Fudgehog
Well-Known Member
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]
Jaa oikeesti? EA tarkkailee HUT tilien välisiä vaihtokauppoja ja tilien kolikko määriä? Jotenkin ennyt tota usko. Jokasen änyn aikaan olen vähintään kahdella tilillä HUTtia pelannut, ja sitten jossakin vaiheessa pistänyt kertyneet coinssit ykkös tilille. Ja ties miten monethan ostelee ja myy coinsseja rahalla, enkö nyt itse ainakaan ole kenenkään sellaiseen kuullut jääneen kiinni siitä.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta eiköhän se coinsien ees taas siirtely ole farmaamista. Tuskin kukaan siirtelee 100 kolikkoa kerrallaan, vaan eiköhän ne summat ole vähintään 100K. Jokainen tyylillään, mutta minä en ainakaan ota riskiä että vuosi pois kaikista EA:n peleistä. Ei varmasti jääkään kiinni, jos tekee kerran tai pari vuodessa, mutta jatkuvalla syötöllä tehtynä riski kiinnijäämisestä kasvaa.
Jaa oikeesti? EA tarkkailee HUT tilien välisiä vaihtokauppoja ja tilien kolikko määriä? Jotenkin ennyt tota usko. Jokasen änyn aikaan olen vähintään kahdella tilillä HUTtia pelannut, ja sitten jossakin vaiheessa pistänyt kertyneet coinssit ykkös tilille. Ja ties miten monethan ostelee ja myy coinsseja rahalla, enkö nyt itse ainakaan ole kenenkään sellaiseen kuullut jääneen kiinni siitä.