Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Se on kyllä ihan sama kuka siellä maalissa on edelleenkin. Ei ole veskareissa eroa. Nyt on viikon aikana tullu kokeiltua verner, lundqvist, quick, rask, bishop, luongo yms. Ei mitään eroa, torjuntaprosentti aivan yhtä huono kuin lehnerillä ja jonesilla joilla yleensä pelaan, jopa huonompi.
Olen samaa mieltä, joka maalivahti tekee identtiset sijoittumisvirheet esimerkiksi, hyvä indikaattori jo tuo että joka maalivahti on samanlainen ja ei sekään voi sattumaa olla kuinka minulla joka maalivahdin t% asettui lähes samaan kun olit pelannut jonkun aikaa sillä, ei eroa t% 86 tai 94 maalivahdissa.

Tuosta 1t synergiasta en oikein tiiä, kun en kunnon pelaajilla sitä ole päässyt koettamaan. TT synergy oli itselle aivan turha, en huomannut mitään eroa. Eiköhän se ainut järkevä ole TW synergy, itsellä ei muuta ole käytössä tällä hetkellä. Muutenkin olen noita synergyitä testaillut, niin lopputuloksena itselle paras on yksi joukkuesynergy ja sitten oman maun mukaan pelaajasynergyja. Toisaalta hero/legendaporukoita en voita, mutta muita vastaan pärjään aivan hyvin. Noita heroja vastaan kaksi erää on hauskaa, mutta kolmannessa peli kääntyy aina niille.
Mulla viivakudit ja lämyt rupes 1t ja b synergyllä menee sisään tosi hyvin, näki konkreettisesti eron esim pakkien maalimäärässä, heidän maalimäärä ainakin mulla nousi selvästi.

Mulla viivakudit ja lämyt rupes 1t ja b synergyllä menee sisään tosi hyvin, näki konkreettisesti eron esim pakkien maalimäärässä, heidän maalimäärä ainakin mulla nousi selvästi.
Muistaakseni nuo 1T peruspelaajat on suurin osa puolustajia, joten se ei käy minun pelisuunnitelmaan ja bombereilla suurin osa vedoista menee aivan muualle kuin maaliin. Enkä minä halua luopua tuosta TW synergysta, koska siitä on valtava apu taklaamisessa verrattuna ilman. Jos pelaa perus pokettamisella, niin sitten mutta kuten olen sanonut mulla on aivan uniikki pelityyli tähän peliin. Nyt kumminkin peli kulkee yhdellä joukkuesynergylla, niin ei tarvitse enempää niitä ollakaan. Ehdottomasti kannattaa kokeilla, jos tuntuu siitä jotain hyötyä olevan:)

Muistaakseni nuo 1T peruspelaajat on suurin osa puolustajia, joten se ei käy minun pelisuunnitelmaan ja bombereilla suurin osa vedoista menee aivan muualle kuin maaliin. Enkä minä halua luopua tuosta TW synergysta, koska siitä on valtava apu taklaamisessa verrattuna ilman. Jos pelaa perus pokettamisella, niin sitten mutta kuten olen sanonut mulla on aivan uniikki pelityyli tähän peliin. Nyt kumminkin peli kulkee yhdellä joukkuesynergylla, niin ei tarvitse enempää niitä ollakaan. Ehdottomasti kannattaa kokeilla, jos tuntuu siitä jotain hyötyä olevan:)
Jokainen tekee mieleisensä tiimin, aika mielenkiintoisia tiimejä moni tehnyt, yksi oli esim tehny ison kokoisista pelaajista koko tiimin, oli kyllä vaikea saada kiekkoa pois.

Käykääs tarkistamassa ootteko saaneet ylimääräisen pelaajapakan/pelaajia HUT:n. EA vissiin lähetellyt taas vähän EA-tyyliin noita Rewards-pakkoja minne sattuu, vaikka ne kuuluvat vain Pohjois-Amerikassa asuville ja tuohon systeemiin ilmoittautuneille. En siis mitään muutakaan syytä keksi tuolle, kun porukka nyt raportoi että saaneet pakkoja täysin yllättäen Euroopassa/Suomessa.

Vihdoin saa taas Hutista irti kun löyty itselle oikea divari!

Tein toisen jengin, jolla jauhan tarkoituksella vain 6-7 divareissa. Paljon viihdyttävämpää pelata kun nuo EA pilipali tasotukset ei tunnu pätevän noissa samalla tavalla kuin 1-3 divareissa. Täysin hatusta heitetty arvio toki, mutta itsestäni silti tältä tuntuu. Toiseksi on todella kiva kun vastassa on jengejä budjetilla max 100k, mutta harvoin edes niinkään kalliita. Oma jengi on atm max 60k. Pelit on todella tasasia ja jengi kokeilee kaikkea eikä vaan samaa one timer jyystöä koko ajan. Paljon läheltäpiti tilanteita ja viime minuutin tasoituksia molemminpuolin. Pitkät pyöritkset on myös jees kun ne tuntuu menevän todella tasan. Yks hieno asia huomata on myös se, että hienot maalit katotaan ja rumia ei. Ylädivareissa mulkut aina haluaa kattoa kaikki maalit vaikka ne olis kuinka EA tasotuksella tulleita tai vaikka johto ois jo joku 3-4 maalia. Kiva siinä sitten kattoa vastustajan kymmenettä maalia kun se vaan ärsyttääkseen tahtoo niitä katsoa. Sitten se hakkaa äxää kun saat sen yhden maalin sille.. Mahtavaa kun löytyi itselle oikea divaritaso eikä yhtään haittaa kumpi voittaa kun pelit on viihdyttäviä. Jengi tuntuu olevan myös ystävällisempiä :)

Veskareista sen verran, että oman kokemuksen perusteella yleiset kultakortit on parhaita veskoja. Vasilevskiy & Nilsson toimineet itsellä loistavasti. On ollut noita lunqvisteja ja Holtbyjä kokeilussa ja alkaa vaan itkettää. Kenttäpelaajista esim Cal Clusterfuck (ovr varmaan joku 80-83) on todella hyvä ja mahtuu itsellä aina jengiin. Siinä kortissa on varmaan joku bugi kun se pärjää kaikilla osa-alueilla kaikille huippukorteille vaikka statsit ei todellakaan ole mitään suurenmoisia. Muita erityismaininnan arvoisia ja suht halpoja pelaajia on Martin Hanzal totw, Koivu merkkipaalu & J. Staal Potg. Kultakorteista Komarov, Jussi Jokinen, S. Reinhart, S. Aho ja T. Teräväinen on kans todella jees. Tietysti myös Kessel. Pakeista Parayko jäänyt erityisesti mieleen kun se on todella hyvä hyökkäämäänkin vaikka on puolustava pakki.

Seuraavia pelaajia älkää ostako. Ihan hirveetä paskaa ollut itselläni ainakin + hirveät tappiot tehny kun ei jaksa odottaa seuraavaan päivää, että joku on ostanut pois. P.K Subban, Getzlaf, Perry, Simmonds, Voracek, Eichel, Forsberg, T. Myers ja A. Matthews. Listaahan voisi jatkaa, mutta noi nyt kylmiltään jääny mieleen. Töhöilijöitä kaikki ja maksaa liikaa. Nyt takas jauhamaan Huttia kun pitkästä aikaa maistuu! :)

Wc Eichel. Parasta mihin voit coinsisi upottaa. Laidalla wc gaborik ja normi raduov. Nannannaa.

Minkä takia KHL pelaajia ei ole ollenkaan Hutissa. Ei edes kansainvälisinä pelaajina. Onko tuo joku lisenssikysymys vai mikäköhän on ongelma? Onko jollain tietoa? Olis todella hienoa saada noita pelaajia mukaan huttiin. Jos KHL pelaajia ei saada jonkun lisenssihomman takia peliin niin ottaisivat vaan nimenomaan maajoukkueissa esiintyneet kaikenmaalaiset pelaajat kansainvälisinä kortteina. Saatais useita kymmeniä uusia pelaajia mukaan. Pelkästään Magnin, CSKA:n ja SKA:n pelaajista sais jo todella mahtavan lisän.

Se KHL:n lisenssipyynti oli muistaakseni niin kallis, ettei EA lähtenyt tekemään sopimusta. Joka on kyllä ihan ymmärrettävääkin.

Pahoittelut jos tullut jo asia esille, ei vain osunut omaan silmään
Voiko Hutissa tulla vastustaja mistä tahansa divisioonasta vastaan? Tänään ihmettelin kun 3divarin kautta pelatessa vastassa oli kaveri joka vei allekirjottanutta ihan sata nolla, niin tilastoista huomasin et vetää 1.divaria 250-40 tilastolla, ja seuraavassa pelissä vastus ei tuntunut tietävän edes paitsi sääntöä, tämä jannu pelasi 5divaria.. oon aina kuvitella et pelaat aina vai oman divarin jengejä vastaan..

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Pahoittelut jos tullut jo asia esille, ei vain osunut omaan silmään
Voiko Hutissa tulla vastustaja mistä tahansa divisioonasta vastaan? Tänään ihmettelin kun 3divarin kautta pelatessa vastassa oli kaveri joka vei allekirjottanutta ihan sata nolla, niin tilastoista huomasin et vetää 1.divaria 250-40 tilastolla, ja seuraavassa pelissä vastus ei tuntunut tietävän edes paitsi sääntöä, tämä jannu pelasi 5divaria.. oon aina kuvitella et pelaat aina vai oman divarin jengejä vastaan..

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

+-2 divaria mielestäni voi vastustaja tulla.

Minkä takia KHL pelaajia ei ole ollenkaan Hutissa. Ei edes kansainvälisinä pelaajina. Onko tuo joku lisenssikysymys vai mikäköhän on ongelma?

Muistakseni siinä sellainenkin homma oli että KHL joukkueineen ei halunnut peliisarjaan nimeltä NHL. NHL:n kilpailijaksi KHL alunperin perustettiinkin. Mutta juu, olisihan se makia näillä jätkillä HUTissakin takoa kun ihan pelimiehiä sieltäkin löytyy.:)

Tuli myyntiin 2500 kolikolla 8 gold contractin ja 2 healing itemin pakka. Vihdoin naurettavat contractien hoardaajat menettävät tulonsa ja saa contracteja sopuhintaan ilman taistelua.

Tuli myyntiin 2500 kolikolla 8 gold contractin ja 2 healing itemin pakka. Vihdoin naurettavat contractien hoardaajat menettävät tulonsa ja saa contracteja sopuhintaan ilman taistelua.
Onko muka pysyvä, vai hetken huumaa? Jos on pysyvä, niin tämähän on paljon matseja pelaaville tosi kova uudistus:) Tarkoittaa kyllä käytännössä sitä, että soppareiden myynti tyssää siihen. Hyvä uudistus mielestäni, vaikka pakkojen myyntiähän sillä taas kasvatetaan.

E: On se twitterin mukaan pysyvä, jes vuoden paras uudistus!!

Marketti experteille kyssärii: kannattaako noita hero settejä tehdä itse, vai tuleeko halvemmaksi ostaa se hero suoraan marketista?

Marketti experteille kyssärii: kannattaako noita hero settejä tehdä itse, vai tuleeko halvemmaksi ostaa se hero suoraan marketista?

Tällä hetkellä ei kannata tehdä settejä, kun on nuo joulu antamisen iloa setit niin kulta pelaajat kalliita. Itse olen ostanut suoraan marketista, nopeampaa ja hinta eroa ei juuri ole. mikäli se hero setistä saatava keräilykortti kiinnostaa niin sitten kannattaa tehdä setti, vielä ei ole tietoa mitä niillä tekee.

Onko muka pysyvä, vai hetken huumaa? Jos on pysyvä, niin tämähän on paljon matseja pelaaville tosi kova uudistus:) Tarkoittaa kyllä käytännössä sitä, että soppareiden myynti tyssää siihen. Hyvä uudistus mielestäni, vaikka pakkojen myyntiähän sillä taas kasvatetaan.

E: On se twitterin mukaan pysyvä, jes vuoden paras uudistus!!
Hyvä uudistus, kultasoppareiden hintahan karkasi lapasesta, nyt on niidenkin hinta normalisoitunu.

Hyvä uudistus, kultasoppareiden hintahan karkasi lapasesta, nyt on niidenkin hinta normalisoitunu.
Kyllä nuo päivällä maksoivat 450-800 kolikkoa kappale. Itse ainakin käytän tätä mieluummin, kuin elätän sopparikauppiaita. Eihän tuossa jää sopparia kohti kuin vähän reilu 300 kolikkoa, eli alle sen pitäisi myydä kauppiaiden. Kaikki myyvät nyt soppareita ylihintaan, koska kohta niitä ei osta oikein kukaan. Keräilykorteilla voi ehkä vielä tehdä tiliä, mutta siinäpä ne ovatkin. Hopeakortit ei mene kaupaksi oikein millään, paitsi Arto Laatikainen:D Melkeinpä nopeammin saa kun tekee hopeakokoelmia ja myy ne hopeakeräilykortit. Sitten arvelin, että myyn kymmenen hopealogoa/pelipaitaa hintaan 350 kolikkoa kappale.. Eipä onnistunut, yksi meni sillä hinnalla kaupaksi. Enpä kyllä itsekään sillä hinnalla ostaisi, koska tulee kallis kultakeräilykortti. Kultakeräilykortista saa noin 5750-6000K, joten aika halvalla pitäisi hopeakokoelmat tehdä. Laskiessa tuon 350 kolikkoa/kortti, niin tulisi 3 500K kymmenelle kortille. Eli kaksinkertainen hinta yhden hopeakeräilykortin myyntihinnasta, joka on itsellä ollut 1700 kolikkoa. Periaatteessa kannattaisi myydä yksitellen, mutta on niin turhaa kun ei kauppa enää käy. Nyt tämä 2 500 pakka helpottaa elämää ja voi keskittyä pelaamiseen ilman huolta soppareiden loppumisesta:)

Kyllä nuo päivällä maksoivat 450-800 kolikkoa kappale. Itse ainakin käytän tätä mieluummin, kuin elätän sopparikauppiaita. Eihän tuossa jää sopparia kohti kuin vähän reilu 300 kolikkoa, eli alle sen pitäisi myydä kauppiaiden. Kaikki myyvät nyt soppareita ylihintaan, koska kohta niitä ei osta oikein kukaan. Keräilykorteilla voi ehkä vielä tehdä tiliä, mutta siinäpä ne ovatkin. Hopeakortit ei mene kaupaksi oikein millään, paitsi Arto Laatikainen:D Melkeinpä nopeammin saa kun tekee hopeakokoelmia ja myy ne hopeakeräilykortit. Sitten arvelin, että myyn kymmenen hopealogoa/pelipaitaa hintaan 350 kolikkoa kappale.. Eipä onnistunut, yksi meni sillä hinnalla kaupaksi. Enpä kyllä itsekään sillä hinnalla ostaisi, koska tulee kallis kultakeräilykortti. Kultakeräilykortista saa noin 5750-6000K, joten aika halvalla pitäisi hopeakokoelmat tehdä. Laskiessa tuon 350 kolikkoa/kortti, niin tulisi 3 500K kymmenelle kortille. Eli kaksinkertainen hinta yhden hopeakeräilykortin myyntihinnasta, joka on itsellä ollut 1700 kolikkoa. Periaatteessa kannattaisi myydä yksitellen, mutta on niin turhaa kun ei kauppa enää käy. Nyt tämä 2 500 pakka helpottaa elämää ja voi keskittyä pelaamiseen ilman huolta soppareiden loppumisesta:)
Ps4 oli nyt 142 kultasopparia myynnissä 350 hintaan, siihen tuntuisi nyt asettuneen ja kun ootteli niin 250-300 olisi saanut snipattua niitä.

Ps4 oli nyt 142 kultasopparia myynnissä 350 hintaan, siihen tuntuisi nyt asettuneen ja kun ootteli niin 250-300 olisi saanut snipattua niitä.
Ihan ok hinta, mutta ei kannata jos on se 8 pelaajaa ilman soppareita.. Kokeilin vähän itsekin tuota soppareiden kyttäystä, mutta helvetin nopea pitäisi olla saadakseen kortin 200 kolikolla. Muutenkin alkoi tuntua, että 100-200 kolikon voitto ei lyö leiville. Joskushan noita soppareita sai koko ajan 150-200 kolikkoa, versio tais olla NHL 15 tai 16? Eiköhän tässä ole kumminkin EA:n pakkamyynnin lisäys taustalla, koska se on ollut alamaissa tänä vuonna. Eilen oli 2 divarissa muutama ihan loistava matsi, paitsi yhden matsin hävisin niin haukuttiin neekeriksi.. Ihme porukkaa, jos on hyvä ja tasainen matsi niin se ei riitä. Minusta tämä pelimuoto on just parhaimmillaan tiukoissa väännöissä, eikä perseraiskauksissa.

Ylös Bottom