Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Merimursu13 päätti tehdä synkron elite cupin finaalissa, jonka johdosta hävisin (y)
PS4
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

lehtokurppa09 rupesi syncroa yrittämään draft-modessa(oliskohan ollu helpompi vaan lopettaa) 4-0 tilanteessa. Todennäköisesti käyttää samaa toimintamuotoa myös muissa pelimuodoissa. Ja konsolina siis ps4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

wacaba860 (ps4)

2 erää pyöri oman maalin takana, kolmannes eräs luisteli yhtä hyökkäystä lukuunottamatta kokoajan karkuun kun sai kiekon.


peltsi23 (ps4)
100% varmuutta huijaamisesta en pysty todistaa, mutta näytökaappauskuvat pinnien vaihtelusta otin talteen. Ekat 10min yhteysongelmia ei esiintynyt, mutta 2-0 tilanteen jälkeen alkoi lagit ja kahen ekan erän aikana vaihtelut 15-150 ja kolmannes eräs pingit pomppi jo 900..kehotan välttämään pelaajaa


takatuuppari68 (ps4)
10min ku jäljellä ni rupes johtoasemassa yllättäen luistelee karkuun ja pelaamaan aikaa. Suosittelen taas välttämään pelaajaa tai ainakin pysymään itse kokoajan johdossa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

anttila2000 ja joukkue hcBeasts ps4
Omassa päässä pyöriminen alkoi, kun sain pelin kavennuttua jännäks. Ja youtubeen oli näköjään saman jätkän syncron yrittämistä lisäilty.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

MrNipsuli

Yhteys näytti alussa hyvää, mutta peli lagas aivan helvetisti koko ajan, ja muutkin ketkä on pelannut tätä vastaan on sanonut samaa...

PS4
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

MrNipsuli

Yhteys näytti alussa hyvää, mutta peli lagas aivan helvetisti koko ajan, ja muutkin ketkä on pelannut tätä vastaan on sanonut samaa...

PS4
Tässä voi olla kyse vain paskasta nettiyhteydestä, ei muusta.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Diotoir46 (ps4)
dont play against..mistä näitä ajanpelaajia riittää..
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Nikkuu_8 (ps4)
alku iha Ok yhteyttä mut noin puolivälin jälkeen meni iha pelikelvottomaks ja pingit heilahteli +70-250. En ainakaan itte enää kyseisillä yhteyksillä alota pelaa tuota nikkuu_8 vastaan, vaikka alkuun näyttikin vihreätä ja hyvää yhteyttä, liekö sitten huijausta tms. yhteyden pilaamiseksi.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Ps4 Käyttäjätunnus:hurtsi00 ja joukkueen nimi SINKK. Syncroa reppana yritti viimeisen erän puolen välin jälkeen onnistumatta kuitenkaan siinä.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Vipiboi6 tykkää kovasti pyöriä omassa päässä koko kolmannen erän. Ja tosiaan ps4 puolella tämä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Heisenberg48100 (ps4)

loppupelin luisteli karkuun kunha nyt oli saanu ensin onnekkaana ekaa kertaa pelissä johtoaseman. Tasotuksen kun oli saanut tehtyä 3.eräs alko jo mystiset yhteysongelmat :) en suosittele pelaamaan raukkaa vastaan.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Jake19811 (ps4)

yrittää parhaillaan syncroa..video tulee pelin jälkee youtubee
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Itse olen kyseinen ps4 pelaaja nimellä jonivoittaa100 , kiinnostaisi tietää mistä mun nimi on tänne lätkitty? Pyytäisin sen poistoa ellei nyt päde siihen kun joskus änärin alkuaikoina pelasin paskamaisesti
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Itse olen kyseinen ps4 pelaaja nimellä jonivoittaa100 , kiinnostaisi tietää mistä mun nimi on tänne lätkitty? Pyytäisin sen poistoa ellei nyt päde siihen kun joskus änärin alkuaikoina pelasin paskamaisesti
Lainaus jatkoajan keskustelusta: (2 eri kirjoittajaa)
"P[FONT=&quot]leikkarin puolella [/FONT]jonivoittaa100, joukkue Kovalskit [FONT=&quot]päätti vikan erän lopun pyörii kiekon kanssa omalla alueella 4-5 johdossa. Laitoin viestii perään, niin oli kuulemma pakko varmistaa 2. divarin mestaruus ja oli kuulem[/FONT][FONT=&quot]ma niin hikisesti hakannu 2 pakkovoittoo..."

[/FONT]
Jota lainattu:
"[FONT=&quot]Hmmp.. ihan ku oisin pelannut ko kaiffaria vastaan kolmos divarissa ja sama homma oli siinäkin. Eli johtoasemassa pyöri omassa päässä. Liekkö oli sit silloinkin pakko ottaa 3 divarin mestaruus tuolla tavalla varmistamalla.."[/FONT]

Noista toki voisi tehdä omat listat seuraavaan peliin, kun tuo syncro on reilusti pahempi rike mitä pyöriminen.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Ps4: Käyttäjä jakeman1981 joukkueen nimi Kyr12. Syncroa yritti ekassa erässä 3-0 tappiotilanteessa mutta lopetti pelin erätauolla kun ei syncro onnistunut.. Ei minkäälaisia pelitaitoja mutta joukkue silti täynnä legendoja.
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

PS4: Stoatkid

Tappioasemassa yritti syncroa tämä hermanni, mutta ei onnistunut. Harmi. :)
 
Vastaus: NHL 17 – Musta lista (Muistakaa mainita konsoli)

Päivittelen listaa viikonlopun aikana kuntoon jälleen. Tosiaan listalla on sekä jatkoaika.com, että konsolifinin ilmoitetut nikit. Aina saa tulla allekirjoittaneelle vaikka yv:llä kertomaan, jos on mielestään väärin laitettuna listalle. Mutta tähän sitten saa olla hyvät perustelut mielellään.
 
Ylös Bottom