Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksi tuli myös, edellisessä tuli reilusti enemmän. Johtuukohan siitä, että käytin kaikki puksit pakkoihin. Eli pelattujen pelien määrä ja kokoelmassa olevat kortit eivät vaikuttaneet juurit mitään.Paljos muut sai palaavan pelaajan pakkoja? Itse sain kokonaisen yhden. Viime änärissä sain 10. Pelejä oli enemmän, kokoelmia kerätty 17/30 jne
Mitä noilla kulta/hiilikorteilla ihan aikuisten oikeesti tekee? Hanki-myy on aika saakutin turhaa?
Siis mikä toi draft championship oikeen on? Saaks sieltä jotain palkintoja varsinaisen HUTin puolelle tms.? Sori tyhmä kysymys
Niin kyllä samaa mieltä, varsinkin tuosta kapteeni jutusta. Onhan kaikissa "oikeen elämänkin" tiimeissä kapteenit.. Eikö EA nimenomaan halua tehdä mahdollisimman realistisen pelistä..? Lisäisi sen vaikka jostain "oma joukkue" kohdasta että "lisää kapteeni" tai jtnsp... Jos se niin vaikeeta niitä kortteja on lisätä.. Pitänee laittaa EA:lle palautetta asiasta.Kyllä kapteeni kortit pitäisi olla, miksihän nuokin on pitänyt poistaa. Vaikka sitten ilman boosteja, mutta pitäishän nyt joukkueeseen kapteenit pystyä laittamaan.
Ja tuohon sopimus näpyttelyyn menee hermot. Ei vieläkään voi valita kaikkia kerralla ja laittaa sopparit, vaan yksitellen kaikki käytävä läpi ja vielä palattava takaisin.
Itse huomaan kyllä omasta joukkueesta että synergiat auttaa. Ekassa pelissä ei ollut mitään päällä ja kulkivat kuin täit tervassa, hävisinkin sen. Nyt statsit ovat 19-1-1 ja peli kulkee erinomaisesti. Omat synergiat mitä on päällä on Pikakiituri ja rajut ranteet. Ja Trappitroppi, olikos tuo nyt joukkuesynergia, eli kun se on päällä niin +3 vaikuttaa kaikkiin pelaajiin. Kun taas pikakiituri ja rajut ranteet synergiassa se +3 vaikuttaa vain niille pelaajille ketä siinä synergiassa on.Ihan oikeasti, mitä tuolle hutille tapahtunut? Siis, näin paskaa tää ei ole ollut vielä missään versiossa.. Mulla ei ainakaan toimi nuo synergyt, kuusi oli päällä ja peli oli 5-0 vastustajalle 5 minuutin jälkeen. Toiset pelaa ilman 19-1 tilastoilla, mutta itsellä kulkevat kuin täit tervassa. Nyt kysymyksiä viisaammille:
-Onko väliä montako synergya on päällä?
-On erikseen joukkue- ja pelaajasynergyt, kumpi on tärkeämpi?
-Onko joku tietty synergy, joka pitää olla päällä?
Näitä on nimittäin pyöritelty laidasta laitaan ja välillä kokeiltu yhdellä synergyllä.. Tällöin divarinousu ja sen jälkeen peli meni puuroksi.. Puuron jälkeen kokeilu taas kuudella ja lopputulos oli noita 5-0 tappioita. Itse olen ajatellut, että noista on vaan haittaa, koska samahan oli harjoituskorttien kanssa. Toisekseen, peliin tulee hieman enemmän vauhtia. Haluaisin tätä pelimuotoa tahkota, mutta tällä hetkellä ei intoa ole, koska en ymmärrä mikä siinä mättää. Kiitos jo etukäteen vastaajille
Missä tälläinen ehto on kerrottu? Nyt raivostuttaa ja vitusti. Tekisi mieli viedä koko ***** peli takaisin kauppaan ja haistattaa vitut EA:lle pysyvästi.EA näytti jälleen suuruutensa. Yöllä oli 15 ennakkotilaus- ja palkintopakkaa avaamatta. Nyt Huttiin mennessä enää 7 pakkaa avaamatta. Jäänyt huomaamatta ehto, että pakat olisi pitänyt avata määräajan aikana. EA antaa ja ottaa...
Ihan oikeasti, mitä tuolle hutille tapahtunut? Siis, näin paskaa tää ei ole ollut vielä missään versiossa.. Mulla ei ainakaan toimi nuo synergyt, kuusi oli päällä ja peli oli 5-0 vastustajalle 5 minuutin jälkeen. Toiset pelaa ilman 19-1 tilastoilla, mutta itsellä kulkevat kuin täit tervassa. Nyt kysymyksiä viisaammille:
-Onko väliä montako synergya on päällä?
-On erikseen joukkue- ja pelaajasynergyt, kumpi on tärkeämpi?
-Onko joku tietty synergy, joka pitää olla päällä?
Näitä on nimittäin pyöritelty laidasta laitaan ja välillä kokeiltu yhdellä synergyllä.. Tällöin divarinousu ja sen jälkeen peli meni puuroksi.. Puuron jälkeen kokeilu taas kuudella ja lopputulos oli noita 5-0 tappioita. Itse olen ajatellut, että noista on vaan haittaa, koska samahan oli harjoituskorttien kanssa. Toisekseen, peliin tulee hieman enemmän vauhtia. Haluaisin tätä pelimuotoa tahkota, mutta tällä hetkellä ei intoa ole, koska en ymmärrä mikä siinä mättää. Kiitos jo etukäteen vastaajille
Laita palaute https://help.ea.com/fi/. NHL17 ja sieltä "Etsitkö muuta?" "Ota yhteyttä kohta". Josta sitten aloitat uuden tapauksen ja klikkailet itsesi pelin ja konsolin kautta siihen kohtaan jossa ongelma kerrotaan ja pitäisi lopulta aueta se "soita EA tukeen ma-pe 12-21" ja sen alla on lähetä meille mailia.EA näytti jälleen suuruutensa. Yöllä oli 15 ennakkotilaus- ja palkintopakkaa avaamatta. Nyt Huttiin mennessä enää 7 pakkaa avaamatta. Jäänyt huomaamatta ehto, että pakat olisi pitänyt avata määräajan aikana. EA antaa ja ottaa...
Missä tälläinen ehto on kerrottu? Nyt raivostuttaa ja vitusti. Tekisi mieli viedä koko ***** peli takaisin kauppaan ja haistattaa vitut EA:lle pysyvästi.
14 pakkaa lähti sitten menemään HUT:sta. 14!!!
HAISTAKAA ***** RAHAKUSETUSFIRMA ****** SAATANA.
Miksi sen pitäisi riittää jos on täysin mahdollista käyttää montaa ja EA sallii tämän ilman että se on mitenkään laitonta tai "kusetusta" niiden mukaan? Lisäksi olen molemmilla tileillä maksanut sen EA:n Access-kuukauden josta nuo pakat sai täysin EA:n ehtojen mukaan. Se nyt vaan on kivaa pelata monella tililla huttia, kun välillä voi aloittaa uudestaan alusta 10. divarista sen pelaamisen.Heh lake79 kusettaa usealla tiimillä ja kehtaa itkeä ea:sta. Eikö yks käyttäjä riitä?
Asia selvä. Pidä huoli ettet hyväksy selittelyitä. Eihän joku firma voi antaa lahjaa ja sitten 2vrk päästä käydä hakemassa sitä kylmästi ilmoittamatta mitään vaan pois sulta.Ei tuollaista ehtoa ole missään. Se oli mun huonosti kirjoitettu sarkastinen heitto. Pahoittelut siitä.