Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miksi et vaan lopeta pelaamista? Miksi pitäisi pahoittaa mieli kun peli on paskaa? Itsellä änärin hylkäys oli paras päätös koskaan. Mikään muu peli KOSKAAN ei ole hermoja saanut niin rikki kuin nhl. Varsinkin HUT moodi on ihan käsittämätöntä paskaa. Porukka laittaa jopa oikeaa rahaa kiinni ostaessaan pakkoja tai coinseja. EA nauraa koko matkan pankkiin juuri tuollaisia pelaajia joiden on pakko saada se joku erikoiskortti. Samoin coinssien myyjät nauraa, kun idiootit ostaa niitä. Jos osaa pelata, sen 1 divarin mestaruuden vetää ihan peruskorteilla. Ei siinä tarvita mitää team of the week/ heroja/legendoja jne.

Sanoisin, että coinsien myyjät ei naura. Toi virtuaalivaluutan myyminen on ihan normaalihommaa tänä päivänä. Pelibisnes on isoin viihdebisnes tällä hetkellä. Olen myynyt itse joissain peleissä joissa virtuaalivaluutta on kova niin välikäden kautta jonkin verran. Ei niillä mersuja ole osteltu, mutta mukavaa bonaria kun itse olen himogrindaaja. Ja kun kerran näin on niin miksipä ei siitä jotain tulon tynkää koita kehitellä.
Ja se, että kun joku haluaa oikeaa rahaa käyttää niin mikäs siinä. Kukapa meistä ei sitä tekisi jos löysää reilusti on. Sen 360 sovelluksen kun sais takas mis pääs änärissä vetää rahapelejä. Tupla tai kuitti meiningillä. Jos voitit sait pitää eurot ja jos hävisit niin hävisit kaikki, mut aina voiton jälkeen tarjoutui sauma jatkaa tai ottaa voitot. Ihan helmi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pitkästä aikaa kävi pakkatuuri kunnolla ja sain merkkipaalu Bergeronin. Pistin myyntiin ja meni 310 000 kaupaksi. Mietin mielessäni, että ostanko täällä jonkun mainostaman Hartin. Ostin, enkä ole vielä katunut. Lisäksi hommasin normi Marnerin, Tkachukin ja Konecnyn. Matthewsia mietin, mutta ei sopinut oikein mihinkään. Kaksi peliä pelasin, joista toisen voitin 1-0 ja toisen hävisin 0-1. Eli kyllä nuo vaihdokset jotain uutta toivat:) Ajattelin myös ensiksi, että teen heron valmiiksi, mutta hintoja katsoessani tulin toisiin aatoksiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Iltaa,
viikonpäivät nyt änärin hakanneena, alkaa napit löytymään itse pelissä ja onnahdellen tuo market myös hahmottumaan! Ja pientä tiliäkin siellä tullut tehtyä:)!
Itse peli on tarjonnut hyvää viihdettä, josta olen kylä ollut hiukan jopa yllättynyt!
Lukenut kuitenkin täältäkin, että ohjaimia on paskottu ja peli pantu jäähylle hyllyyn nurkkaan!
Siitä tulikin mieleen, että mitä pelissä on tapahtunut, kun on mennyt noin tunteisiin?
Itse pelasin yhden pelin yhtä suomalaista vastaan...ja rehdisti kenttäpelissä oltiin suht tasaisia, mutta kaveri kyllä laitto todella kovalla prosentilla ihan joka paikasta sisään! Siinä tuli pieni tuskastumisen hetki...ku ei vaan mitään ollut tehtävissä!
Marketista olen tehnyt sellaisen huomion, että aamulla on hetki tehdä tiliä! Ja nimekkäät pelaajat myy, mutta voitot eivät ole mitään massiivisia, mut hiljaa hyvä tulee!
Olen tähän asti pelannut, ilman syenergioita ja mitään slider-säätöjä(en edes tiedä mitä ne on??)...ja peruskorteilla...olen kyllä itse sitä mieltä, et en ehken halua noita entisajan tähtiä omaan rosteriin, vaikka siellä olisikin kyllä kovia tähtiä mm. Bure, Roenick, Robitaille, Blake jne.
Miten muu yhteisö näkee/kokee tuon legenda-asian?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pitkästä aikaa kävi pakkatuuri kunnolla ja sain merkkipaalu Bergeronin. Pistin myyntiin ja meni 310 000 kaupaksi. Mietin mielessäni, että ostanko täällä jonkun mainostaman Hartin. Ostin, enkä ole vielä katunut. Lisäksi hommasin normi Marnerin, Tkachukin ja Konecnyn. Matthewsia mietin, mutta ei sopinut oikein mihinkään. Kaksi peliä pelasin, joista toisen voitin 1-0 ja toisen hävisin 0-1. Eli kyllä nuo vaihdokset jotain uutta toivat:) Ajattelin myös ensiksi, että teen heron valmiiksi, mutta hintoja katsoessani tulin toisiin aatoksiin.

Ja onnittelut suht kivasta nostosta! Mistä pakasta tuo kortti ilmestyi...?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt tuli "uudet" valmentajat peliin:D Eli vanhoille valmentajille laitettu vain s2 arvoja..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

J.Thornton 2 pisteen päässä 1000 syöttöpisteestä eli jos ja kun se toteutuu varma milestone ja movember päivitys. Ite sain pilkkahintaan niin ostin, kannattaa pitää silmällä tuossa voi muutaman kympin netota helposti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Iltaa,
viikonpäivät nyt änärin hakanneena, alkaa napit löytymään itse pelissä ja onnahdellen tuo market myös hahmottumaan! Ja pientä tiliäkin siellä tullut tehtyä:)!
Itse peli on tarjonnut hyvää viihdettä, josta olen kylä ollut hiukan jopa yllättynyt!
Lukenut kuitenkin täältäkin, että ohjaimia on paskottu ja peli pantu jäähylle hyllyyn nurkkaan!
Siitä tulikin mieleen, että mitä pelissä on tapahtunut, kun on mennyt noin tunteisiin?
Itse pelasin yhden pelin yhtä suomalaista vastaan...ja rehdisti kenttäpelissä oltiin suht tasaisia, mutta kaveri kyllä laitto todella kovalla prosentilla ihan joka paikasta sisään! Siinä tuli pieni tuskastumisen hetki...ku ei vaan mitään ollut tehtävissä!
Marketista olen tehnyt sellaisen huomion, että aamulla on hetki tehdä tiliä! Ja nimekkäät pelaajat myy, mutta voitot eivät ole mitään massiivisia, mut hiljaa hyvä tulee!
Olen tähän asti pelannut, ilman syenergioita ja mitään slider-säätöjä(en edes tiedä mitä ne on??)...ja peruskorteilla...olen kyllä itse sitä mieltä, et en ehken halua noita entisajan tähtiä omaan rosteriin, vaikka siellä olisikin kyllä kovia tähtiä mm. Bure, Roenick, Robitaille, Blake jne.
Miten muu yhteisö näkee/kokee tuon legenda-asian?
Nhl on aina ollut peli jonka liian moni ottaa kuolemanvakavasti, aikuislapset riehuu ja raivoaa, turha heistä on välittää ja nauttii pelistä omalla tyylillä. Mulla ei hermot ole ikinä mennyt muuhun kun peli on niin rikkinäinen eikä toimi, ei sellaista peliä ole hauska pelata eikä siitä nauti. Kukin rakentaa sellaisen hut tiimin mistä tykkää, peruskorteilla pärjää ihan hyvin ja nyt niitä saa halvalla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Market-huomio!
Mikke Granlundin HUT2 kortti tullut tiistaista 5K alas eli tollaset 30% pois hinnasta...?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Market-huomio!
Mikke Granlundin HUT2 kortti tullut tiistaista 5K alas eli tollaset 30% pois hinnasta...?
Ite vedin 1 ketjulla Laine - Koivu - Granlund pitkän aikaa, pinna per peli tahtia, ihan jees ketju ja kyllä noillakin tulosta saa aikaan. Stamkos ollu nhl17 ylivoimaisesti tuotteliain kortti mulle, pesi jopa hut sankarit ja muut, en kyllä ymmärrä miksi ja olen miettinyt että se voi muistuttaa paljon ps3 eashl buildia kooltaan ja muuten sentakia se sopii niin hyvin meikäläiselle, tuhansia eash pelejä tuli vedettyä ps3 puolella.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oliko noiden sopimusten hankkimiseen jotain kikkaa? Vai ihan vaan marketin kautta...?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onpa muuten aika hyvä yhdistelmä tuo TW ja X synergyt. Yksinpelissä kokeilin ensiksi ja ei oikein tuntunut hyvältä. Sitten kokeilin pelkkää X synergyä kanssa, joka oli paljon parempi. Kolmeen seasons otteluun kuitenkin menin noilla ja tuloksena 2 voittoa ja maalin tappio. Tuo yhdistelmä alkaa olla aika lähellä oman pelityylin kanssa, mutta pakko saada taklaavia pelaajia tuonne kokoonpanoon. Noita synergyjä kannattaa käydä testaamassa, ennen kuin menee pelaamaan pisteistä, säästää hermoja. Sellainen havainto, että jos synergyt eivät toimi yksinpelissä niin ne jostain syystä toimivat moninpelissä. Päinvastoin, jos ne toimivat niin voit olla varma etteivät toimi moninpelissä. Paras oli eilen, kun johdin kolmannessa erässä 6-1 ja kaveri lähettää viestin "Anna mulle yksi piste, tarviin sen mestaruuteen". Tein 7-1 ja lähetin ottelun jälkeen, että "En jaa säälipisteitä. Voita pelaamalla se mestaruus". Mie tykkään tuosta Getzlafista, vaikka valtaosa sitä haukkuukin. Hyvä aloittaja ja tarpeeksi isokokoinen omaan pelityyliin. B.Burns täytyy saada vielä kokoonpanoon testiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onpa muuten aika hyvä yhdistelmä tuo TW ja X synergyt. Yksinpelissä kokeilin ensiksi ja ei oikein tuntunut hyvältä. Sitten kokeilin pelkkää X synergyä kanssa, joka oli paljon parempi. Kolmeen seasons otteluun kuitenkin menin noilla ja tuloksena 2 voittoa ja maalin tappio. Tuo yhdistelmä alkaa olla aika lähellä oman pelityylin kanssa, mutta pakko saada taklaavia pelaajia tuonne kokoonpanoon. Noita synergyjä kannattaa käydä testaamassa, ennen kuin menee pelaamaan pisteistä, säästää hermoja. Sellainen havainto, että jos synergyt eivät toimi yksinpelissä niin ne jostain syystä toimivat moninpelissä. Päinvastoin, jos ne toimivat niin voit olla varma etteivät toimi moninpelissä. Paras oli eilen, kun johdin kolmannessa erässä 6-1 ja kaveri lähettää viestin "Anna mulle yksi piste, tarviin sen mestaruuteen". Tein 7-1 ja lähetin ottelun jälkeen, että "En jaa säälipisteitä. Voita pelaamalla se mestaruus". Mie tykkään tuosta Getzlafista, vaikka valtaosa sitä haukkuukin. Hyvä aloittaja ja tarpeeksi isokokoinen omaan pelityyliin. B.Burns täytyy saada vielä kokoonpanoon testiin.

No meitä on näköjään moneen junaan. Ikinä en itse kerjäisi säälipisteitä keltään, mutta kyllä pystyn vaikka pyynnöstä häviämään. Ei ole ihan niin tärkeää etteikö voisi jollekkin lapselle antaa "säälivoiton". Vastaavasti aina kun saan maaleja, jotka johtuu täysin pelin rikkinäisyydestä niin teen yhtä monta omiin mikäli vastustajalla ei mene ns. varmoista paikoista mikään sisään. Ihan paskaa välillä, että tasainen vääntö päättyy lukemiin miljoona - 0, riippumatta kumpi voittaa. Tätä kirjoittaessa taas vahvistui fiilis siitä, että jää seuraava änäri ostamatta. Vtun EA.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Huvittaa noi Ean keksimät säännöt kuka saa potg kortin eli F.Forsberg tekee 2 hattua peräjälkeen ja sääntöjen mukaan ei korttia, 4 pistettä on se raja. Saako mitään korttia tai parannusta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Johansen - WC Eichel - Rantanen
Laine - Barkov - Aho
WC Gaborik - Matthews - Radulov
Giroux - Koivu - Eriksson

Weber - Kronwall
Määttä - McInnis
Bowmeester - Myers


Viltissä mm. Malkin, Getzlaf, 95 Richards, Tarasenko.. mutta pelistä ei vaan tule mitään jos on starat kaikki kentällä. Tällä rosterilla Bishop otti ekasta viidestä pelistä neljä voittoa ja kolme nollapeliä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Huvittaa noi Ean keksimät säännöt kuka saa potg kortin eli F.Forsberg tekee 2 hattua peräjälkeen ja sääntöjen mukaan ei korttia, 4 pistettä on se raja. Saako mitään korttia tai parannusta.
EA laittaa Forsbergin pomminvarmasti TOTW-kentällistöön, joten tuo korvaa POTG-kortin menetyksen. Ymmärtääkseni vieläkään ei sama pelaaja voi kahta erikoiskorttia saada viikon sisään.

Edit: Ok, siinä tapauksessa muistan joko väärin tai sitten EA on muuttanut tuota käytäntöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eikös Laine saanut 92 Milestonen viimeviikon lopulla ja nyt keskiviikkona tuli 93Towt. Muutenkin tuntuu, et Burns,Toews ja kumppanit saa spessukortin joka toinen päivä.. TOTYyn vielä parikuukautta ja Crosbylta ulkona jo 98kortti

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli kairattua Bishop marketista veräjänsuulle ja yllättäen, ehtii aika kivasti pikkumustan eteen?
Eli tässäkin lajissa Koolla on väliä...ei mulla muuta!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli kairattua Bishop marketista veräjänsuulle ja yllättäen, ehtii aika kivasti pikkumustan eteen?
Eli tässäkin lajissa Koolla on väliä...ei mulla muuta!
Oma teoria on, että koko on ainoa asia maalivahdissa jolla on merkitystä, koska se peittää paremmin.
 
Ylös Bottom