Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olisko jollain mitään tiedonripettä koska tulee eka Team Of The Week? Huomenna kun peli vihdoin avautuu pelattavaksi ja ultimaattinen tiimi pitäisi rakentaa, niin availen kyllä kaikki pakat sillon kun erikoiskorttejakin on tullut. Toinen kyssäri. Näkyykö Draft Championin statsit sun hut joukkueen leaderbordissa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ps4 puolella Crosby myynnissä, Yv voi laittaa tarjouksia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jotenki tuntuu että tän vuotisessa änärissä saa liian helposti noita "huippupelaajia" HUT:ssa...
Itse olen vielä 10. divarissa ja silti siellä tulee sellasii joukkueita vastaan mitkä pitäisi olla jo 1-2 divarissa jos katsoo millasia pelaajia joukkueessa on.
Joko niitä hyviä kortteja tulee liian paljon tai sitten eurot puhuvat puolestaan...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Näin just eilen ku yks jannu striimas twitchin kautta availi pakkoja.. Kaverilla oli melkeik 60k nhl pointseja, ei coinseja vaan pointseja.. Boxilla pelas. En tiä, kyllä on raha löysässä :-D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jotenki tuntuu että tän vuotisessa änärissä saa liian helposti noita "huippupelaajia" HUT:ssa...
Itse olen vielä 10. divarissa ja silti siellä tulee sellasii joukkueita vastaan mitkä pitäisi olla jo 1-2 divarissa jos katsoo millasia pelaajia joukkueessa on.
Joko niitä hyviä kortteja tulee liian paljon tai sitten eurot puhuvat puolestaan...
Ainahan pelin julkaisussa on ne parhaat pelaajat vielä alimmissa divareissa. Itse odotan aina kiltisti tarpeeksi kauan että saan riittävän rosterin pelaamiseen ja ne pahimmat bugipetterit tai oikeasti hyvät pelaajat nousee ylemmäs sieltä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo en tiedä mitä helvettiä. Oon pelannu änäriä -98 asti ja en oo ikinä saanut näin vitusti pataa yhdessäkään ennen tätä. 4 peliä pelattuna maalierolla 2-27.. ei ***** mä en tykkää yhtään tästä synergystä. Itelle menee joka ikinen veto sisään ja itse ei saa kirveelläkään maalia tehtyä. Ja tää ***** rohkasu tohon suojaa kiekko on ihan kyrvästä kun kaikki pelaa vaan magneettilavoilla. Todella rasittavaa..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo nyt on 5 peliä pelattu ja maaliero 2-39..... MITÄ HELVETTIÄ OIKEESTI. JOKA IKINEN VETO MENEE VASTUSTAJALLA SISÄÄN. YKSKÄÄN OMA SYÖTTÖ EI MENE OMILLE, YKSKÄÄN VETO EI MENE MAALIA KOHTI, YKSKÄÄN PELAAJA EI SAA VASTUSTAJALTA KIEKKO ILMAN ETTÄ OTTAA RANGAISTUKSEN. TÄHÄN ASTI AINA OLLU YKKÖSDIVARIN JUMALA MUT TÄÄ 17 ON IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. ONKO MUILLA ONGELMIA VAI OLENKO VAAN YHTÄKKIÄ MAAILMAN PASKIN PELAAJA.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo nyt on 5 peliä pelattu ja maaliero 2-39..... MITÄ HELVETTIÄ OIKEESTI. JOKA IKINEN VETO MENEE VASTUSTAJALLA SISÄÄN. YKSKÄÄN OMA SYÖTTÖ EI MENE OMILLE, YKSKÄÄN VETO EI MENE MAALIA KOHTI, YKSKÄÄN PELAAJA EI SAA VASTUSTAJALTA KIEKKO ILMAN ETTÄ OTTAA RANGAISTUKSEN. TÄHÄN ASTI AINA OLLU YKKÖSDIVARIN JUMALA MUT TÄÄ 17 ON IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. ONKO MUILLA ONGELMIA VAI OLENKO VAAN YHTÄKKIÄ MAAILMAN PASKIN PELAAJA.
Sulla on huono säkä, maailman viis parasta tullu vastaan? Paska joukkue? Taikka sit peli ei vaan sovellu sun pelityylille? Jos on siis paljon muutettu nhl16:sta... Huono kritisoida ku pääsee huomen ite testaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Heh, no siinä ei kauaa mennyt tänä(kään) vuonna :D Peli julkaistu eilen ja yllä olevien viestien perusteella jo paskaksi todettu... :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No ei kait sitä paskaksi voi sanoa, sillä perusteella, että joku häviää! Toinen osapuolihan sen voittaa. Eiköhän tuo ala sujua, kun porukat oppii pelaamaan ja joukkuet tasoittuu!
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sulla on huono säkä, maailman viis parasta tullu vastaan? Paska joukkue? Taikka sit peli ei vaan sovellu sun pelityylille? Jos on siis paljon muutettu nhl16:sta... Huono kritisoida ku pääsee huomen ite testaa.
Joo-o.. Onhan tätä pelkistetty aika paljon sellaseen ajatuksettomaan one timer jyystöön. Itse kun en tykkää pelata vaan voitosta vaan haluan myös tehdä niitä "hienoja" maaleja. Äsken pelasin parhaimman pelini, jonka lopputulos oli vastustajalle 2-10. Noh, pelityyli tai mikävaan syynä niin aikalailla moti meni jo tuohon. En vaan yksinkertaisesti pärjää. Mitä joukkueeseen tulee niin Synergystä en saa millään koppia, koska kuka helvetti nyt oikeesti muistaa mitä mikäkin lyhenne kortissa tarkottaa. Joukkueeni on ihan perus aloitusjoukkue, jossa Macinnon on tällä hetkellä korkein ovr. Draftissakin otin turpaan jotain 15-0 vaikka oli viis ovia kentällä, että kai se on mun pelityyli vaan. Jännä kuitenkin, että se on toiminut aina ykkösdivariin asti muissa änäreissä. Sellanen vielä todettakoon, että vastustajien jengit on ollu ihan samaa tasoa kun omakin, että ei siitäkään kiikasta.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei tää nyt niin hirveesti ole muuttunut edelliseen osaan verrattuna, jätkällä on vaan huono säkä nyt.

Mikähän siinä on, että huutokauppa ei koskaan toimi laakista niin ku pitäs esim. bidit ei näy reaaliajassa. Lisäksi olis kiva että jos joku kortti ei mene kaupaksi niin sen vois jollain pikanäppäimellä laittaa samaan hintaan myyntiin. Multi sell ois kans kätevä, vois myydä monta korttia samalla hinnalla ettei tarttis jokasta näpytellä erikseen. Ja valikoissa pomppiminen ees taas hiton ärsyttävää (tahmaa ja erittäin epälooginen), vois vaikka takanäppäimillä hyppiä buy/sell välilehdillä. Huttia pelasin viimeks vuoden 2015 painoksessa ja edelleen nää samat lastentaudit. Laittas huutokaupan ja valikot kuntoon ennen mitään muita uudistuksia, tuon kanssa tässä kuitenkin suurin osa ajasta näprätään. On vissiin liikaa vaadittu ku samaa paskaa vuodesta toiseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

PS storessa on 12000 pisteen paketti mynnissä 99€ :O onko se niinku 12000 coinsia??


Jos on niin mitä ******!?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ois kiva tietää miten noi synergiat aktivoidaan. Muutenkaa ymmärrä mitää tosta synergia hommasta. ihan pihalla :) Yritin youtubesta kattoo mut oon vissii tyhmä. Ärsyttää vaa kun muilla on ne päällä ja antaa tasotusta muille.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Osaako joku kertoo mistä näkee viimeisimmän myynti hinnan vai näkeekö sitä edes?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[video=youtube;SM9dNyyAiYA]https://www.youtube.com/watch?v=SM9dNyyAiYA[/video]
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[video=youtube;SM9dNyyAiYA]https://www.youtube.com/watch?v=SM9dNyyAiYA[/video]

Joo emmäkää tajua. Enkä tajua vieläkään, koska ei tossa selitetä miten se toimii. Tossa vaan luetaan mitä minkäkin kohalla lukee. Siis pitääkö mulla olla esim. 4/4 että joku synergy aktivoituu?
 
Ylös Bottom