Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osalla menee kyllä puurot ja vellit sekasi. Se, että hero tiimi voittaa ei tarkota, että herojen takia voitti. Jos tässä pelissä viittii niin paljo aikaa ja vaivaa laittaa joukkueeseen tarkottaa kyllä sitä; että on sen verran kova pelisarjan fani kyseessä, että samalla tavalla antais mennen tullen turpaan muutenki millä tahansa joukkueella.. Ja ei, en suosittele hopea tiimillä pelaamista itekkään, mutta saapahan haastetta ja tippuuhan noita kovia päänahkoja :)

Ja tällä hopea tiimillä menee kans viis ekaa laukausta sisään jos ea on niin päättäny ja game over
Jaa, mulla sitten on varmaan käynyt tosi huono tuuri, koska en ole voittanut vielä yhtään herotiimiä kolmosessa tai kakkosdivarissa. Alempana voitin, mutta ne nyt ei osanneet pelatakaan. Joulupukkipelaajilla höystettyjä olen kaatanut helpostikin, mutta näissä ei ole mitään jakoa. Eikä paljon 4-0 tilanteen jälkeen kiinnostakaan, eri asia jos peli ois tasan pitkään. Jännä pelimuoto, alempana toimii tasoitukset ja ylempänä häviää pelitaidot:D Oishan se vielä mahdollisuus pelata 94 asetuksilla ja pistää paikkalukitus samalla kehiin.. Tulis varmoja voittoja huijaamalla, mutta en alennu. Hakkaan taas päätäni seinään, kunnes päätän aloittaa alusta taas.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]



Seo mahtava pelata ku tämä toimii. Mahtaakohan olla bugi vai mikälie, mut ilmestyy aina kun ylität vastustajan sinisen..
Eipä menny läpiajot sisää ainakaa
Kiitos vielä ea ja suomipojat :)
Tää bugi taitaa olla Buffalon kotiareenalla, ja EA on kyllä ollut tietoinen tästä jo pitkään, mutta eipä näytä olevan kiire korjata..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

huoh.. ja nyt tätä buffalon kotiareena bugia käyttääki melkei joka toinen vastustaja. On kyllä ihania nää hutin voittoon keinolla millä hyvänsä pelurit.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

huoh.. ja nyt tätä buffalon kotiareena bugia käyttääki melkei joka toinen vastustaja. On kyllä ihania nää hutin voittoon keinolla millä hyvänsä pelurit.
Ööh. Eikö ne kärsi siitä yhtä paljon? Vai miten tuo bugi sitten ilmenee?

Bugittajat pelaa alaspäin, jolloin tuo ei tule?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ööh. Eikö ne kärsi siitä yhtä paljon? Vai miten tuo bugi sitten ilmenee?

Bugittajat pelaa alaspäin, jolloin tuo ei tule?

ei kyllä oo mitää hajua :D ajattelin sen vain niin, että miksi kukaan sitä areenaa ottaisi jos se itselläkin näkyy.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

ei kyllä oo mitää hajua :D ajattelin sen vain niin, että miksi kukaan sitä areenaa ottaisi jos se itselläkin näkyy.
Näkyy kuulemma vain yhdellä kamerakulmalla ja itselläni tuollaista ole ikinä tullut vastaan, joten pelaan vissiin oikealla kulmalla suhteessa bugiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Näkyy kuulemma vain yhdellä kamerakulmalla ja itselläni tuollaista ole ikinä tullut vastaan, joten pelaan vissiin oikealla kulmalla suhteessa bugiin.

ookei! itse pelaan klassisella ja sillä tuo ainakin näkyy. Enkä kyllä rupea vaihtamaankaan jo vuosia käytettyä kuvakulmaa, eli pitänee vaan rueta poistumaan pelistä heti alussa jos huomaa, että vastustajalla tämä areena käytössään :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

ookei! itse pelaan klassisella ja sillä tuo ainakin näkyy. Enkä kyllä rupea vaihtamaankaan jo vuosia käytettyä kuvakulmaa, eli pitänee vaan rueta poistumaan pelistä heti alussa jos huomaa, että vastustajalla tämä areena käytössään :)
Ach so. Niin muistaakseni itsekin, mutta ei niin koskaan ole tuollaista bugia vastaan tullut ainakaan Xbox Onen puolella.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

huoh.. ja nyt tätä buffalon kotiareena bugia käyttääki melkei joka toinen vastustaja. On kyllä ihania nää hutin voittoon keinolla millä hyvänsä pelurit.
Pakkohan se oli testata, mutta itse en kokenut tuosta hyötyneeni mitenkään. Häiritsi vaan, kun aina lävähti maalin eteen tuo teksti. Ei tuolla saa hyötyä yhtään enempää.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pakkohan se oli testata, mutta itse en kokenut tuosta hyötyneeni mitenkään. Häiritsi vaan, kun aina lävähti maalin eteen tuo teksti. Ei tuolla saa hyötyä yhtään enempää.

No joo en itsekkään yhtään peliä ole tuon takia hävinnyt, mutta häiritsevä se kyllä on ja joissain tilanteissa kyllä haittakin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onkohan joku huomannut mitään vikaa tuossa Joukkue -> oma joukkue -> tilastot
Tuntuu näyttävän mitä sattuu välillä nuo pelaajatilastot. Olen jo ties kuin monta matsia pelannut vakiporukalla ja suurimmalla osalla pelaajista näkyy 3 peliä pelattuna ja 5:llä jätkällä näyttäs olevat oikeat pelimäärät
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tiukkaa kaupantekoa pari viikkoa ja nyt ois tiimi puolimatkan krouvissa

Marchand - Linden - Datsyuk
Tatar - Thornton - Bergeron
Parise - Richards - Laine
Kreider - Mcdavid - Voracek

Blake - MacInnis
Niedermayer - Letang
Ekman-Larson - Weber

Kökzig - Rask

Vielä on kovaa nimeä hakusessa (Bure, Ovechkin, Tarasenko, Shanahan ainakin) Osan pelaajista tilalle metsästettävä ne kovemmat spessuversiot. Adam Footea testasin, mutta tuntui hidastavan koko tiimiä niin pois rosterista.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen pelannut huttia monta vuotta ja ikinä en ole oppinut miten niitä coinseja tienaa. Jos Oppineemmat voivat neuvoa minua olisin enemmän kuin kiitollinen:)
Tämän hetken paras on kessel, jonka voitin siitä 5 hopeapelaajan setistä.

Osta halpoja kortteja ja myy kalliilla, jonkun aikaa markkinoita seuraillessa jää hinnat päähän. Siitä sitten vaan tiliä tekemään :)
Joskus tietyissä korteissa on ale, johtuen esim jostain spessupakasta mikä rykii tiettyjä pelaajia runsaammin kuin muita. Silloin kandee ostella niitä ja myydä vaikka myöhemmin. Esim. Noin viikko sitten tuntui markkinat pursuavan overal 87-88 äijää. Hinnat oli naurettavan alhaisia. Austonia ja Lainetta tuli ostettua ja myytyä sen 40-50 kipaletta yhteensä ja kaikilla 2-5k tiliä per myynti. Vaatiin vaan vähän kärsivällisyyttä, malttia ja hyvää muistia. Tai voi pitää kirjallista hintatilastoa :)

Aika moni panikoi jos ei kortti mene tunnissa parissa kaupaksi saatikka päivässä ja omillaan/tappiolla myyvät pois.
Myöskään yhden tai kahden kortin varaan ei tienistiä kannata jättää. Pyörittää siten, että aina on myynnissä 10-25 korttia joista muutama sitten superkalliita jos ollut varaa niitä ostaa. Muuten pyörittää bisnestä niillä alle sadan tonnin äijillä, mielellään 10-50k, joissa vaihtuvuus on kova, niin varmasti varallisuus kasvaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kuinkakos monta Hero-settiä porukka on vääntänyt? Itse olen nyt tehnyt 17 ja Kings nyt vuorossa. Tuon jälkeen alkaa olla jo vaikeampaa tehdä noita, kun vaatimukset alkaa olla niin kovia ettei noita ole järkeä tehdä. Esim. Wildilla ottaisi 100k nokkaansa ja esim. Dallasilla taisi tulla 40k nokkaan. Vaikea kuvitella että Hero Collectiblet olisivat suhteessa noin arvokkaita että erotus täyttyisi.

Oisko 10:nen tehtynä. Aloitin muutama viikko sitten vasta keräilemään settejä. Halvemmaksi useampi tapaus tulee jos ostaa heron suoraan, mutta onhan tuo kiva noita keräillä pikkuhiljaa mahdollisimman halvoilla ostoilla tietty ;) ja mielenkiinnolla odotan milloin toi herokeräilykortti joka ukkojen kyljessä tipahtaa tulee käyttökelpoiseksi. Jotain huhun tynkää netissä niistä on, mutta ei mitään varmaa tietoa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä se vaan niin on että nuo Hero/Legenda kortit ovat pilanneet tämänkin pelimuodon. Pistää oikein vihaksi kun jo 9.divarista lähtien melkein joka kolmannella on herotiimi kasassa ja 4.divarissa 9/10 joukkueista löytyy pelkää legendaa...
Eihän siinä mitään jos rahaa riittää ja jaksaa noita kortteja tuijotella kaupassa, mutta itse olen enempi keskittynyt pelaamaan matseja enkä yritäkään käydä korttikauppaa koska itseäni ei kiinnosta notkua tuntikaupalla etsimässä halvimpia hero kortteja. Jos sattuu pakasta hero tulemaan niin hyvä on...muuten mennään niillä pelaajilla mitä valmispakat tuovat tullessaan.

Ei ne herot, leget ja spessut tie taivaaseen ole. Joskus vaikkapa 1 tietty hero sotkee koko joukkueen. Itselläni se on Adam Foote. Vain luoja tietää miten ihmeessä, mutta näin se on. Toki nuo auttaa suoritusta kun kovempia ovat. Omassa "hero" tiimissä myös valmentajan jouduin laittaa kuikkaan kun tuli liikaa synergioita ja tiimi hidastui.
sopiva kombinaatio on omaan räpylään sopivia erikoiskortteja ja sitten sitä peruskorttia joita ei ole tungettu täyteen synergioita. Mutta ilman erikoiskortteja pärjää valkan hyvin myös.
 
Ylös Bottom