Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

en tiedä tarkoitatko tätä, mutta nykyään tuntuu, että jokainen vastustaja tulee vastaan sillä päätylautakarvauksella R1 näpytellen. Tästä syystä itelläni tulee ainakin jonkin verran pyörittyä siellä omassa päässä etsien sopivää hetkeä lähteä hyökkäämään, ettei vahingossa tule sitten syötettyä suoraan vastustajan lapaan tms. Sitä en tiiä meneekö AI sekaisin siitä :D Joskus peli aukeaa ja joskus tulee aivan katastrofaalisia kiekonmenetyksiä.
Moni myös puolustaa 1-4:jänä, jolloin siellä vastustajan siniviivalla on pahimmillaan 5 pelaajaa ottamassa hyökkäystä vastaan. Tällöin minäkin saatan vähän peruutella ja odottaa puolustusrintaman aukeamista. Mielestäni parempi vaihtoehto kuin menettää kiekko heti lihamuuriin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ei perkele nyt! �� Pelasin kolme peliä tota competitive seasonsia. Tai yritin pelata. Kolme keskeytysvoittoa 2-0 ja 3-0 tilanteissa ja peliä melkein kaks erää aina jäljellä. Ja jeesus mikä duuni päästä noihin peleihin. Mulla on kovin jäbä ovr 89 ja silti jengi kuittaa heti lobyssa kun ne luulee varmaan, et se on joku toty-versio..�� Sit seuraavat viis kuittas kun näki moken statsit, jotka ei o ees häävit mutta enemmän voittoja kuin tappioita. Ja sit kaks lähti kun tein maalin ekalla minuutilla. Kysyn vaan, että mitä saatanan ******? �� Etsiikö kaikki nykyään jotain ihan susijengejä et voittais varmasti? Pelasin hetki sitten kakkostilin jämäjoukkueella (kovin ukko 85 ja useita hopeaukkeleita) jotain ovr 99 -tiimiä vastaan ja voitin sen ihan pystyyn (jep, ei tässä mitään tasoituksia ole..��) joten miks jengi ei edes yritä pelata kun oikeesti se kovin ukkeli ei tarkoita yhtään mitään. Ja herranjestas sen nimi on kilpailulliset kaudet! Siinä ei lue, että etsi mahdollisesti surkein vastustaja -kaudet. Voi saatana! ��

P.S. Voisko joku antaa vinkkejä miten noita omassa päässä pyörijöitä vastaan pelataan. Tuntuu, että noista "huippu"jengeistä kaikki on nyt keksinyt jonkun uuden hienon tyylin, missä luistellaan ympyrää omalla alueella niin kauan, että ai sekoo ja sit luistellaan vaan x pohjassa tekeen maali kun pelaajat säntäilee mihin sattuu ja yksin ei aina saa koko puolustusta hoidettua.

Naurettavaa pelleilyä toi "competitive seasons". Parempi ois kun ei ois ollenkaa perääntymismahdollisuutta, niin sais jotai muutaki vastaa kun jotai överijengei. edit: en tiä oisko muutenkaa tarpeen koko perääntymismahdollisuus missään 1vs1 pelimuodos. Just toi että kattotaan moken statsit ja en mä viitti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tein viikonlopuksi jengin, x, p ja tw synergy päälle.

Stamkos - M Richards - Amonte
Burns - Bourque

Kessel - Linden - Hull
D.Boyle - Hedman

Versteeg - Horcoff - Duchene
Schultz - McDonagh

Oshie- Kesler - Agostino

Lehner - Alsenfelt
Koutsina Fiddler, hyvät vkl kaikille, muutama keppana ja eiku pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pakko avautua myös kompista

Ensinnäkin arvostan niitä pelaajia jotka uskaltavat lähteä pelaamaan katsomatta moken tilastoja, ei sillä että ne itsellä olisi mitenkään hyvät. Yleisesti saan hyviä pelejä aikaan jenkkejä tai venäläisiä vastaan, keski-Euroopastakin löytyy hyviä pelimiehiä. Mutta auta armias kun tulee suomalainen vastaan, en haluaisi yleistää mutta nyt on ihan pakko. Jokainen suomalainen kahden viimeisen päivän aikana on katsonut tilastot alkuun ja jos ne eivät ole miellyttäneet niin poistuu, poislukien pari poikkeusta jotka olivatkin jo ihan top 100 pelaajia.

Odotin äskenkin n. 45 min että saisin peliä aikaan, samat ukot pyöri kokoajan aloitusruudussa. Ei onnannut. Haluaisin tietää pelaavatko he ollenkaan kyseistä peliä? Pelaaminen jo itsessään on jonkinlaista ajanvietettä/tuhlausta, mutta se että ei edes pelata vaan paetaan kuin pelkurit, on jotain mikä on varmasti meille suomalaisille sopii hyvin.

Kiitti vitusti, tuhalsin taas pari tuntia päivästäni
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kaverinkaa ihmetelty onkohaa pelissä joku buki oikeesti noiden yhteyksienkää? Suomalaisii vastaa tosi usein näyttää kohtalaista tai jopa heikkoa yhteys. Ruotsalaisii ym. vastaa tätä näkyy harvoin. Kerhopeleissä vähän sama homma. Siellä yhteys näyttää hyvää mutta silti ihme pieni viive pelissä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Pakko avautua myös kompista

Ensinnäkin arvostan niitä pelaajia jotka uskaltavat lähteä pelaamaan katsomatta moken tilastoja, ei sillä että ne itsellä olisi mitenkään hyvät. Yleisesti saan hyviä pelejä aikaan jenkkejä tai venäläisiä vastaan, keski-Euroopastakin löytyy hyviä pelimiehiä. Mutta auta armias kun tulee suomalainen vastaan, en haluaisi yleistää mutta nyt on ihan pakko. Jokainen suomalainen kahden viimeisen päivän aikana on katsonut tilastot alkuun ja jos ne eivät ole miellyttäneet niin poistuu, poislukien pari poikkeusta jotka olivatkin jo ihan top 100 pelaajia.

Odotin äskenkin n. 45 min että saisin peliä aikaan, samat ukot pyöri kokoajan aloitusruudussa. Ei onnannut. Haluaisin tietää pelaavatko he ollenkaan kyseistä peliä? Pelaaminen jo itsessään on jonkinlaista ajanvietettä/tuhlausta, mutta se että ei edes pelata vaan paetaan kuin pelkurit, on jotain mikä on varmasti meille suomalaisille sopii hyvin.

Kiitti vitusti, tuhalsin taas pari tuntia päivästäni

Tämä tilastojen katselu ja pakeneminen on yleistä ihan kansallisuuteen katsomatta. Tietysti voi vaikuttaa siltä, että suomalaiset eniten tekee koska niitähän useimmiten vastaan tulee. En kyllä itsekään ymmärrä tätä taktiikkaa. Ei tuolleen ainakaan kovin korkealle listoilla voi päästä, jos odottelee vain semmoisia vastuksia joilla enemmän häviöitä kuin voittoja :D Itse pelaan ainakin aina kun vastustajan löytää jos vain yhteys näyttää hyvää, kyllähän se pelitaitojakin kehittää välillä pelata myös parempiaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli konkreettisesti nähtyä kuinka pakoista ei tule mitään. N.250 erkoispakkaa myytiin jossa oli nelisenkymmentä hut2 korttia. Markkinoilla se ei näkynyt mitenkään, ea logiikkaa parhaimmillaan, lähes kaikki kortit on loppu pikkuisen paremmat, myydään 250 pakkaa josta ei tule mitään. Eli jos ostat 1000 pakkaa hintaan 125k voit ehkä saada jonkun Stamkosin, aina tiennyt kuinka kuraa pakat on mutta tuo vahvisti sen ihan konkreettisesti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oltiin tossa mökillä käymässä ja kun tultiin kotiin ja iskin pleikkarin tulille niin oli tullut suspension käyttöehtojen rikkomisesta ja syynä oli asiaton viesti toiselle käyttäjälle (kaikki verkkotoiminnot blokattu siis viikon ajaksi). No nyt kun jäähy vihdoin loppui niin pääsi katsomaan laitettuja viestejä ja tuona päivänä olen laittanut kaksi viestiä. Toinen oli lyhyesti "GG" ja toinen oli tälläinen lyhykäinen keskustelu 9-2 voittoni jälkeen. Minä: "they should fix this game. I know it wasnt fair at all but u'll get it back". Vastustaja: "I dont know at all what im doing, i just started to play this game. gg".

Ps tuki ei osaa sanoa tähän yhtään mitään kun sinne soittelin. Eivät spesifisioi viestiä mistä suspension on tullut mikä on outoa, koska yritin nimenomaisesti tiedustella, että onko jäähy tullut väärälle ihmiselle, koska en ole laittanut mitää loukkaavaa kenellekkään pitkään aikaan. Aika hepposesti tuli jäähy. Toisaalta ajateltuna olen kyllä ansainnut jäähyn, koska joskus on tullut laitettua bugeja hyväkskäyttäville tarkoituksenhakuisesti todella inhottavia viestejä (kolikon kääntöpuolena näissä tietysti, että bugeja käyttäville kuuluisi tulla bänniä käyttöehtojen mukaan). Kuitenkin pointti on se, että miettikää pari kertaa ennen kun kaadatte koko maailman paskat jonkun niskaan vtutuspäissään ettei tule bänniä. Mulle tuli näköjään todella helpolla :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ämpee: Jep ja valitan jatkossakin tasan niin kauan että asiaan tulee muutos. Tosin valitukset pitäisi suunnata suoraan EA:lle ja järkevästi kirjoitettuna, näillä keskustelupalstoilla niistä ei ole mitään hyötyä. Valitettavasti en osaa/voi laittaa jakoon nettiin kokonaista peliä/erää miten pelaan, kun ei ole mitään tallennusvälineitä. Ehkä joskus aloitan vielä sen Twitch-uran, sitten näet. Jokainen meikäläistä vastaan pelannut tietää kyllä miten pelaan, ei ole tarvetta tosin todistella asiaa mitenkään erikoisemmin. Tämän enempää en tähän keskusteluun puutu, yv:llä voi jatkaa jos on kysyttävää vielä.

"Yksi ykkösdivarin voitto ja yksi kesken jäänyt ykkösdivari oli meikän parhaat suoritukset Xbox Onen änäreistä onlinen puolelta." Noin kirjoitit toisella foorumilla, joten eiköhän sun pelitaidot tullu selväksi. :D Treeniä vaan nii kummmasti paranee pelikokemus.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oltiin tossa mökillä käymässä ja kun tultiin kotiin ja iskin pleikkarin tulille niin oli tullut suspension käyttöehtojen rikkomisesta ja syynä oli asiaton viesti toiselle käyttäjälle (kaikki verkkotoiminnot blokattu siis viikon ajaksi). No nyt kun jäähy vihdoin loppui niin pääsi katsomaan laitettuja viestejä ja tuona päivänä olen laittanut kaksi viestiä. Toinen oli lyhyesti "GG" ja toinen oli tälläinen lyhykäinen keskustelu 9-2 voittoni jälkeen. Minä: "they should fix this game. I know it wasnt fair at all but u'll get it back". Vastustaja: "I dont know at all what im doing, i just started to play this game. gg".

Ps tuki ei osaa sanoa tähän yhtään mitään kun sinne soittelin. Eivät spesifisioi viestiä mistä suspension on tullut mikä on outoa, koska yritin nimenomaisesti tiedustella, että onko jäähy tullut väärälle ihmiselle, koska en ole laittanut mitää loukkaavaa kenellekkään pitkään aikaan. Aika hepposesti tuli jäähy. Toisaalta ajateltuna olen kyllä ansainnut jäähyn, koska joskus on tullut laitettua bugeja hyväkskäyttäville tarkoituksenhakuisesti todella inhottavia viestejä (kolikon kääntöpuolena näissä tietysti, että bugeja käyttäville kuuluisi tulla bänniä käyttöehtojen mukaan). Kuitenkin pointti on se, että miettikää pari kertaa ennen kun kaadatte koko maailman paskat jonkun niskaan vtutuspäissään ettei tule bänniä. Mulle tuli näköjään todella helpolla :)
Ite saanu niin älyttömiä viestejä ragea sun muuta, että tuolla logiikalla olisi saanut kymmenille pelaajille bannit. Ite en ole aikoihin vastannut, laitan suoraan estolistalle. Aika helposti olet bannin saanut, ihan kun miettii mitä tuubaa jotkut mullekin on lähettäneet.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vuodet vieriny ja päätin alottaa nhl pelaamisen taas kaiken sekoilun jälkeen! Eli vinkkei mite peli on muuttunu nhl14,15
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hmm, ompas outoa. Haklasin competitivee koko kauden ja nyt kun kausi päättynyt, palkintoja ei näy missään. Muilla samaa ongelmaa?

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Hmm, ompas outoa. Haklasin competitivee koko kauden ja nyt kun kausi päättynyt, palkintoja ei näy missään. Muilla samaa ongelmaa?

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla

Juu ei näkynyt minullakaan aamulla kun kävin katsomassa HUTin puolella että mitä palkintoja sieltä tuli, mutta jos eivät ole vielä asiaa korjanneet niin
ongelma selviää sillä kun menee Compin alapuolella olevaan "valitse kausi" kohtaan ja valitsee sieltä "kausi 6" niin silloin saa nuo palkinnot mitkä kuuluukin tulla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Juu ei näkynyt minullakaan aamulla kun kävin katsomassa HUTin puolella että mitä palkintoja sieltä tuli, mutta jos eivät ole vielä asiaa korjanneet niin
ongelma selviää sillä kun menee Compin alapuolella olevaan "valitse kausi" kohtaan ja valitsee sieltä "kausi 6" niin silloin saa nuo palkinnot mitkä kuuluukin tulla.
Huomasinkin pienen tutkiskelun jälkeen saman homman!

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Oltiin tossa mökillä käymässä ja kun tultiin kotiin ja iskin pleikkarin tulille niin oli tullut suspension käyttöehtojen rikkomisesta ja syynä oli asiaton viesti toiselle käyttäjälle (kaikki verkkotoiminnot blokattu siis viikon ajaksi). No nyt kun jäähy vihdoin loppui niin pääsi katsomaan laitettuja viestejä ja tuona päivänä olen laittanut kaksi viestiä. Toinen oli lyhyesti "GG" ja toinen oli tälläinen lyhykäinen keskustelu 9-2 voittoni jälkeen. Minä: "they should fix this game. I know it wasnt fair at all but u'll get it back". Vastustaja: "I dont know at all what im doing, i just started to play this game. gg".

Ps tuki ei osaa sanoa tähän yhtään mitään kun sinne soittelin. Eivät spesifisioi viestiä mistä suspension on tullut mikä on outoa, koska yritin nimenomaisesti tiedustella, että onko jäähy tullut väärälle ihmiselle, koska en ole laittanut mitää loukkaavaa kenellekkään pitkään aikaan. Aika hepposesti tuli jäähy. Toisaalta ajateltuna olen kyllä ansainnut jäähyn, koska joskus on tullut laitettua bugeja hyväkskäyttäville tarkoituksenhakuisesti todella inhottavia viestejä (kolikon kääntöpuolena näissä tietysti, että bugeja käyttäville kuuluisi tulla bänniä käyttöehtojen mukaan). Kuitenkin pointti on se, että miettikää pari kertaa ennen kun kaadatte koko maailman paskat jonkun niskaan vtutuspäissään ettei tule bänniä. Mulle tuli näköjään todella helpolla :)

Hyvä läppä. Sain Lauantain viestittelystä 1kk jäähyn. Hienoa vaan etten ole ollut pe-su välisenä aikana edes kotona. Mitenköhän tähän suhtautuis.. PS supporthan ei keskustele käyttöehtojen mukaisesti asiasta ollenkaan eivätkä missään tapauksessa ikinä peru jäähyä. Joutuu varmaan ihan oikeasti vaihtaa konsolia tän amatöörimäisen ja täysin mielivaltaisen toiminnan seurauksena. Eniten nakertaa kun pääsääntöisesti tulee katsottua HBO Nordic, Viaplay, Netflix ja Fanseat nimenomaan pleikkarin kautta (n. 50eur/kk). Todella hienoa toimintaa. Mitenköhän voin olla varma ettei jatkossa tule näitä perättömiä jäähyjä, jotka on kaikenlisäksi aivan järjettömän ylipitkiä vaikka olisin kaatanut koko maailman jonkun niskaan. Todella inhottava maku jää tästä.. Tarkistin tyttöystävältäkin niin pleikkaria ei ole edes käynnistetty koko vkloppuna. Tuo quotattu elämäni eka jäähykin oli todella perätön mielestäni. Online pleikkailua joku 10 vuotta takana ja nyt yhtäkkiä tulee kuukauden aikana kaksi jäähyä ja ennen tätä en edes uskonut, että niitä kukaan oikeasti edes saa. Joku varmaan kiusaks reporttaa mua koko ajan tai jotain.. Hienoa vaan etten tule koskaan tietämään todellista syytä, koska ps support ei suostu avaamaan asiaa ollenkaan. Pitää kuulemma vaan hyväksyä. :)

Tämä viesti tänne täysin väärään threadiin, koska on periaatteessa jatkoa tuohon edelliseen viestiin, joka tosin sekin täysin väärässä threadissa, mutta näillä mennään. Ehkäpä tämä on vihje Sonyltä, että mene ulos kun on kesä ja aurinko paistelee :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

On kyllä menny tämä touhu ihan mahdottomaksi kun playoffeissa jokainen 4 vihusta ketä vs oon pelannu on synkronnu. 3/4 ei kyllä oo onnistunut, mutta ihan järkyttävää roskaa.

Tietysti ymmärrän, jos esim. viimeinen yritys menossa ja finaalissa ei pärjää mutta silti.. Tässähän tuo 3 päivää menee mitä poffeja on jäljellä. :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko kellään tietoa missä divisioonassa pitää vähimillään olla että pääsee pelaamaan Tulokascupia?

Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onko kellään tietoa missä divisioonassa pitää vähimillään olla että pääsee pelaamaan Tulokascupia?

Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
Myin meinaa vanhan joukkueni ja aloitin hutin vähän aikaa sitten alusta. Olen nyt 6 dirressä mutta en pääse edes tulokascupiin

Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

May days pakat tulivat. 94 Laineen sain ja art ross sekä frank j selke pokaalit? Ei mitään hajua oliko toi hyvin.
 
Ylös Bottom