Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli kairattua Bishop marketista veräjänsuulle ja yllättäen, ehtii aika kivasti pikkumustan eteen?
Eli tässäkin lajissa Koolla on väliä...ei mulla muuta!
Itsellä ei saanut mitään kiinni, mutta nää on näitä henkimaailman juttuja:D Jos koolla on vain väliä, niin marketista löytyy myös, J.Flinn OHL ja J.Missiaen. Kummatkin yli 2 m ja 100 kg mokkeja. Minua on ihmetyttänyt aina tässä hutissa, että miksi toisilla tietyt moket toimii? Itse olen ostanut näitä Lehtosia ja Bobrovskeja, mutta kun eivät saa mitään kiinni. Tällä hetkellä maalilla on Hart ja olen ollut tosi tyytyväinen siihen. Kai se on uskottava nämä keskustelut nettiyhteydestä, vaikka itsellä nettiyhteys vaihtui paskasta hyvään yhteyteen. Eli samat "ice tilt" ominaisuudet saa pelasipa valokuidulla tai mokkulalla:D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itsellä ei saanut mitään kiinni, mutta nää on näitä henkimaailman juttuja:D Jos koolla on vain väliä, niin marketista löytyy myös, J.Flinn OHL ja J.Missiaen. Kummatkin yli 2 m ja 100 kg mokkeja. Minua on ihmetyttänyt aina tässä hutissa, että miksi toisilla tietyt moket toimii? Itse olen ostanut näitä Lehtosia ja Bobrovskeja, mutta kun eivät saa mitään kiinni. Tällä hetkellä maalilla on Hart ja olen ollut tosi tyytyväinen siihen. Kai se on uskottava nämä keskustelut nettiyhteydestä, vaikka itsellä nettiyhteys vaihtui paskasta hyvään yhteyteen. Eli samat "ice tilt" ominaisuudet saa pelasipa valokuidulla tai mokkulalla:D

Mulla oli aluksi maalissa Mrazek, mut sille tuli kyll noin joka toiseen mittelöön, sellaisia hörppyjä, et alkoi ohimoita kuumottaa!
Tällä hetkellä Bishop nauttinee vielä luottamusta!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oli Eaalla senverran pelisilmää Forsberg sai merkkipaalun, ihan ansaitusti 2 hattua peräkkäin ei niin usein tapahdu.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oli Eaalla senverran pelisilmää Forsberg sai merkkipaalun, ihan ansaitusti 2 hattua peräkkäin ei niin usein tapahdu.
MOV-kortti kiittää. Oli Foppa 200k myynnissä tuossa eilen aamusta, en myynyt. Pelaavassa kokoonpanossa kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oikea kätisiä hyviä joilla nopeutta löytyy ei ihan jonoksi asti ole, joten Forsberg näyttää ihan hyvältä parannuksen jälkeen. Duchenen hinta on mulle mysteeri, kaverilla 97 nopeus, alotukset ja vedotkin nyt hyvät, 220k noin hinta. Montaa noin nopeaa sentteriä noilla arvoillaei ole ja tuota voi peluuttaa laidassakin, ihan hävyttömän alihintanen kortti, yksi päivitys 92teen niin korttihan on älytön.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Viimeisen päivityksen jälkeen yksi pelaaja ei meinaa suostua menemään vaihtoon.. Tämä oli jo aiemmin, mutta nyt ongelma on pahempi. Phaneuf pelasi tänään kolme vaihtoa, kun jäi miettimään vaihtoaition eteen, että mennäkö vai eikö mennä:D Kyllä se pelikatkolla menee ja jos sen käy viemässä sinne.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko jossain joku muu EA sivusto kuin tuo virallinen easports world vai missä voi äänestää noissa toty ja muuta? En ole enkä mene twitteriin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Terps,
Eilen illasta siin klo.22.30 oli marketti hetkellisesti ihan sekaisin...nimimiehiä sai ihan pilkkahintaan? Harmi vaan ku tuo oma pinkka oli niin ohut, ettei saanut haalittua vonkaleita, kuin vaan pari-kolme?
Olen huomannut sen, että hyökkäykseen on suht vaikea löytää hyviä oikeita laitureita, joilla olis hyvä hinta/laatusuhde! Onhan siellä Kanea ja Tarasenkoa mm. mut nuokin vaatis hiukan suurempaa pääomaa!
Ja toinen huomio mikä liittyy noihin oikeisiin laitureihin, valtaosa on rightin pelaajia...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja toinen huomio mikä liittyy noihin oikeisiin laitureihin, valtaosa on rightin pelaajia...

Sillä pelipaikalla ei ole mitään merkitystä mihinkään vaikka laittaisit puolustajan oikeaan laitaan. Tämä on ensimmäinen änäri missä ei ole kemiaa tai muita joukkue paita juttuja.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sillä pelipaikalla ei ole mitään merkitystä mihinkään vaikka laittaisit puolustajan oikeaan laitaan. Tämä on ensimmäinen änäri missä ei ole kemiaa tai muita joukkue paita juttuja.

Näinkö on? Ihmettelinkin tuossa jossain kohdin, kun katsoin yhteisön julkaistuja kokoonpanoja, ni oli joitain erikoisia ketjuja, lähinnä paikkojen kannalta...mut kiitos tipsistä!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sillä pelipaikalla ei ole mitään merkitystä mihinkään vaikka laittaisit puolustajan oikeaan laitaan. Tämä on ensimmäinen änäri missä ei ole kemiaa tai muita joukkue paita juttuja.
Paitsi tänään sattui tällainen juttu.. Laitoin senttereitä pakeiksi ja en päässyt yksinpelikaudessa itse peliin ollenkaan:D Onlinessa tuloksena kaksi tappiota, joten se siitä kokeilusta..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Monta sataa peliä olen pelannut niin, että pelipaikalla ei väliä kunhan kätisyydet sopii ja yyveellä on hyökit ollu monesti pakkina, hyvin se Laineenkin tykki sieltä viivalta lähtee. Markkinoissa olen huomannut, että kalliita pelaajia saa helpommin ei markkinat sekasin välttämättä ole, aina ei kaikki massimiehet ole vaan paikalla. Mov Jagr on ja pysyy tiimissä loppuun asti, sijotusmielessä ostin mutta ei viitsi luopua.
Peli toimii taas ihan ok, joten lyhyt tauko tuli, hauska peli kunhan toimii.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kaveri kertoi, että normaali Laine myy jopa 10k ja yli hintaan. Siis ihan normikortti. On porukka kyllä tyhmää. Pelkkä nimi maksaa. Samaan aikaan saa mitä vaan 87 ovr pelaajia sillä 700.Kaveri osti harvinaisia kultakortteja arvoilla 85-90 hintaan 700 ja myi 1200-1500. Porukka ostaa niitä, kun tekee settejä varsinkin nyt kun on HUT2. En itsekkään tuota oikein uskonut, mutta katsoin ihan paikanpäällä, niin niinhän tuo menee. Teki kuulemma sen verran tiliä, että alkoi ostaa erikoiskortteja ja myymään niitä. Niillä teki taas niin paljon tiliä, että joukkue on parasta mitä saa. Tosin totesi myös saman minkä olen itse todennut, että ei sillä joukkueella ole merkitystä vaan pelitaidoilla. Samalla lailla normi kultakortteja käyttäen pyyhkii vastustajan herotiimillä lattiaa, jos osaa pelata.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kaveri kertoi, että normaali Laine myy jopa 10k ja yli hintaan. Siis ihan normikortti. On porukka kyllä tyhmää. Pelkkä nimi maksaa. Samaan aikaan saa mitä vaan 87 ovr pelaajia sillä 700.Kaveri osti harvinaisia kultakortteja arvoilla 85-90 hintaan 700 ja myi 1200-1500. Porukka ostaa niitä, kun tekee settejä varsinkin nyt kun on HUT2. En itsekkään tuota oikein uskonut, mutta katsoin ihan paikanpäällä, niin niinhän tuo menee. Teki kuulemma sen verran tiliä, että alkoi ostaa erikoiskortteja ja myymään niitä. Niillä teki taas niin paljon tiliä, että joukkue on parasta mitä saa. Tosin totesi myös saman minkä olen itse todennut, että ei sillä joukkueella ole merkitystä vaan pelitaidoilla. Samalla lailla normi kultakortteja käyttäen pyyhkii vastustajan herotiimillä lattiaa, jos osaa pelata.
Niinpä, olen tässä yrittänyt kertoa joillekin kuinka helppoa kolikoita on tehdä. Ensireaktio oli joiltakin kuinka muka 24h pitää tuijoittaa ruutua ja se on muka vaikeaa, juu ei ole eikä vaadi kun pientä vaivannäköä. Ihan perusjutut eli omista jonkunlainen kassa jolla voit pelata, älä laita kaikkia kolikoita pelaajiin joilla pelaat, tiedä hinnat ja markkinatilanne mitä hutissa tapahtuu, ole kärsivällinen kun myyt kortteja tunnin paniikimyynneillä ei tienaa kovin hyvin.
Mutta eihän jotkut vaan halua uskoa kuinka naurettavan helppoa on tehdä kolikoita, 0 euroa huttiin ja kuka vain pystyy saamaan miljoonatiimin suht pienellä vaivannäöllä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Niinpä, olen tässä yrittänyt kertoa joillekin kuinka helppoa kolikoita on tehdä. Ensireaktio oli joiltakin kuinka muka 24h pitää tuijoittaa ruutua ja se on muka vaikeaa, juu ei ole eikä vaadi kun pientä vaivannäköä. Ihan perusjutut eli omista jonkunlainen kassa jolla voit pelata, älä laita kaikkia kolikoita pelaajiin joilla pelaat, tiedä hinnat ja markkinatilanne mitä hutissa tapahtuu, ole kärsivällinen kun myyt kortteja tunnin paniikimyynneillä ei tienaa kovin hyvin.
Mutta eihän jotkut vaan halua uskoa kuinka naurettavan helppoa on tehdä kolikoita, 0 euroa huttiin ja kuka vain pystyy saamaan miljoonatiimin suht pienellä vaivannäöllä.

Olen kyllä samaa mieltä! Tunne marketti, myy voitolla äläkä tavoittele jättipotteja pikana!
Omat rahani olen tehnyt pääsääntöisesti HUT2 Carterilla, Granlundilla ja oikeastaan pelaajilla joiden ostoarvo on siinä 7-15K?
En ole koskaan laittanut €an urheilupeleihin euroakaan...enkä varmaan laitakkaan:)!
Jankyllä, pelitaidoilla on merkitystä!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hut2 ansiosta marketissa tekee helposti voittoa yli 50k päivässä eikä tarvitse edes tolkuttomia aikoja siellä pyöriä, aamupäivät parasta aikaa kun ei "kyttääjiä" paljon linjoilla, iltasin tosin tulee jatkuvalla syötöllä korttia ale hintaa, mutta silloin täytyy olla nopea..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Niinpä, olen tässä yrittänyt kertoa joillekin kuinka helppoa kolikoita on tehdä. Ensireaktio oli joiltakin kuinka muka 24h pitää tuijoittaa ruutua ja se on muka vaikeaa, juu ei ole eikä vaadi kun pientä vaivannäköä. Ihan perusjutut eli omista jonkunlainen kassa jolla voit pelata, älä laita kaikkia kolikoita pelaajiin joilla pelaat, tiedä hinnat ja markkinatilanne mitä hutissa tapahtuu, ole kärsivällinen kun myyt kortteja tunnin paniikimyynneillä ei tienaa kovin hyvin.
Mutta eihän jotkut vaan halua uskoa kuinka naurettavan helppoa on tehdä kolikoita, 0 euroa huttiin ja kuka vain pystyy saamaan miljoonatiimin suht pienellä vaivannäöllä.
Perheelliset ja parisuhteessa elävät kanssa vai? Itsellä jää maksimissaan 6 tuntia päivässä peliaikaa, josta en kyllä markettia kyttää oikeastaan yhtään. Siihen 6 tuntiin kuuluu lisäksi muitakin pelejä kuin änäri. Mulla jää sen tähden tuota aikaa, kun olen aikuisopiskelija. Ihmisillä jotka ovat töissä, tätä peliaikaa tuskin jää 2-3 tuntia enempää. Tässä tarkoitan siis perheellisiä ja parisuhteessa eläviä. Yksineläjät on sitten asia erikseen. Eli, jos tuon marketin tuntee sitä täytyy kytätä melko tiheään. Itse haluan kuitenkin käyttää tuon ajan pelaamiseen, en marketin tuijottamiseen. Lisäksi peliaika sijoittuu iltapäivään, ei iltaan, yöhön tai aamuun. Periaatteessa yksi hyvä kortti pakasta ja voit tehdä niin monta eri kokoonpanoa kuin keksit. Mikäpäs siinä, jos haluaa käyttää ainoan peliaikansa marketin tuijottamiseen, mutta pelattavaksi kai tämä peli on tehty:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Perheelliset ja parisuhteessa elävät kanssa vai? Itsellä jää maksimissaan 6 tuntia päivässä peliaikaa, josta en kyllä markettia kyttää oikeastaan yhtään. Siihen 6 tuntiin kuuluu lisäksi muitakin pelejä kuin änäri. Mulla jää sen tähden tuota aikaa, kun olen aikuisopiskelija. Ihmisillä jotka ovat töissä, tätä peliaikaa tuskin jää 2-3 tuntia enempää. Tässä tarkoitan siis perheellisiä ja parisuhteessa eläviä. Yksineläjät on sitten asia erikseen. Eli, jos tuon marketin tuntee sitä täytyy kytätä melko tiheään. Itse haluan kuitenkin käyttää tuon ajan pelaamiseen, en marketin tuijottamiseen. Lisäksi peliaika sijoittuu iltapäivään, ei iltaan, yöhön tai aamuun. Periaatteessa yksi hyvä kortti pakasta ja voit tehdä niin monta eri kokoonpanoa kuin keksit. Mikäpäs siinä, jos haluaa käyttää ainoan peliaikansa marketin tuijottamiseen, mutta pelattavaksi kai tämä peli on tehty:)
Viime pelisession jälkeen ennen nukkumaanmenoa katsoin noin 5min markettia, tein kaksi tarjousta jotka voitin, yöksi myyntiin voitto 18k. Sepä se, kun noin helppoa se on, mutta ei tarvitse uskoa jos ei halua.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Viime pelisession jälkeen ennen nukkumaanmenoa katsoin noin 5min markettia, tein kaksi tarjousta jotka voitin, yöksi myyntiin voitto 18k. Sepä se, kun noin helppoa se on, mutta ei tarvitse uskoa jos ei halua.
Muutama viesti takaperin sanoit, että kannattaa ostaa heti, koska tarjoukset ei onnistu.. Olen minäkin tehnyt tarjouksia ja luullut voittavani ne, mutta EA on toista mieltä. Eli juuri tämän paskan systeemin tähden ostan heti, koska tuo tarjouksen voittaminen on tuurissaan. Tietysti, jos teet järjettömän tarjouksen muihin verrattuna. niin sitten. Kaipa tämä marketti toisilla toimii moitteettomasti..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Back to basics-Don Tami...
Toi marketti on kyllä haastava noiden tarjousten outouden vuoksi? Monta kertaa luullut nappaavan hyvän saaliin, mut ei sit kuitenkaan:)!
Et ei se ihan iisiä ole...toki jos pinkka on kunnossa, ni voi olla et nuo kalliimmat pelaajat ei ole niin sidottu tarjouksiin...en tiedä, ei ole kokemusta...vielä?
Itse tykkää kyllä turhaa tuolla marketissa, pelaamisen ohessa! Oman joukkion kehittäminen on hauskaa puuhaa ja olisihan se kiva kokeilla, miten se veto lähtee Stamkosin lavasta vs. ihan perusBrandon??
Jokainen toki veivaa tätäkin tekelettä, niinkuin hyvältä tuntuu...saahan niitä parannuksia ihan rahallakin tai voi yrittää viedä kannuja pronssijengillä?
Ainakin itse olen kokenut tämän ketjun kirjoitusten ja mielipiteiden auttavan omaa puuhastelua...ja se, että herää keskustelua?? Kertoo kai jotain siitä, että vaikka itse pelissä on vielä kehitettävää, ni tunnetasolla se herättää jotain reaktioita puoleen ja vastaan...?
Loppuun puolityhmäkysymys...onko odotettavissa uusia kortteja kun NHLn siirtoraja umpeutuu?
Toi HUT expansion loppuu myös huomenna...tuleekohan sen tilalle jokin uusi tsydeemi missä tehdä jatkossa settejä...?
 
Ylös Bottom