Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hyvä juttu että Stamkoskin saa TOTY:n. Onhan mies sentään yli piste per peli tällä kaudella:eek:

Ei sentään Larkin näytä pääsevän. Vaikka Red Wings fani olenkin niin sitä floppia en kyllä TOTYssä halua nähdä. Matthews taas äänestetään vaikka kuuhun asti tuolla vaikka on 100% selvä TOTY jo muutenkin, kiitos jo julkistetun Young Guns TOTYn.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Porukka äänestää housut märkänä Matthewsia kun luulevat tekevänsä hirveät voitot Movember-korteilla, pyttymään joutuvat..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jahas. Mulla meni HUT valikot hajalle. En pysty tarjoamaan huutokaupassa, en pääse saapuneisiin kortteihin ollenkaan, en pääse avaamaan draft pakkoja ollenkaan, en pysty käyttämään sopimuskortteja, mutta voin kyllä vaihtaa pelaajan, en pysty myöskään tekemään vaihtotarjousta tai oikein mitään muutakaan. Joka kerta tulee julmetun pitkä virhekoodi ja heittää alkuvalikkoon. Nyt mulla on 300k arvosta pelaajia jumissa saapuneissa.. en tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Aina on jotn stnan ihme ongelmia tämän pelin kanssa. Inhottavaa. Niin ja joo tosiaan 2 päivää nyt valikot sekoillu enkä mä tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Roskiin vaan koko peli. Hyi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jahas. Mulla meni HUT valikot hajalle. En pysty tarjoamaan huutokaupassa, en pääse saapuneisiin kortteihin ollenkaan, en pääse avaamaan draft pakkoja ollenkaan, en pysty käyttämään sopimuskortteja, mutta voin kyllä vaihtaa pelaajan, en pysty myöskään tekemään vaihtotarjousta tai oikein mitään muutakaan. Joka kerta tulee julmetun pitkä virhekoodi ja heittää alkuvalikkoon. Nyt mulla on 300k arvosta pelaajia jumissa saapuneissa.. en tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Aina on jotn stnan ihme ongelmia tämän pelin kanssa. Inhottavaa. Niin ja joo tosiaan 2 päivää nyt valikot sekoillu enkä mä tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Roskiin vaan koko peli. Hyi.
Soita Ea tukeen, muuta en oikein keksi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jahas. Mulla meni HUT valikot hajalle. En pysty tarjoamaan huutokaupassa, en pääse saapuneisiin kortteihin ollenkaan, en pääse avaamaan draft pakkoja ollenkaan, en pysty käyttämään sopimuskortteja, mutta voin kyllä vaihtaa pelaajan, en pysty myöskään tekemään vaihtotarjousta tai oikein mitään muutakaan. Joka kerta tulee julmetun pitkä virhekoodi ja heittää alkuvalikkoon. Nyt mulla on 300k arvosta pelaajia jumissa saapuneissa.. en tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Aina on jotn stnan ihme ongelmia tämän pelin kanssa. Inhottavaa. Niin ja joo tosiaan 2 päivää nyt valikot sekoillu enkä mä tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Roskiin vaan koko peli. Hyi.
Mulla noihin virhekoodeihin on aina auttanut sovelluksen sulkeminen, niin NHL 16 kuin tässäkin. Luulen, että tuon kummempaa ne ei sieltä tuestakaan osaa neuvoa. Yksi vaihtoehto on tietysti asentaa peli uudelleen.. Huomasin, että nuo valikot ei kestä nopeita valintoja, heti rupeaa lataamaan tuo kuvake. Fifassahan ne luulee robotiksi, jos nopeasti yrittää jotain tehdä:D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

https://tinyurl.com/zxtvl2a

Siitäpä sitten CTOTY. Pettymyshän tuo nyt on ja mitä katsoin, MOV-kortit eivät edes mene juuri millään hinnalla kaupaksi. (Ekblad ja Horvat esim.) Huvittavaa. Ei juuri haittaa että möin oman Horvattini 40k:lla jo aikaa sitten kun luulin ettei mies voi saada korttia tuohon kenttään, 85k taisi olla alin pyynti nyt Xboxilla. Ekbladilla 100k alin pyynti. Tuleekohan setit sitten huomenna kun tuo turhaakin turhempi Allstars-setti vihdoin loppuu to-pe yönä. Tuli noita kultaisia kortteja ja carboneita kuitenkin ostettua kohtuu määrät. Zetan MOV ois vaan pitänyt ostaa kun meinasin ja nyt sitten ainakin toistaiseksi Larkin, Domi ja Barkov x2 jää "turhiksi". Mutta vielä on tulossa esim. MM-kisojen setit + playoffit.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

https://tinyurl.com/zxtvl2a

Siitäpä sitten CTOTY. Pettymyshän tuo nyt on ja mitä katsoin, MOV-kortit eivät edes mene juuri millään hinnalla kaupaksi. (Ekblad ja Horvat esim.) Huvittavaa. Ei juuri haittaa että möin oman Horvattini 40k:lla jo aikaa sitten kun luulin ettei mies voi saada korttia tuohon kenttään, 85k taisi olla alin pyynti nyt Xboxilla. Ekbladilla 100k alin pyynti. Tuleekohan setit sitten huomenna kun tuo turhaakin turhempi Allstars-setti vihdoin loppuu to-pe yönä. Tuli noita kultaisia kortteja ja carboneita kuitenkin ostettua kohtuu määrät. Zetan MOV ois vaan pitänyt ostaa kun meinasin ja nyt sitten ainakin toistaiseksi Larkin, Domi ja Barkov x2 jää "turhiksi". Mutta vielä on tulossa esim. MM-kisojen setit + playoffit.

Itsellä osui lotto aika hyvin. Ostin edullisesti simmonds, zetan, kuznetsovin, wheler, rask, buffy, subban movit. Kaikki möin heti kun ctoty ehdokkaat julkistettiin, paitsi buffy kun sopii tiimiin. Ihan hyviä hintoja sai alussa esim kuznetsov meni 250k. Äkkiä hinnat vaan putosi ja nyt mov kortteja ei juuri kukaan halua, paitsi sika halvalla. Nyt olis 1,5milj. ja 15 hiiltä jemmassa josko tulis joku hyvä setti
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itsellä osui lotto aika hyvin. Ostin edullisesti simmonds, zetan, kuznetsovin, wheler, rask, buffy, subban movit. Kaikki möin heti kun ctoty ehdokkaat julkistettiin, paitsi buffy kun sopii tiimiin. Ihan hyviä hintoja sai alussa esim kuznetsov meni 250k. Äkkiä hinnat vaan putosi ja nyt mov kortteja ei juuri kukaan halua, paitsi sika halvalla. Nyt olis 1,5milj. ja 15 hiiltä jemmassa josko tulis joku hyvä setti
Jep jep, series 2 "pilasi" nuo kortit, kiitos vaan EA:lle. Pitää olla ensi vuonna tarkempi, jos nyt koko peliä enää edes ostan. Turhan laiska olin, joskaan coinejakaan olisi noihin kaikkiin ollut niin mitenkään. Onnea vaan niille jotka tekivät kunnon voitot, tosin nykypäivän HUT gameplay on niin karmeaa ja epämiellyttävää, ettei noilla järjettömillä määrillä coinseja tee oikeastaan mitään. Samaa hiton tatin vääntelyä, suojausnappia ja parin maalikikan yrittämistä pelistä toiseen. Pelaamista, joka perustuu siihen bottipelaajan zombieksi saamiseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jep jep, series 2 "pilasi" nuo kortit, kiitos vaan EA:lle. Pitää olla ensi vuonna tarkempi, jos nyt koko peliä enää edes ostan. Turhan laiska olin, joskaan coinejakaan olisi noihin kaikkiin ollut niin mitenkään. Onnea vaan niille jotka tekivät kunnon voitot, tosin nykypäivän HUT gameplay on niin karmeaa ja epämiellyttävää, ettei noilla järjettömillä määrillä coinseja tee oikeastaan mitään. Samaa hiton tatin vääntelyä, suojausnappia ja parin maalikikan yrittämistä pelistä toiseen. Pelaamista, joka perustuu siihen bottipelaajan zombieksi saamiseen.

Nyt tahdon hieman selvennystä että millä tavalla nuo series 2:sen kortit pilasivat hutin?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt tahdon hieman selvennystä että millä tavalla nuo series 2:sen kortit pilasivat hutin?
Synergiat ovat MOV-korteissa kaikki series1. Siksi niiden arvokin on niin alhaalla. Itse tosin ymmärtänyt muutenkaan tätä EA:n uusinta rahastusideaa vähää alusta, täysin turha uudistus itselleni. Mutta en silti nyt kirjoittanut mitään että pilasi koko hutin.

Pahimpana nyt toki nuo isojen pelaajien alhaiset hinnat, mutta tämän arvasi kun kaikki harvinaiset kortit pakoissa ovat nykyään vain pelaajakortteja. Kova on ikävä sitä alkuperäistä HUT:a, jossa pakkojen eteen sai tehdä hitosti työtä ostaakseen niitä ja pelaajista sai kehitettyä huikeuksia upgrade-korteilla. 90+ OVR Ilves-kenttää Ville Korhonen-Perttu Lindgren-Joonas Rask nevö föge. Kortit olivat voimassa aina uran keston verran, olikohan tyyliin 99 peliä jne.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Synergiat ovat MOV-korteissa kaikki series1. Siksi niiden arvokin on niin alhaalla. Itse tosin ymmärtänyt muutenkaan tätä EA:n uusinta rahastusideaa vähää alusta, täysin turha uudistus itselleni. Mutta en silti nyt kirjoittanut mitään että pilasi koko hutin.

Pahimpana nyt toki nuo isojen pelaajien alhaiset hinnat, mutta tämän arvasi kun kaikki harvinaiset kortit pakoissa ovat nykyään vain pelaajakortteja. Kova on ikävä sitä alkuperäistä HUT:a, jossa pakkojen eteen sai tehdä hitosti työtä ostaakseen niitä ja pelaajista sai kehitettyä huikeuksia upgrade-korteilla. 90+ OVR Ilves-kenttää Ville Korhonen-Perttu Lindgren-Joonas Rask nevö föge. Kortit olivat voimassa aina uran keston verran, olikohan tyyliin 99 peliä jne.

Jep, itsekin kaipaan kyllä vanhaa, alkuperäistä HUT:a. Synergiahomma ei ollut omaan makuun ollenkaan ja suurimpana pettymyksenä ehkä se perinteisen kokoelmien keräämisen puuttuminen, mistä sai X määrän pakkoja kun koko joukkue tuli kerättyä. Oli todella koukuttavaa puuhaa ja omalla kohdalla ainakin tuli enemmän markettia seurattua ja yritettyä mahdollisimman halvalla saada kokoelmat kerättyä. :(
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

suurimpana pettymyksenä ehkä se perinteisen kokoelmien keräämisen puuttuminen, mistä sai X määrän pakkoja kun koko joukkue tuli kerättyä. Oli todella koukuttavaa puuhaa ja omalla kohdalla ainakin tuli enemmän markettia seurattua ja yritettyä mahdollisimman halvalla saada kokoelmat kerättyä. :(
Juu, suurin pettymys itsellenikin oli pelin ilmestyessä juurikin tuo. Onneksi FIFA:ssa taas sitten alkoi tuo SBC-settien teko, joten peli vaihtui vain toiseen. En ole koskaan pelannut noin paljoa Fifaa edellispeleissä. Puhumattakaan FUT-pelimuodosta.

Setit hittoon, Herot hittoon. Keräilyt ja korttipakka-palkinnot takas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jaaha, hinnat nousseet merkittävästi. Kilpailulliset kaudet alkoi ilman rajoituksia, porukka ostelee pelaajia takaisin. No onneksi eilen illalla näpyttelin tiimin jonkinlaiseen muotoon kun oli vielä ALE. Ajattelin nyt hitot veisata synergyistä, kun ei niistä mitään hyötyä ole jos pelaajat on+90 muutenkin. TW ainoa jonka pyrin pitämään päällä. Eilen mitä poimin vielä niin 94crosby 200k, murphy, hawerchuk, 92 seguin 100k. Matthewsin ostin aamulla vielä takaisin 260k mov versiona, ihan sama mitä hinnalle käy...on se niin hurjan näköinen kortti kuitenkin.
Vielä on coinsseja varastossa ja hiilet. Hiiliä saa varmaan ototyyn asti piettääkin kun taitaa tuhat olla kohta niitä markkinoilla kun setti julkaistaan :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ite kokosin lopullisen tiimin, nyt vaan pelaillaan. Huonoin ukko on 90ovr 4 kentässä joten eiköhän toi piisaa. Pari mov luultavasti saa vielä totyn niin, eipä noita markkinoitakaan jaksa niin suurella innolla vääntää. Hyvät vkl kaikille ja hyviä pelejä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Säästäkää Carbonit ja Kultakorttinne. Niiden arvo nyt 5-5.5k kullalle ja 55k Carbonille. EA kun päätti rahanhimoissaan lyödä miljoona TOTY-keräilykorttia/setti. TOTY-korttien hinta kevyesti 80k/kpl ja se kallein setti taisi tarvita niitä reilusti yli 10kpl. Höhö. Hinnat tulevat varmasti muuttumaan, mutta kullat ja carbonit kannattaa säästää suoraan tuleviin setteihin. EA se ei kyllä petä koskaan tuolla pakkarahastuksellaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jep jep, series 2 "pilasi" nuo kortit, kiitos vaan EA:lle. Pitää olla ensi vuonna tarkempi, jos nyt koko peliä enää edes ostan. Turhan laiska olin, joskaan coinejakaan olisi noihin kaikkiin ollut niin mitenkään. Onnea vaan niille jotka tekivät kunnon voitot, tosin nykypäivän HUT gameplay on niin karmeaa ja epämiellyttävää, ettei noilla järjettömillä määrillä coinseja tee oikeastaan mitään. Samaa hiton tatin vääntelyä, suojausnappia ja parin maalikikan yrittämistä pelistä toiseen. Pelaamista, joka perustuu siihen bottipelaajan zombieksi saamiseen.

Jep jep, sinä se jaksat vuodesta toiseen ja foorumilta toiseen valittaa tuosta gameplayn huonoudesta, tatin vääntelystä ja suojausnapista. Mitä jos laittasit videota sun omasta pelaamisesta vaikka youtubeen, niin kaikki nähtäs miten sitä änäriä oikeen tulis pelata?:rolleyes: Mun mielestä näistä valittajat ei vaan pärjää nykyänärissä sillä oldgen tyylillä. Ja tää momentun niin tottakait se on pelissä kuten oikeassaki joukkueurheilussa. En vaan ymmärrä mikä siinä ärsyttää, koska sen saa nimenomaan se joka sen myös ansaitsee hyvillä syötöillä, taklauksilla, syötönkatkoilla yms. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitä tämä on.. 89 Thornton 6200 coinsia? järjettömän matalalla hintataso näköjään
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kerrankin tuuria. Eilen ostin 4kpl 25k pakkoja. Ekasta pakasta series2 Ove ja viimisestä 97 Pronger. Ei voi valittaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ämpee: Jep ja valitan jatkossakin tasan niin kauan että asiaan tulee muutos. Tosin valitukset pitäisi suunnata suoraan EA:lle ja järkevästi kirjoitettuna, näillä keskustelupalstoilla niistä ei ole mitään hyötyä. Valitettavasti en osaa/voi laittaa jakoon nettiin kokonaista peliä/erää miten pelaan, kun ei ole mitään tallennusvälineitä. Ehkä joskus aloitan vielä sen Twitch-uran, sitten näet. Jokainen meikäläistä vastaan pelannut tietää kyllä miten pelaan, ei ole tarvetta tosin todistella asiaa mitenkään erikoisemmin. Tämän enempää en tähän keskusteluun puutu, yv:llä voi jatkaa jos on kysyttävää vielä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jep jep, sinä se jaksat vuodesta toiseen ja foorumilta toiseen valittaa tuosta gameplayn huonoudesta, tatin vääntelystä ja suojausnapista. Mitä jos laittasit videota sun omasta pelaamisesta vaikka youtubeen, niin kaikki nähtäs miten sitä änäriä oikeen tulis pelata?:rolleyes: Mun mielestä näistä valittajat ei vaan pärjää nykyänärissä sillä oldgen tyylillä. Ja tää momentun niin tottakait se on pelissä kuten oikeassaki joukkueurheilussa. En vaan ymmärrä mikä siinä ärsyttää, koska sen saa nimenomaan se joka sen myös ansaitsee hyvillä syötöillä, taklauksilla, syötönkatkoilla yms. :)
Sen verran sanon, että kyllä silloin old genillä oli kaikki paremmin. Suojaus ei ollut ongelma ja pelissä pärjäsi nimenomaan pelaamalla. Momentum, joo onhan se olemassa, mutta tässä se on vedetty yli. Välillä se tulee itselle ja välillä vastustajalle, mutta kummassakin tapauksessa se ottaa päähän. Tuo on niin hölmöä, nouset aina kahden maalin takaa ja saat momentumin loppupeliksi. Se on niin käsikirjoitettua paskaa kuin olla ja voi. Itse asiassa olen huomannut, että taklaukset tuovat momentumia. Pelissä on vaan ongelmana niiden suoritus, niitä on aivan liian helppo väistää. Tässä pitäisi olla enemmän tönimistä ja noita taklauksia. Toinen iso juttu on, että palkkakatto takaisin. Tämä tasoittaisi peliä huomattavasti. Pelaajien urien kesto takaisin, se 99 peliä ois ihan hyvä. Mikä tästä sarjasta teki aikoinaan suositun? Ylilyödyt taklaukset, nopeus ja tunnelma, missä nämä kolme ovat nyt? Tästä on karsittu kaikki, enkä kyllä ymmärrä miksi. Sanotaan, että pelaa 50 peliä.. Montako näistä on kunnon vääntöjä taklauksien kera, korkeintaan viisi kappaletta. Loput on poke spämmiä ja mailalla huitomista, tämä on pelaajien mielestä sitä realismia. Mailapuolustus ja huitominen kuuluvat jääkiekkoon, mutta järkevällä tasolla. EA on päättänyt millä linjalla peliä viedään eteenpäin, se on realismi ja siinä ei auta mikään. Loppupelissä tämä ei tule kuitenkaan kantamaan, pelaajat kyllästyvät. Urheilupeliä ei pitäisi viedä realismi edellä, koska pelaajat vaativat aina vain lisää. Toivon, että tuo Frostbite muuttaisi EA:n kantaa ja se näkisi kuinka hauskan pelistä saisi realismista välittämättä.
 
Ylös Bottom