Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

http://oi65.tinypic.com/154dqmd.jpg

http://oi66.tinypic.com/1ph5oo.jpg

http://oi67.tinypic.com/11ch56t.jpg

Nojoo. Vaikeaa oli kyllä kuvan lisääminen, ei rajaukseenkaa jälkee hyväksyny, eikä tuolta sivultakaan saanu näkyviin suoraan..

Siinäpä tämän aamusta savottaa sillä teemalla, että kokoonpano koostuu pelkistä voitetuista korteista joita ei voi kaupata, mutta eiköhän nuoki saa kohta johonki settiin työnnettyä edellisten tapaan. Synergioista tt ja cg aktiivinen. :)

Eli en siis ymmärrä miksei ilman rahaa voi pärjätä ku nuokaan ei oo maksanu ees coinsseja.. Ja ihan kohtuu hyvin riittää pärjäämiseen ykkös divisioonassa, kun illalla varmaanki saa taas mestaruutta juhlistaa. En tiedä saako tänne linkata juttuja muilta foorumeilta niin en sitä tee. Mutta justiin aamulla käyttäjä Juti88 avasi ketjun redditin hut osiolle miten suomijoukkueella meni suvereeniin 1 divarin mestaruuteen ja kehuskelee miten suosittu tapa on suomessa pelata suomijengilla, kun porukka siellä ihmetteli. Ja vieläpä ihan perus suomijoukkueella, ei ees mitään totw Koivuja vaan jokipakkaa ja semmosta. Ja seki joukkue on kyllä niin alhainen tasoltaan, että käytännössä hopeisiin kortteihin verrattava. Eli kerrotteko vielä miksei ilman sitä rahaa pärjää ku kyse on pelkästään siitä miten pelaa ja osaako pelata uuden sukupolven änäriä. Tuossa aamusessaki rumbassa kovin päänahka oli reilusti yli 5 miljoonan coinssín arvonen joukkue joka koostu kaikista arvokkaimista movembereista (Ovi ja Crosby myös, en tiiä niitten arvoa) ja heroilla terästetty. 5-4 jatkoaika voitto.

Lisäyksenä sen verran, että löytyy kyllä nuo joulukortit mutta en ihan periaatteesta niihin koske.. Tämäku on joukkuepeli niin siinä ei millään yksittäisillä pelaajilla oo ees minkään näköstä vaikutusta yhtään mihinkään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

tottakai tässä pystyy ilman rahaakin pärjäämään, itsekin olen monta vuotta pelisarjaa pelannut ja koskaan en ole kuin max 5-10 e laittanut huvikseen pakkoihin, joista ei edes koskaan tule mitään hyvää :D mutta kyllähän nuo herot sun muut erikoiskortit helpottaa sitä pelaamista huomattavasti ja niinhän sen tietysti pitääkin olla, koska sen verran parempia ne on kuin nuo peruskortit.
ps. miks helvetissä noita kilpailullisia kausiakin saa pelailla paikkalukituksella?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Minusta hutissa ei ollut muuta mielenkiintoista kun se joukkeen rakentaminen. Itse sain sen miljoonatiimin helposti kasaan käyttämättä yhtään rahaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Yksikään maalivahti ei tässä pelissä käsittääkseni seiso päällään, joten siinä meni tämän ylläolevan sankarin kredibiliteetti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Yksikään maalivahti ei tässä pelissä käsittääkseni seiso päällään, joten siinä meni tämän ylläolevan sankarin kredibiliteetti.

Ethän oikeasti lue kirjaimellisesti? Tosin sekään ei kyllä yllättäs vaikka lukisitki :D No joka neljäs tähtitiimi on ainaki täysin aseeton ja pyörii niinku puolukka pillussa omaa 86 tiimiä vastaan. Ei mitään kontrollia pelaajiin, hyvä että eteenpäin pääsee ja loput voittaa ihan pelaamalla. Mutta sepä ei noille tähtitiimeille kovin iso ongelma ookkaan ku aika harvakseen tämmösiä joukkueita vastaan tuleekaan
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[/QUOTE En tiiä, välillä pärjää ilman synergyjä ja välillä ei ole mitään jakoa. Mielestäni tää synergy homma menee niin, että mitä vähemmän joukkuesynergyjä sitä paremmin pelit menee. Nyt on muuten jännä jakso menossa, kun ei ole yhtään huippuporukkaa tullut vastaan. Tämä siis uudelleenaloituksen jälkeen. Nythän tuota kaupantekoa vaikeutettiin kunnolla, kun tuli tuo sopparipaketti kauppaan. Luulen, että ens versiossa tätä vaikeutetaan vielä enemmän. Tähän syynä EA:n pakkamyynti, jota sen on saatava ylöspäin. Nythän osa myy kymmeniä normipelaajia kerralla, koska soppareilla ei rahaa tehdä. Siinä osasyy miksi hinnat pelaajilla on nousseet ylöspäin. Itsekin pelaan normipelaajilla, koska ei mulla varaa ole mihinkään miljoonatiimeihin. Haluaisin kuitenkin joskus saada itselle tuollaisen hero/legendatiimin, että näkisin miten se itsellä toimii. Nämä tiimit ovat kuitenkin olleet itselle ne pahimmat vastukset:)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Heroja saa todella halvalla jos vaan jaksaa välillä huutokauppaa kyttäillä. Ja varsinkin nyt herojen hankkimen on entistä helpompaa kun markkinat niitä vielä jonkin aikaa täynnä kun jengi jahtaa 99 Datsunia. Settiäijien hinnoissa osan kohdalla hintoihin on nousua tullut. Noi hinnat mukailee jossain määrin myös myynnissä olevia spessupakkoja. Tuntuvat työntävän tiettyjä äijiä enemmän kuin joitain muita. Sen näkee kun seurailee markkinoita.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mites ite jakasit ne pisteet viiden pelin jälkeen ku siellä on 11 000 kaveria samoilla 5-0-0 tilastoilla liikenteessä?

7 kautta kesti voittaa ykkösen mestaruus hopeisilla korteilla ja kaks kertaa putos kakkoseen, mutta siellä jo on niin järkyttävän surkea taso että toisesta mestaruus ja pisteen päässä toinenki oli.

Hauska lukea tätäki palstaa. Vähä aikaa hiljaiseloa ja sama ulina heroista jatkuu. Teillä kaikilla ku nyt joulupakkojen jälkeen kuitenki on se miljoona tiimi mistä aina haaveilitte niin ilmeisesti se ei ollukkaa autuaaksi tekevä juttu ja huonot on edelleen yhtä huonoja ja hyvät hyviä. Ilmeisesti mikään ei riitä ja nyt ootte päättäny, että se onki 10 miljoonan tiimi millä voi pärjätä. Koittakaa ny tajuta että sillä ei oo mitään vaikutusta teiän peliin vaikka mitä 99 datsyukkeja ja john scotteja sinne viljelisitte. Jos joku lapsi tai lapsenmielinen ostaa joukkueensa täyteen noita scotteja ja datsyukkeja niin ei teidän oo sitä tarkotus voittaakkaan. Kun te ette tajua, että osalla ihmisistä on asiat siinä jamassa että noiden pokekorttien keräily on elämän suola ja änärin pelaaminen. Elämästä on luovuttu sen takia. Ja nämä tuttisoturit kyllä voittaa millä tahansa tiimillä, ilman että on pitäny jotain bugista peliä vetää överiksi ja olla vanhempien paasattavana. Mikä siinä vaan on ettei voi myöntää hävinneensä paremmalle? Asiahan on täysin sama jos ite menisit ekaa kertaa kuntonyrkkeilyä kokeilemaan ja toinen kaveri ois kilpaillu vapaa ottelussa 10v. Jälkimmäinen kaveri kyllä voittaa sut vaikka sulla oiski pelit ja vehkeet viimesenpäälle. Mutta minkä takia sitte pleikkarilla tarvii hermostua jos tuommonen elämänsä pelaamiselle antanu heroineen voittaa ku on voittonsa kyllä ansainnu. Täällä vielä porukka kateellisena ulisee ja haluais vaihtaa saappaita täyspäivästen pleikkarin pelaajien kanssa, jotka ois yhteiskunnallinen ongelma mikäli yhtäkkiä päättäsivät katsoa elämää silmiin ja ottaa itteään niskasta kiinni ja laittaa tikkua ristiin tulevaisuuden eteen ettei tarvis 10v päästäki istua siinä samalla sohvalla.

Kukaan ei ole missään kohtaan sanonut tai "päättänyt" tai tullut johtopäätöksissään siihen tulokseen, että pitää olla 10 milj. joukkue pärjätäkseen.
Se helpottaa toki, mutta sitä ei vaadita. Nyt kun Joulukortit tuli niin itsekkin olen saanut kokeilla tähtijengiä. Kaikki oli tosin perus kultakortteja
näiden joulukorttien lisäksi, mutta mukana oli Kopitar, Tavares, Duchene, Zetterberg, Bergeron, Hall ja jotain muita en muista. Ero joukkueeseen, jolla haluaisin
pelata on todella suuri. Noi pelaajat käytännössä lensi kentällä ja vaikka olin huonompi niin voitin, koska loppuminuuttien maalit sain vetämällä ihan mistä
vaan tai sitten kiekot melkeimpä pomppi maaliin tekemättä mitään sen eteen. Näin kärjistettynä. Voitin useita pelejä vaikka olin huonompi ja vastassa oli ns. perusjengi.
Voin vaan kuvitella mitä ne Herot saa aikaan.

Sitten toisinpäin. Useasti ollut itse parempi pelaaja ja saanut Herojengeiltä turpaan vaikka itse olen se selvästi parempi pelaaja, jonka pillin mukaan mennään.
Häviän, koska kiekot vaan pomppii omiin tai joku Heropelle vetää ihan mistä vaan ja se menee vikalla minuutilla maaliin. Tässä on se ongelma mikä ihmisiä vituttaa. Ainakin minua.
Ymmärrätkö? Ei se, että häviää paremmalle.

"Jos joku lapsi tai lapsenmielinen ostaa joukkueensa täyteen noita scotteja ja datsyukkeja niin ei teidän oo sitä tarkotus voittaakkaan"

Toi typerä oletus siitä miten automaattisesti, joku jolla on tuollainen jengi on parempi/sen kuuluisi voittaa on lähtökohtaisesti täysin väärä ja sitäpaitsihan se kertoisi
lopputuloksen ennaakkoon eli quit game heti vaan, jos tuollainen jengi tulee vastaan? Hieno homma hei. Todella usein ne ei ole parempia pelaajia, joskus on, useimmiten ei, mutta huolimatta tästä
peliin kuin peliin menee heroilla 2-3 helppoa sisään, with no effort. Pahasti vaan näyttää siltä, että EA jakaa sun kanssa ton logiikan ja tällä hetkellä ne automaattisesti voittaa. Kuitenkin mun mielestä paremman kuuluu voittaa, ei sen, joka maksaa enemmän. Kyse on siitä, että ihmisiä korpee hävitä selvästi sellaisille huonommille pelaajille kerta toisensa jälkeen, jotka ovat maksaneet naurettavia määriä rahaa korteista tai vaihtoehtoisesti
nössöpaska pelityyliä (näitä tulee onneksi itselle todella harvoin, ehkä 1/50 peliä) käyttäville pelaajille, jotka syövät vielä lisää pelin hauskuudesta ja viihdearvosta pois. Pelissä on paljon parannettavaa ja tänä vuonna mukaan on tullut
todella monia uusia isoja pelillisiä ongelmia. Ja kun ongelmat on jatkuvia niin totta kai niihin aina keskusteluissa palataan. Älä tule foorumeille itkemään siitä miten ihmiset
ei vaan tajua tai eivät kestä häviötä kun et tunnu edes ymmärtävän koko keskustelun ydintä. Ihmiset osoittaa pelin selviä virheitä ja parannettavissa olevia epäkohtia, sekä vuodesta
toiseen jatkuvia korjaamattomia ongelmia, joille EA ei vaan ikinä tee mitään, yhteisen hyvän nimissä ja sinä länkytät käytännössä yksin siitä miten paskoja kaikki pelaajat vaan on, eivät tajua mitään tai tää mun henk. koht.
lemppari "ovat kateellisia". Ihme mikkihiiri.

Oot tehnyt jotain ihme oletuksia siitä miten osa ihmisistä elää täysin änärin armoilla ja ei keskity mihinkään muuhun kuin Huttiin. Mmitähh?? Nyt ota pari askelta takaspäin
noissa keloissa. Jos täällä, joku ottaa pelin todellakin vakavissaan niin sinä. Muuta selitystä mä en tolle sun järkeilylle keksi. Varmaan perustelet häviöt itsellesi sillä
kun et tunnu muuhun pelissä keskittyvän kun voittoihin ja häviöihin.

Kaikki tätä pelaavat tietää sen nössöpaska pelityylin millä voittais jokaisen pelin, mutta ihan oikeasti. Mitä hauskaa siinä on. Kaikkein parasta on tiukat väännöt ja se kun molemmilla pelaajilla on hienoja hakuja,
ajatusta, kuvioita ja muutama hienon yritys siellä täällä. Mutta ei, voittajat haluaa vaan bugimaaleja ja samaa koko ajan.. Booooooring. Quit.

Usko tai älä niin pelimuotona HUT on monelle täysin viihteeksi. Voitoilla ei niin väliä, mutta pelattavuudella on. Mikäli näitä osotettuja ongelmia korjattaisiin niin pelikokemus
kohenisi huikeasti. Tuntuu vaan tällä hetkellä, että kaikki EA päätökset koskien päivityksiä (vaikkei ne tätä paljoa päivitä) ja pelattavuutta palvelee ainoastaan näitä jatkuvasti maksavia lampaita, jotka haluavat ainoastaan voittaa.
Jos, joku tahtoo käyttää rahansa kortteihin niin käyttäköön, mutta siinä kohtaa täytyy myös katsoa peiliin, että miksei mikään korjaannu. Tosin näitä maksavia ei alunperinkään ole tainnut kiinostaa
muu kuin voittaa keinosta riippumatta. Pelikokemuksesta viis. Tällä hetkellä pakkojen ostajat luovat ongelman siitä miksei mikään korjaannu.

Joukkueen kokoamisesta sen verran, että itse tahtoisin koota joukkueeni monipuolisesti low ovr pelaajista (omat lempparit löytyy niistä nimistä), mutta tämä nykyinen systeemi
käytännössä pakottaa käyttämään vain tiettyjä pelaajia. Synergyt sitoo aivan liikaa, jos niitä tahtoo käyttää. Eikä niistäkään tiedä toimiiko ne.

Tasoituksista en jaksa edes aloittaa, mutta kyllä ne on olemassa. Selvästi huonommalle pelaajalle. Ne menee yksinkertaisesti tuohon ongelma -kategoriaan.

Hutin pelaamisen pitäisi olla hauskaa, mutta omalla kohdallani tällä hetkellä se ei ainakaan sitä ole. Noh eiköhän ens vuonna taas tule entistä paskempi versio, joka palvelee ja antaa taas isomman etulyöntiaseman
jatkuvasti maksavalle asiakkaalle. Rahaa ei ole pakko peliin laittaa pärjätäkseen, mutta kyllä maksamalla saa aivan järjettömän etulyöntiaseman. Onhan se nyt nähty. Ainoa positiivinen asia EA:n jatkuvassa pakkojen tuputuksessa
on se, että nyt kaikki peruspelaajatkin saa mahdollisuuden ostaa noita 88-89 pelaajia ja jopa osan 90ovr pelaajista coinseilla. Ne ei silti vedä vertoja Heroille.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tasoituksiin en ota kantaa, mutta muuten oikein loistava ja osuva teksti TEKNIK1:ltä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kukaan ei ole missään kohtaan sanonut tai "päättänyt" tai tullut johtopäätöksissään siihen tulokseen, että pitää olla 10 milj. joukkue pärjätäkseen.
Se helpottaa toki, mutta sitä ei vaadita. Nyt kun Joulukortit tuli niin itsekkin olen saanut kokeilla tähtijengiä. Kaikki oli tosin perus kultakortteja
näiden joulukorttien lisäksi, mutta mukana oli Kopitar, Tavares, Duchene, Zetterberg, Bergeron, Hall ja jotain muita en muista. Ero joukkueeseen, jolla haluaisin
pelata on todella suuri. Noi pelaajat käytännössä lensi kentällä ja vaikka olin huonompi niin voitin, koska loppuminuuttien maalit sain vetämällä ihan mistä
vaan tai sitten kiekot melkeimpä pomppi maaliin tekemättä mitään sen eteen. Näin kärjistettynä. Voitin useita pelejä vaikka olin huonompi ja vastassa oli ns. perusjengi.
Voin vaan kuvitella mitä ne Herot saa aikaan.

Sitten toisinpäin. Useasti ollut itse parempi pelaaja ja saanut Herojengeiltä turpaan vaikka itse olen se selvästi parempi pelaaja, jonka pillin mukaan mennään.
Häviän, koska kiekot vaan pomppii omiin tai joku Heropelle vetää ihan mistä vaan ja se menee vikalla minuutilla maaliin. Tässä on se ongelma mikä ihmisiä vituttaa. Ainakin minua.
Ymmärrätkö? Ei se, että häviää paremmalle.

"Jos joku lapsi tai lapsenmielinen ostaa joukkueensa täyteen noita scotteja ja datsyukkeja niin ei teidän oo sitä tarkotus voittaakkaan"

Toi typerä oletus siitä miten automaattisesti, joku jolla on tuollainen jengi on parempi/sen kuuluisi voittaa on lähtökohtaisesti täysin väärä ja sitäpaitsihan se kertoisi
lopputuloksen ennaakkoon eli quit game heti vaan, jos tuollainen jengi tulee vastaan? Hieno homma hei. Todella usein ne ei ole parempia pelaajia, joskus on, useimmiten ei, mutta huolimatta tästä
peliin kuin peliin menee heroilla 2-3 helppoa sisään, with no effort. Pahasti vaan näyttää siltä, että EA jakaa sun kanssa ton logiikan ja tällä hetkellä ne automaattisesti voittaa. Kuitenkin mun mielestä paremman kuuluu voittaa, ei sen, joka maksaa enemmän. Kyse on siitä, että ihmisiä korpee hävitä selvästi sellaisille huonommille pelaajille kerta toisensa jälkeen, jotka ovat maksaneet naurettavia määriä rahaa korteista tai vaihtoehtoisesti
nössöpaska pelityyliä (näitä tulee onneksi itselle todella harvoin, ehkä 1/50 peliä) käyttäville pelaajille, jotka syövät vielä lisää pelin hauskuudesta ja viihdearvosta pois. Pelissä on paljon parannettavaa ja tänä vuonna mukaan on tullut
todella monia uusia isoja pelillisiä ongelmia. Ja kun ongelmat on jatkuvia niin totta kai niihin aina keskusteluissa palataan. Älä tule foorumeille itkemään siitä miten ihmiset
ei vaan tajua tai eivät kestä häviötä kun et tunnu edes ymmärtävän koko keskustelun ydintä. Ihmiset osoittaa pelin selviä virheitä ja parannettavissa olevia epäkohtia, sekä vuodesta
toiseen jatkuvia korjaamattomia ongelmia, joille EA ei vaan ikinä tee mitään, yhteisen hyvän nimissä ja sinä länkytät käytännössä yksin siitä miten paskoja kaikki pelaajat vaan on, eivät tajua mitään tai tää mun henk. koht.
lemppari "ovat kateellisia". Ihme mikkihiiri.

Oot tehnyt jotain ihme oletuksia siitä miten osa ihmisistä elää täysin änärin armoilla ja ei keskity mihinkään muuhun kuin Huttiin. Mmitähh?? Nyt ota pari askelta takaspäin
noissa keloissa. Jos täällä, joku ottaa pelin todellakin vakavissaan niin sinä. Muuta selitystä mä en tolle sun järkeilylle keksi. Varmaan perustelet häviöt itsellesi sillä
kun et tunnu muuhun pelissä keskittyvän kun voittoihin ja häviöihin.

Kaikki tätä pelaavat tietää sen nössöpaska pelityylin millä voittais jokaisen pelin, mutta ihan oikeasti. Mitä hauskaa siinä on. Kaikkein parasta on tiukat väännöt ja se kun molemmilla pelaajilla on hienoja hakuja,
ajatusta, kuvioita ja muutama hienon yritys siellä täällä. Mutta ei, voittajat haluaa vaan bugimaaleja ja samaa koko ajan.. Booooooring. Quit.

Usko tai älä niin pelimuotona HUT on monelle täysin viihteeksi. Voitoilla ei niin väliä, mutta pelattavuudella on. Mikäli näitä osotettuja ongelmia korjattaisiin niin pelikokemus
kohenisi huikeasti. Tuntuu vaan tällä hetkellä, että kaikki EA päätökset koskien päivityksiä (vaikkei ne tätä paljoa päivitä) ja pelattavuutta palvelee ainoastaan näitä jatkuvasti maksavia lampaita, jotka haluavat ainoastaan voittaa.
Jos, joku tahtoo käyttää rahansa kortteihin niin käyttäköön, mutta siinä kohtaa täytyy myös katsoa peiliin, että miksei mikään korjaannu. Tosin näitä maksavia ei alunperinkään ole tainnut kiinostaa
muu kuin voittaa keinosta riippumatta. Pelikokemuksesta viis. Tällä hetkellä pakkojen ostajat luovat ongelman siitä miksei mikään korjaannu.

Joukkueen kokoamisesta sen verran, että itse tahtoisin koota joukkueeni monipuolisesti low ovr pelaajista (omat lempparit löytyy niistä nimistä), mutta tämä nykyinen systeemi
käytännössä pakottaa käyttämään vain tiettyjä pelaajia. Synergyt sitoo aivan liikaa, jos niitä tahtoo käyttää. Eikä niistäkään tiedä toimiiko ne.

Tasoituksista en jaksa edes aloittaa, mutta kyllä ne on olemassa. Selvästi huonommalle pelaajalle. Ne menee yksinkertaisesti tuohon ongelma -kategoriaan.

Hutin pelaamisen pitäisi olla hauskaa, mutta omalla kohdallani tällä hetkellä se ei ainakaan sitä ole. Noh eiköhän ens vuonna taas tule entistä paskempi versio, joka palvelee ja antaa taas isomman etulyöntiaseman
jatkuvasti maksavalle asiakkaalle. Rahaa ei ole pakko peliin laittaa pärjätäkseen, mutta kyllä maksamalla saa aivan järjettömän etulyöntiaseman. Onhan se nyt nähty. Ainoa positiivinen asia EA:n jatkuvassa pakkojen tuputuksessa
on se, että nyt kaikki peruspelaajatkin saa mahdollisuuden ostaa noita 88-89 pelaajia ja jopa osan 90ovr pelaajista coinseilla. Ne ei silti vedä vertoja Heroille.

En jaksa kaikkia epäkohtia alkaa esille nostamaan mistä oon erimieltä, mutta eipä ne herot itellä lentäny siellä jäällä niinku ei monilla muillakaan. Ku asian ydin on löytää oikeat miehet oikeille paikoille mikä onnistuu vaan kokeilemalla. Ei summanmutikassa heroja ostelemalla. Ja tuo kiekkojen pomppiminen tyyliin viimesilläkään minuuteilla ei oo mistään pelaajista kiinni vaan kuuluu asiaan. Samalla tavalla pomppii välillä itelle ja välillä vastustajalle. Ihan säälittävää selittää, että heroilla saa jotain pomppukiekkoja, ikävä jos olet niin kokenut. :D

Mietitkö ees mitä kirjotat? Synergyt sitoo ihan liikaa :D:D Etkä itsekkään edes ole huomannu toimiiko ne niin mihin ihmeeseen ne sitte sitoo? Vähä valoja päälle. Niinku on jo selväks tullu nii eihän tässä löydy 1 divarista ees vastusta ku ainoat synergyt on tt ja cg mitkä päällä 86ovr tiimillä. Mua ei ainakaan oo sitonu.

Tuolla, että jos joku lapsi ostaa joukkueen täyteen datsyukkeja niin ei sitä oo tarkotus voittaakkaan tarkoitin sitä. Että jos joku käyttää tähän peliin niin paljo rahaa, niin kyllä se on sillon melkeen aina ihan hemmetin kova pelaaja muutenki. Ei kukaan, joka ei osaa pelata tätä peliä todella hyvin ja tosissaan halua pärjätä, laita tuommoisia summia tähän kiinni. Ja sillon kyllä ne pelaajat yhdistettynä siihen taitoon, niin melkeen mahoton on voittaa. Tottakai osalla ei oo rahasta ongelmaa, ja joku laittaa euroja liikoon tosissaan vaikkei osaiskaan pelata. Pääsääntöisesti 9/10 noista ykkös divarin rahajoukkueista on kuitenki pelaamalla voitettavissa, millä tahansa joukkueella. Yllättyisitte myös kuinka paljo tavallisia perusjoukkueita ykkösdivarissa tulee vastaan. Taitaa olla lähinnä jonku 2-3 ja divarien ongelma nup jatkuvat hero tiimit. Ku paskat pelaajat niitä ostelee, ja luulee yhtäkkiä tulevansa hyviksi pelaajiksi jotka voivat pärjätä. Mutta ei se mene niin.

Ja joo. Jos noita pelejä on yli 1000. Osalla 2000 noilla top100 listoilla. Niin kyllä, nämä ihmiset elää täysin pelaamisen armoilla. Mihinkään muuhun ei jää aikaa. Tais kolahtaa aika kovaa. :D

Poistakaa joku tämä mun tunnus ku en ite löydä. Täältä ei saa mitään älyllistä informaatiota tähän peliin. Niinku toisaalta, jossa on syvennytty ihan eri tavalla änärin pelaamiseen. Ei lässyttämään miten ei voi pärjätä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rahalla joukkueen kokoaminen helpottuu. Mutta hoituupa tuo ilmankin. Vaatii toki viitseliäisyyttä huutokaupassa. Sinne vain jos tuntee piston, että kova nimirosteri kiinnostaa.
Väki rakentaa joukkueensa miten rakentaa. Ja sen mukaan mentävä. Eipä kai sekään mikään paras tilanne ole, että joukkueet on jotain 83-88äijillä tehty kaikilla, että olisi mukavaa ja tasaista kun se ei sitä koskaan tule olemaan johtuen hyvinkin eritasoisista pelaajista.
Hero jengien "pelko" on aiheellista ja aiheetonta.
Itellä monta hero/legenda/kovaa overal äijää käynyt testeissä ja niin vaan tipahtaa pois kun ei omaan peliin vaan sovi. Jos hero tiimi on rakennettu kunnolla taktiikoita myöden niin vastus on paha. Jos vastassa on joukkue johon on äijiä lätkitty pelkän overalin ja hero/lege statuksen mukaan sen kummemmin miettimättä ja kokeilematta niin vastus on huomattavasti heppoisempi. Ei ole itseäni häirinnyt tai selvästi vaivannut millä rostereilla jengi pelaa. Ihan sama.
Ainut nootti minkä pelistä annan hutin osalta on tämä järjettömän huono droprate pakoissa =D noin 80-90 erilaista pakkaa avattu ja Roenick ja Burns kovimmat, loput on sit 88 ja alle. Kaikki. WUHUU :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rahalla joukkueen kokoaminen helpottuu. Mutta hoituupa tuo ilmankin. Vaatii toki viitseliäisyyttä huutokaupassa. Sinne vain jos tuntee piston, että kova nimirosteri kiinnostaa.
Väki rakentaa joukkueensa miten rakentaa. Ja sen mukaan mentävä. Eipä kai sekään mikään paras tilanne ole, että joukkueet on jotain 83-88äijillä tehty kaikilla, että olisi mukavaa ja tasaista kun se ei sitä koskaan tule olemaan johtuen hyvinkin eritasoisista pelaajista.
Hero jengien "pelko" on aiheellista ja aiheetonta.
Itellä monta hero/legenda/kovaa overal äijää käynyt testeissä ja niin vaan tipahtaa pois kun ei omaan peliin vaan sovi. Jos hero tiimi on rakennettu kunnolla taktiikoita myöden niin vastus on paha. Jos vastassa on joukkue johon on äijiä lätkitty pelkän overalin ja hero/lege statuksen mukaan sen kummemmin miettimättä ja kokeilematta niin vastus on huomattavasti heppoisempi. Ei ole itseäni häirinnyt tai selvästi vaivannut millä rostereilla jengi pelaa. Ihan sama.
Ainut nootti minkä pelistä annan hutin osalta on tämä järjettömän huono droprate pakoissa =D noin 80-90 erilaista pakkaa avattu ja Roenick ja Burns kovimmat, loput on sit 88 ja alle. Kaikki. WUHUU :)
No alahan neuvoa kuinka saan heroja ja legendoja.. Mulla on kolikoita käytössä 5 000-10 000 kolikkoa, kuinka teet näillä 300K? Ainut vastaus tällä hetkellä on monta tiliä ja tähän rumbaan en rupea. Soppareilla näitä tuloja et enää saa. Seuraava vastaus on varmaan, että osta kaikilla pelaajia halvalla ja sitten myy kalliimmalla.. Joo, mutta millä helvetillä minä sitten pelaan kun kaikki kolikot on kiinni niissä pelaajissa?? Näitä pelaajia pitäisi saada kaupaksikin ja itse kyllästyin tähän touhuun. Tuossa kuitenkin parhaimmillaan 13 pelaajaa on ilman sopimusta välillä.

Joukkueen rakentamisesta sanoisin, että itse haluaisin pelata kovaa taklaavilla ja isoilla pelaajilla. Tämä ei kuitenkaan ole täysin mahdollista, koska näiden pelaajien nopeus ei riitä mihinkään. Nopea joukkue, joo ihan kivasti riittää nopeus mutta pelaaminen ei ole mielekästä. Itse olen rakentanut joukkueen näin: Hyvät sentterit, hyvät pakit, muutama kovanaama, moket sekä päävalmentaja synergyn mukaan. Nelosketju kanssa synergyn mukaan. Näin ollen käytössäni on yksi tai kaksi joukkuesynergyä ja yksi pelaajasynergy. Tämä pelaajasynergy on yleensä HH. Sentterit on olleet tähän asti Bergeron, Kesler, Thornton/Stastny ja C. O'Reilly/Faksa. Joukkuesynergy on yleensä TW ja lisäksi joskus DR on päällä. Bomberia olen kokeillut, mutta ei se oikein minua vakuuta. Näillä yhdistelmillä on menty 3 divariin ja sinne on sitten jäätykin. On siellä tasaisia pelejä, mutta aina ne vain kääntyy vastustajalle. Kuten olen sanonut, kolmosesta ylöspäin pitäisi pelata kuin täysi mulkku:D Haluan kuitenkin uskotella itselleni, että pelaamalla yksinkertaisesti niin se palkitaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No alahan neuvoa kuinka saan heroja ja legendoja.. Mulla on kolikoita käytössä 5 000-10 000 kolikkoa, kuinka teet näillä 300K? Ainut vastaus tällä hetkellä on monta tiliä ja tähän rumbaan en rupea. Soppareilla näitä tuloja et enää saa. Seuraava vastaus on varmaan, että osta kaikilla pelaajia halvalla ja sitten myy kalliimmalla.. Joo, mutta millä helvetillä minä sitten pelaan kun kaikki kolikot on kiinni niissä pelaajissa?? Näitä pelaajia pitäisi saada kaupaksikin ja itse kyllästyin tähän touhuun. Tuossa kuitenkin parhaimmillaan 13 pelaajaa on ilman sopimusta välillä.

Joukkueen rakentamisesta sanoisin, että itse haluaisin pelata kovaa taklaavilla ja isoilla pelaajilla. Tämä ei kuitenkaan ole täysin mahdollista, koska näiden pelaajien nopeus ei riitä mihinkään. Nopea joukkue, joo ihan kivasti riittää nopeus mutta pelaaminen ei ole mielekästä. Itse olen rakentanut joukkueen näin: Hyvät sentterit, hyvät pakit, muutama kovanaama, moket sekä päävalmentaja synergyn mukaan. Nelosketju kanssa synergyn mukaan. Näin ollen käytössäni on yksi tai kaksi joukkuesynergyä ja yksi pelaajasynergy. Tämä pelaajasynergy on yleensä HH. Sentterit on olleet tähän asti Bergeron, Kesler, Thornton/Stastny ja C. O'Reilly/Faksa. Joukkuesynergy on yleensä TW ja lisäksi joskus DR on päällä. Bomberia olen kokeillut, mutta ei se oikein minua vakuuta. Näillä yhdistelmillä on menty 3 divariin ja sinne on sitten jäätykin. On siellä tasaisia pelejä, mutta aina ne vain kääntyy vastustajalle. Kuten olen sanonut, kolmosesta ylöspäin pitäisi pelata kuin täysi mulkku:D Haluan kuitenkin uskotella itselleni, että pelaamalla yksinkertaisesti niin se palkitaan.

Nytku tuli uudet stotw kortit taas niin tein isot voitot tälläki kertaa noilla. Aaltosia ja kaijomaita poimin 6kpl 3-10k ja kaikki sain myytyä pois +30k luokkaa. Edellisellä viikolla ostin pyörälän 3x10 k ja jokaisen möin 50-55kk hinnalla pois.

Ideahan tuossa on vaan ostaa niitä mitä on hyvin vähä marketissa ja myydä sillonku on marketin ainoa tai kun joku toinenki pitää korkeaa hintaa. Monet on online peleihin kyllästyny ja tahkoaa offline kausia ja rakentaa tuommosia special joukkueita sitä varte. Vaikka aika paljopa noita suomijengejä onlinen puolellaki tulee vastaan. Se kyllä ostaa sen kortin kuka kokee tarvitsevansa. Kanadan stotw maalivahdillla oli 4 sb synergy ja siitä sai myymällä 100k. Lisäksi noita saa aika hyvin hopeapakoista, joka on seki äärettömän nopea ja helppo tapa tehä voittoa. Jokaisesta 5k hopeapakasta saa vähintään 8k myymällä voittoa. Sillon enemmän ku erikoista nousee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No alahan neuvoa kuinka saan heroja ja legendoja.. Mulla on kolikoita käytössä 5 000-10 000 kolikkoa, kuinka teet näillä 300K? Ainut vastaus tällä hetkellä on monta tiliä ja tähän rumbaan en rupea. Soppareilla näitä tuloja et enää saa. Seuraava vastaus on varmaan, että osta kaikilla pelaajia halvalla ja sitten myy kalliimmalla.. Joo, mutta millä helvetillä minä sitten pelaan kun kaikki kolikot on kiinni niissä pelaajissa?? Näitä pelaajia pitäisi saada kaupaksikin ja itse kyllästyin tähän touhuun. Tuossa kuitenkin parhaimmillaan 13 pelaajaa on ilman sopimusta välillä.

Älä pistä kaikkia rahoja kiinni niihin pelaajiin? Kyllähän tuohon täytyisi aika paljon aikaa uhrata, varsinkin nyt kun ei näe edes viimeisintä myyntihintaa. Mutta lyhykäisyydessäänhän se rahan teko onnistuu opettelemalla pelaajien hintoja ja napsimalla niitä alihintaisia sitten markkinoilta pois ja myymällä eteenpäin. Isompi aloituskassa tietenkin myös helpottaa ja nopeuttaa rahan tekemistä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No alahan neuvoa kuinka saan heroja ja legendoja.. Mulla on kolikoita käytössä 5 000-10 000 kolikkoa, kuinka teet näillä 300K? Ainut vastaus tällä hetkellä on monta tiliä ja tähän rumbaan en rupea. Soppareilla näitä tuloja et enää saa. Seuraava vastaus on varmaan, että osta kaikilla pelaajia halvalla ja sitten myy kalliimmalla.. Joo, mutta millä helvetillä minä sitten pelaan kun kaikki kolikot on kiinni niissä pelaajissa?? Näitä pelaajia pitäisi saada kaupaksikin ja itse kyllästyin tähän touhuun. Tuossa kuitenkin parhaimmillaan 13 pelaajaa on ilman sopimusta välillä.

Joukkueen rakentamisesta sanoisin, että itse haluaisin pelata kovaa taklaavilla ja isoilla pelaajilla. Tämä ei kuitenkaan ole täysin mahdollista, koska näiden pelaajien nopeus ei riitä mihinkään. Nopea joukkue, joo ihan kivasti riittää nopeus mutta pelaaminen ei ole mielekästä. Itse olen rakentanut joukkueen näin: Hyvät sentterit, hyvät pakit, muutama kovanaama, moket sekä päävalmentaja synergyn mukaan. Nelosketju kanssa synergyn mukaan. Näin ollen käytössäni on yksi tai kaksi joukkuesynergyä ja yksi pelaajasynergy. Tämä pelaajasynergy on yleensä HH. Sentterit on olleet tähän asti Bergeron, Kesler, Thornton/Stastny ja C. O'Reilly/Faksa. Joukkuesynergy on yleensä TW ja lisäksi joskus DR on päällä. Bomberia olen kokeillut, mutta ei se oikein minua vakuuta. Näillä yhdistelmillä on menty 3 divariin ja sinne on sitten jäätykin. On siellä tasaisia pelejä, mutta aina ne vain kääntyy vastustajalle. Kuten olen sanonut, kolmosesta ylöspäin pitäisi pelata kuin täysi mulkku:D Haluan kuitenkin uskotella itselleni, että pelaamalla yksinkertaisesti niin se palkitaan.

Ja lisäystä. Aikaisemmin sanoit että oot yli 500 peliä huttia pelannu. Eli se tekee 550k pelkistä peleistä. Siihen päivittäis bonukset päälle, divisiiona nousut ja mestaruudet niin aika lailla on miljoona coinssia pelaamalla kasassa jo. Plus setit mitä oot ilmaseks saanu voitetuilla korteilla väännettyä ja joululahja kortit. En usko että kaikki kolikot soppareihin on kulunu. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ja lisäystä. Aikaisemmin sanoit että oot yli 500 peliä huttia pelannu. Eli se tekee 550k pelkistä peleistä. Siihen päivittäis bonukset päälle, divisiiona nousut ja mestaruudet niin aika lailla on miljoona coinssia pelaamalla kasassa jo. Plus setit mitä oot ilmaseks saanu voitetuilla korteilla väännettyä ja joululahja kortit. En usko että kaikki kolikot soppareihin on kulunu. :D
Sinä et käytä mihinkään kolikoita, vai? Kyllä sinne välillä ostetaan pelaajiakin, ei mulla nyt niin hyvä tuuri ole noista ilmaispakoista. Sitä paitsi, mulla on joka kuukausi viikon tauko kaikesta pelaamisesta opiskelun tähden. Varmaan olisikin, jos säästäisin kaikki kolikot. Toisekseen sanoin jo aiemmin, että kahdeksas kerta kun aloitin uudelleen, joten eipä siinä miljoonia ole kasassa. Omituinen ajattelutapa sulla kyllä on.. Eihän nyt kukaan pysty kaikkia kolikoita säästämään, jos pelaa peliä!! Sitä paitsi minä en elättänyt kolikkokauppiaita soppareiden ostolla, vaan ostin hopeapakkoja, josta sai sen kuusi sopparia. Nyt tilanne on parempi, kun on tuo 2 500 kolikon sopparipaketti. Siitä ala laskea päässä, että riittääkö mulla kolikot. Kuten sanoin 5 000-10 000 kolikkoa tällä hetkellä, siihen pyysin ohjetta. En pyytänyt ohjetta siihen, että mulla on tilillä miljoona ja alan sillä tehdä kolikoita lisää!! Tuliko tämä nyt selväksi??
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sinä et käytä mihinkään kolikoita, vai? Kyllä sinne välillä ostetaan pelaajiakin, ei mulla nyt niin hyvä tuuri ole noista ilmaispakoista. Sitä paitsi, mulla on joka kuukausi viikon tauko kaikesta pelaamisesta opiskelun tähden. Varmaan olisikin, jos säästäisin kaikki kolikot. Toisekseen sanoin jo aiemmin, että kahdeksas kerta kun aloitin uudelleen, joten eipä siinä miljoonia ole kasassa. Omituinen ajattelutapa sulla kyllä on.. Eihän nyt kukaan pysty kaikkia kolikoita säästämään, jos pelaa peliä!! Sitä paitsi minä en elättänyt kolikkokauppiaita soppareiden ostolla, vaan ostin hopeapakkoja, josta sai sen kuusi sopparia. Nyt tilanne on parempi, kun on tuo 2 500 kolikon sopparipaketti. Siitä ala laskea päässä, että riittääkö mulla kolikot. Kuten sanoin 5 000-10 000 kolikkoa tällä hetkellä, siihen pyysin ohjetta. En pyytänyt ohjetta siihen, että mulla on tilillä miljoona ja alan sillä tehdä kolikoita lisää!! Tuliko tämä nyt selväksi??

Kyllä, mutta pelkästään pelaamalla oot ansainnu lähes miljoona kolikkoa. Johonkihan sä oot ne tuhlannu paitsi pelaajiin. Muussa tapauksessahan sulla pitäs siellä jäällä luistella sen miljoonan eestä niitä pelaajia jos pelaajia oot sillä rahalla ostanu.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No alahan neuvoa kuinka saan heroja ja legendoja.. Mulla on kolikoita käytössä 5 000-10 000 kolikkoa, kuinka teet näillä 300K? Ainut vastaus tällä hetkellä on monta tiliä ja tähän rumbaan en rupea. Soppareilla näitä tuloja et enää saa. Seuraava vastaus on varmaan, että osta kaikilla pelaajia halvalla ja sitten myy kalliimmalla.. Joo, mutta millä helvetillä minä sitten pelaan kun kaikki kolikot on kiinni niissä pelaajissa?? Näitä pelaajia pitäisi saada kaupaksikin ja itse kyllästyin tähän touhuun. Tuossa kuitenkin parhaimmillaan 13 pelaajaa on ilman sopimusta välillä.

Joukkueen rakentamisesta sanoisin, että itse haluaisin pelata kovaa taklaavilla ja isoilla pelaajilla. Tämä ei kuitenkaan ole täysin mahdollista, koska näiden pelaajien nopeus ei riitä mihinkään. Nopea joukkue, joo ihan kivasti riittää nopeus mutta pelaaminen ei ole mielekästä. Itse olen rakentanut joukkueen näin: Hyvät sentterit, hyvät pakit, muutama kovanaama, moket sekä päävalmentaja synergyn mukaan. Nelosketju kanssa synergyn mukaan. Näin ollen käytössäni on yksi tai kaksi joukkuesynergyä ja yksi pelaajasynergy. Tämä pelaajasynergy on yleensä HH. Sentterit on olleet tähän asti Bergeron, Kesler, Thornton/Stastny ja C. O'Reilly/Faksa. Joukkuesynergy on yleensä TW ja lisäksi joskus DR on päällä. Bomberia olen kokeillut, mutta ei se oikein minua vakuuta. Näillä yhdistelmillä on menty 3 divariin ja sinne on sitten jäätykin. On siellä tasaisia pelejä, mutta aina ne vain kääntyy vastustajalle. Kuten olen sanonut, kolmosesta ylöspäin pitäisi pelata kuin täysi mulkku:D Haluan kuitenkin uskotella itselleni, että pelaamalla yksinkertaisesti niin se palkitaan.

Se perushommahan on markkinoiden laki. Halvalla ja kalliilla. Hommaat alkuun sellasen 100k. Osta aluksi halpaa alle 10k äijää ja ota tonni pari voittoa näistä. Aika nopeasti alkaa kassaan coineja tippumaan. Vähän aikaa se alussa ottaa, että opit tuntemaan pelaajien reaaliarvon. Kun tuo 100k alkaa olla kasassa niin ostelet äijiä väliltä 10-50k jne. Itselläni oli noin kuukausi sitten perus joukkue 86-88 äijistä. Ja tililä
jokunen satanen coineja. Nyt on joukkuuen arvo 136 miljoonaa(ei coinien arvo vaan joukkuetiedoissa oleva arvo) eli coineja mennyt melkoinen läjä ja huutokaupan myynnissä olevien pelaajien kokonaisarvo jotain 1,5 miljoonaa. Pakkoja ostelen joka päivä 1-useampia ja rakentelen settejä kaupanteon ohessa.
Alkuunsa kyllä joo pitää tehdä kunnon kartoitus markkinoista, mutta joku 30-40k voitto yhdestä kortista ei ole kovin hankalaa. Joskus joutuu äijää myymään useammankin päivän, mutta jos myyntikierrossa on se 15-25 äijää niin talous kestää vaikka äijä ei heti tunnissa parissa mene.
Noilla vinkeillä kuka tahansa saa talouden kuntoon. Myöskin he jotka pelailevat iltaisin tms. Ennen nukkumaan menoa jos äijää on myynnissä niin nostaa vähän hintaa japidempi myyntiaika. Thats it ja kohta on niitä heroja sun muita kalliita äijiä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kyllä, mutta pelkästään pelaamalla oot ansainnu lähes miljoona kolikkoa. Johonkihan sä oot ne tuhlannu paitsi pelaajiin. Muussa tapauksessahan sulla pitäs siellä jäällä luistella sen miljoonan eestä niitä pelaajia jos pelaajia oot sillä rahalla ostanu.
Lisäksi siinä pelien joukossa on aika monta rage quitia, joista ei saa kolikon kolikkoa. Niitä voi olla 150, siinä 500 pelin joukossa. Toisekseen minähän sanoin että 500 peliä on pelattu, mutta se on siis yhteissumma seitsemän kauden aikana. En minä olisi joka tapauksessa kerinnyt säästää niin paljon kolikoita yhden kauden aikana. Enkä kyllä edelleenkään ymmärrä, kuinka niitä saisi niin paljon säästettyäkään.. Ainut tapa olisi olla pelaamatta otteluita ollenkaan tai pelata monella tilillä. Mielestäni olen selittänyt tämän aika selvästi, eli hopeapakkoja olen ostanut soppareiden tähden 5 000 kolikkoa kappale, mutta nyt 2 500 sopparipakkaa. Kyllä tuo minusta lyhyellä matematiikalla selittää, että miksi mulla ei ole ollut varaa hero/legendapelaajiin. Kolikkokauppiaita en elätä ostamalla soppareita, eikä se nyt kyllä kannatakaan.
 
Ylös Bottom