Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eli marketti pitää tutkia itse ja toimia niin, että ostaa halvalla ja myydä voitolla!
Fifassa pystyi tekemään tiliä kulutuskorteilla, lähinnä sopimuksilla!
Huomasin noiden pelaajien tiedoissa palkan...onko joukkueen rakentamisessa jotain palkkakattoa?

Ei ole palkkakattoa eli palkoilla ei ole mitään merkitystä pelissä. Paitsi..jos liittyy foliohattu kerhoon joka uskoo korkeiden palkkojen antavan heikommille tasoituksen :D.
Tuolta tunnin kohdalta kannattaa pelaajaa kytätä, jos haluaa tehdä voittoa tai hakee jotain tiettyä edullisesti. Ilta/yö aikaan korttia lappaa enempi myyntiin, joten silloin itse monesti tehnyt parhaat löydöt.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

15kpl mov kortteja jemmassa. Saapi nähä miten noiden kanssa käy, moniko saa toty päivityksen. Wheeler, kadri, byfuglien mielestäni varmoja. Zetterberg ja kuznetsov ehkä myös. Eichel, matthews tod. näk. u23 totyyn.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eli marketti pitää tutkia itse ja toimia niin, että ostaa halvalla ja myydä voitolla!
Fifassa pystyi tekemään tiliä kulutuskorteilla, lähinnä sopimuksilla!
Huomasin noiden pelaajien tiedoissa palkan...onko joukkueen rakentamisessa jotain palkkakattoa?
Varo kusettajia, vähänkin arvokkaampi kortti niin jengi yrittää huijata, niin että puuttuu 1 nolla tai numero tarjouksesta. Olen saanut tänään yli 10 tuollaista tarjousta, suoraan sanoen rasittaa tuo touhu, kun normaali tarjouksia ei tule yhtään pelkkää kusetusyritystä koko päivä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Varo kusettajia, vähänkin arvokkaampi kortti niin jengi yrittää huijata, niin että puuttuu 1 nolla tai numero tarjouksesta. Olen saanut tänään yli 10 tuollaista tarjousta, suoraan sanoen rasittaa tuo touhu, kun normaali tarjouksia ei tule yhtään pelkkää kusetusyritystä koko päivä.

Itse en feikkitarjouksia edes hylkää. Antaa kellon tikittää ja olla coinien jumissa
Kiusa se on pienikin kiusa näille huijarintekeleille.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Lisäisivät peliin aseet niin olis täydellinen tekele. Erityisesti sinko olis jees.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Itse en feikkitarjouksia edes hylkää. Antaa kellon tikittää ja olla coinien jumissa
Kiusa se on pienikin kiusa näille huijarintekeleille.
Kiitti vinkistä, rupean tekemään samalla tavalla. Täytyy aika säälittävä pelle olla joka tuota kusetusta harrastaa. Ostin Jagr sijoitusmielessä, tykänny kortista niin paljon etten viitti myydä sitä :) Aikamoinen härkä se tuntuu olevan, nyt jopa 91 nopeuskin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Four passes breaks any defence!!
Tamia lainaten, pieni kulkija hurmiossa päivittää HUT-kuulumisia!
Kaikenmoisten sähläilyjen jälkeen, voitin JA:ll vastustajan, jolla kuitattiin ensimmäinen mestaruus:)!
Nousin siis ilmeisemmin 9.div?
Positiiviset huomiot:
- pelaaminen on yllättävän hauskaa!
- pelattujen pelin bonuskolikot yllättävän suuret?
- onnistunut ostamaan jo muutaman pelaajan rosteriin!
- Seth Jones(vihreä kortti, ilmeisesti hut2 versio?)on hyvä puolustaja!
- Joukkueen rakentaminen on koukuttavaa puuhaa!
Negatiiviset huomiot:
- aloittaminen!!
- maalien tekeminen edelleen vaikeaa...
- market on kyllä erikoinen?
- ostaminen-myyminen voitolla, ainakin näin aluksi haastavaa!
- synergioiden määrä!
- pelaaminen kun yhteys on heikko...
Siinä nyt jotain huomioita! Olen pelannut ihan peruskorteilla, kun kolikkokasa on toistaseks aika ujo!
Voiko joku suositella pelaajia hyvällä hinta/laatusuhteella, vaikka omilta kokemuksilta?
Hyvä maalivahti olis kiva!
Olis kiva vaihtaa myös ajatuksia joukkueen rakentamisesta? Lähinnä miten rakennatte kentällisiä? Itse kasaan kaikki karkit kahteen kärkiketjuun, pakit hyökkääviä/peliä tekeviä, hyökkääjät jollain balanssilla, centteri peliä tekevä, toinen laituri rouhijaosastoa ja toinen puhdas snaipperi...
Lopppuun kysymys...onko pelaajien nopeus valttia vai ei niin suurta merkitystä?
Ja lopuksi kiitos vinkeistä ja tipseistä, helpottaa vihreää kummasti päästä peliin nopeammin sisään!
Vielä esim. en ole myynyt yhtään pelaajaa, joten ei ole kontaktia noihin huijareihin?
Paljon tässä pelisarjassa on €An viemä vero myynneistä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Four passes breaks any defence!!
Tamia lainaten, pieni kulkija hurmiossa päivittää HUT-kuulumisia!
Kaikenmoisten sähläilyjen jälkeen, voitin JA:ll vastustajan, jolla kuitattiin ensimmäinen mestaruus:)!
Nousin siis ilmeisemmin 9.div?
Positiiviset huomiot:
- pelaaminen on yllättävän hauskaa!
- pelattujen pelin bonuskolikot yllättävän suuret?
- onnistunut ostamaan jo muutaman pelaajan rosteriin!
- Seth Jones(vihreä kortti, ilmeisesti hut2 versio?)on hyvä puolustaja!
- Joukkueen rakentaminen on koukuttavaa puuhaa!
Negatiiviset huomiot:
- aloittaminen!!
- maalien tekeminen edelleen vaikeaa...
- market on kyllä erikoinen?
- ostaminen-myyminen voitolla, ainakin näin aluksi haastavaa!
- synergioiden määrä!
- pelaaminen kun yhteys on heikko...
Siinä nyt jotain huomioita! Olen pelannut ihan peruskorteilla, kun kolikkokasa on toistaseks aika ujo!
Voiko joku suositella pelaajia hyvällä hinta/laatusuhteella, vaikka omilta kokemuksilta?
Hyvä maalivahti olis kiva!
Olis kiva vaihtaa myös ajatuksia joukkueen rakentamisesta? Lähinnä miten rakennatte kentällisiä? Itse kasaan kaikki karkit kahteen kärkiketjuun, pakit hyökkääviä/peliä tekeviä, hyökkääjät jollain balanssilla, centteri peliä tekevä, toinen laituri rouhijaosastoa ja toinen puhdas snaipperi...
Lopppuun kysymys...onko pelaajien nopeus valttia vai ei niin suurta merkitystä?
Ja lopuksi kiitos vinkeistä ja tipseistä, helpottaa vihreää kummasti päästä peliin nopeammin sisään!
Vielä esim. en ole myynyt yhtään pelaajaa, joten ei ole kontaktia noihin huijareihin?
Paljon tässä pelisarjassa on €An viemä vero myynneistä?

R. Kesler kultakortti ovr 87 maksaa jotn 2-4k varmaan. Ehdoton hankinta, koska aloitukset 90. Bergeron sitten perään kun on varaa (about 22k-25k), sillä aloitukset 95. Muista kultakorteista omat suosikit on C. Parayko (puolustava pakki, mutta hyökkää kovaa ja kovat lämärit), C. Clutterbuck (todella nopea ja kaikin puolin hyvä kortti, joka haastaa kaikki hyvät kortit vaikka statsit kortissa sanoo ihan muuta), P. Kessel (maksaa joku 7k-10k ja on ylivoimaisesti paras oikeakätinen vl), Seth Jones, S. Vatanen, R. Ristolainen, S. Aho, Nyquist ja Hagelin. Kaikki noi on toiminut itsellä tosi hyvin ilman synergyjä.

EA vero on 5%
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kesler paras halpa cena ehdottomasti, sitten on muita halpoja kuten Shattenkirk, Nyqvist, MacKinnon vasempaan laitaan, Vatanen, TJ Brodie, Kronwall, Radulov, E kane, M Koivu, halpoja hyviä pelaajia on nyt niin paljon että on lähinnä makuasia kenet laittaa tiimiin jne. Oma mielipide mokeista on se, että 86 tai 94ovr maalivahdilla ei ole mitään eroa joten siihen laittaisi kolikkoja turhaan. Rakennan joukkueen cenat hyvät aloitukset, laiturit nopeita ja kätisyydet niin että pääsen vetämään suoraan syötöstä onetimereitä sama pakeilla eli vasempaan laitaan oikeakätinen ja oikeaan vasenkätinen. Nopeus on plussaa ja 90 nopeudella pärjää hyvin, pakeilla 88 on jo hyvä.
Onnittelut ekasta div mestaruudesta, siitä se lähtee.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Viimeisimmät päivitykset kyllä paransivat peliä. Tuo suoraan syötöstä viivalta maalihan huononnettiin, mutta mielestäni näin pitikin tehdä. Lisäksi noihin tekoälymoken torjuntoihin on tullut jotain järkeä. Itse asiassa en ole pelistä nauttinut näin paljon kuin betassa:) Huomasin myös, että jostain syystä myös syötöt menevät tosi hyvin lavasta lapaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Viimeisimmät päivitykset kyllä paransivat peliä. Tuo suoraan syötöstä viivalta maalihan huononnettiin, mutta mielestäni näin pitikin tehdä. Lisäksi noihin tekoälymoken torjuntoihin on tullut jotain järkeä. Itse asiassa en ole pelistä nauttinut näin paljon kuin betassa:) Huomasin myös, että jostain syystä myös syötöt menevät tosi hyvin lavasta lapaan.
Mulla taas peli sekosi päivityksen myötä ja pelifysiikka meni rikki, ukot ja kiekko ei liiku ja toimi normaalisti, lisäksi se johtaa omituisiin bugeihin, pelaajien täriöihin ja kiekko saattaa singota 1000km t minne sattuu, taklista lentää ukko 10m taaksepäin jne, tuota tapahtuu vähän väliä. Joskus tuntuu kun ukot leijailisivat ilmassa, niin omituisesti ne liikkuu ja reagoi ohjaimen komentoihin.
Pidän tauon pelaamisesta vähäksi aikaa, kun ei ole pelit maistunu noin rikkinäisessä pelissä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mulla taas peli sekosi päivityksen myötä ja pelifysiikka meni rikki, ukot ja kiekko ei liiku ja toimi normaalisti, lisäksi se johtaa omituisiin bugeihin, pelaajien täriöihin ja kiekko saattaa singota 1000km t minne sattuu, taklista lentää ukko 10m taaksepäin jne, tuota tapahtuu vähän väliä. Joskus tuntuu kun ukot leijailisivat ilmassa, niin omituisesti ne liikkuu ja reagoi ohjaimen komentoihin.
Pidän tauon pelaamisesta vähäksi aikaa, kun ei ole pelit maistunu noin rikkinäisessä pelissä.

Täällä sama. ennen päivitystä oli kiva pyöritellä syöttelemällä peliä, mut nykyään tuntuu syöttö olevan riski... syötöt menee joko päin helvettiä tai kun syöttö osuu kohdilleen niin pelaaja ottaa animaation jossa liikutaan 3-4 askelta taakseppäin, jolloin vastustajan agressiivinen cpu on jo iholla...

Kertokaas miten noi custom strategies toimii esim. laukausten blockaus, kummassa reunassa sen pitää olla et nää idiootit yrittäis blokata?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Four passes breaks any defence!!
Tamia lainaten, pieni kulkija hurmiossa päivittää HUT-kuulumisia!
Kaikenmoisten sähläilyjen jälkeen, voitin JA:ll vastustajan, jolla kuitattiin ensimmäinen mestaruus:)!
Nousin siis ilmeisemmin 9.div?
Positiiviset huomiot:
- pelaaminen on yllättävän hauskaa!
- pelattujen pelin bonuskolikot yllättävän suuret?
- onnistunut ostamaan jo muutaman pelaajan rosteriin!
- Seth Jones(vihreä kortti, ilmeisesti hut2 versio?)on hyvä puolustaja!
- Joukkueen rakentaminen on koukuttavaa puuhaa!
Negatiiviset huomiot:
- aloittaminen!!
- maalien tekeminen edelleen vaikeaa...
- market on kyllä erikoinen?
- ostaminen-myyminen voitolla, ainakin näin aluksi haastavaa!
- synergioiden määrä!
- pelaaminen kun yhteys on heikko...
Siinä nyt jotain huomioita! Olen pelannut ihan peruskorteilla, kun kolikkokasa on toistaseks aika ujo!
Voiko joku suositella pelaajia hyvällä hinta/laatusuhteella, vaikka omilta kokemuksilta?
Hyvä maalivahti olis kiva!
Olis kiva vaihtaa myös ajatuksia joukkueen rakentamisesta? Lähinnä miten rakennatte kentällisiä? Itse kasaan kaikki karkit kahteen kärkiketjuun, pakit hyökkääviä/peliä tekeviä, hyökkääjät jollain balanssilla, centteri peliä tekevä, toinen laituri rouhijaosastoa ja toinen puhdas snaipperi...
Lopppuun kysymys...onko pelaajien nopeus valttia vai ei niin suurta merkitystä?
Ja lopuksi kiitos vinkeistä ja tipseistä, helpottaa vihreää kummasti päästä peliin nopeammin sisään!
Vielä esim. en ole myynyt yhtään pelaajaa, joten ei ole kontaktia noihin huijareihin?
Paljon tässä pelisarjassa on €An viemä vero myynneistä?

Tuossa aiemmin jo tulikin hyviä vinkkejä. Maalivahti asiaan sen verran että niitä ei ole peliin koodattu ollenkaan. Eli ota sellainen veska joka sopii synergioihin. Itsellä nyt hart 82 maalissa, tw2 synergian vuoksi. Aivan samalla torjunta prossalla vetää mitä muutkin ja on ollu useampi hero mv kokeilussa. Pitkään oli hart kakkosmokkena, mutta laitoin kokeeksi maaliin ja voittoputkelle ei loppua näy :D.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuossa aiemmin jo tulikin hyviä vinkkejä. Maalivahti asiaan sen verran että niitä ei ole peliin koodattu ollenkaan. Eli ota sellainen veska joka sopii synergioihin. Itsellä nyt hart 82 maalissa, tw2 synergian vuoksi. Aivan samalla torjunta prossalla vetää mitä muutkin ja on ollu useampi hero mv kokeilussa. Pitkään oli hart kakkosmokkena, mutta laitoin kokeeksi maaliin ja voittoputkelle ei loppua näy :D.
Jep, väitän jopa alle 70ovr pronssimaalivahdin torjuvan yhtä hyvin kun 96ovr Price.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Jep, väitän jopa alle 70ovr pronssimaalivahdin torjuvan yhtä hyvin kun 96ovr Price.
No mulla on tällä hetkellä parivaljakko J.Flinn ja J.Halak. Flinn näistä pronssi, olikohan 69 ovr. Kyllähän se välillä torjuu, mutta sitten kun repeää niin kaikki menee. Luulen, että tuolla paineensietokyvyllä on merkitystä. Samoin torjunnasta palautuminen kannattaa olla hyvää luokkaa. Täällä on nyt pyörinyt kahta synergya, joita en ymmärrä.. Eli mitkä ovat TW2 ja S2 synergyt? Itsellä on käytössä TW ja WC synergyt, onko tuo WC se TW2? Se oli kyllä virhe laittaa, heti meni peli sekaisin taas. Mulla peli toimii, kun yhteydet ovat kunnossa. Laitan tallennuksen päälle heti, jos vastustaja huonontaa yhteyttä. Vastustaja on yleensä lopettanut kuormittamisen siinä vaiheessa. Mielestäni maalissa kannattaa olla sellainen mokke mihin luottaa pelin aikana. Itse olen vaihtanut aina kakkosmokkeen erätauolla, jos luotto ei pelaa erän jälkeen. Eli siis, jos mokke hörppää helpot kolme maalia erään, niin ei sitä kannata siellä pitää. 3-4 maalia alkaa olla kuitenkin aikamoinen kirittävä. Olen jopa miettinyt väsymyksen merkitystä, koska tappion jälkeen maalissa ollut mokke on huonompi seuraavassa matsissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No mulla on tällä hetkellä parivaljakko J.Flinn ja J.Halak. Flinn näistä pronssi, olikohan 69 ovr. Kyllähän se välillä torjuu, mutta sitten kun repeää niin kaikki menee. Luulen, että tuolla paineensietokyvyllä on merkitystä. Samoin torjunnasta palautuminen kannattaa olla hyvää luokkaa. Täällä on nyt pyörinyt kahta synergya, joita en ymmärrä.. Eli mitkä ovat TW2 ja S2 synergyt? Itsellä on käytössä TW ja WC synergyt, onko tuo WC se TW2? Se oli kyllä virhe laittaa, heti meni peli sekaisin taas. Mulla peli toimii, kun yhteydet ovat kunnossa. Laitan tallennuksen päälle heti, jos vastustaja huonontaa yhteyttä. Vastustaja on yleensä lopettanut kuormittamisen siinä vaiheessa. Mielestäni maalissa kannattaa olla sellainen mokke mihin luottaa pelin aikana. Itse olen vaihtanut aina kakkosmokkeen erätauolla, jos luotto ei pelaa erän jälkeen. Eli siis, jos mokke hörppää helpot kolme maalia erään, niin ei sitä kannata siellä pitää. 3-4 maalia alkaa olla kuitenkin aikamoinen kirittävä. Olen jopa miettinyt väsymyksen merkitystä, koska tappion jälkeen maalissa ollut mokke on huonompi seuraavassa matsissa.

TW2 synergyllä tarkoitin että hart antaa Team Wheeliin 2 pistettä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

No mulla on tällä hetkellä parivaljakko J.Flinn ja J.Halak. Flinn näistä pronssi, olikohan 69 ovr. Kyllähän se välillä torjuu, mutta sitten kun repeää niin kaikki menee. Luulen, että tuolla paineensietokyvyllä on merkitystä. Samoin torjunnasta palautuminen kannattaa olla hyvää luokkaa. Täällä on nyt pyörinyt kahta synergya, joita en ymmärrä.. Eli mitkä ovat TW2 ja S2 synergyt? Itsellä on käytössä TW ja WC synergyt, onko tuo WC se TW2? Se oli kyllä virhe laittaa, heti meni peli sekaisin taas. Mulla peli toimii, kun yhteydet ovat kunnossa. Laitan tallennuksen päälle heti, jos vastustaja huonontaa yhteyttä. Vastustaja on yleensä lopettanut kuormittamisen siinä vaiheessa. Mielestäni maalissa kannattaa olla sellainen mokke mihin luottaa pelin aikana. Itse olen vaihtanut aina kakkosmokkeen erätauolla, jos luotto ei pelaa erän jälkeen. Eli siis, jos mokke hörppää helpot kolme maalia erään, niin ei sitä kannata siellä pitää. 3-4 maalia alkaa olla kuitenkin aikamoinen kirittävä. Olen jopa miettinyt väsymyksen merkitystä, koska tappion jälkeen maalissa ollut mokke on huonompi seuraavassa matsissa.
94ovr hut sankarit hörppii samalla tavalla, ei mitään eroa kun Ea tulee peliin kuka on maalissa. Ainoa asia mitä en tekisi, en käyttäisi tosi pienikokoista maalivahtia, koska se on ainoa juttu jolla luulen olevan mitään merkitystä ja se ei peitä maalia niin hyvin, muuten ihan sama kuka on maalissa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

High risk-high reward!
Terveppä terve!
Hiukan tuota marketin salaisuuksia availlut ja pakko kyllä myöntää, että kovin on tönkkö tekele!
Pelaajien haku vaivalloista, buy now hintojen haku työlästä jne.
En tiedä onko muille käynyt tämmöistä, et kun olettaa saavansa"pikkukalan"kiinni, aika täyttyy huutokaupassa ja palaat uusien korttien laatikkoon, ni pikkumustat lentääkin takaisin oikeaan ylänurkkaan ja se pienenpieni kolikonteko mahdollisuus karkasi jonnekkin toisaalle?
Tänään menettänyt tällä tavoin 5-7 potentiaalista pelaajaa?
En pidä, mutta näillä mennään!
Sen huomasin, että peruskultakorteilla esim. Kessell, Shattenkirk, Kesler...kykenee tekemään jotain pientä voittoa...eli olisko niin, että vähän nimekkäämmät tai nimekkäät peruskortit voisi olla hyvä kaupantekoväline?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

High risk-high reward!
Terveppä terve!
Hiukan tuota marketin salaisuuksia availlut ja pakko kyllä myöntää, että kovin on tönkkö tekele!
Pelaajien haku vaivalloista, buy now hintojen haku työlästä jne.
En tiedä onko muille käynyt tämmöistä, et kun olettaa saavansa"pikkukalan"kiinni, aika täyttyy huutokaupassa ja palaat uusien korttien laatikkoon, ni pikkumustat lentääkin takaisin oikeaan ylänurkkaan ja se pienenpieni kolikonteko mahdollisuus karkasi jonnekkin toisaalle?
Tänään menettänyt tällä tavoin 5-7 potentiaalista pelaajaa?
En pidä, mutta näillä mennään!
Sen huomasin, että peruskultakorteilla esim. Kessell, Shattenkirk, Kesler...kykenee tekemään jotain pientä voittoa...eli olisko niin, että vähän nimekkäämmät tai nimekkäät peruskortit voisi olla hyvä kaupantekoväline?
Tarjouskisat on suht vaikeeta voittaa, niissäkin määrä ratkaisee eli tekee niitä paljon eikä ole liian ahne vaan tyytyy vähän pienempäänkin voittoon. Ja todellakin nimellä on merkitystä ja kuumilla pelaajilla. Laine hut2 kortti ei minusta olisi ikinä sen arvoinen jos se ei olisi Laine, vertailun vuoksi J. Carter 90ovr olen ostanut monta korttia 10-13k, Laineen 89ovr olen myynyt melkein 60k. Eli huonompi kortti ominaisuuksiltaan voi olla 6x kalliimpi koska nimi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Eashl toimii loistavasti eli EA on saanut ainakin mulla jokaisen joukkuepelimuodon rikki, ei toimi offlinessäkään edes pelaa nyt pelimuoto. Oli kun eri peliä olisi pelannut. Rupesin jo miettimään että ohjain tai ps4 on rikki, mutta perus Eaat taas eli ovat jotenkin onnistuneet saamaan koko joukkuepelimuodon hajalla. Rupeaa luultavasti olemaan liikaa jo kaikkea, kun pitää olla momentumit, synergyt ja kaikenmaailman juttuja yhden pelin sisällä.
Minusta nro1 prioriteetti tulisi olla se, että itse ydinpeli toimii eikä se että tehdään 10 hienoa uudistusta, mitä iloa niistä on jos koko peruspeli on hajalla.
 
Ylös Bottom