Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Myin kaikki hut2 ja peruskortit nyt kun tuo setti ja kausi loppuu, tiedä koskaan mitä ea saa päähänsä ja mitä tapahtuu.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämä oli mun lempipeli aikanaan PS2: https://www.youtube.com/watch?v=41rHV812vik

Samantyylinen jääkiekkopeli nykyään ja olisin myyty.


Tässä taas Konamin näkemys jääkiekosta, tää peli oli pitkään lähimyymälän vaihtopeleissä: https://www.youtube.com/watch?v=DfH7PY5TuGY&t=579s

Tää oli taas niin paska ja vaikea, että vetää sanattomaksi.


Tämä taas oli melko hyvä paketti, koska en saanut NHL 2000: https://www.youtube.com/watch?v=r_8DY9E7vuo

Tässä oli jopa pelikiellot ja näytettiin mistä tilanteesta se oli tullut ennen seuraavaa ottelua.

Aika nostalgisia pelejä! Itsellä eka kiekkopeli oli NHL 94 Sega megadrivelle, jenkkiversioina...ja se oli yllättävän kova!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

On niissä pelaajissa oikeasti eroja kuitenkin ketä peluuttaa. Tuli 2 vara accolla kokeiltua eliitti cuppia. En jaksanu pelaajia alkaa lemppaamaan niin vedin aloituspakka ja joulu ilmaispelaajilla pelit. Aika turistina sai olla kyllä :D. Pari erää joten kuten yleensä pysyi pakka kasassa, mutta sitten kun herpaantuu yhtään tai peli lähtee repeämään se on sitten siinä. No hyvä niin, mukava taas pelata paremmalla tiimillä :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Aika raju liike tai peliliike:)!!
Voi kuulostaa siltä, mutta jokaisen kortin ostanut alihintaan ja nyt myin voitolla muutaman päivän periodilla. Tein myös aikoja sitten movember peliliikkeen ja ostin tiettyjä jotka ajattelin saavan päivityksen. Joten ihan rauhallisesti tässä siirtoja on tehty.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

R. Josi viimeiset 4 peliä 2+6 tow kortti suht varma ja J.Thornton 1 pisteen päässä 1000 syöttöpisteestä, siinä viikon täkyt. Itellä kumpikin movember, Thorntonin milestonea on saanu ootella. Senverran nhl huijareista eli Ea rupeaa sulkemaan heidän tilejä ja pyytää kaikkia raportoimaan heistä, videokuvaa talteen ja lähettäkää eteenpäin. BaconC on tehnyt videon asiasta, jossa joku yrittää huijata ottamalla maalivahdin pois, mutta huijari ei tiedä että tuon luovutusbugi häviön voi välttää, videossa ohjeet.

https://www.youtube.com/watch?v=xljtJtF7wTs
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihme on jos ei Forsberg saa myös TOTW-korttia, MOV löytyy täältä, kuten Josi ja Jumbo-Joekin MOV-kortteina. Hienoa nähdä että EA on oikeasti aloittanut pelin viihtyvyyden parantamisen edes jollain asteikoilla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihme on jos ei Forsberg saa myös TOTW-korttia, MOV löytyy täältä, kuten Josi ja Jumbo-Joekin MOV-kortteina. Hienoa nähdä että EA on oikeasti aloittanut pelin viihtyvyyden parantamisen edes jollain asteikoilla.
A.Matthews 3+3 viimeiset 4 peliä, ehkä tow kortti myös. Se mitä ounastelinkin tapahtui, hut2 kortteja tullut paljon markkinoille kun kausi loppui. Voi siis ostaa samat pelaajat takaisin huomattavasti halvemmalla. Odotan vielä Eaata kun settikin loppui, käytännössä hutissa ei ole kuin yhdet kortit joiden arvo ei romahda, movemberit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Taas on marketissa pientä hintojen heilumista! Korttien määrä on noussut parilla-kolmella tuhannella...!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Taas on marketissa pientä hintojen heilumista! Korttien määrä on noussut parilla-kolmella tuhannella...!!
Kausi ohi niin kortteja tulee, P Amerikka rupeaa kohta myymään myös, niin muutaman kortin voi napata kokoelmaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ehkä foliohattu, mutta kummasti se palkkojen lasku vaikuttaa joukkueeseen.. Eilen neloseen tippumisen kunniaksi rakensin joukkueen, missä palkat 29 miljoonaa ja ei synergyjä. Tähtiä joukkueella oli kaksi ja puoli. Vastaan tulleessa joukkueessa oli muun muassa Sakic, Richards ja Getzlaf. Lopputulos mulle 5-1, eli kyllä minä väitän noiden palkkojen vaikuttavan. Eli minä varmaan sain sen EA-avun tuossa pelissä..Tää koko juttu vaan huvittaa, kun periaatteessa esimerkiksi tuo X synergy toimii ihan ok. Vastavuoroisesti vedät palkat alas, niin joukkue pelaa samalla tavalla, mutta jotenkin sulavammin ja järkevämmin. Niin, lisäksi mulla oli vitsillä maalissa OHL kaksikko, joista toinen oli Flinn:D Siis minun maalaisjärjen mukaan, jos tässä pelissä ei ole EA-apua, niin kyllä kai tuo minun joukkue olisi hävinnyt tuon pelin 6-0.. Vastustaja oli pelillisesti kyllä samaa tasoa, mutta sen joukkue ei oikein päässyt mihinkään. Momentin alkaessa peli on jotakuinkin selvä, ei siinä auta enää mikään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ehkä foliohattu, mutta kummasti se palkkojen lasku vaikuttaa joukkueeseen.. Eilen neloseen tippumisen kunniaksi rakensin joukkueen, missä palkat 29 miljoonaa ja ei synergyjä. Tähtiä joukkueella oli kaksi ja puoli. Vastaan tulleessa joukkueessa oli muun muassa Sakic, Richards ja Getzlaf. Lopputulos mulle 5-1, eli kyllä minä väitän noiden palkkojen vaikuttavan. Eli minä varmaan sain sen EA-avun tuossa pelissä..Tää koko juttu vaan huvittaa, kun periaatteessa esimerkiksi tuo X synergy toimii ihan ok. Vastavuoroisesti vedät palkat alas, niin joukkue pelaa samalla tavalla, mutta jotenkin sulavammin ja järkevämmin. Niin, lisäksi mulla oli vitsillä maalissa OHL kaksikko, joista toinen oli Flinn:D Siis minun maalaisjärjen mukaan, jos tässä pelissä ei ole EA-apua, niin kyllä kai tuo minun joukkue olisi hävinnyt tuon pelin 6-0.. Vastustaja oli pelillisesti kyllä samaa tasoa, mutta sen joukkue ei oikein päässyt mihinkään. Momentin alkaessa peli on jotakuinkin selvä, ei siinä auta enää mikään.

Jollain 85kok joukkueella välillä ei pysy perässä ollenkaan eikä saa kiekkoa, mutta yhtä usein voittaa 10millin joukkueen samanlaiseen näytöstyyliin niin ettei vastustajan Crosbylla riitä siniviivojen väli kääntymiseen vaan tarvii suuremman tilan. :D Mulle se on ihan sama mistä se johtuu tai mikä sen aiheuttaa mutta se on arkipäivää tässä pelissä, eikä kukaan sitä voi kiistää. Ottelu alkaa ja 99 Datsyuk ei pääse luistelemalla ohi 84 nopeuden pelaajasta vaa menee samaa vauhtia. Jos se ei oo tasotusta niin ihan sama, sitte ei oo. Keksikööt joku järkevämmän selityksen sille sitte joka miellyttää :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Peli on niin rikkinäinen, buginen ja sekaisin monta kertaa että tosi vaikea tietää mikä kuuluu peliin ja mikä ei. Mulla vahvistuu päätös, että en osta seuraavaa nhl, on vaan liian rikkinäinen peli ainakin allekirjoittaneelle. Se on vaan jännä homma miten sekaisin ja rikki voi pelin saada, ei mulla ps3 ollut näin paljon ongelmia koskaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ehkä foliohattu, mutta kummasti se palkkojen lasku vaikuttaa joukkueeseen...
Tämä ei nyt ole pelkästään lainatulle mutta täältä sekä muualta HUT:ti koskevista keskusteluista saa useasti lukea että "synergia xx sekoitti koko joukkueen" /"65 arvosen pelaajan lisääminen joukkueeseen sai pelin toimimaan" jne. Niin itsellä tulee mieleen kuinka monen pelin jälkeen näitä johtopäätöksiä tehdään?

Itsellä joukkueessa ei ole kuin kokoonpanoon vaaditut 20 pelaajaa ja tulee kerättyä coinsseja että voi upgreidata aina yhden pelaajan kerrallaan. Tällöin tulee pelattua useampiakin 13 pelin settejä täysin samalla kokoonpanolla niin olen huomannut mainittuja joukkueen "tahmaamisia" ja "liitämisiä" tulee eteen satunnaisesti vaihdellen. Oma johtopäätökseni on onkin ollut että vastustajan joukkue, synergiat, taso jne. vaikuttavat noihin enemmän kuin yhden pelaajan tai synergian vaihtaminen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämä ei nyt ole pelkästään lainatulle mutta täältä sekä muualta HUT:ti koskevista keskusteluista saa useasti lukea että "synergia xx sekoitti koko joukkueen" /"65 arvosen pelaajan lisääminen joukkueeseen sai pelin toimimaan" jne. Niin itsellä tulee mieleen kuinka monen pelin jälkeen näitä johtopäätöksiä tehdään?

Itsellä joukkueessa ei ole kuin kokoonpanoon vaaditut 20 pelaajaa ja tulee kerättyä coinsseja että voi upgreidata aina yhden pelaajan kerrallaan. Tällöin tulee pelattua useampiakin 13 pelin settejä täysin samalla kokoonpanolla niin olen huomannut mainittuja joukkueen "tahmaamisia" ja "liitämisiä" tulee eteen satunnaisesti vaihdellen. Oma johtopäätökseni on onkin ollut että vastustajan joukkue, synergiat, taso jne. vaikuttavat noihin enemmän kuin yhden pelaajan tai synergian vaihtaminen.
Itse väitän, että osaltaan tuo johtuu myös siitä että peli on keskeneräinen, täynnä virheitä ja rikki. Se sitten näkyy itse pelissä kaikenlaisina omituisuuksina joiden ympärille on muodostunut ties mitä teorioita vaikka pääsyy on minusta siinä, että peli ei toimi niinkuin sen pitäisi toimia, itse ydinpeli, koodi miksi sitä nyt kutsutaan on pelissä hajalla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tarpeeks halvalla ku sai niin nappasin kans uuden änärin,mukana tuli 3000 pistettä ja hut16 pelaamisesta palkintopakkoja. Nyt lähinnä ihmetyttää nuo expansion-kortit. Tekeekö niillä enää mitään seteissä. Pelaajia tuli pakoista paljon,meneekö vaan pikamyyntiin kaikki kun ei niistä suurimmalle osalle juuri käyttöä oo..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tämä ei nyt ole pelkästään lainatulle mutta täältä sekä muualta HUT:ti koskevista keskusteluista saa useasti lukea että "synergia xx sekoitti koko joukkueen" /"65 arvosen pelaajan lisääminen joukkueeseen sai pelin toimimaan" jne. Niin itsellä tulee mieleen kuinka monen pelin jälkeen näitä johtopäätöksiä tehdään?

Itsellä joukkueessa ei ole kuin kokoonpanoon vaaditut 20 pelaajaa ja tulee kerättyä coinsseja että voi upgreidata aina yhden pelaajan kerrallaan. Tällöin tulee pelattua useampiakin 13 pelin settejä täysin samalla kokoonpanolla niin olen huomannut mainittuja joukkueen "tahmaamisia" ja "liitämisiä" tulee eteen satunnaisesti vaihdellen. Oma johtopäätökseni on onkin ollut että vastustajan joukkue, synergiat, taso jne. vaikuttavat noihin enemmän kuin yhden pelaajan tai synergian vaihtaminen.
Itsellä nyt ei 13 peliä ole tullut pelattua pitkään aikaan, koska tippuminen tai sitten pysyn divarissa nippa nappa:D. Kyllä tästäkin pelistä alkaa olla tuota kokemusta takana, että tietää mitkä asiat vaikutta ja mitkä ei. Joukkueen tähdet vaikuttaa siinä määrin, että vähemmillä tähdillä ei tule niin pahoja vastuksia, mutta neljällä tähdellä tulee miljardijengejäkin. Palkalla on aivan selvä vaikutus joukkueen toimintaan kentällä, tänään aion testata hyvillä senttereillä ja loput pronsseja. Tää peli on tällaista tähtitiedettä, koska NHL 15 lähtien tätä leikkimistä on täytynyt tehdä. Aiemmissa änäreissä huomasin tämän saman, kun pistin Sulanderin maaliin:D. Pelaan kyllä sen pätkän, minkä sillä porukalla pääsee, mutta turhaan hakkaa päätänsä seinään jos ei vaan toimi. Sitten kokeillaan taas jotain muuta. Todennäköisesti laitan kohta tuon X synergyn ja olikohan voimanpesät synergyn takaisin. Siinä vaan lopputuloksena on, että johdat kahdella maalilla ja aina vastustaja tulee ohi. Tämä homma tuntuu niin käsikirjoitetulta kuin olla ja voi. Itse olen tästä hyötynyt kanssa, joten tuo ei voi olla sattumaa. Välillä tulee kyllä ihan mukaviakin pelejä, jotka pitävät pelinautintoa yllä. Mikähän niissä muuten on, koska tuollaisia pelejä pelaisi enemmänkin..

PS: Tämäkään ei ollut lainatulle, vaan ihan yleinen näkemys:)
 
Ylös Bottom