HooMoilanen
New Member
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]
Sillon kun peli toimii, itse koin nillä heroilla ja muilla pelaamisen todella miellyttäväksi. Mutta niinkuin itse aikaisemmin myös sanoin peli on täynnä bugeja, yhteys ties mitä jne, silloin on aivan sama ketä siellä kentällä pyörii.Aina, kun olen pelannut paremmalla tiimillä, on pelaaminen tuntunut helpommalta. Paitsi silloin, kun pelaajien välinen yhteys ei ole täydellinen. Tässä vaiheessa huippukorttien tasoero pienenee todella paljon heikompiin kortteihin verrattuna tai suorastaan katoaa. Ikinä en ole huomannut, että heikolla tiimillä olisi jotenkin helpompaa. Toki, jos vastustaja on paska, niin heikollakin tiimillä voi jyrätä hero-tiiminkin aivan täysin, mutta muuten heikolla tiimillä on aina alakynnessä verrattuna siihen, että pelaisin huipputiimillä. En usko tasoitusjuttuihin pätkääkään. Yhteyksien vaihtelut, pelaajien taitotasojen erot, buustin käyttö (paljon vs järkevästi), pelaajien kunto ja vaihtojen tekemisen rytmi vaikuttavat kokonaisuuteen.
Lisäksi tekoäly ja strategioiden vaikutus. Kyllä Komarovilla ja muilla paskoilla mennään Richardsistakin ohi miten haluaa etenkin tämän vuoden painoksessa, jos vastustajalla on yhtään agressiivisemmat taktiikat ja Komarov osaa vemputtaa tattia vähän aikaa lähes paikallaan oikealla tavalla: vastustajan Richardsit ja muut tulee vastaan kuin idiootit ja jumahtaa kuin tervaan ja Komarov suorastaan kävelee tekemään back-fore-back-läpän etukulmaan, kun idiootti molari antaa tilan.
Se, että pelissä tulee naurettavia 10 minuuttia HA-aikaa, 40 laukausta ja 1 maali vs 2min HA-aikaa, 3 laukausta ja 3 maalia on mielestäni hölmöä, mutta tässä ei ole kyse tasoituksesta, vaan random-skeidasta, mitä etenkin tämän vuoden painos on pullollaan. Random-paskaa on 17:ssa aivan liikaa. Tasoitusta ei kuitenkaan ole. Momentumia taas kyllä.