Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitä noilla kulta/hiilikorteilla ihan aikuisten oikeesti tekee? Hanki-myy on aika saakutin turhaa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Paljos muut sai palaavan pelaajan pakkoja? Itse sain kokonaisen yhden. Viime änärissä sain 10. Pelejä oli enemmän, kokoelmia kerätty 17/30 jne
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Paljos muut sai palaavan pelaajan pakkoja? Itse sain kokonaisen yhden. Viime änärissä sain 10. Pelejä oli enemmän, kokoelmia kerätty 17/30 jne
Yksi tuli myös, edellisessä tuli reilusti enemmän. Johtuukohan siitä, että käytin kaikki puksit pakkoihin. Eli pelattujen pelien määrä ja kokoelmassa olevat kortit eivät vaikuttaneet juurit mitään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitä noilla kulta/hiilikorteilla ihan aikuisten oikeesti tekee? Hanki-myy on aika saakutin turhaa?

Pucksejahan niillä saa. siellä HUT settiosastossahan on kaikki kerrottu mitä milläkin saa. Jos tykkää huutokauppahommista niin siellä sitten haalii kortteja. Jos ei niin siinä pelailun ohessa kun ostelee perus pakkoja ja sieltä tippuu mitä tippuu niin vaihtelee niitä sitten sen mukaan miten kertynyt on.
Ja varaustilaisuutta pelaamalla saa sinisiä kortteja joita X määriä vaihtamalla saa kultapakkoja, puckseja tai eri pelaajien erikoisversiokortteja.
Itse tykkään surffailla markkinoita osta halvalla, myy kalliilla jne.
kivasti saa ostella useampia 15k pakkoja joista peukut pystyssä odottelee superpelaajia.
Onhan tuo kiva sitten supertähtiä ostella huutokaupasta jahka pankki pullollaan.
Sekä ostella pelaajia joukkuepakkoihin joita voi vaihdella legendapelaajiin.
Tätähän tämä keräilykorttimoodi yksinkertaisuudessaan on.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Siis mikä toi draft championship oikeen on? Saaks sieltä jotain palkintoja varsinaisen HUTin puolelle tms.? Sori tyhmä kysymys
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Siis mikä toi draft championship oikeen on? Saaks sieltä jotain palkintoja varsinaisen HUTin puolelle tms.? Sori tyhmä kysymys

HUT pelivalikosta löytyy tuo varaustilaisuus moodi. Sieltä saa sellasia sinisiä kortteja palkinnoksi, jotka voi vaihtaa X asioihin hutissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä kapteeni kortit pitäisi olla, miksihän nuokin on pitänyt poistaa. Vaikka sitten ilman boosteja, mutta pitäishän nyt joukkueeseen kapteenit pystyä laittamaan.
Ja tuohon sopimus näpyttelyyn menee hermot. Ei vieläkään voi valita kaikkia kerralla ja laittaa sopparit, vaan yksitellen kaikki käytävä läpi ja vielä palattava takaisin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä kapteeni kortit pitäisi olla, miksihän nuokin on pitänyt poistaa. Vaikka sitten ilman boosteja, mutta pitäishän nyt joukkueeseen kapteenit pystyä laittamaan.
Ja tuohon sopimus näpyttelyyn menee hermot. Ei vieläkään voi valita kaikkia kerralla ja laittaa sopparit, vaan yksitellen kaikki käytävä läpi ja vielä palattava takaisin.
Niin kyllä samaa mieltä, varsinkin tuosta kapteeni jutusta. Onhan kaikissa "oikeen elämänkin" tiimeissä kapteenit.. Eikö EA nimenomaan halua tehdä mahdollisimman realistisen pelistä..? Lisäisi sen vaikka jostain "oma joukkue" kohdasta että "lisää kapteeni" tai jtnsp... Jos se niin vaikeeta niitä kortteja on lisätä.. Pitänee laittaa EA:lle palautetta asiasta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei iskenyt hut tänä vuonna. Myydään joukkue pois.

Toews 89
Getzlaf 89
Burns 89
Quick 89
Pacioretty 88
Kessel 87
Sedin 87
Voracek 87
Hamilton 87

Loput 86-85 pelaajia mm. Granlund, Radulov, Gostisphere, Lehtonen

Tarjoukset yv

Xbox one
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

EA näytti jälleen suuruutensa. Yöllä oli 15 ennakkotilaus- ja palkintopakkaa avaamatta. Nyt Huttiin mennessä enää 7 pakkaa avaamatta. Jäänyt huomaamatta ehto, että pakat olisi pitänyt avata määräajan aikana. EA antaa ja ottaa...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan oikeasti, mitä tuolle hutille tapahtunut? Siis, näin paskaa tää ei ole ollut vielä missään versiossa.. Mulla ei ainakaan toimi nuo synergyt, kuusi oli päällä ja peli oli 5-0 vastustajalle 5 minuutin jälkeen. Toiset pelaa ilman 19-1 tilastoilla, mutta itsellä kulkevat kuin täit tervassa. Nyt kysymyksiä viisaammille:

-Onko väliä montako synergya on päällä?
-On erikseen joukkue- ja pelaajasynergyt, kumpi on tärkeämpi?
-Onko joku tietty synergy, joka pitää olla päällä?

Näitä on nimittäin pyöritelty laidasta laitaan ja välillä kokeiltu yhdellä synergyllä.. Tällöin divarinousu ja sen jälkeen peli meni puuroksi.. Puuron jälkeen kokeilu taas kuudella ja lopputulos oli noita 5-0 tappioita. Itse olen ajatellut, että noista on vaan haittaa, koska samahan oli harjoituskorttien kanssa. Toisekseen, peliin tulee hieman enemmän vauhtia. Haluaisin tätä pelimuotoa tahkota, mutta tällä hetkellä ei intoa ole, koska en ymmärrä mikä siinä mättää. Kiitos jo etukäteen vastaajille:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan oikeasti, mitä tuolle hutille tapahtunut? Siis, näin paskaa tää ei ole ollut vielä missään versiossa.. Mulla ei ainakaan toimi nuo synergyt, kuusi oli päällä ja peli oli 5-0 vastustajalle 5 minuutin jälkeen. Toiset pelaa ilman 19-1 tilastoilla, mutta itsellä kulkevat kuin täit tervassa. Nyt kysymyksiä viisaammille:

-Onko väliä montako synergya on päällä?
-On erikseen joukkue- ja pelaajasynergyt, kumpi on tärkeämpi?
-Onko joku tietty synergy, joka pitää olla päällä?

Näitä on nimittäin pyöritelty laidasta laitaan ja välillä kokeiltu yhdellä synergyllä.. Tällöin divarinousu ja sen jälkeen peli meni puuroksi.. Puuron jälkeen kokeilu taas kuudella ja lopputulos oli noita 5-0 tappioita. Itse olen ajatellut, että noista on vaan haittaa, koska samahan oli harjoituskorttien kanssa. Toisekseen, peliin tulee hieman enemmän vauhtia. Haluaisin tätä pelimuotoa tahkota, mutta tällä hetkellä ei intoa ole, koska en ymmärrä mikä siinä mättää. Kiitos jo etukäteen vastaajille:)
Itse huomaan kyllä omasta joukkueesta että synergiat auttaa. Ekassa pelissä ei ollut mitään päällä ja kulkivat kuin täit tervassa, hävisinkin sen. Nyt statsit ovat 19-1-1 ja peli kulkee erinomaisesti. Omat synergiat mitä on päällä on Pikakiituri ja rajut ranteet. Ja Trappitroppi, olikos tuo nyt joukkuesynergia, eli kun se on päällä niin +3 vaikuttaa kaikkiin pelaajiin. Kun taas pikakiituri ja rajut ranteet synergiassa se +3 vaikuttaa vain niille pelaajille ketä siinä synergiassa on.

Eli kun kysyit kumpi on tärkeämpi, joukkue vai pelaajasynergia niin ehdottomasti joukkue. Saa vain vähän kikkailla että saa noita joukkuesynerg. päälle, koska niihin vaaditaan 6-8. Eli joutuu todennäköisesti ottamaan pelaajia mistä ei tykkää, tai jättämään pois pelaajia millä haluaisi pelata, jos haluu mahdollisimman paljon synergioita päälle.

Omasta joukkueesta sen verran että se ainakin omasta mielestä suht kova tässä vaiheessa, jos jotain nyt kiinnostaa niin 50€ tuli tuhlattua pakkoihin.
omat parhaat nyt:

Linden 94
Toews 89
Hall 89
Weber 88
Hedman 88
Luongo 88
Carlson 87
Seabrook
Skinner 87
Okposo 87

Loput tyyliin 86....

Toews oli ainakin eilen 120k, että jos omistatte coinseja niin kannattaa käydä nappaan äkkiä pois. Statsit ei säväytä mutta itellä paras pistemies ja perhanan kova alotuksissa + puolustus. Toimii.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

EA näytti jälleen suuruutensa. Yöllä oli 15 ennakkotilaus- ja palkintopakkaa avaamatta. Nyt Huttiin mennessä enää 7 pakkaa avaamatta. Jäänyt huomaamatta ehto, että pakat olisi pitänyt avata määräajan aikana. EA antaa ja ottaa...
Missä tälläinen ehto on kerrottu? Nyt raivostuttaa ja vitusti. Tekisi mieli viedä koko ***** peli takaisin kauppaan ja haistattaa vitut EA:lle pysyvästi.

14 pakkaa lähti sitten menemään HUT:sta. 14!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan oikeasti, mitä tuolle hutille tapahtunut? Siis, näin paskaa tää ei ole ollut vielä missään versiossa.. Mulla ei ainakaan toimi nuo synergyt, kuusi oli päällä ja peli oli 5-0 vastustajalle 5 minuutin jälkeen. Toiset pelaa ilman 19-1 tilastoilla, mutta itsellä kulkevat kuin täit tervassa. Nyt kysymyksiä viisaammille:

-Onko väliä montako synergya on päällä?
-On erikseen joukkue- ja pelaajasynergyt, kumpi on tärkeämpi?
-Onko joku tietty synergy, joka pitää olla päällä?

Näitä on nimittäin pyöritelty laidasta laitaan ja välillä kokeiltu yhdellä synergyllä.. Tällöin divarinousu ja sen jälkeen peli meni puuroksi.. Puuron jälkeen kokeilu taas kuudella ja lopputulos oli noita 5-0 tappioita. Itse olen ajatellut, että noista on vaan haittaa, koska samahan oli harjoituskorttien kanssa. Toisekseen, peliin tulee hieman enemmän vauhtia. Haluaisin tätä pelimuotoa tahkota, mutta tällä hetkellä ei intoa ole, koska en ymmärrä mikä siinä mättää. Kiitos jo etukäteen vastaajille:)

Kyllä ne synergiat toimii. Homma vaan menee siten, että joutuu noita kenttiä ja taktiikoita miettimään. Eikä kaikilla synergioilla välttämättä mitään tee. Itselläni nyt 6kpl RF synergioita ja 4kpl CG synergioita käytössä pelaajilla. Vielä en enempää ole käyttöön aktivoinut, koska haluan myös tietynlaisia ja tasoisia pelaajia ketjuihin. Roskaa en synergian takia ota kentällisiin. Valmentaja on olennainen.
Rikki tuo synergiasysteemi ei ole.
Itse tykkään tuosta systeemistä. Saa miettiä tarkemmin tiimiä kunnhakee sitä ittelle täydellisintä koostumusta. Toisin kuin ennen kun boostereita vaan lätki menemään ja rättätättätää.
Aina huomasi kyllä jos tuli boosterijengi vastaan.
Oisko nuo turpasaunat synergioden kanssa vain huonoa tuuria vastustajan suhteen?? vastapuolen pelaajien tasohan voipi olla välillä julmetun kova. Toi vastustajan etsiminenhän ei ainakaan edellisissä versioissa ole hakenut vain oman divarin pelaajia vaan sieltä tulee mitä tahansa vastaan. Vaikka ykkös divarista tai itse jos ykkösessä niin tulee vaikka 8/9 divarin jätkiä vastaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

EA näytti jälleen suuruutensa. Yöllä oli 15 ennakkotilaus- ja palkintopakkaa avaamatta. Nyt Huttiin mennessä enää 7 pakkaa avaamatta. Jäänyt huomaamatta ehto, että pakat olisi pitänyt avata määräajan aikana. EA antaa ja ottaa...
Laita palaute https://help.ea.com/fi/. NHL17 ja sieltä "Etsitkö muuta?" "Ota yhteyttä kohta". Josta sitten aloitat uuden tapauksen ja klikkailet itsesi pelin ja konsolin kautta siihen kohtaan jossa ongelma kerrotaan ja pitäisi lopulta aueta se "soita EA tukeen ma-pe 12-21" ja sen alla on lähetä meille mailia.

Asiallinen mutta vihainen maili matkaan ja vaadit ettei tämä jää tähän. Jos sinne alkaa huutamaan vittusaatanaa, ne ei lue koko mailia. Itse laitoin jutun vetämään äsken ja kaveri joka menetti 20 pakkaa, teki samat.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Missä tälläinen ehto on kerrottu? Nyt raivostuttaa ja vitusti. Tekisi mieli viedä koko ***** peli takaisin kauppaan ja haistattaa vitut EA:lle pysyvästi.

14 pakkaa lähti sitten menemään HUT:sta. 14!!!

HAISTAKAA ***** RAHAKUSETUSFIRMA ****** SAATANA.

Ei tuollaista ehtoa ole missään. Se oli mun huonosti kirjoitettu sarkastinen heitto. Pahoittelut siitä.

Digiennakon- ja rub-pakkojen ehtoja luin, mutta ymmärtääkseni niiden ei pitäisi erääntyä näin nopeasti. Jotenkin ei ole suuri yllätys, että EA:lla käy näin.

Täytyy laittaa EA:lle palautetta, kiitos vinkistä Lake!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Heh lake79 kusettaa usealla tiimillä ja kehtaa itkeä ea:sta. Eikö yks käyttäjä riitä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Heh lake79 kusettaa usealla tiimillä ja kehtaa itkeä ea:sta. Eikö yks käyttäjä riitä?
Miksi sen pitäisi riittää jos on täysin mahdollista käyttää montaa ja EA sallii tämän ilman että se on mitenkään laitonta tai "kusetusta" niiden mukaan? Lisäksi olen molemmilla tileillä maksanut sen EA:n Access-kuukauden josta nuo pakat sai täysin EA:n ehtojen mukaan. Se nyt vaan on kivaa pelata monella tililla huttia, kun välillä voi aloittaa uudestaan alusta 10. divarista sen pelaamisen.

EA:n tomintaperiatteet ovat asiakaspalvelu vs rahahimo suorastaan törkeää, kun näitä pakkaehtoja ei selvästi olla kerrottu missään, ilman että ilmeisesti ne pitäisi jostain itse tajuta muka etsiä ja tämä nyt ei todellakaan ole mikään ensimmäinen kerta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei tuollaista ehtoa ole missään. Se oli mun huonosti kirjoitettu sarkastinen heitto. Pahoittelut siitä.
Asia selvä. Pidä huoli ettet hyväksy selittelyitä. Eihän joku firma voi antaa lahjaa ja sitten 2vrk päästä käydä hakemassa sitä kylmästi ilmoittamatta mitään vaan pois sulta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Crosby myynnissä huutokaupassa. Ovechkin ja Kutznetsov kiinnostais vaihdossa.
 
Ylös Bottom