan. Realismia mukaan rutosti enemmän, niin voi EA:kin saada minulta roposia. Siellä on nyt olleet MM-kisat käynnissä, joista EA:n koodaritkin ovat voineet katsella, miltä se oikea lätkä näyttää.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

HUT pelimutoon kaipaisin semmoista muutosta, että sitä voisi pelata ilman että käyttää siihen oikeaa rahaa.
Tuskin tulee tapahtumaan, mutta aina voi toivoa.

Ja jos saisivat aikaiseksi valikot, joita konsolit jaksaa pyörittää, olisi aika jees.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Siellä on nyt olleet MM-kisat käynnissä, joista EA:n koodaritkin ovat voineet katsella, miltä se oikea lätkä näyttää.
Toivottavasti EA:n pojat Vancouverissa ottavat vaikutteita enemmän sieltä änärikiekosta kuin jostain kämäsestä skoda cupista.

Kuten toisessa ketjussa tuli jo todettua, suurin toive on ehdottomasti se, että Rammer tiimeineen saa sisällön määrän NHL 14 -tasolle. Lisäksi yhdyn Isaarun kommentteihin koodirivien tuhoamisesta. Jäädään odottelemaan ja kuulostelemaan, että pitääkö tässä vetää vielä kolmas vuosi putkeen NHL 14 parissa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Vanhat jo tutuksi tulleet pelimuodot takaisin on yksi kriteeri. Niitäkin tärkeämpiä ovat kuitenkin tekoälyn toiminta ja kiekkofysiikat. Jos edelleen tekoäly päästää hyökkäysalueelle laidan kautta 9 kertaa 10:stä kunhan vain luistelee ja lisäksi kiekko sekä syötöt ovat tuttua magneettilapaa, niin saman tien omalla kohdalla voin siirtyä odottamaan jälleen seuraavaa versiota. Magneettilapa-arcade-lätkää tuli pelattua jo edellisellä konsolisukupolvella, joten sellaista en tule uudelle sukupolvelle ostamaan. Realismia mukaan rutosti enemmän, niin voi EA:kin saada minulta roposia. Siellä on nyt olleet MM-kisat käynnissä, joista EA:n koodaritkin ovat voineet katsella, miltä se oikea lätkä näyttää.

Tämä olisi kyllä mahtavaa, mutta tiedättehän EA:n..., uskon että jotain paranellaan ja uudistetaan, itselleni tärkeintä on, että kaikki NHL 14 aikaset pelimuodot takas. Odotan myös uusia suomalaisia NHL rivistöön ja jokohan numero #8 tekee paluun legendan muodossa?

Vielä semmonen mietintä, että oliko NHL 14 enemmänkin kynäkikkoja kuin NHL 15? En ole asiaa katsonut tai kokeillut, mutta muistan 14 aikaan "osavani" vaikka minkälaisia kyniä, nyt en juuri käytä/"osaa" mitään.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kunhan tosiaan sisältö palaisi edes samalla tasolle kuin aikaisemmissa. NHL15 tykkäsin todella paljon silloin kun oltiin kaukalossa, mutta toivottavasti nyt asiat olis paremmin sen ulkopuolellakin.

Nimenomaan näin. Kaukalossa oli parasta lätkää tähän asti. Kuitenkaan esim be a gm:ssä ei esim taktiikat tallentuneet jne naurettavuuksia jotka sai raivon partaalle. Sit kaukaloon päästyä leppyi sen verran et taas kesti valikot.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Nimenomaan näin. Kaukalossa oli parasta lätkää tähän asti.

Hmmm. Pelattiin eri peliä selkeästi :)
Kaikki oli niin avustettua pelissä, että välillä ei tiennyt oliko kontrolleri edes konsoliin synkattuna. Syötöt, vedot, taklaukset ja välillä luistelukin oli enemmän EA:n kuin omissa kätösissä.

Onneksi ainakin pass assistiin on tulossa muutos ensi hokkiin. Jos vaikka omilla peukuilla olisi taas merkitystä.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hmmm. Pelattiin eri peliä selkeästi :)
Kaikki oli niin avustettua pelissä, että välillä ei tiennyt oliko kontrolleri edes konsoliin synkattuna. Syötöt, vedot, taklaukset ja välillä luistelukin oli enemmän EA:n kuin omissa kätösissä.

Onneksi ainakin pass assistiin on tulossa muutos ensi hokkiin. Jos vaikka omilla peukuilla olisi taas merkitystä.

En mä tuollaisista tiedä mitään :D mielestäni pelaajat tottelivat ihan hyvin mua. Komppaan kyllä omppua. Parasta lätkää mitä toistaiseksi olen pelannut.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mä pelasin siin vain hardcorella be a gm:ää omilla slidereilla. Eikös nimenomaan esim hut ollut erittäinkin avustetuilla slidereilla?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mä pelasin siin vain hardcorella be a gm:ää omilla slidereilla. Eikös nimenomaan esim hut ollut erittäinkin avustetuilla slidereilla?

Kaikki kolme online-moodia olivat assisteja pullollaan. Allstar/hc-slidereilla. Aiempiin vuosiin verrattuna huikeasti enemmän assisteja tässä lätkässä, vaikka asetukset pysyneet onlinematseissa samoina.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Mä pelasin siin vain hardcorella be a gm:ää omilla slidereilla. Eikös nimenomaan esim hut ollut erittäinkin avustetuilla slidereilla?
Kyllä, erittäin avustettu ja normaali online pelit muutenkin huonoilla slidereilla. Yksipelistä on tosiaan saanut parasta EA:n lätkää sitten NHL 09:n. Kiva ollut pelata, vaikka puutteita ja vikoja löytyy. Eiköhän kaiken järjen mukaan NHL 16 ole fixattu NHL 15, joten mitään ihmeellistä tuskin luvassa tekoälyyn tai yksinpeliin. Laittavat nyt moninpelin varmaan takaisin siihen kuntoon, missä se on ollut. Viime vuodeksi hehkutettu NBC:n presentaatio oli täysi vitsi, oikeasti NHL 94:ssa oli jo asiat paremmin sen suhteen.

Uutta peliä en hirveästi odota, mutta mielenkiinnosta pitää seurata pelin kehittymistä. Ja tosiaan mitä, jos tällä kertaa tehtäisiin nopeammat valikot peliin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Kaikki kolme online-moodia olivat assisteja pullollaan. Allstar/hc-slidereilla. Aiempiin vuosiin verrattuna huikeasti enemmän assisteja tässä lätkässä, vaikka asetukset pysyneet onlinematseissa samoina.

Naurettavinta oli se että nuo assistit vain häiritsivät pelaamista. Syötöt lähtee ihan eri ukoille mihinkä tähtäät.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Naurettavinta oli se että nuo assistit vain häiritsivät pelaamista. Syötöt lähtee ihan eri ukoille mihinkä tähtäät.

Joskus on iloa ettei ole liian hc pelaaja :D minä nautin joka hetkestä myös online puolella ;)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Joskus on iloa ettei ole liian hc pelaaja :D minä nautin joka hetkestä myös online puolella ;)

Näinhän se on, usein pelissä on vikoja jotka rassaavat vain meitä "HC-pelaajia". Sitten kun me rutistaan vioista niin tulee lokaa niskaan :) (yleisesti, ei tällä kertaa)

Pass assistit yms ovat vain sellaisia juttuja jotka vievät pois mahdollisuuksia pelata virtuaalilätkää oikean tavoin. Aiemmin pystyi esim heittämään laidan kautta avauksia ja seinäsyöttöjä hyökkäyspäässä ilman, että EA päättää syöttöyrityksen olevan juuri sille jampalle jolle ei missään nimessä halua syöttää syötönkatkoa välttääkseen. Lätyillä toki onnistuu nytkin, mutta ne on niin laiskoja nopeudeltaan assistisyöttöihin verrattuna, että kiekon kantaminen on kannattavampaa kuin lätyn käyttö.

Jos katsoo "huippuhokkaajien" striimejä ja utube-pätkiä, niin tämä syöttöpelin toimimattomuus on aiheuttanut sen, että kiekkoa kannattaa kuskata luistellen maalintekopaikkoihin klipklap-kiekon sijaan. On kamala katsoa, ja pelata sellaisia pelaajia vastaan, kun itse pelaa mahdollisimman realistisella tyylillä.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

15 oli niin surkea tekele että saa 16 jäädä välistä rangaistuksena EAn suuntaan.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

HUT pelimutoon kaipaisin semmoista muutosta, että sitä voisi pelata ilman että käyttää siihen oikeaa rahaa.
Tuskin tulee tapahtumaan, mutta aina voi toivoa.

Ja jos saisivat aikaiseksi valikot, joita konsolit jaksaa pyörittää, olisi aika jees.

Öh?

Käsittääkseni myös HUT:issa on ne halvat, hikiset pelaajat joilla pystyy vetelemään kaikki huippujoukkueet Crosbyineen nippuun? Ja kai HUT:issakin treidaamalla saa tehtyä jäätävän saaliin puckseja?

Se on sit toki aina itsestä kii, et jos ei nappaa nähdä aikaa ja vaivaa sen eteen että saa niitä hyviä kuponkeja

Veikkaan että vievät HUT:in transfer markettia FUT:in suuntaan, niin että sieltä poistuu trade offerit ja marketista myyvän joukkueen nimi. Pääsevät sit eroon näistä: "Maksan 25€ Crosbyn Lots-a-Tots kortista touhuista"
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tilastot on olennainen osa minusta urheilupelejä joten saisi laittaa tilastot toimimaan nyt ainakin. Olen meinaan huomannut että tilastoinnissa on bugi. Ainakin voittomaalien osalta. Päästään kysymykseen mitä tekee tilastoilla jotka ei toimi kunnolla :D
 
Ylös Bottom