Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt kun hut2 tuli, pystyi pikku kolikkomäärällä tekemään tosi kovan jengin, jos ei ole synergyjen orja. Alussa pystyi napsimaan 90ovr ukkoa pilkkahintaan. Tuo munkin tiimi Stamkosia lukuunottamatta tehty ihan naurettavan halvalla ja ei tuon tekeminen nytkään ihan mahdottomia maksa. Ea laittaa, niin paljon kortteja ulos, että menee jo itekkin ihan sekaisin ja tiedä yhtään arvoa joidenkin kohdalla, hut sankareitakin sai ja taitaa vieläkin saada alle 100k ja puhutaan pelin parhaista korteista.

Nyt tuli ottelun tähtipelaaja 89ovr Granlund, yhtä ainutta ei ole marketissa ja olisin ollut kiinnostunut ja maksanut vaikka vähän ylihintaa. Ean tyyli tuoda uudistuksia, lukemattomia määriä kortteja, pakkoja + pakoista tulee 99,99 pelkkää paskaa tarkoittaa sitä, että ihan sama vaikka joku mukava uusi kortti tulisikin ei kukaan niitä saa mistään. Käytännössä Granlundin saadakseen tulisi minun avata noin tuhat pakkaa ja saisinko edes sitten, homma on vain typerää ja täysin kannattamatonta kenenkään avata yhtään pakkaa.

Senverran vielä, mun 89ovr Kessel on paukuttanut enemmän maaleja ja pisteitä kun 94ovr Shanahan joka mulla joskus oli eli jokainen voi myös miettiä tuoko ne superkortit todellista lisäarvoa, kun tietty piste saavutetaan. Toki ymmärrän sen joukkueen rakennusaspektin joka minustakin on pelin suola johon ne superukot hyvin sopii.

Edit: Tulipa avauduttua, mutta oikeasti tuo ean touhu on aika ihmeellistä, voin vain kuvitella jonkun jantterin vitutuksen joka on grindannut kolikoita isolla vaivalla ja yhtäkkiä koko hänen joukkueen arvo puolittuu. Ny on muuten yks liekki Granlund markkinoilla 500k :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo, joka markettia on pari viimepäivät jaksanu vääntää on varmasti useamman miljoonan helposti tehny. Mitä äkkiä kävin toissapäivänä kattomassa niin kymmenessä minutissa 450-500k tuli tai sitte tuuri kävi. Joulu Ristolaisia sai 25k ostanyt hintaan napsia kolme. Ms Laineen 89 40k hintaan. Eikä näyttäny olevan huutajiakaan noilla 100k arvosilla korteilla joille nollaa hipova lähtöhinta laitettu. Ärhäkkäästi heti 5k korottaa alkuun nii kaikki kilpailijat karkkoaa paikalta. Vaikea kyllä ymmärtää miks pitää ilmaseks jakaa kaikki pois s2 korttien takia tai sitte porukka vaa kyllästy, lopetti ja heitti pelaajat pois
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jengi myös panikoi myynneissä noitten samanarvoisten spessu/uusien kanssa. Johtuen osaltaan synergyistä.
Tosiasiahan on se, että synergyt edelleen toimii miten toimii. Testasin. Vaihdoin pelkän koutsin. Ainut mikä oli muutos synergyihin oli uutena synergy B. Rosteri muuten sama. Vastustaja oli sama. Kaverin kanssa tämän testasimme. Tuo B synergy taas toi tutun liisterin jäähän. Takas vanha koutsi ja kas. Liisteri oli hävinnyt. Verkkoyhteydet olivat tasaiset kaikenaikaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jengi myös panikoi myynneissä noitten samanarvoisten spessu/uusien kanssa. Johtuen osaltaan synergyistä.
Tosiasiahan on se, että synergyt edelleen toimii miten toimii. Testasin. Vaihdoin pelkän koutsin. Ainut mikä oli muutos synergyihin oli uutena synergy B. Rosteri muuten sama. Vastustaja oli sama. Kaverin kanssa tämän testasimme. Tuo B synergy taas toi tutun liisterin jäähän. Takas vanha koutsi ja kas. Liisteri oli hävinnyt. Verkkoyhteydet olivat tasaiset kaikenaikaa.
Minä olen nyt pelannut ilman valmentajaa, enkä välittänyt synergyistä mitään. Ihan ok on mennyt, välillä häviääkin pelejä, mutta pelaajat on jotenkin paremmin kontrollissa. Tuntuu, että pelaaminen on järkevämpää ilman synergyjä. Tottakai sinne tulee joku pelaajasynergy auki, mutta en jaksa niiden kanssa säätää. Luulen, että tällä mennään sinne kolmoseen taas ja sitten aloitetaan taas uudestaan:D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Minä olen nyt pelannut ilman valmentajaa, enkä välittänyt synergyistä mitään. Ihan ok on mennyt, välillä häviääkin pelejä, mutta pelaajat on jotenkin paremmin kontrollissa. Tuntuu, että pelaaminen on järkevämpää ilman synergyjä. Tottakai sinne tulee joku pelaajasynergy auki, mutta en jaksa niiden kanssa säätää. Luulen, että tällä mennään sinne kolmoseen taas ja sitten aloitetaan taas uudestaan:D
Ihan mielenkiinnosta kyselen, miks alotat aina uudestaan? :D Sullahan häviää kaikki kolikot jne, vai siirteletkö käyttäjältä toiselle?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Noissa hut2 korteissa ei varmaan kuitenkaan kolikot mene hukkaan, kun ovat varmaan nyt halvimmillaan kun on tuo setti. Luulisi että hinnat nousee kun noita ei tuota tahtia enää pusketa ulos. Tai no...mistäpä sen tietää, aika vaikea tänä vuonna ennustaa mitään kun ea puskee koko ajan pakkaa ja settiä ulos. Ostin silloin muka tuon mov matthewsin 299k että siinä ei arvo laske, mitäpä sitä hullua, nyt 200k saa valita minkä ottaa...
Noita hut2 kortteja ei vain kovin monta haluta jengiin kun niillä ei ole mitään järkevää synergiaa ja ovat tosi rumia. Edellisenä iltana varmaan hutaistu kun ei ole mitään ollu seuraavalle päivälle tiedossa. Poistetaan taustat harmaaksi ja pikkusen väri juovaa ja se on siinä sitten. Overallia satunnaisesti ylös päin ja höpöhöpö synergiaa...
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan mielenkiinnosta kyselen, miks alotat aina uudestaan? :D Sullahan häviää kaikki kolikot jne, vai siirteletkö käyttäjältä toiselle?
Yksinkertainen selitys, oma taso ja joukkue ei näköjään riitä kolmosdivaria ylemmäs. En ole jaksanut siirrellä enää, ei siellä tilillä ole kuin 2000 kolikkoa ja oisin edellisen kerran saanut 80K noista pelaajista. Paljon mieluummin pelaan alemmat divarit uudestaan sinne kolmoseen asti, kun kerran niissä pärjää. Tässähän lisäksi haastaa itseään, kun on eri joukkue joka kerta:D Kolmosesta ylöspäin ei ole enää kyse pelitaidosta, vaan joukkueen tasosta ja kuinka vittumaisesti osaat pelata. Mulla ei ole kumpaakaan ominaisuutta, joten en voi tuon ylemmäs noustakaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Yksinkertainen selitys, oma taso ja joukkue ei näköjään riitä kolmosdivaria ylemmäs. En ole jaksanut siirrellä enää, ei siellä tilillä ole kuin 2000 kolikkoa ja oisin edellisen kerran saanut 80K noista pelaajista. Paljon mieluummin pelaan alemmat divarit uudestaan sinne kolmoseen asti, kun kerran niissä pärjää. Tässähän lisäksi haastaa itseään, kun on eri joukkue joka kerta:D Kolmosesta ylöspäin ei ole enää kyse pelitaidosta, vaan joukkueen tasosta ja kuinka vittumaisesti osaat pelata. Mulla ei ole kumpaakaan ominaisuutta, joten en voi tuon ylemmäs noustakaan.


On se tietenki hieman pelitaidoistakin kiinni ;)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nappasin viimeisen D.Keithin (Hut2) ps4 markkinoilta, mikäli ea ei keksi taas jotain niin kaiken järjen mukaan korttien arvo nousee. Tietyt pelurit on haluttuja ja moni tekee vaikka tilaa sille. Ite olen ostanut kortteja tuollakin periaattella, mikä on haluttu ja luottanut että aina löytyy joku jonka sen haluaa. Movembereissa on se hyvä puoli, että jos vain malttia löytyy niin saat jossain vaiheessa paremman kortin tekemättä mitään ja ihan varmasti melkein kaikki Movemberit sen yhden kaks pykälää ainakin nousee, sitten sulla onkin ihan hullu tiimi käsissä jos on oikeat Movemberit.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mitä mieltä olisitte sellasesta uudistuksesta, että player of the game muutettaisiin kulutuskortiksi ja sen voisi käyttää vain yhteen pelaajaan ja yhteen peliin kerrallaan? Se olisi saatavilla vain näille pelaajille, jotka on loistaneet yksittäisessä pelissä eli ensin pitäisi olla se tietty pelaajakortti johon ainoastaan voisi laittaa kulutuskortin aktiiviseksi. Sitä siis ei voisi laittaa ihan millon vaan kenelle vaan. Mikäli kukaan ei ole loistanut jollakin viikolla NHL:ssä niin tätä korttia ei voisi käyttää ollenkaan ja myös pelaajat joille sen voi laittaa aktiiviseksi ns. "vanhentuisi". Eli pelaajat joille sitä voi käyttää vaihtelisi ellei sitten joku pelaaja loista NHL:ssä viikosta toiseen. Se olisi vähän niin kuin vanhat skill boost kortit.

Samoin Team of the week -kortit sellaisiksi, että se totw status ostetaan siihen korttiin viikoksi kulutuskorttina, jonka jälkeen se normalisoituu.
Ovrllit tietysti ekaksi alas. Ihan naurettavaa, että kaikki on nykyään jotn 87-91 ja, että joillain pelaajilla on joku 6 eri korttia. Mennyt ihan yli koko toi korttihomma. EA, wtf???

Merkkipaalu -korttia ei tarvitse tehdä joka stnan asiasta vaan oikeasti merkittävistä virstanpylväistä.

Vaihtoehtoisesti mietin, että player of the game kortit pysyisi nykyisellään, mutta ne pysyisivät voimassa vaan tietyn ajan, jonka jälkeen ne olisi pakko quick sellata johonkin järkevään hintaan (olisivat siis untradeable), joka voisi määräytyä vaikka kortin umpeutumisen jälkeen. En tiedä saako näistä ajatuksista mitään koppia kun tuntuu olevan yllättävän vaikeaa selittää yksinkertainen idea. Kuitenkin, mitä mieltä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

On se tietenki hieman pelitaidoistakin kiinni ;)
On, mutta lähinnä tarkoitinkin etuyläsen mättämistä, kiekon suojaamista kulmissa ja ainaista rystybugimaalia. Mitään näistä en osaa, enkä ole halunnut opetellakaan. Eli luulenpa, että tämän tähden en tule ikinä nousemaan kolmosta ylemmäs:) Onhan se niinkin, että jääkiekossa ja monessa muussa joukkuelajissa kentällä ollaan vihollisia, mutta pelin jälkeen ollaan kavereita. Tässä pelissä ei voi menestyä normaalia jääkiekkoa pelaamalla, on osattava nämä kolme asiaa. Ei auta, jos osaa taklata, laukoa, syötellä, tapella ja muutenkin tajuaa jääkiekkoa. Nuo kolme paskajuttua kun osaa ja lisäksi ajanpeluun niin hyvä tulee. Näin se vaan valitettavasti on. Syötöt kerralla perille, jolla tätä taitoa saataisiin kentälle ja lisäksi joukkuepeliä enemmän. Nythän suurin osa tulee yhdellä pelaajalla koko kentän läpi, koska eivät luota syöttöihin ollenkaan. Kuuluuko tällainen juttu videopeliin? Mielestäni ei, iät ajat pelattiin tällä syötöt kerralla perille tyylillä. Valittiko kukaan, ei! Ainut juttu oli tämä one timer, mutta senkinhän EA sääti huonommaksi. Minusta videopeli on oltava hauskanpitoa, eikä totista vääntämistä hampaat irvessä. Olen tästäkin asiasta EA:lle lähettänyt mailia, mutta se nyt on aivan turhaa. Aina tulee vaan vastaus, etteivät he ole huomanneet mitään pelissä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Usko pois fcnurmes, jotkut oikeasti luulee, että sillä saa piparia kun kertoo olevansa kova pelaa änykkiä :D Hauskanpitoahan kaikkien pelien pitäisi olla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rupesin nyt vihdoin pelaamaan huttia. 4 peliä sain pelatuksi ja nyt on ukko loukkaantunut ja ei pysty enään pelaamaan, vaihdosta ei löydy ketään tilalle ja healing ei käy.
Mitä tässä pitäis tehdä? Eikö pysty laittamaan pelaajaa 2 kenttään?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Usko pois fcnurmes, jotkut oikeasti luulee, että sillä saa piparia kun kertoo olevansa kova pelaa änykkiä :D Hauskanpitoahan kaikkien pelien pitäisi olla.
Just:D Kaikkea sitä kuuleekin, no kaipa tuo pitää paikkansa. Eilen illalla tuli yks kaveri vastaan, minkä tilastot oli 450-450-0. Suurin osa peleistä oli keskeytetty ekan minuutin aikana, niin myös minua vastaan. Kaveri meni 1-0 johtoon ja keskeytti pelin. Sijoitus oli joku reilu 500. Sitten voi leveillä, olen sijalla 500 jotain ja pelaan vasta ysidivarissa:D Harva peli on enää nykyään hauskanpitoa, kaikissa pitäisi olla paras tai vähintään top 10.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Just:D Kaikkea sitä kuuleekin, no kaipa tuo pitää paikkansa. Eilen illalla tuli yks kaveri vastaan, minkä tilastot oli 450-450-0. Suurin osa peleistä oli keskeytetty ekan minuutin aikana, niin myös minua vastaan. Kaveri meni 1-0 johtoon ja keskeytti pelin. Sijoitus oli joku reilu 500. Sitten voi leveillä, olen sijalla 500 jotain ja pelaan vasta ysidivarissa:D Harva peli on enää nykyään hauskanpitoa, kaikissa pitäisi olla paras tai vähintään top 10.
Nauttiiko tuollaisesta edes itse, jos homma menee tuollaiseksi. En jaksa olla muuten hämmästelemästä Stamkosia (hut2) korttia, ollu kuitenkin Sullivanit, Shanhanit sun muut ukkelit tuolla samalla paikalla, Stamkosilla latonut sellaisia lukemia että hirvittää. Nhl17 kevyeen lempikortti tähän astisista, kai se vaan on niin että jotkut kortit sopii käteen kun hansikas.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Rupesin nyt vihdoin pelaamaan huttia. 4 peliä sain pelatuksi ja nyt on ukko loukkaantunut ja ei pysty enään pelaamaan, vaihdosta ei löydy ketään tilalle ja healing ei käy.
Mitä tässä pitäis tehdä? Eikö pysty laittamaan pelaajaa 2 kenttään?

Koititko varmati oikeata healing korttia? kyllähän 4 pelin jälkeen on sen verran puckseja että saa ostettua joko oikean healing kortin marketista tai sitten uuden pelaajan loukkaantuneen tilalle :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jos joku haluaa "lainata" 2 hiilikorttia mulle että saan tuon Datsyukin tehtyä, laittakaahan viestiä täällä tai psn: pro_playap. Annan saman päivän aikana hiilet takaisin ja vaivanpalkkaa ruhtinaalliset 24k coinsia. Ihan sen takia kun laitoin äijät lihoiksi että saan tehtyä tuon magicman setin, mutta jäi uupuun kahdesta hiilestä.
Ei jaksaisi pelata tuolla rupujengillä 100 matsia että saa hiilet kasaan. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt on ensimmäistä kertaa mahdollisuus tehdä hero, sain ysidivarin voitosta Holtbyn, Kronwallin ja hiilikortin. Pistin hiilikortin Rangersin kokoelmaan, joten uupuu enää pelaajat ja muutama kultakortti:D Floridaa yritin aikaisemmin, mutta se kaatui näihin hiilikortteihin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tällä hetkellä huutokaupassa suurten pikavoittojen toivossa on ahneilla suuri mahku astua miinaan.
uudella pricella astuin. En ollu kartottanu ja reilu 50k tukkaan. Vähän harmitti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

U win some lose some, niin olen ite noi markkinat ottanu ja kohti uusia pettymyksiä :D EA ei vain tajua muuten missä mennään, miksi kukaan rakentaisi uuden joukkueen noilla synergyillä, se hyöty on tasan 0, ensinnäkin joutuisit myymään hyvät pelin parhaat pelurit pilkkahintaan ottaen reilusti takkiin ja toiseksi tilalle joutuisit hankkimaan paskemmat pelaajat joista pyydetään moninkertaista ylihintaa.
Voi hyvällä syyllä sanoa, että EA on pudottanut pallon ja koko Hut markkinoista lähtien on yksi iso vitsi nykyään, pakkoja ei satavarmasti kovin moni osta, näkee jo ihan siitä kuinka kuollut markkinat nykyään on.
 
Ylös Bottom