Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Esim Lainetta ja Matthewsia sai pari viikkoa sitten ostaa parilla kolmella tonnilla minkä ehti ja 7-9k joka myynnillä. Noin 100k päivässä pelkästään näillä. Aina kun tulee joku spessupakka korttikauppaan niin se tuntuu työntävän enemmän markkinoille joitain tiettyjä äijiä. Näihin saumoihin on hyvä iskeä ja kääriä voitot
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Lisäksi siinä pelien joukossa on aika monta rage quitia, joista ei saa kolikon kolikkoa. Niitä voi olla 150, siinä 500 pelin joukossa. Toisekseen minähän sanoin että 500 peliä on pelattu, mutta se on siis yhteissumma seitsemän kauden aikana. En minä olisi joka tapauksessa kerinnyt säästää niin paljon kolikoita yhden kauden aikana. Enkä kyllä edelleenkään ymmärrä, kuinka niitä saisi niin paljon säästettyäkään.. Ainut tapa olisi olla pelaamatta otteluita ollenkaan tai pelata monella tilillä. Mielestäni olen selittänyt tämän aika selvästi, eli hopeapakkoja olen ostanut soppareiden tähden 5 000 kolikkoa kappale, mutta nyt 2 500 sopparipakkaa. Kyllä tuo minusta lyhyellä matematiikalla selittää, että miksi mulla ei ole ollut varaa hero/legendapelaajiin. Kolikkokauppiaita en elätä ostamalla soppareita, eikä se nyt kyllä kannatakaan.

Ilman viisasta huutokauppatoimintaa ei hero ja legeäijiä paljoa saa ellei käy yybertuuri pakoissa.
Myöskin noiden settien jotka ei hiilikortteja vaadi, pelaajilla ja paidoilla saa tehtyä muhkeaa tiliä.
Ja tietty kandee se 5% huutokauppavero laskea oman korttinsa myyntihinnan päälle. Aloita vaikka jollain Raskilla, Thorntonilla jne nimekkäällä noin 10k äijällä pisnes. Esim Thornton jos löytyy hintaan 5-6k niin välitön ostos ja myyntihinnaksi se 8-10k jne jne. Nopeasti saat kassan kuntoon.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ite en jaksa aktiivisesti marketissa olla tai olla ajan tasalla hinnoista. Niin helpoimmaks ratkasuks oon löytäny harvinaisten korttien myymisen törkeään ylihintaan. Heitän aina 3 päiväks myyntiin ja menee kaupaks jos menee ku ei mikään kiire oo saaha kolikkoja. Ennemmin tai myöhemmin menee kyllä. Paras kauppa oli ku ostin joulu Laineen 500k ja pitkään oli ainoa marketissa niin joku makso 1 300 000 kolikkoa siitä. 800k -verot voittoa. Tällä hetkellä on 10kpl matthewsin movember kortteja ostettuna sijoitus mielessä, kaikki alle 200k hintaan. Sieltä on kuitenki tulossa allstar, toty ja kaudeb lopussa ms kortti. Ja näillä otteilla potg/totw kortti ajan kysymys. Eli mov matthewsin hintaki tulee siellä miljoonan pinnassa olemaan. Keväämmällä vois koittaa miltä tunnustaa pykälää paria kovempaa tiimiä ohjastaa. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä niin pistää vihaks taas tää peli...eikö kenelläkän ole muuta maalivahtia kuin Kolzig?
Viimeiset 4 peliä vastustajalla ollut Kolzig maalissa ja muutenkin melkein identtinen hero joukkue kasassa...

No mitä siellä pitäisi olla vastassa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämä hut keskustelu hero tai lege sitä ja tätä. Tasotukset tai momentumit sitä ja tätä. On ihan älytöntä kitinää.
Jos tuntuu, että ei pärjää. Treenaa, kokeile eri taktiikoita, kokoonpanoja ja treenaa.
Jos tuntuu, että muilla on parempi rosteri ja haluasit itselläsi olevan lähes samanlainen niin tee asialle jotain.
Jos et halua rahaa käyttää tai et jaksa/viitsi huutokaupassa pyöriä niin älä valita. Jos et jaksa niin et jaksa, miksi muiden ei pitäisi jaksaa?
Se on täysin vapaa valinta miten peliä pelaat.
Tuskin kukaan taas sitä kaipaa, että viikossa on kaikilla ne huippujätkät ja kloonien sotaa 11:sta kuukautta??
Jos kaipaat sitä, että rosteri ei ole se sun nemesis numero 1 niin pelaa normi onlinea ja ota Chicago, Washington tai vaikkapa Allstars.
Kukaan ei estä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ilman viisasta huutokauppatoimintaa ei hero ja legeäijiä paljoa saa ellei käy yybertuuri pakoissa.
Myöskin noiden settien jotka ei hiilikortteja vaadi, pelaajilla ja paidoilla saa tehtyä muhkeaa tiliä.
Ja tietty kandee se 5% huutokauppavero laskea oman korttinsa myyntihinnan päälle. Aloita vaikka jollain Raskilla, Thorntonilla jne nimekkäällä noin 10k äijällä pisnes. Esim Thornton jos löytyy hintaan 5-6k niin välitön ostos ja myyntihinnaksi se 8-10k jne jne. Nopeasti saat kassan kuntoon.
Kyllä on kokeiltu paidoillakin, voi elämä mitä paskaa se oli.. Se vasta tuurissaan onkin, NHL paidat ovat asia erikseen. Jos tässä pelissä pystyisi, niin pelaisin pelkästään kovanaamoilla. Eipä enää toimi nekään, koska häviävät vauhdissa. Tämäkin ilo piti EA:n viedä, koska pelistä pitää saada realistinen. Mikään ei ole ollut niin hauskaa, kuin vetää noita mikki hiiriä kovanaamoilla kumoon. Yksi ihmetyksen aihe muuten noista joukkuesynergioista, miksi niissä ei ole taklausta lisäävää synergya? Pelaajasynergynä on joo, mutta sama kai tuo olisi laittaa joukkueellekin. Kaipaan NHL 14 aikoja niin paljon, niitähän tähän ei saada koskaan. Ainut pelastus on näin offtopicina tuo Old Time Hockey Game, siinä saa pelata just sitä kiekkoa mistä minä tykkään. Uskokaa jo, jos ei ole kunnon alkukassaa niin ei siinä hirveästi kauppaa tehdä. Joskus muinoin mulla oli pari miljoonaa tilillä, tais olla NHL 14. Siinähän oli aivan sama mitä osti ja teki kauppaa. Peleistäkin sai tietysti kolikoita, koska voittoprosentti oli aivan eri luokkaa kuin tässä teoksessa. Kyllä minä näitä kolikoita säästänkin, nytkin on kiikarissa pelin paras sentteri Bergeron. Minä lopetan omalta osaltani tämän hero/legenda keskustelun, koska niitä ei ole itsellä mahdollisuuksia saavuttaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moro,
tällä hetkellä tulee pelailtua HUT:ia ja online versusta ja alkaa hieman katoamaan mielenkiinto. Hutissa mennään 4.divarissa ja sieltä tulee just sen verran voittoja että pysyy divarissa.
Mielummin pelaisin alemmalla tasolla jotta väännötkin olisi tasaisempia.
Vaikka pelaan pääasiallisesti puolustusasetuksialla: vetäytyvä, ja kiekon estäminen, en silti tunnu löytävän aseita siihen että vihu vaan luistelulle menee pakkien ohi.
Samoin tunnun olevan aseeton viivapommittajiin vaikka koitan laittaa puolutukseksi siniviiva.

Mitään heroja ei ole ja ainoat erikoiskortit ovat nämä joululahjat (Richards ja BIssonette). Rahaa en tähän viitsi laittaa, jotain kymppejä nyt on jo mennyt, ehkä jopa pari satkua.
Miten hemmetissä noita heroja tai muita all star settejä saa tehtyä ilman, että laittaa lisää ja taas lisää euroja pakkoihin, ja toivoo että jotain tulee carboneita tai muita keräilykortteja.?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

En jaksa kaikkia epäkohtia alkaa esille nostamaan mistä oon erimieltä, mutta eipä ne herot itellä lentäny siellä jäällä niinku ei monilla muillakaan. Ku asian ydin on löytää oikeat miehet oikeille paikoille mikä onnistuu vaan kokeilemalla. Ei summanmutikassa heroja ostelemalla. Ja tuo kiekkojen pomppiminen tyyliin viimesilläkään minuuteilla ei oo mistään pelaajista kiinni vaan kuuluu asiaan. Samalla tavalla pomppii välillä itelle ja välillä vastustajalle. Ihan säälittävää selittää, että heroilla saa jotain pomppukiekkoja, ikävä jos olet niin kokenut. :D

Mietitkö ees mitä kirjotat? Synergyt sitoo ihan liikaa :D:D Etkä itsekkään edes ole huomannu toimiiko ne niin mihin ihmeeseen ne sitte sitoo? Vähä valoja päälle. Niinku on jo selväks tullu nii eihän tässä löydy 1 divarista ees vastusta ku ainoat synergyt on tt ja cg mitkä päällä 86ovr tiimillä. Mua ei ainakaan oo sitonu.

Tuolla, että jos joku lapsi ostaa joukkueen täyteen datsyukkeja niin ei sitä oo tarkotus voittaakkaan tarkoitin sitä. Että jos joku käyttää tähän peliin niin paljo rahaa, niin kyllä se on sillon melkeen aina ihan hemmetin kova pelaaja muutenki. Ei kukaan, joka ei osaa pelata tätä peliä todella hyvin ja tosissaan halua pärjätä, laita tuommoisia summia tähän kiinni. Ja sillon kyllä ne pelaajat yhdistettynä siihen taitoon, niin melkeen mahoton on voittaa. Tottakai osalla ei oo rahasta ongelmaa, ja joku laittaa euroja liikoon tosissaan vaikkei osaiskaan pelata. Pääsääntöisesti 9/10 noista ykkös divarin rahajoukkueista on kuitenki pelaamalla voitettavissa, millä tahansa joukkueella. Yllättyisitte myös kuinka paljo tavallisia perusjoukkueita ykkösdivarissa tulee vastaan. Taitaa olla lähinnä jonku 2-3 ja divarien ongelma nup jatkuvat hero tiimit. Ku paskat pelaajat niitä ostelee, ja luulee yhtäkkiä tulevansa hyviksi pelaajiksi jotka voivat pärjätä. Mutta ei se mene niin.

Ja joo. Jos noita pelejä on yli 1000. Osalla 2000 noilla top100 listoilla. Niin kyllä, nämä ihmiset elää täysin pelaamisen armoilla. Mihinkään muuhun ei jää aikaa. Tais kolahtaa aika kovaa. :D

Poistakaa joku tämä mun tunnus ku en ite löydä. Täältä ei saa mitään älyllistä informaatiota tähän peliin. Niinku toisaalta, jossa on syvennytty ihan eri tavalla änärin pelaamiseen. Ei lässyttämään miten ei voi pärjätä.

Se, että sun luetun ymmärtäminen on tasoa autismi, ei ole mun tai kenenkään muun foorumilla keskustelevan ongelma. Mua myös henkiökohtaisesti ärsyttää
toi jatkuva vivahde sun viesteissä miten muka olet, joku suuri asiantuntija ja tiedät pelistä paljon enemmän kun kaikki muut. Sun mielestä kukaan
muu ei vaan ymmärrä. Moni sun esille tuoma asia on täysin sun omaa spekulaatiota (muutkin toki spekuloi, minä myös), mutta olet foorumin provosoivin nimimerkki, koska yrität jakaa
niitä faktoina. Sitten toisena rasittavana asiana asiantunijana jaat tiedon almuja muille aloittamalla lauseet tyyliin "tietäisittepä vaan.., näkisittepä miten.., yllättyisitte siitä..,
ette uskokkaan kuinka.." jne jne jne. Haloo! Kaikki muutkin pelaa tätä peliä, etkä sinä ainoastaan. Lopeta se roolin ottaminen jo. Täysin turhaa. Myös viestien
kritisointia voisit yrittää harjoitella. Se on eri asia kun haukkuminen. Look it up.

Sitten tuo ihme kuittailu siitä miten mä en muka mieti mitä kirjoitan. Jos, joku asia ei ole väännetty alusta loppuun rautalangasta niin
tuntuu, että varsinkaan sulla ei päättelykyky riitä täyttämään niitä mahdollisia mieltä askarruttamaan jääneitä asioita/kohtia vaan tartut näihin heti kiinni
sanomalla just jotain typerää ja lapsellista, sekä automaattisesti tuohdut siellä päätteen edessä. Lainatakseni sulta "verenpaine nousee tätä foorumia lukiessa".
Tämähän osoittaa täysin sen ettet itse mieti ennen kuin kirjoitat ja siitä on helppo tehdä johtopäätös, että olet teini. Ihan senkin takia, että sulla menee heti
pata jumiin, jos joku kehtaa olla erimieltä tai sanoa ääneen, että pelissä on vikaa, silloin ne on sun mielestä automaattisesti huonoja pelaajia, kateellisia tai
muuten vaan tyhmiä idiootteja eikä ne vaan tajuu. Teininä olemisessahan ei sinällään ole mitään vikaa, mutta kannattaa aina silloin tällöin haukata happea ja tietysti
hakata tattia, että pääsee ylimääräiset paineet ulos.

Tässä kuitenkin muutama vastaus aikaisempaan lyhyesti:

-Kiekkojen pomppinen kuuluu peliin kyllä, mutta ei tossa määrin mitä niitä nyt on. Liian suuri määrä pelejä ratkeaa noihin vikanminuutin pomppuihin.
Voin olla väärässä, mutta mun mielestä noita ei ollut NHL 15 & 16 yhtä paljon.

-Mä en tiedä mistä toi väite pelaajien summamutikassa valitsemisesta tuli. Eihän kukaan tee niin. Oma järkeilysi taas.

-Jos olet jostain eri mieltä niin ne ei ole silloin epäkohtia. Olet vaan niistä eri mieltä.

-Synergyt sitoo, JOS niitä haluaa käyttää. Itse haluan niitä useimmiten käyttää, koska ne on peliin laitettu, jolloin ne sitoo. Haluan uskoa, että ne toimii en vaan
tiedä toimiiko ne. Tässä taas asia mihin EA voisi vastata yhteisölle mahdollisimman tarkasti ja laajasti niin ei tarttisi miettiä. Synergyjen käyttö on täysin valintakysymys
ja ne sitoo, JOS niitä valitsee käyttää. EI niitä pelaajia tietenkään, jotka ei niitä käytä. Nyt sitä päättelykykyä. Tiedät tasan mitä tarkoitin, mutta kun sulla ei nyt ollu
muutakaan heittää. Koita edes tulla puoleenväliin vastaan niin ei vähän väliä ala hiertää, jonkun nimimerkin kanssa yhteen. Tuosta asiaasta mainitsin aikaisemmin mielestäni todella selvästi
ja asiallisesti itkemättä.

-Ymmärsin jo useasta edellisestä viestistä mitä tarkoitit sillä, että mikäli joku käyttää paljon rahaa niin sen on pakko olla muutenkin
kova pleijeri ja voittais paskallakin jengillä. Tähän vastaan nyt yksinkertaisesti: Olen eri mieltä. Asia ei ole noin. Muista, että
kaikki tohon asiaan liittyvä sun kirjoittama on taas sun omaa spekulaatiota, älä tuputa sitä faktana. Kaikki tohon liittyvät vastaukset
oot vaan sivuuttanu ja jatkanut jankuttamalla tota samaa.

-Esille tuomasi asia siitä miten on sellaista porukkaa, jotka elää täysin änärin armoilla ja vanhemmat palvelee alkaa olemaan todella
ärsyttävä ja ajatuksena todella huolestuttava. Mikäli tälläisiä perheitä muka on olemassa niissä ongelmat on sitten jo paljon suurempia kun joku änäri. En
kiistä sitä etteikö olisi kourallinen niitä HC hakkaajia, mutta en jaksa uskoa, että kukaan niistä tulisi ketään täällä foorumilla kirjoittelevaa vastaan.
Voin olla väärässä. Kuitenkin, jos koko tuon asian pohjana on pelattujen pelien määrä niin tiedän esimerkiksi 3 nuorisotaloa, joissa on kaikissa ps4 ja joku
on aina vääntämässä Huttia. Tiedän myös perheitä, joissa 2-4 sisarusta vääntää huttia samalla acolla, kämppiksiä, jotka hakkaa samalla acolla,
että äkkiä tulee kyllä paljon pelattuja pelejä kasaan. Sitäpaitsi miksi sä uskot niihin pelattujen pelejen statseihin rankeissa, jos kerran mitkään
muutkaan statsit ei toimi pelissä. Esim. pelaajatilastot on aina päin ******. Olleet jo monta vuotta.

Ei pidä loukkaantua heti, jos joku vastaa sulle kunnolla ja vaikka olisitkin vastauksesta täysin eri mieltä. Heti olet poistamassa accoa..
Grow some ballz.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moro,
tällä hetkellä tulee pelailtua HUT:ia ja online versusta ja alkaa hieman katoamaan mielenkiinto. Hutissa mennään 4.divarissa ja sieltä tulee just sen verran voittoja että pysyy divarissa.
Mielummin pelaisin alemmalla tasolla jotta väännötkin olisi tasaisempia.
Vaikka pelaan pääasiallisesti puolustusasetuksialla: vetäytyvä, ja kiekon estäminen, en silti tunnu löytävän aseita siihen että vihu vaan luistelulle menee pakkien ohi.
Samoin tunnun olevan aseeton viivapommittajiin vaikka koitan laittaa puolutukseksi siniviiva.

Mitään heroja ei ole ja ainoat erikoiskortit ovat nämä joululahjat (Richards ja BIssonette). Rahaa en tähän viitsi laittaa, jotain kymppejä nyt on jo mennyt, ehkä jopa pari satkua.
Miten hemmetissä noita heroja tai muita all star settejä saa tehtyä ilman, että laittaa lisää ja taas lisää euroja pakkoihin, ja toivoo että jotain tulee carboneita tai muita keräilykortteja.?

kannattaa myös tarkastaa minkälaisella karvauksella vetää, jos pakit karvauksessa liian ylhäällä niin siitä saattaa välillä pyyhältää aika helpostikin ohi, vaikka olisikin vetäytyvä puolustustaktiikka. Noihin viivapommittajiin oon itse laittanut kanssa tuon siniviiva taktiikan ja samalla puolustuspaine täysille niin saattaa hyvällä tuurilla läpiajon tai pari saada.
Ja veteleehän noi botit välillä tuolla ihan omia taktiikoitaankin ku huitelee miten sattuu :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moro,
tällä hetkellä tulee pelailtua HUT:ia ja online versusta ja alkaa hieman katoamaan mielenkiinto. Hutissa mennään 4.divarissa ja sieltä tulee just sen verran voittoja että pysyy divarissa.
Mielummin pelaisin alemmalla tasolla jotta väännötkin olisi tasaisempia.
Vaikka pelaan pääasiallisesti puolustusasetuksialla: vetäytyvä, ja kiekon estäminen, en silti tunnu löytävän aseita siihen että vihu vaan luistelulle menee pakkien ohi.
Samoin tunnun olevan aseeton viivapommittajiin vaikka koitan laittaa puolutukseksi siniviiva.

Mitään heroja ei ole ja ainoat erikoiskortit ovat nämä joululahjat (Richards ja BIssonette). Rahaa en tähän viitsi laittaa, jotain kymppejä nyt on jo mennyt, ehkä jopa pari satkua.
Miten hemmetissä noita heroja tai muita all star settejä saa tehtyä ilman, että laittaa lisää ja taas lisää euroja pakkoihin, ja toivoo että jotain tulee carboneita tai muita keräilykortteja.?

Vetäytyvä on hyvä puolustustaktiikka, paras laukausten blokkaamiseen. Sille ei voi mitään, että lämääminen sattuu olemaan tässä yks kolmesta vaihtoehdoata tehdä maali, mikä on mielestäni hyvä asia. Sen sijaan koittaisin puolustuspainetta muuttaa enemmän kovan painostuksen suuntaan ja kokeilla auttaako omaan peliin. Nyt vastustajalle jää vähemmän aikaa siirrellä kiekkoa eikä saa sahata syöttöjä kentän halki miten tykkää. Muutapa et noille lämyille voi enään ku opetella blokkaamaan ja kun tiedät, että sitä kiekkoa viivalle pelataan niin pelaa sen mukaan ja pidä sitä pelaaja hallussa, jolla pystyt riittävästi häiritsemään, ettei lämärit onnistu. Et anna vastustajalle aikaa. Seuraavaks se kiekko pelataan maalin takaa takatolpalle ja pitää olla kärppänä estämässä seki. Äläkä lähde pelaajilla kulmiin rynnimään ja pelaamaan itseä pihalle, koska omissa soi välittömästi. Tekoäly hoitaa kulmaväännöt huikealla prosentilla vaikka joitain se ärsyttää mutta niin se vaan menee tänä vuonna. :)

Vastustaja on aina nopeampi ja painelee jalalla ohi. Syy on siinä, ettet osaa hyödyntää uutta pelimoottoria eli ihan vaan luistella. Mutta eipä tuota täysin muutkaan osaa, älä huoli. Pelaajan kiihtyvyydestä riippuen se on jo muutamien potkujen jälkeen täydessä vauhdissa ja tämän jälkeen ei oo mitään tarvetta enää yrittää painaa tatilla vauhtia vaan antaa pelaajan liukua jäällä. Välillä siirtelee pelaajaa analogilla oikealle/vasemmalle ja ku vauhti hiipuu niin ottaa muutaman luistelu potkun lisää. Nyt sulla on käytössä nopea, ketterä pelaaja joka osuu maaliin vedoilla ja naputtaa syöttöä lapaan. Nämä jotka valittaa, ettei voi pärjätä on näitä vanhanliiton tattipohjassa luistelevia sankareita. Ja tuota luistelua ja pelaajan hallintaa ei todellakaan hetkessä opi vaan vaatii rutkasti aikaa jos on aina tattipohjassa ampunu tilanteisiin. Tattipohjassa se pelaaja o n kömpelölö, hidas, eikä tee mitään muutakaan järkeväää. Noihin ,2-4 divareihin jämähtää juuriki nämä kaverit ja valittaa ettei ilman rahaa voi pärjätä vaikka syy on siinä ettei osaa pelata änäriä.

Justiin oli ja aiemminki oli vinkkiä miten tehä helposti kolikoita marketissa miljoonia ku vähä taaksepäin lukee. Fcnurmekselle. Kirjotin sulle miten stotw korteilla saa ja sain itekki 3-10k pää omalla muutamassa viikossa helposti 200k. En tiedä miksi et tätä halua uskoa tai hyväksyä että kaikki pystyy siihen, myös sinä. Turha on olettaa että ne heti menee kaupaksi, muttaku antaa joitain päiviä aikaa niin varmasti menee. Helpointa tuo on tuoreilla viikon korteilla. Jälkeenpäin hinnat jo pilvissä, mutta esim kapasta, pulkkista jne saa välillä ostettua 20-30k ja helposti myytyä 70-80k pois.

Kirjoitan vielä tähän näkyviin sen sun ongelman, jos auttas sitä kautta hahmottamaan, missä on vika.

Ongelma1: Ei voi pärjätä saatikka päästä 1 divariin ilman huippujengejä ja oikeaa rahaa, mutta tunnustat ettet ees halua tai oo aikomuksissakaan pelata sen tyylistä peliä millä sinne pääsee. Jos ei mitään muutosta sun pelaamisessa tapahdu niin et millään hero jengillä pääse yhtään lähemmäks tuota kunnianhimoista tavoitetta. Oman ajattelumallin on nyt muututtava tai sitte tavoitteiden uudelleenarviointi.

Ongelma2: Ei ole rahaa hero legendoihin. Fakta on, että lähes miljoona kolikkoa oot pelaamalla tienannu, mutta hussuttanu ne jonnekki tai lahjottanu ealle alottamalla alusta ilman toista tiliä. Lisäksi sulle on annettu kourallinen ohjeita millä tehä miljoonia, helposti, mutta et kuitenkaan ole mihinkään valmis
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Se, että sun luetun ymmärtäminen on tasoa autismi, ei ole mun tai kenenkään muun foorumilla keskustelevan ongelma. Mua myös henkiökohtaisesti ärsyttää
toi jatkuva vivahde sun viesteissä miten muka olet, joku suuri asiantuntija ja tiedät pelistä paljon enemmän kun kaikki muut. Sun mielestä kukaan
muu ei vaan ymmärrä. Moni sun esille tuoma asia on täysin sun omaa spekulaatiota (muutkin toki spekuloi, minä myös), mutta olet foorumin provosoivin nimimerkki, koska yrität jakaa
niitä faktoina. Sitten toisena rasittavana asiana asiantunijana jaat tiedon almuja muille aloittamalla lauseet tyyliin "tietäisittepä vaan.., näkisittepä miten.., yllättyisitte siitä..,
ette uskokkaan kuinka.." jne jne jne. Haloo! Kaikki muutkin pelaa tätä peliä, etkä sinä ainoastaan. Lopeta se roolin ottaminen jo. Täysin turhaa. Myös viestien
kritisointia voisit yrittää harjoitella. Se on eri asia kun haukkuminen. Look it up.

Sitten tuo ihme kuittailu siitä miten mä en muka mieti mitä kirjoitan. Jos, joku asia ei ole väännetty alusta loppuun rautalangasta niin
tuntuu, että varsinkaan sulla ei päättelykyky riitä täyttämään niitä mahdollisia mieltä askarruttamaan jääneitä asioita/kohtia vaan tartut näihin heti kiinni
sanomalla just jotain typerää ja lapsellista, sekä automaattisesti tuohdut siellä päätteen edessä. Lainatakseni sulta "verenpaine nousee tätä foorumia lukiessa".
Tämähän osoittaa täysin sen ettet itse mieti ennen kuin kirjoitat ja siitä on helppo tehdä johtopäätös, että olet teini. Ihan senkin takia, että sulla menee heti
pata jumiin, jos joku kehtaa olla erimieltä tai sanoa ääneen, että pelissä on vikaa, silloin ne on sun mielestä automaattisesti huonoja pelaajia, kateellisia tai
muuten vaan tyhmiä idiootteja eikä ne vaan tajuu. Teininä olemisessahan ei sinällään ole mitään vikaa, mutta kannattaa aina silloin tällöin haukata happea ja tietysti
hakata tattia, että pääsee ylimääräiset paineet ulos.

Tässä kuitenkin muutama vastaus aikaisempaan lyhyesti:

-Kiekkojen pomppinen kuuluu peliin kyllä, mutta ei tossa määrin mitä niitä nyt on. Liian suuri määrä pelejä ratkeaa noihin vikanminuutin pomppuihin.
Voin olla väärässä, mutta mun mielestä noita ei ollut NHL 15 & 16 yhtä paljon.

-Mä en tiedä mistä toi väite pelaajien summamutikassa valitsemisesta tuli. Eihän kukaan tee niin. Oma järkeilysi taas.

-Jos olet jostain eri mieltä niin ne ei ole silloin epäkohtia. Olet vaan niistä eri mieltä.

-Synergyt sitoo, JOS niitä haluaa käyttää. Itse haluan niitä useimmiten käyttää, koska ne on peliin laitettu, jolloin ne sitoo. Haluan uskoa, että ne toimii en vaan
tiedä toimiiko ne. Tässä taas asia mihin EA voisi vastata yhteisölle mahdollisimman tarkasti ja laajasti niin ei tarttisi miettiä. Synergyjen käyttö on täysin valintakysymys
ja ne sitoo, JOS niitä valitsee käyttää. EI niitä pelaajia tietenkään, jotka ei niitä käytä. Nyt sitä päättelykykyä. Tiedät tasan mitä tarkoitin, mutta kun sulla ei nyt ollu
muutakaan heittää. Koita edes tulla puoleenväliin vastaan niin ei vähän väliä ala hiertää, jonkun nimimerkin kanssa yhteen. Tuosta asiaasta mainitsin aikaisemmin mielestäni todella selvästi
ja asiallisesti itkemättä.

-Ymmärsin jo useasta edellisestä viestistä mitä tarkoitit sillä, että mikäli joku käyttää paljon rahaa niin sen on pakko olla muutenkin
kova pleijeri ja voittais paskallakin jengillä. Tähän vastaan nyt yksinkertaisesti: Olen eri mieltä. Asia ei ole noin. Muista, että
kaikki tohon asiaan liittyvä sun kirjoittama on taas sun omaa spekulaatiota, älä tuputa sitä faktana. Kaikki tohon liittyvät vastaukset
oot vaan sivuuttanu ja jatkanut jankuttamalla tota samaa.

-Esille tuomasi asia siitä miten on sellaista porukkaa, jotka elää täysin änärin armoilla ja vanhemmat palvelee alkaa olemaan todella
ärsyttävä ja ajatuksena todella huolestuttava. Mikäli tälläisiä perheitä muka on olemassa niissä ongelmat on sitten jo paljon suurempia kun joku änäri. En
kiistä sitä etteikö olisi kourallinen niitä HC hakkaajia, mutta en jaksa uskoa, että kukaan niistä tulisi ketään täällä foorumilla kirjoittelevaa vastaan.
Voin olla väärässä. Kuitenkin, jos koko tuon asian pohjana on pelattujen pelien määrä niin tiedän esimerkiksi 3 nuorisotaloa, joissa on kaikissa ps4 ja joku
on aina vääntämässä Huttia. Tiedän myös perheitä, joissa 2-4 sisarusta vääntää huttia samalla acolla, kämppiksiä, jotka hakkaa samalla acolla,
että äkkiä tulee kyllä paljon pelattuja pelejä kasaan. Sitäpaitsi miksi sä uskot niihin pelattujen pelejen statseihin rankeissa, jos kerran mitkään
muutkaan statsit ei toimi pelissä. Esim. pelaajatilastot on aina päin ******. Olleet jo monta vuotta.

Ei pidä loukkaantua heti, jos joku vastaa sulle kunnolla ja vaikka olisitkin vastauksesta täysin eri mieltä. Heti olet poistamassa accoa..
Grow some ballz.


Tunnistan provosoivan sävyni kirjottaa, koska se herättää keskustelua. Hyvässä ja pahassa. Yli se on mennyt jo aika päivää sitte. Netissä on niin helppo huudella nimimerkin takaa ja tuleen ku vastataan tulella niin soppa on valmis. Lisäksi henkilö jolla on kova tarve netissä huudella ja aukoa päätään niin kertoo vaan omasta pahasta mielestä (eli minä) joka purkautuu turhaan ulkopuolisille. Pahoittelut siitä.

Pidän silti kiinni siitä, että ilman rahaa pärjää täysin hyvin. Ku kaks henkilö löytyy kavereista joilla änäri. Toisella alle 200 peliä joista valtaosa ykköses. Toisella 80 peliä ja kakkoses. Kumpikaan ei oo rahaa käyttäny eikä markettia pelannu, perus 87-88ovr joukkueilla liikenteessä. Ja ykkösessä huomattava määrä vastaantulevia joukkueita on perusjoukkuita ilman tähtiä/muutamalla tähdellä. Pyrin olemaan lukematta raha keskustelut tao luen joka toisen rivin. Raha helpottaa, mutta jos ei osaa pelata on se turhaa rahan tuhlausta ilman vaikutusta mitenkään omaan pelaamiseen
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä on kokeiltu paidoillakin, voi elämä mitä paskaa se oli.. Se vasta tuurissaan onkin, NHL paidat ovat asia erikseen. Jos tässä pelissä pystyisi, niin pelaisin pelkästään kovanaamoilla. Eipä enää toimi nekään, koska häviävät vauhdissa. Tämäkin ilo piti EA:n viedä, koska pelistä pitää saada realistinen. Mikään ei ole ollut niin hauskaa, kuin vetää noita mikki hiiriä kovanaamoilla kumoon. Yksi ihmetyksen aihe muuten noista joukkuesynergioista, miksi niissä ei ole taklausta lisäävää synergya? Pelaajasynergynä on joo, mutta sama kai tuo olisi laittaa joukkueellekin. Kaipaan NHL 14 aikoja niin paljon, niitähän tähän ei saada koskaan. Ainut pelastus on näin offtopicina tuo Old Time Hockey Game, siinä saa pelata just sitä kiekkoa mistä minä tykkään. Uskokaa jo, jos ei ole kunnon alkukassaa niin ei siinä hirveästi kauppaa tehdä. Joskus muinoin mulla oli pari miljoonaa tilillä, tais olla NHL 14. Siinähän oli aivan sama mitä osti ja teki kauppaa. Peleistäkin sai tietysti kolikoita, koska voittoprosentti oli aivan eri luokkaa kuin tässä teoksessa. Kyllä minä näitä kolikoita säästänkin, nytkin on kiikarissa pelin paras sentteri Bergeron. Minä lopetan omalta osaltani tämän hero/legenda keskustelun, koska niitä ei ole itsellä mahdollisuuksia saavuttaa.

Ei ole alkukassa välttämätön. Auttaa tietysti, mutta ei välttämätön. Tiedän sen, koska nollasta aloitin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Moro,
tällä hetkellä tulee pelailtua HUT:ia ja online versusta ja alkaa hieman katoamaan mielenkiinto. Hutissa mennään 4.divarissa ja sieltä tulee just sen verran voittoja että pysyy divarissa.
Mielummin pelaisin alemmalla tasolla jotta väännötkin olisi tasaisempia.
Vaikka pelaan pääasiallisesti puolustusasetuksialla: vetäytyvä, ja kiekon estäminen, en silti tunnu löytävän aseita siihen että vihu vaan luistelulle menee pakkien ohi.
Samoin tunnun olevan aseeton viivapommittajiin vaikka koitan laittaa puolutukseksi siniviiva.

Mitään heroja ei ole ja ainoat erikoiskortit ovat nämä joululahjat (Richards ja BIssonette). Rahaa en tähän viitsi laittaa, jotain kymppejä nyt on jo mennyt, ehkä jopa pari satkua.
Miten hemmetissä noita heroja tai muita all star settejä saa tehtyä ilman, että laittaa lisää ja taas lisää euroja pakkoihin, ja toivoo että jotain tulee carboneita tai muita keräilykortteja.?

Huutokauppa, huutokauppa ja huutokauppa. Jos ei oikeaa rahaa halua käyttää niin huutokauppa on ainut vaihtoehto!! Se on helppoa, vaatii vain markkinoiden alkukartoituksen ja/tai lukemalla näitä foorumeita missä pelaajat kyllä kertovat kuinka coineja tehdä. Näitä on syytä kuunnella. Carboneita tai kultakeräilykortteja saa vain palkintopakoista tai itse tekemällä. Ei muuten.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

kannattaa myös tarkastaa minkälaisella karvauksella vetää, jos pakit karvauksessa liian ylhäällä niin siitä saattaa välillä pyyhältää aika helpostikin ohi, vaikka olisikin vetäytyvä puolustustaktiikka. Noihin viivapommittajiin oon itse laittanut kanssa tuon siniviiva taktiikan ja samalla puolustuspaine täysille niin saattaa hyvällä tuurilla läpiajon tai pari saada.
Ja veteleehän noi botit välillä tuolla ihan omia taktiikoitaankin ku huitelee miten sattuu :D

Myöskin ketjujen tehokkuus/energia slider vaikuttaa joukkueen nopeuteen ja peli-ilmeeseen. Valitsemalla energiapainotteisen taktiikan, pelaajat luistelevat verkkaisemmin ja säästelevät energiaa. Jos valitsee tehokkuuspainotteisen taktiikan pelaajat kuluttavat nopeammin energiaa, mutta luistelevat, taklaavat ja vääntävät kovemmin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rahaa en tähän viitsi laittaa, jotain kymppejä nyt on jo mennyt, ehkä jopa pari satkua.

Pakkoja oot vissiin ostanu. Se on uhkapeliä ja uhkapeleissä häviää aina. Jonku yksittäisen pakan vois vuodessa kokeilla ostaa jos sattus tuuri käymään. Noitten pakkojen ostaminen hyöty suhteeltaan on turhaa. Noita hero jengejä ei oo raavittu kasaan pakkoja avaamalla vaan säästämällä kolikot ja ostamalla kolikoita. Tällä hetkellä kolokoiden hinta on 9e/100k tai 170e saa 2 miljoonaa kolikkoa. Itsekkin olen pleikkarin aiempina vuosina noilla tienannu. Fb nhl hut suomi on osote noihin tarkotuksiin :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Myöskin ketjujen tehokkuus/energia slider vaikuttaa joukkueen nopeuteen ja peli-ilmeeseen. Valitsemalla energiapainotteisen taktiikan, pelaajat luistelevat verkkaisemmin ja säästelevät energiaa. Jos valitsee tehokkuuspainotteisen taktiikan pelaajat kuluttavat nopeammin energiaa, mutta luistelevat, taklaavat ja vääntävät kovemmin.

Itellä on vielä niin että 1,2 kentillä painottuu enemmän säästeliäisyyteen, koska ovat jäällä huomattavasti enemmän. Ja ykkösellä pitää olla vielä virtaa sen verran, että voi erän loppuun sen heittää varmistelemaan tai ratkomaan. 3,4 kentät sen verran heikompia ja jäällä vähemmän, tilanteen mukaan, mutta sen aikaa mitä pelaavat, hakkaavat täysiä päälle ja tehokkaasti. :D

Joku streamaaja oli taas sitä mieltä, että kaikki on mahollisimman energiaa säästävällä, koska häntä ei kiinnosta mitä tekoäly taustalla tekee tai ei tee. Vaan se että sillonku pelaaja on omassa hallussa niin sillä pitää olla voimat ja energiat käytössä. Kokeilin, mutta en tiiä huomasinko eroa niin vaihoin noihin perinteisiin millä aina pelannu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pakkoja oot vissiin ostanu. Se on uhkapeliä ja uhkapeleissä häviää aina. Jonku yksittäisen pakan vois vuodessa kokeilla ostaa jos sattus tuuri käymään. Noitten pakkojen ostaminen hyöty suhteeltaan on turhaa. Noita hero jengejä ei oo raavittu kasaan pakkoja avaamalla vaan säästämällä kolikot ja ostamalla kolikoita. Tällä hetkellä kolokoiden hinta on 9e/100k tai 170e saa 2 miljoonaa kolikkoa. Itsekkin olen pleikkarin aiempina vuosina noilla tienannu. Fb nhl hut suomi on osote noihin tarkotuksiin :)

Itsekkin alkuunsa pelkillä pakoilla kasasin joukkueen ja tietyn pisteen jälkeen turhauduin kun roskaa roskan perään ja ajattelin, etten tässä jaksa huutokauppaa, mutta läksin kuitenkin sille tielle. Kyllähän tuo taas kannatti. Harmi kun ei ole vanhaa kunnon huutokauppa mobiilisovellusta enää
Tuleehan noita pakkoja vieläkin osteltua kaupanteon ohessa, kun onhan se omaa lottoaan niitä availla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hyviä pointteja, kiitokset niistä!
Tarvii tarkastella noita omia säätöjä ja vaihtaa puolustuspainetta jne. Oon tosiaan silloin tällöin voinut ostaa jonku erikoispakas kun on sattunut olemaan hövelillä tuulella.
Ehkä pitäis kans yrittää tehdä noita heroja. Ja toki ehkä tohon markettiinki pitäis jaksaa panostuu. Ei oo vaan jaksanut.

Eipä pelistä sen kummempaa hyvää tai huonoa sanottavaa ole. Hienoin änäri tähän asti jota olen pelannut ja niin kuuluuki olla. En mä mistään icetiliteistä tai synchroista tiedä.
Joskus menee ja joskus ei. Sit ku tulee useampi tappio putkeen ni alkaa menemään maku ja toivois vaan että tippuis divarissa alaspäin. Tein mä toisen tilinki ja aloitin alusta, mut ei sekään oikeen saa syttymään. Hauskinta tää peli silloin kun on tasaisia vääntöjä. Versuksen puolelle niitä on enemmän kun omaa taitotasoa vastaava pelaaja on todennäköisemmin vastassa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hyviä pointteja, kiitokset niistä!
Tarvii tarkastella noita omia säätöjä ja vaihtaa puolustuspainetta jne. Oon tosiaan silloin tällöin voinut ostaa jonku erikoispakas kun on sattunut olemaan hövelillä tuulella.
Ehkä pitäis kans yrittää tehdä noita heroja. Ja toki ehkä tohon markettiinki pitäis jaksaa panostuu. Ei oo vaan jaksanut.

Eipä pelistä sen kummempaa hyvää tai huonoa sanottavaa ole. Hienoin änäri tähän asti jota olen pelannut ja niin kuuluuki olla. En mä mistään icetiliteistä tai synchroista tiedä.
Joskus menee ja joskus ei. Sit ku tulee useampi tappio putkeen ni alkaa menemään maku ja toivois vaan että tippuis divarissa alaspäin. Tein mä toisen tilinki ja aloitin alusta, mut ei sekään oikeen saa syttymään. Hauskinta tää peli silloin kun on tasaisia vääntöjä. Versuksen puolelle niitä on enemmän kun omaa taitotasoa vastaava pelaaja on todennäköisemmin vastassa.

Pikkusen säätelee aina peli peliltä niitä taktiikoita niin kyllä sieltä jossain vaiheessa löytyy se omaan pelityyliin sopiva yhdistelmä :)
 
Ylös Bottom