Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]
En jaksa kaikkia epäkohtia alkaa esille nostamaan mistä oon erimieltä, mutta eipä ne herot itellä lentäny siellä jäällä niinku ei monilla muillakaan. Ku asian ydin on löytää oikeat miehet oikeille paikoille mikä onnistuu vaan kokeilemalla. Ei summanmutikassa heroja ostelemalla. Ja tuo kiekkojen pomppiminen tyyliin viimesilläkään minuuteilla ei oo mistään pelaajista kiinni vaan kuuluu asiaan. Samalla tavalla pomppii välillä itelle ja välillä vastustajalle. Ihan säälittävää selittää, että heroilla saa jotain pomppukiekkoja, ikävä jos olet niin kokenut.
Mietitkö ees mitä kirjotat? Synergyt sitoo ihan liikaa
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Etkä itsekkään edes ole huomannu toimiiko ne niin mihin ihmeeseen ne sitte sitoo? Vähä valoja päälle. Niinku on jo selväks tullu nii eihän tässä löydy 1 divarista ees vastusta ku ainoat synergyt on tt ja cg mitkä päällä 86ovr tiimillä. Mua ei ainakaan oo sitonu.
Tuolla, että jos joku lapsi ostaa joukkueen täyteen datsyukkeja niin ei sitä oo tarkotus voittaakkaan tarkoitin sitä. Että jos joku käyttää tähän peliin niin paljo rahaa, niin kyllä se on sillon melkeen aina ihan hemmetin kova pelaaja muutenki. Ei kukaan, joka ei osaa pelata tätä peliä todella hyvin ja tosissaan halua pärjätä, laita tuommoisia summia tähän kiinni. Ja sillon kyllä ne pelaajat yhdistettynä siihen taitoon, niin melkeen mahoton on voittaa. Tottakai osalla ei oo rahasta ongelmaa, ja joku laittaa euroja liikoon tosissaan vaikkei osaiskaan pelata. Pääsääntöisesti 9/10 noista ykkös divarin rahajoukkueista on kuitenki pelaamalla voitettavissa, millä tahansa joukkueella. Yllättyisitte myös kuinka paljo tavallisia perusjoukkueita ykkösdivarissa tulee vastaan. Taitaa olla lähinnä jonku 2-3 ja divarien ongelma nup jatkuvat hero tiimit. Ku paskat pelaajat niitä ostelee, ja luulee yhtäkkiä tulevansa hyviksi pelaajiksi jotka voivat pärjätä. Mutta ei se mene niin.
Ja joo. Jos noita pelejä on yli 1000. Osalla 2000 noilla top100 listoilla. Niin kyllä, nämä ihmiset elää täysin pelaamisen armoilla. Mihinkään muuhun ei jää aikaa. Tais kolahtaa aika kovaa.
Poistakaa joku tämä mun tunnus ku en ite löydä. Täältä ei saa mitään älyllistä informaatiota tähän peliin. Niinku toisaalta, jossa on syvennytty ihan eri tavalla änärin pelaamiseen. Ei lässyttämään miten ei voi pärjätä.
Se, että sun luetun ymmärtäminen on tasoa autismi, ei ole mun tai kenenkään muun foorumilla keskustelevan ongelma. Mua myös henkiökohtaisesti ärsyttää
toi jatkuva vivahde sun viesteissä miten muka olet, joku suuri asiantuntija ja tiedät pelistä paljon enemmän kun kaikki muut. Sun mielestä kukaan
muu ei vaan ymmärrä. Moni sun esille tuoma asia on täysin sun omaa spekulaatiota (muutkin toki spekuloi, minä myös), mutta olet foorumin provosoivin nimimerkki, koska yrität jakaa
niitä faktoina. Sitten toisena rasittavana asiana asiantunijana jaat tiedon almuja muille aloittamalla lauseet tyyliin "tietäisittepä vaan.., näkisittepä miten.., yllättyisitte siitä..,
ette uskokkaan kuinka.." jne jne jne. Haloo! Kaikki muutkin pelaa tätä peliä, etkä sinä ainoastaan. Lopeta se roolin ottaminen jo. Täysin turhaa. Myös viestien
kritisointia voisit yrittää harjoitella. Se on eri asia kun haukkuminen. Look it up.
Sitten tuo ihme kuittailu siitä miten mä en muka mieti mitä kirjoitan. Jos, joku asia ei ole väännetty alusta loppuun rautalangasta niin
tuntuu, että varsinkaan sulla ei päättelykyky riitä täyttämään niitä mahdollisia mieltä askarruttamaan jääneitä asioita/kohtia vaan tartut näihin heti kiinni
sanomalla just jotain typerää ja lapsellista, sekä automaattisesti tuohdut siellä päätteen edessä. Lainatakseni sulta "verenpaine nousee tätä foorumia lukiessa".
Tämähän osoittaa täysin sen ettet itse mieti ennen kuin kirjoitat ja siitä on helppo tehdä johtopäätös, että olet teini. Ihan senkin takia, että sulla menee heti
pata jumiin, jos joku kehtaa olla erimieltä tai sanoa ääneen, että pelissä on vikaa, silloin ne on sun mielestä automaattisesti huonoja pelaajia, kateellisia tai
muuten vaan tyhmiä idiootteja eikä ne vaan tajuu. Teininä olemisessahan ei sinällään ole mitään vikaa, mutta kannattaa aina silloin tällöin haukata happea ja tietysti
hakata tattia, että pääsee ylimääräiset paineet ulos.
Tässä kuitenkin muutama vastaus aikaisempaan lyhyesti:
-Kiekkojen pomppinen kuuluu peliin kyllä, mutta ei tossa määrin mitä niitä nyt on. Liian suuri määrä pelejä ratkeaa noihin vikanminuutin pomppuihin.
Voin olla väärässä, mutta mun mielestä noita ei ollut NHL 15 & 16 yhtä paljon.
-Mä en tiedä mistä toi väite pelaajien summamutikassa valitsemisesta tuli. Eihän kukaan tee niin. Oma järkeilysi taas.
-Jos olet jostain eri mieltä niin ne ei ole silloin epäkohtia. Olet vaan niistä eri mieltä.
-Synergyt sitoo, JOS niitä haluaa käyttää. Itse haluan niitä useimmiten käyttää, koska ne on peliin laitettu, jolloin ne sitoo. Haluan uskoa, että ne toimii en vaan
tiedä toimiiko ne. Tässä taas asia mihin EA voisi vastata yhteisölle mahdollisimman tarkasti ja laajasti niin ei tarttisi miettiä. Synergyjen käyttö on täysin valintakysymys
ja ne sitoo, JOS niitä valitsee käyttää. EI niitä pelaajia tietenkään, jotka ei niitä käytä. Nyt sitä päättelykykyä. Tiedät tasan mitä tarkoitin, mutta kun sulla ei nyt ollu
muutakaan heittää. Koita edes tulla puoleenväliin vastaan niin ei vähän väliä ala hiertää, jonkun nimimerkin kanssa yhteen. Tuosta asiaasta mainitsin aikaisemmin mielestäni todella selvästi
ja asiallisesti itkemättä.
-Ymmärsin jo useasta edellisestä viestistä mitä tarkoitit sillä, että mikäli joku käyttää paljon rahaa niin sen on pakko olla muutenkin
kova pleijeri ja voittais paskallakin jengillä. Tähän vastaan nyt yksinkertaisesti: Olen eri mieltä. Asia ei ole noin. Muista, että
kaikki tohon asiaan liittyvä sun kirjoittama on taas sun omaa spekulaatiota, älä tuputa sitä faktana. Kaikki tohon liittyvät vastaukset
oot vaan sivuuttanu ja jatkanut jankuttamalla tota samaa.
-Esille tuomasi asia siitä miten on sellaista porukkaa, jotka elää täysin änärin armoilla ja vanhemmat palvelee alkaa olemaan todella
ärsyttävä ja ajatuksena todella huolestuttava. Mikäli tälläisiä perheitä muka on olemassa niissä ongelmat on sitten jo paljon suurempia kun joku änäri. En
kiistä sitä etteikö olisi kourallinen niitä HC hakkaajia, mutta en jaksa uskoa, että kukaan niistä tulisi ketään täällä foorumilla kirjoittelevaa vastaan.
Voin olla väärässä. Kuitenkin, jos koko tuon asian pohjana on pelattujen pelien määrä niin tiedän esimerkiksi 3 nuorisotaloa, joissa on kaikissa ps4 ja joku
on aina vääntämässä Huttia. Tiedän myös perheitä, joissa 2-4 sisarusta vääntää huttia samalla acolla, kämppiksiä, jotka hakkaa samalla acolla,
että äkkiä tulee kyllä paljon pelattuja pelejä kasaan. Sitäpaitsi miksi sä uskot niihin pelattujen pelejen statseihin rankeissa, jos kerran mitkään
muutkaan statsit ei toimi pelissä. Esim. pelaajatilastot on aina päin ******. Olleet jo monta vuotta.
Ei pidä loukkaantua heti, jos joku vastaa sulle kunnolla ja vaikka olisitkin vastauksesta täysin eri mieltä. Heti olet poistamassa accoa..
Grow some ballz.