Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Lyhyesti oma kokemus, kun laittaa tarjouksen kiinni, tulee se sininen nuoli oikeaan yläkulmaan, toisinaan kortti"häviää"marketista ja toisinaan se jää sinne näkyviin? Kun se jää näkyviin ja jos vaikka aikaa on jäljellä 20 sekuntia, voi tarpeen mukaan bettiä nostaa...mut siltikin, vaikka aika loppuu ja nuoli on yläkulmassa, eikö sitä sinistä huutomerkkiä...ni häviää kaupan? Oma ajatus on, että siinä on jokin aikaviive, mikä ei vaan päivity?
Tosin vasta pari viikkoa HUTtia pelannut, joten ei ole hirveästi varaa paukutella ja oletella asioita?
Vaihtokauppoja en ole kokeillut, mut ajatuksena ihan nerokas!

Toi tarjouskisa on täysin lottoa. Tosin sillä erotuksella, että jos ilta/yöaikaan siihen osallistuu niin voittomahku on minimaalinen. Suomen aikaa aripäivät ja aamupäivät on siihen parasta. Vähän pelaajia linjoila. Ja kultainen vinkki. Opettelee ne pelaajat ja pelaajien hinnat. Ja hakee kokoelma valikon kautta. Jos sitä iänikuista huutokauppaa katsoo niin näihin hinnanmääritysvalikoihin on syytä laittaa määreet. Muuten sitä äijää tulee ja menee ihan tautisella tahdilla.
Mutta sääntö mikä on tärkein. OPETTELEE korttien hinnat. Huutokauppavalikossa 99% pelaajista seuraa sitä kohtaa jossa myyntiaika umpeutuu tai sitä tunnin kohtaa jolloin jää moni löytö esim 3h 6h jne jne kohdilta huomaamatta. Jos haluaa tehdä tulosta niin ainut tapa on opetella pelaajien hinnat. Enkä tarkoita, että jokaikisen, mutta syytä on mieleen painaa noin 30-40 pelaajaa saadakseen tasaisen ja hyvän tulon löytöineen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli kairattua Bishop marketista veräjänsuulle ja yllättäen, ehtii aika kivasti pikkumustan eteen?
Eli tässäkin lajissa Koolla on väliä...ei mulla muuta!

Ihan sama mikä miseliinimies tai nälkäkuolemaruipelo siellä maalilla.
Itselläni kölzig ja vernon. Varsin erikokoiset kaverit. Pelaa ne vetopaikat pois niin tukitikkukin torjuu.
Hehheh. No ei ihan noin karrikoidusti. Ei sillä koolla niin väliä ole vaikka miehet monesti luulee vaan se, että vetopaikat pois. Vaikka kuolettavan tylsällä puolustuksella mutta näin se menee.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ensimmäinen vuosi muuten mulle, kun innostuin hutista. Ja niin vain miljoonia kolikoita on tehty 0 euroa käytetty. Ainoa ero näihin valittajiin kuinka vaikeaa se on, luulen että on otin asiosta selvää ja näin hieman vaivaa aluksi, ja edelleen on elämä ja muitakin harrastuksia. Ei ole muiden ongelma jos mitään vaivaa ei halua nähdä minkään eteen ja haluaa kaiken tulevan vain itsestään, voi toki kehitellä kaikenmaailman karikatyyreja ihmisistä vaikka ainoa ero valittajan ja sen miljoonatiimin omistajan välillä on, toinen näki hieman vaivaa toinen ei.

Erittäin hyvin sanottu.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ehkä foliohattu, mutta kummasti se palkkojen lasku vaikuttaa joukkueeseen.. Eilen neloseen tippumisen kunniaksi rakensin joukkueen, missä palkat 29 miljoonaa ja ei synergyjä. Tähtiä joukkueella oli kaksi ja puoli. Vastaan tulleessa joukkueessa oli muun muassa Sakic, Richards ja Getzlaf. Lopputulos mulle 5-1, eli kyllä minä väitän noiden palkkojen vaikuttavan. Eli minä varmaan sain sen EA-avun tuossa pelissä..Tää koko juttu vaan huvittaa, kun periaatteessa esimerkiksi tuo X synergy toimii ihan ok. Vastavuoroisesti vedät palkat alas, niin joukkue pelaa samalla tavalla, mutta jotenkin sulavammin ja järkevämmin. Niin, lisäksi mulla oli vitsillä maalissa OHL kaksikko, joista toinen oli Flinn:D Siis minun maalaisjärjen mukaan, jos tässä pelissä ei ole EA-apua, niin kyllä kai tuo minun joukkue olisi hävinnyt tuon pelin 6-0.. Vastustaja oli pelillisesti kyllä samaa tasoa, mutta sen joukkue ei oikein päässyt mihinkään. Momentin alkaessa peli on jotakuinkin selvä, ei siinä auta enää mikään.

Ei sillä ole mitään merkitystä. Ihan sama mitä sulla on rosterissa tai milla tasolla pelaa. Peli hakee A, ensin sen kuka on lähinnä hakemassa peliä. B, sitten hakee sen kuka lähinnä hakee peliä.
Esim nuo pleijarit. Itse voit olla eka matsia pelaamassa ja vastaan tulee kaveri jolla on finaali.
Toi vastustajan haku on ollut iät ja ja sitten random. Järjestelmä noin muutaman sekunnin arpoo löytyiskö lähitason vastustaja jollain mittarilla mutta se on niin ja näin. Elämä helpottuu kun sitä ei mieti vaan pelaa vain. Välillä tulee tasainen vastustaja, välillä sukka ja joskus vaan tulee tukkaan ettei voi muutakuin kattella mitä tapahtui.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tarpeeks halvalla ku sai niin nappasin kans uuden änärin,mukana tuli 3000 pistettä ja hut16 pelaamisesta palkintopakkoja. Nyt lähinnä ihmetyttää nuo expansion-kortit. Tekeekö niillä enää mitään seteissä. Pelaajia tuli pakoista paljon,meneekö vaan pikamyyntiin kaikki kun ei niistä suurimmalle osalle juuri käyttöä oo..

Kultainen vinkki. Elä pikamyy mitään. Elä edes jalkojen kuntoutuskortteja tms.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Toi tarjouskisa on täysin lottoa. Tosin sillä erotuksella, että jos ilta/yöaikaan siihen osallistuu niin voittomahku on minimaalinen. Suomen aikaa aripäivät ja aamupäivät on siihen parasta. Vähän pelaajia linjoila. Ja kultainen vinkki. Opettelee ne pelaajat ja pelaajien hinnat. Ja hakee kokoelma valikon kautta. Jos sitä iänikuista huutokauppaa katsoo niin näihin hinnanmääritysvalikoihin on syytä laittaa määreet. Muuten sitä äijää tulee ja menee ihan tautisella tahdilla.
Mutta sääntö mikä on tärkein. OPETTELEE korttien hinnat. Huutokauppavalikossa 99% pelaajista seuraa sitä kohtaa jossa myyntiaika umpeutuu tai sitä tunnin kohtaa jolloin jää moni löytö esim 3h 6h jne jne kohdilta huomaamatta. Jos haluaa tehdä tulosta niin ainut tapa on opetella pelaajien hinnat. Enkä tarkoita, että jokaikisen, mutta syytä on mieleen painaa noin 30-40 pelaajaa saadakseen tasaisen ja hyvän tulon löytöineen.
Asia on juuri noin yksinkertaista, mutta jotkut ei vain halua uskoa. Eli kun tiedän tiettyjen pelaajien hinnan suurinpirtein ja sen hetkisen markkinatilanteen missä pelissä mennään pakkojen suhteen ja muutenkin senkun ostaa alihintaisia pelaajia ja vaikka 12 t myyntiaika 99% korteista olen myynyt noin. Ja jos vaikka ostat 10 pelaajaa 5k alihintaan niin olet pikku vaivannäöllä tehnyt 50k voittoa noin helvetin yksinkertaista se on ja niitä alihintaisia pelaajia on aina koko aika ei vaadi 24h ruudun tuijottelua tai muutakaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Asia on juuri noin yksinkertaista, mutta jotkut ei vain halua uskoa. Eli kun tiedän tiettyjen pelaajien hinnan suurinpirtein ja sen hetkisen markkinatilanteen missä pelissä mennään pakkojen suhteen ja muutenkin senkun ostaa alihintaisia pelaajia ja vaikka 12 t myyntiaika 99% korteista olen myynyt noin. Ja jos vaikka ostat 10 pelaajaa 5k alihintaan niin olet pikku vaivannäöllä tehnyt 50k voittoa noin helvetin yksinkertaista se on ja niitä alihintaisia pelaajia on aina koko aika ei vaadi 24h ruudun tuijottelua tai muutakaan.

Ja just jos löytöjä haluaa tehdä niin viikonloppuillat/yöt välillä kunnon superalet. Toki riippuu onko EA työntänyt pihalle jotain erikoista mut noin pääperiaatteeltaan. Siinä su-ti vielä menee vöhän halvemmilla hinnoilla kun sunnuntaisin jengi työviikon alussaa tuuttaa kolmen päivän myynneillä äijää menee. Ite oon huomannut että ke-to on selkeesti paras kauppapäivä jos elää suomen aikaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itse en myyntimielessä ole ihan kauheesti spessukorttien perään. Koitan pitää ostettavat ja myytävät pelaajat pääsääntöisesti alle sadassa tonnissa. Silloin ne yleensä menee nopeasti. Esim crosby. Pirun huono tilintekokortti. 20-50k äijät on ne milläntehään se tili loppuviimein. 50k voitto alkaa olla jo luksusta.
Mutta toivottavasti näistä vinkeistä jos on jaksanut lueskella useampia sivuja on apua alotteleville. Tilaa aina markkinoilla riittää kaikille.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

HouHou...
Omalta osaltani annan kiitosta annetuista tipseistä, koskien markettia!
Parin viikon aikana saanut sen kohtuudella hallintaan eli saanut tehtyä positiivista
tulostakin!
Omat perusprinsiipit:
- tiedosta pelaajien hinnat! Ihan must...
- isot tilit 30-60K aika harvinaisia!
- aamut/aamupäivät paras aika tehdä rahaa?
- etsii yksittäisiä pelaajia synergian kautta, esim. Carter, Granlund ja
kyttää päivittämällä uusimmat kortit, ni voi tehdä hyvän buy now löydön??
- mielestäni nuo legendat on hiukan riskisijoituksia, varsinkin jos koko pääoma on kiinni niiissä!
Bure, Vernon, Roenick...noilla olen onnistunut tekemään tiliä!
- se myös vaikuttaa, haluaako mahdolliset voitot nopeasti vai pitemmällä aikavälillä?
Itse suosii 1h myyntiaikaa...

Vaikka marketti edelleen on mielestäni raakile, ni pienellä vaivannäöllä, sen kanssa pärjää!!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Noniin. Tänään alkaa Community TOTY äänestys.

T: EA:n Twitter.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Harmi ettei John Scott enää pelaa. Sen voisi äänestää kärkeen. Täytyy keksiä joku muu gooni sinne ja reddit asialle.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Missä se äänestäminen tapahtuu ja miten? Ea ei ole casuaali pelaajille kyllä tehnyt tätäkään helpoksi kun näistä ei löydy easportsworldista eikä ea forumssista mitään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

J.Thornton 1000 syöttöpistettä viime yönä täyteen, merkkipaalua odotellessa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

OJ lopettelee uransa virallisesti tulevana yönä... toivottavasti huttii tulis joku lappunen siitä :cool:
 
Ylös Bottom