Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen tilannut super deluxe editionin ja napsahti eilen ne kaksi pakkaa ja tänäänkin tullut kaksi pakkaa.?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Elikkä sun pitää paina kolmiota kun sul on sun juokkue esillä niin sit sä voit kattoa kuinka monta tarvitset siihen synergian kun halut :)
voit myös etsiä synergialla sun kokoelmassa tai kaupassa ja sit kun sul on yks pelaja uudella synergialla niin kun painat kolmiota niin näkee kuinka monta tarvitset et saa käyttöön, muista myös et valmentajalla ja maalivahdilla om myöskin synergia ;-)
Ja sun kysymyksen kyllä pitää

Muuten ton jotenkii tajuaa mut edellee epäselvää miten ne synergiat AKTIVOIDAAN
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Muuten ton jotenkii tajuaa mut edellee epäselvää miten ne synergiat AKTIVOIDAAN

Se menee automaattisesti päälle kun sulla on tarpeeksi niitä samoja synergioita. Muuttuu vihreäksi se teksti ja lukee PÄÄLLE, tai jotain vastaavaa. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ennakkotilaajan koodi hakusessa. Mikäli sulla on ylimääräinen, niin lahjoita se mulle! Katkeileekö teillä muilla yhteydet hutisssa? Mulla nyt pari viimepeliä katkennut.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

a1b4cb4de7dd0fa041cbb0f734e39000.jpg


Mitä tuosta saa jos tuohon uhraa kaksi kultakorttia? Hämärä kuvaus, en ymmärrä
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo. Vituikshan se meni, ekssta yhden kortin tuli 7500. Ajattelin sit että perkele, myyn kaikki js lopuista neljästä kortista tulikin yhteensä 12,5k... ***** ea mitä paskaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja pitääkö oikeasti kaikki pelaajat mitä haluaa myydä, käydä erikseen katsomassa ja laittamaan ylös millä hintaa myydään? Eli viimeisin myyntihinta on poissa??
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Muutama ottelu näytti hyvältä, mutta sitten iski todellisuus. Porukka huomasi, että keskeltä pääsee tulemaan ilman estelyitä maalille. Tuo on ihan järjetöntä, puolustus vaan seisoo paikallaan ja pakko on ottaa ukko haltuun. Siitäkään ei ole apua, koska nää kuvakkeet ei edelleenkään vaihdu niin kuin pitäisi. Tuohon on pakko tulla päivitys, ei voi noin surkea tekoäly olla. Enkä ole yksin tämän ongelman kanssa, kaveripiirissä aivan sama ongelma. Sitten mietin, että onkohan noissa synergyissä joku maksimimäärä jotka päällä ollessaan peli kulkee.. Kuusi synergya oli päällä ja kun tiputin neljään peli alkoi kulkea. Onko se niin, että jo sulla on yksi joukkuesynergy päällä niin et tarvitse enää sen kategorian synergya pelaajasynergyssa? Manuaalisyötöt, enpä tiiä.. Nollalla ei mene sinne päinkään, sadalla ei mene sinne päinkään ja 50 ehkä hieman paremmin. Liekköhän edes aktivoitu päälle? Vai, vaikuttaako synergyt niin paljon tuohon syöttämiseenkin? Yksi mun kaveripiiristä pelaa ilman mitään synergyjä ja tilastot 12-1, joten eipä niillä taida olla paskankaan väliä.. Tää hutti on mennyt liian taktiseksi ja kilpailulliseksi, toinen juttu on liika automatisointi.

Mitä ihmettä? Joutuuko tässä jopa itse puolustamaan? Hyvä jos asia on noin. Ärsyttänyt vastustajat jotka antavat tietokoneen puolustaa eikä itse puolusta. Se on ONLINE eikä offline peli. Toivottavasti tuo säilyy noin. Saisivat kyllä tuon mailannoston korjata takaisin. Sillä sai aikaisemmin kiekon helposti otettua sooloilijoilta pois. Nyt joutuu ennakkoon ottamaan kun se tulee niin viiveellä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitä ihmettä? Joutuuko tässä jopa itse puolustamaan? Hyvä jos asia on noin. Ärsyttänyt vastustajat jotka antavat tietokoneen puolustaa eikä itse puolusta. Se on ONLINE eikä offline peli. Toivottavasti tuo säilyy noin. Saisivat kyllä tuon mailannoston korjata takaisin. Sillä sai aikaisemmin kiekon helposti otettua sooloilijoilta pois. Nyt joutuu ennakkoon ottamaan kun se tulee niin viiveellä.
Ihan vapaasti vain.. JOS, siis jos tuo pelaaja vaihtuisi itselle silloin kun sitä tarvitsisi. Saathan sinä sen haltuun, mutta tilanne on jo ohi ennen sitä. Minä puolustan sen minkä voin itse, mutta tuo kuvakkeen vaihtuminen pelaajasta toiseen tekee siitä melko mahdotonta. Eli nyt kun se ei onnistu, joutuu turvautumaan koneeseen. Konepakit ovat vain pujottelukeppejä tällä hetkellä. MUTTA, jos tuon kuvakkeen saisi heti sille pelaajalle jolle haluaa, niin pystyisi itse puolustamaan ihan helposti. Ymmärsitkö? Tällä hetkellä suurin osa pelaajista tulee yhdellä pelaajalla keskeltä läpi ja mitään ei ole tehtävissä, juuri tämän kuvakeongelman tähden. Ainut konsti on edustan suojaus ja pakkien laittaminen aivan alas sekä lisäksi passiiviset taktiikat. Tästä taas seurauksena on, että oma tekoäly ei lähde mukaan hyökkäyksiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pystyykö noita kortteja kääntämään kuten edellisessä NHL:ssä vai onko ainoa keino nähdä kätisyydet, pituus ja paino painamalla tatista se iso (ja hidas) näkymä? :confused:

Ei voi ymmärtää kaikkia uudistuksia, mikä järki niissä on, esim. edellinen myyntihinnan uupuminen... Loistaviakin uudistuksia kyllä on, kuten esim. pystyy hakemaan kokelman kautta tiettyä korttia marketista.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onpa hienoa huomata, että nää R1-raiskaajat ei oo kadonnu hutista mihinkään. Oikein rentouttavaa taas pelailla noita vastaan. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan vapaasti vain.. JOS, siis jos tuo pelaaja vaihtuisi itselle silloin kun sitä tarvitsisi. Saathan sinä sen haltuun, mutta tilanne on jo ohi ennen sitä. Minä puolustan sen minkä voin itse, mutta tuo kuvakkeen vaihtuminen pelaajasta toiseen tekee siitä melko mahdotonta. Eli nyt kun se ei onnistu, joutuu turvautumaan koneeseen. Konepakit ovat vain pujottelukeppejä tällä hetkellä. MUTTA, jos tuon kuvakkeen saisi heti sille pelaajalle jolle haluaa, niin pystyisi itse puolustamaan ihan helposti. Ymmärsitkö? Tällä hetkellä suurin osa pelaajista tulee yhdellä pelaajalla keskeltä läpi ja mitään ei ole tehtävissä, juuri tämän kuvakeongelman tähden. Ainut konsti on edustan suojaus ja pakkien laittaminen aivan alas sekä lisäksi passiiviset taktiikat. Tästä taas seurauksena on, että oma tekoäly ei lähde mukaan hyökkäyksiin.

Itsekin kironnut tuota pelaajan vaihtoa. Se on toiminut viimeksi NHL 14 versiossa. En tiedä miksi se on pitänyt muuttaa uusille konsoleille. Itselläkin karvaus melkein täysillä, mutta en ole nähnyt tuota ongelmaa ettei kerkeisi puolustamaan. Vaihdankin koko ajan pelaajaa enkä anna tietokoneen puolustaa yhtään. Oothan ottanut automaattisesta takaperiluistelun pois päältä? Tuota ongelmaa olen tosiaan nähnyt vaan niillä ketkä antaa melkein kokonaan tietokoneen hoitaa puolustamisen ja se onkin ihan oikein että tietokone pelaakin noin huonosti. Jos haluasin pelata tietokonetta vastaan niin pelaisin offline. Hyvä jos ovat saaneet tähän versioon huononnettua tietokonetta online muodoissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onpa hienoa huomata, että nää R1-raiskaajat ei oo kadonnu hutista mihinkään. Oikein rentouttavaa taas pelailla noita vastaan. :D
Tämähän on hyvä asia, loputtomasit ylivoimaa kun käännät aina jalat pelaajaan päin, jos tulee poke spammia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Muutama ottelu näytti hyvältä, mutta sitten iski todellisuus. Porukka huomasi, että keskeltä pääsee tulemaan ilman estelyitä maalille. Tuo on ihan järjetöntä, puolustus vaan seisoo paikallaan ja pakko on ottaa ukko haltuun. Siitäkään ei ole apua, koska nää kuvakkeet ei edelleenkään vaihdu niin kuin pitäisi. Tuohon on pakko tulla päivitys, ei voi noin surkea tekoäly olla. Enkä ole yksin tämän ongelman kanssa, kaveripiirissä aivan sama ongelma. Sitten mietin, että onkohan noissa synergyissä joku maksimimäärä jotka päällä ollessaan peli kulkee.. Kuusi synergya oli päällä ja kun tiputin neljään peli alkoi kulkea. Onko se niin, että jo sulla on yksi joukkuesynergy päällä niin et tarvitse enää sen kategorian synergya pelaajasynergyssa? Manuaalisyötöt, enpä tiiä.. Nollalla ei mene sinne päinkään, sadalla ei mene sinne päinkään ja 50 ehkä hieman paremmin. Liekköhän edes aktivoitu päälle? Vai, vaikuttaako synergyt niin paljon tuohon syöttämiseenkin? Yksi mun kaveripiiristä pelaa ilman mitään synergyjä ja tilastot 12-1, joten eipä niillä taida olla paskankaan väliä.. Tää hutti on mennyt liian taktiseksi ja kilpailulliseksi, toinen juttu on liika automatisointi.

Eihän nuo synergiat tie taivaaseen ole kuten ei ollut aiemmin boostikortitkaan. Taitojakin on syytä olla.
eipä nuo haittaakaan äijille tee kun bonareita käytössä on?
Ja kyllä ne syötöt perille menee kun tähtää.
Noi taktiikat on ihan hyvä testailla mikä itelle ja kentällisille toimii.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo. Vituikshan se meni, ekssta yhden kortin tuli 7500. Ajattelin sit että perkele, myyn kaikki js lopuista neljästä kortista tulikin yhteensä 12,5k... ***** ea mitä paskaa.

Vaihtaa areena, logo, pelipaita tai valmentajakortteja kultakortteihin.
Vaihtaa kultakortteja hiilikortteihin jne.
Tai myy noita kortteja markkinoilla.
Kivaa näpertelyä pelaamisen ohessa ja tehnyt markkinoista kiinnostavampaa kuin ennen, koska käyttökelpoista korttia on nyt muuhunkin kuin vain täysien joukkuepakkojen haalimiseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämähän on hyvä asia, loputtomasit ylivoimaa kun käännät aina jalat pelaajaan päin, jos tulee poke spammia.

No joo kunhan vain menisikin aina noin, mutta valitettavan vähän noista jäähyjä kyl tulee. On toki niitäkin pelejä missä pilli herkemmässä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja pitääkö oikeasti kaikki pelaajat mitä haluaa myydä, käydä erikseen katsomassa ja laittamaan ylös millä hintaa myydään? Eli viimeisin myyntihinta on poissa??

Tätä itsekin kaipailen. Ja toinen mikä saa raivon partaalle on hero-settien täyttäminen, yksi kerrallaan searchilla haettava pelaajat. Esim. paitoja, areenoita ja koutseja saa hakattua omiin setteihin monta kerralla.
 
Ylös Bottom