Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta eiköhän se coinsien ees taas siirtely ole farmaamista. Tuskin kukaan siirtelee 100 kolikkoa kerrallaan, vaan eiköhän ne summat ole vähintään 100K. Jokainen tyylillään, mutta minä en ainakaan ota riskiä että vuosi pois kaikista EA:n peleistä. Ei varmasti jääkään kiinni, jos tekee kerran tai pari vuodessa, mutta jatkuvalla syötöllä tehtynä riski kiinnijäämisestä kasvaa.


Jaa oikeesti? EA tarkkailee HUT tilien välisiä vaihtokauppoja ja tilien kolikko määriä? Jotenkin ennyt tota usko. Jokasen änyn aikaan olen vähintään kahdella tilillä HUTtia pelannut, ja sitten jossakin vaiheessa pistänyt kertyneet coinssit ykkös tilille. Ja ties miten monethan ostelee ja myy coinsseja rahalla, enkö nyt itse ainakaan ole kenenkään sellaiseen kuullut jääneen kiinni siitä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jaa oikeesti? EA tarkkailee HUT tilien välisiä vaihtokauppoja ja tilien kolikko määriä? Jotenkin ennyt tota usko. Jokasen änyn aikaan olen vähintään kahdella tilillä HUTtia pelannut, ja sitten jossakin vaiheessa pistänyt kertyneet coinssit ykkös tilille. Ja ties miten monethan ostelee ja myy coinsseja rahalla, enkö nyt itse ainakaan ole kenenkään sellaiseen kuullut jääneen kiinni siitä.
Ea ei ole kiinnostunut pennosista, heillä on pikkuisen isommat businekset ja asiat mielessä. Jopa suosituimilla streamaajilla on useampi acco, moni heistä Ea kumppanuussopimuksen alainen, early accesia esim kikkailtiin usealla acolla jotta pelit jatkuivat. Joten eiköhän nyt lopetella tämäkin höpön höpö keskustelunaihe pikkuhiljaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ai että on taas mukavaa pelata HUT:tia pitkästä aikaa. Päätin nollata koko joukkueen kun tuntui että sai hakata päätä seinään koko ajan 3-4 divarin välillä hyppiessä.
Välillä tuntui että aivan sama mitä joukkueelle tekee niin eivät osanneet pelata yhteen ollenkaan ja maalivahdit olivat kuin electroluxin uusinta ja tehokkainta imurimallia.
Kyllähän se tietysti harmittaa että sinne meni kaikki ilmaispakoista saadut ja ostetut kortit, mutta kerran se vain kirpaisee :) Nyt on aloitettu kokonaan uusi ura HUT:in puolella ja
hyvin huomaa että kaikki kokeneimmat pelaajat ovat siellä 1-4 divarin välimaastossa. Onhan tuolla tullut jo monta joukkuetta vastaan jossa huonoin pelaaja obn tyyliin Granlund ja sitten löytyy
Kesslerii, Ovetchkinii, kesselii yms ja vähintään Rask maalista. Itsellä kun sattuu nyt olemaan ihan aloitusjoukkue ja 7-0-0 on tällä hetkellä taulussa. Hymyilyttää vaan kun miettii että kuinka ja paljon
vastustaja kiroaa sotojoukkueensa kanssa kun tämmöinen 10. divarin joukkue tulee ja vie ottelun nimiinsä helpohkosti. Ja mitä nohin maalivahteihin tulee niin ei todellakaan kannata tuijottaa pelkästään kokonaisuus mittaria,
sillä itseläni on aloituspakasta saatu Louis Domingue jolla on tällä hetkellä PMK 1.0 ja torjunta % 94.94 ja 3 nollapeliä alla tähän asti. Voihan se olla että 8.divarissa tai viimeistään 7.divarissa täytyy jo hieman panostaa joukkueeseenkin,
mutta siihen asti kun peli kulkee aloitusjoukkueella niin näillä mennään :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ea on kyllä tasan tietonen, että porukka pelaa monella accolla ja he itse sen mahdollistavat. Saatan olla väärässä mutta muistelisin, että xboxin puolella on mahollista tehä 10 tiliä. Jos näin on, kuukaudessa tulee 350k kolikkoa mutta se käyki jo työstä kun vie päivässä sen 10min aikaa kuitenki. Ea on kelaan verrattavissa oleva laitos, kaikki mikä vaan saatavissa on pitää pyrkiä hyödyntämään. Ja toisekseen ois täysin kohtuutonta vaatia 10 henkistä muslimiperhettä ostamaan jokaisen omat pelit ja vehkeet näinki paskan pelin takia, mikäli se heitä kaikkia sattus kiinnostamaan. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ea on kyllä tasan tietonen, että porukka pelaa monella accolla ja he itse sen mahdollistavat. Saatan olla väärässä mutta muistelisin, että xboxin puolella on mahollista tehä 10 tiliä. Jos näin on, kuukaudessa tulee 350k kolikkoa mutta se käyki jo työstä kun vie päivässä sen 10min aikaa kuitenki. Ea on kelaan verrattavissa oleva laitos, kaikki mikä vaan saatavissa on pitää pyrkiä hyödyntämään. Ja toisekseen ois täysin kohtuutonta vaatia 10 henkistä muslimiperhettä ostamaan jokaisen omat pelit ja vehkeet näinki paskan pelin takia, mikäli se heitä kaikkia sattus kiinnostamaan. :D
Pleikkarilla ei kymmentä tiliä voi tehdä ja tasan tarkkaan menee pitempään kuin kymmenen minuuttia noiden tilien kanssa leikkiessä. Varmaan xboxilla onnistuukin helpommin. Tästä on tehty säännöt, vaikka täällä jauhetaan muuta. Tässä vanha linkki, joka käsittääkseni on voimassa: https://www.easports.com/nhl/news/2014/hut-coin-selling-or-buying
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen pelannut huttia monta vuotta ja ikinä en ole oppinut miten niitä coinseja tienaa. Jos Oppineemmat voivat neuvoa minua olisin enemmän kuin kiitollinen:)
Tämän hetken paras on kessel, jonka voitin siitä 5 hopeapelaajan setistä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä ne botit niitä vahtaa, mutta kyllähän collectionitki on painettu menemään joukkueita vaihtamalla edellisissä versiossa. Fifassa saa kyllä aika nopeesti flägin jo omien tilien välillä siirtelystä, 70k siirsin viimepainoksessa ja siitä tuli jo varoitus. Änärissä sitä ei niin vahdatam
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

siis, miksi helvetissä mulla on kokoajan vastassa top 1000 porukkaa kun itse oon 16k sijal. kiva pelata näitä nolifereit vastaa kokoajan

e: nyt ne vaihtu top 200 ostettuihi jengeihi, ei ***** tää on paska peli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

siis, miksi helvetissä mulla on kokoajan vastassa top 1000 porukkaa kun itse oon 16k sijal. kiva pelata näitä nolifereit vastaa kokoajan

e: nyt ne vaihtu top 200 ostettuihi jengeihi, ei ***** tää on paska peli
Itsellä sija 40000 paikkeilla ja eilen tuli vastaan koko ajan näitä legenda/hero jengejä. Semmoinen kysymys heräsi mieleen ihan vaan arvauksena, että onko nuo Lundqvist ja Holtby pelin parhaat maalivahdit? Ne taitaa olla perusmokeista ainoat yli 90 moket ja mulla ei kiekot ainakaan mene niitä vastaan maaliin millään.. Vai onko kyse vaan sattumasta? Eilen viimeinen peli ja huomasin ekan erän jälkeen vastustajan pelaavan 94 ohjainasetuksilla. Kaksi viimeistä erää luisteltiin sitten kilpaa 94 asetuksilla, näissähän spurtti ei kuluta energiavaroja. Lisäksi näillä pelaavan maalivahti torjuu käytännössä kaiken. Näiden käyttäjän huomaa viimeistään läpiajossa, koska harhauttaminen ei onnistu. Lisäksi sen tosiaan huomaa pelaajien nopeudesta, se on kaksinkertainen normaaliin verrattuna. Lähetän EA:lle tästä mailia, koska minusta nuo asetukset on epäreilut tuon spurtin takia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Holtby ainakin aiemmissa änäreissä ollut kohtuu loistava veska. Lunkka sen sijaan aivan järkyttävä imuri, ihan sama millä kortilla pelannut vastapuolella.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itsellä sija 40000 paikkeilla ja eilen tuli vastaan koko ajan näitä legenda/hero jengejä. Semmoinen kysymys heräsi mieleen ihan vaan arvauksena, että onko nuo Lundqvist ja Holtby pelin parhaat maalivahdit? Ne taitaa olla perusmokeista ainoat yli 90 moket ja mulla ei kiekot ainakaan mene niitä vastaan maaliin millään.. Vai onko kyse vaan sattumasta? Eilen viimeinen peli ja huomasin ekan erän jälkeen vastustajan pelaavan 94 ohjainasetuksilla. Kaksi viimeistä erää luisteltiin sitten kilpaa 94 asetuksilla, näissähän spurtti ei kuluta energiavaroja. Lisäksi näillä pelaavan maalivahti torjuu käytännössä kaiken. Näiden käyttäjän huomaa viimeistään läpiajossa, koska harhauttaminen ei onnistu. Lisäksi sen tosiaan huomaa pelaajien nopeudesta, se on kaksinkertainen normaaliin verrattuna. Lähetän EA:lle tästä mailia, koska minusta nuo asetukset on epäreilut tuon spurtin takia.
Oma mielipide sen muutaman sadan matsin perusteella on se, että maalivahdeissa ei juurikaan ole eroja t% asettui kaikilla maalivahdeilla suht samoihin lukemiin olipa se 86-94 ovr. Joskus tuli mullekin noita pelejä jossa ei vain mikään uppoa, yhtä päätyä tykität koko pelin eikä vain mene eli ea arpoo joskus noita pelejä, eikä sille voi mitään.
Hyvää joulua sulle ja koko foorumille. Lisätään senverran vielä, että tärkeämpää kuin moket on puolustaa paikat ja vedot pois, oma mentaliteetti mokke ei saa mitään kuitenkaan kiinni olipa siellä mikä hyvänsä mokke maalissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oma mielipide sen muutaman sadan matsin perusteella on se, että maalivahdeissa ei juurikaan ole eroja t% asettui kaikilla maalivahdeilla suht samoihin lukemiin olipa se 86-94 ovr. Joskus tuli mullekin noita pelejä jossa ei vain mikään uppoa, yhtä päätyä tykität koko pelin eikä vain mene eli ea arpoo joskus noita pelejä, eikä sille voi mitään.
Hyvää joulua sulle ja koko foorumille. Lisätään senverran vielä, että tärkeämpää kuin moket on puolustaa paikat ja vedot pois, oma mentaliteetti mokke ei saa mitään kuitenkaan kiinni olipa siellä mikä hyvänsä mokke maalissa.
Kiitos. Hyvää joulua sullekin ja koko foorumille!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Aijai. 5 ja 4div mestaruudet, ensimmäiset ikinä, ja palkinnoista hiili (22,5k) ja toisesta tarasenko! Rahoilla getzlaf, ja tarasenko sisään, ja 7 tappiota putkeen. Hirvittävää kuraa.

Kiitos?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Muuten maistuu Hut kivasti, mutta että palaa käpy noihin veskareihin, ihan sama kuka siellä maalissa on, kokeiltu kaikki Rinteestä,Holtbyn kautta Roy:hin, samanlaisia imureita kaikki, lämäri viivasta ilman maskia niin kyllä vähintään joka 3 veto koliseen sisään..
2-3 divarin väliä sahataan, kausi käytiin 1Divarissa mutta hätäseen tuli lähtö takasin alas..

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mites, onko peli mennyt muilla jumiin? Itsellä ei päästä koko peliin. Kielivalinnan jälkeen x tarasenkon kohdalla, ja peli jää pyörittämään tyhjää "yhdistetään"-ruutua. Biisi pyörii mutta mitään ei tapahdu, ei etene.
6cb9de4aff57a22d1281b7449a6c9af0.jpg
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mites, onko peli mennyt muilla jumiin? Itsellä ei päästä koko peliin. Kielivalinnan jälkeen x tarasenkon kohdalla, ja peli jää pyörittämään tyhjää "yhdistetään"-ruutua. Biisi pyörii mutta mitään ei tapahdu, ei etene.

Ootko kattonu et pelilevy ei ole ruuan tähteissä tai muuten tahmanen.?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Se on kyllä ihan sama kuka siellä maalissa on edelleenkin. Ei ole veskareissa eroa. Nyt on viikon aikana tullu kokeiltua verner, lundqvist, quick, rask, bishop, luongo yms. Ei mitään eroa, torjuntaprosentti aivan yhtä huono kuin lehnerillä ja jonesilla joilla yleensä pelaan, jopa huonompi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Se on kyllä ihan sama kuka siellä maalissa on edelleenkin. Ei ole veskareissa eroa. Nyt on viikon aikana tullu kokeiltua verner, lundqvist, quick, rask, bishop, luongo yms. Ei mitään eroa, torjuntaprosentti aivan yhtä huono kuin lehnerillä ja jonesilla joilla yleensä pelaan, jopa huonompi.
Itellä kanssa nyt Jones & Murray Totw kaksikko synergyn takia, tolla mennään nyt eteenpäin meni miten meni, ei jaksa enään veskareiden kanssa pelleillä kun ei niissä tosiaan mitään eroa ole..

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Panarin(oj)-Toews(ww)-Kane(dd)
Sullivan hero.(1t3,s)-Duchene(dd)-McDavid mov.(tt,ww,s)
Kessel(ww)-Koivu ms.(tt,dd)-Marchand(ww)
Oshie(dd)-Larkin(s)-Gaborik(s)

Burns(oj)-Keith(tt)
Vatanen(1t)-Gostishbhere(oj)
Niskanen(tt)-Bouwmeester(tt)

Schneider(1t)
Jones(tt)

Rome(1t3)

Synergiat: 1t,tt,oj,ww,dd,s

Tällä lähetään nyt hakemaan 1.divarin mestaruutta ja elite cupin voittoo. Ite en hirveesti noista heroista välitä, mutta sullivan nyt sattu synegioiden ja kätisyyden puolesta käymään täydellisesti tohon kakkosen laitaan. Ykkösketju lukittu, koska chicago. Vielä kun sais erik karlssonin tohon niin alkas olla aika unelmajengi. Mitä porukka mieltä noista 1t ja tt synergioista, onko hyötyä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Panarin(oj)-Toews(ww)-Kane(dd)
Sullivan hero.(1t3,s)-Duchene(dd)-McDavid mov.(tt,ww,s)
Kessel(ww)-Koivu ms.(tt,dd)-Marchand(ww)
Oshie(dd)-Larkin(s)-Gaborik(s)

Burns(oj)-Keith(tt)
Vatanen(1t)-Gostishbhere(oj)
Niskanen(tt)-Bouwmeester(tt)

Schneider(1t)
Jones(tt)

Rome(1t3)

Synergiat: 1t,tt,oj,ww,dd,s

Tällä lähetään nyt hakemaan 1.divarin mestaruutta ja elite cupin voittoo. Ite en hirveesti noista heroista välitä, mutta sullivan nyt sattu synegioiden ja kätisyyden puolesta käymään täydellisesti tohon kakkosen laitaan. Ykkösketju lukittu, koska chicago. Vielä kun sais erik karlssonin tohon niin alkas olla aika unelmajengi. Mitä porukka mieltä noista 1t ja tt synergioista, onko hyötyä?
Tuosta 1t synergiasta en oikein tiiä, kun en kunnon pelaajilla sitä ole päässyt koettamaan. TT synergy oli itselle aivan turha, en huomannut mitään eroa. Eiköhän se ainut järkevä ole TW synergy, itsellä ei muuta ole käytössä tällä hetkellä. Muutenkin olen noita synergyitä testaillut, niin lopputuloksena itselle paras on yksi joukkuesynergy ja sitten oman maun mukaan pelaajasynergyja. Toisaalta hero/legendaporukoita en voita, mutta muita vastaan pärjään aivan hyvin. Noita heroja vastaan kaksi erää on hauskaa, mutta kolmannessa peli kääntyy aina niille.
 
Ylös Bottom