Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En tiedä, mutta epäilen EA:n yhteysmittaria. En nimittäin jaksa uskoa, että joka neljäs pelaaja käyttäisi lagi kytkintä tai pistäisi latauksia juuri ennen pelin alkamista. Lisäksi muutaman kerran yhteys on näyttänyt ihan paskaa, mutta itse peli on ollut sulavaa.Osaiskohan täällä kukaan sanoa mistä voi johtua kun EASHL peleissä ping +40 luokkaa ja normi online/hut peleissä 13-22 luokkaa?
EASHL-peleissä yhteys on EA:n serveriin jolloin ping on melko "vakio", itselläni yleensä ~30ms. HUT/VS-peleissä yhteys on pelaajien välinen (p2p) jolloin ping riippuu oman ja vastustajan (välisestä) etäisyydestä/yhteydestä.Osaiskohan täällä kukaan sanoa mistä voi johtua kun EASHL peleissä ping +40 luokkaa ja normi online/hut peleissä 13-22 luokkaa?
Voihan tuo EA:n mittarikin näyttää mitä sattuu, mutta luulen, että 4G:tä käytetään nykyään pelaamiseen melko paljon. Ainakin joka neljäs pelaaja...? Ja varmasti löytyy niitäkin, jotka jollain tavalla (tahallaan/tahattomasti) "häiritsevät" yhteyttä.En tiedä, mutta epäilen EA:n yhteysmittaria. En nimittäin jaksa uskoa, että joka neljäs pelaaja käyttäisi lagi kytkintä tai pistäisi latauksia juuri ennen pelin alkamista. Lisäksi muutaman kerran yhteys on näyttänyt ihan paskaa, mutta itse peli on ollut sulavaa.
HUTiin en suosittele enää koskemaan. Nämä TOTYT pilaavat lopullisesti aina pelimuodon ja niin tälläkin kertaa. Rupeaa joka vihulla oleen jos jonkinlaista 99 ukkoa. Ja vaikka marketin vituillaan olon takia saat legendoja, Crosbyn jne parilla tonnilla. Niin ei niillä tunnu mitään tekevän kun jonnet painaa EVO JEEJEE TOTY korteilla mistä tahansa kiekon ylänurkkaan.NHL 18 löytyy nyt EA Accessin Vaultista kokoversiona. Hassua ja hieman pelottavaa, ettei EA ole pitänyt mitään ääntä tässä Twitterissä tai Facessa.
Tässä nykyänärissä toi puolustaminen on kyllä paljon vaikeempaa kun niis jossai 2000-luvun alun..mut onneks hyökkäyspeli sujuu ni ihan ok menee..
Voin yhtyä sanoihisi. Itelläni AI pääsee helposti läpiajoon ja ehtii syöttölinjojenkin eteen väkisin. Tänäänkin VGK-WSH matseissa tekoäly nousi tappioasemasta voittoon jatkoajalla. Toisessa ottelussa 1. jatkoerän lopulla. Veskoillakin supermies-moodi, jonka vuoksi kahden maalin johtoa en saa aikaiseksi.
Turhauttavaa oli myös menettää johtoasema, kun VGK teki maalin kuudella viittä vastaan. En vain saanu vipattua kiekkoa tyhjiin. Onks aivan pakko mun alentaa vaikeustaso alimmalle voittojen kerryttämiseksi?