Ei. NHL 15 ohella paskin änäri, mitä on ollut. Tietysti, jos tykkää miekkailla joka pelin läpi, niin sitten.
Mikä siinä sitten mättää? Toi NHL 17 on moninpuolin jo aika täydellinen..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei. NHL 15 ohella paskin änäri, mitä on ollut. Tietysti, jos tykkää miekkailla joka pelin läpi, niin sitten.
Jos tykkäsit 17 ja mieli tekee uusin hommata niin kukaan ei estä ja eiku kaupoille itse tykkään kans tästä uusimmasta vaikka täälläkin löytyy näitä yllä olleita kitisijöitä kun ei vaan taida pärjätä. Totta että pelissä tiettyjä ongelmia on, mutta niitähän on kaikissa peleissä. Fifassa jopa änäriä enemmän EA.n peleistä.
En kyl oikeastaan ymmärrä miks tää ei oo mahdollista. Fifassa voit olla minkä rupusakin pomo tahansa. Ja esim chl täysin turha tässä. Sille oo ees pelimuotoja.Vielä kun tohon NHL:än tehtäis niinku Be A GM SM-liigalle ym liigoille,niin kyseessä ois jo lähes täydellinen lätkäpeli!
Taitaa herra kuulua näihin miekkailijoihin, koska tällaisen kommentin heitit. Änärin hutissa ei ole ollut kyse pärjäämisestä enää moneen vuoteen, mutta kun peruspeli on aivan pielessä, niin ei tätä hirveästi kiinnosta pelatakaan. Yksinpelissä kone huijaa vaikeimmilla tasoilla minkä ehtii ja jos se ei haittaa niin siitä vaan ostamaan. Tästä pärjäämisestä olen vääntänyt joskus aivan tarpeeksi, joten siitä en ala tässä enempää avautumaan. Jokainen voi miettiä mielessään mitä on pärjääminen, eli paskan pelaajan määrite on jos ei pääse kympistä ylöspäin. Mielestäni hyvän pelaajan määritys ei ole se, että on päässyt ykköseen. Se on oikean jääkiekon näköistä peliä pelaava pelaaja, joka roikkuu 1-3 divarin välillä. Itse kuulun keskitasoon, eli vitosdivariin.Jos tykkäsit 17 ja mieli tekee uusin hommata niin kukaan ei estä ja eiku kaupoille itse tykkään kans tästä uusimmasta vaikka täälläkin löytyy näitä yllä olleita kitisijöitä kun ei vaan taida pärjätä. Totta että pelissä tiettyjä ongelmia on, mutta niitähän on kaikissa peleissä. Fifassa jopa änäriä enemmän EA.n peleistä.
Taitaa herra kuulua näihin miekkailijoihin, koska tällaisen kommentin heitit. Änärin hutissa ei ole ollut kyse pärjäämisestä enää moneen vuoteen, mutta kun peruspeli on aivan pielessä, niin ei tätä hirveästi kiinnosta pelatakaan. Yksinpelissä kone huijaa vaikeimmilla tasoilla minkä ehtii ja jos se ei haittaa niin siitä vaan ostamaan. Tästä pärjäämisestä olen vääntänyt joskus aivan tarpeeksi, joten siitä en ala tässä enempää avautumaan. Jokainen voi miettiä mielessään mitä on pärjääminen, eli paskan pelaajan määrite on jos ei pääse kympistä ylöspäin. Mielestäni hyvän pelaajan määritys ei ole se, että on päässyt ykköseen. Se on oikean jääkiekon näköistä peliä pelaava pelaaja, joka roikkuu 1-3 divarin välillä. Itse kuulun keskitasoon, eli vitosdivariin.
En kyl oikeastaan ymmärrä miks tää ei oo mahdollista. Fifassa voit olla minkä rupusakin pomo tahansa. Ja esim chl täysin turha tässä. Sille oo ees pelimuotoja.
Tuoreinkin peli on samaa kauraa, kuin mitä tällä sukupolvella on nähty. Kilpailu tekisi EA:lle hyvää, sillä se rohkaisisi uudistuksiin. Omat ehdotukseni tuleviin versoihin olisivat:
1. Frostbite-moottori
2. Bugien ja pienten ongelmien korjaaminen
3. Tarinavetoinen uramoodi The Journeyn tapaan
4. Laajempi Be A GM eli voit valmentaa muissakin liigoissa, kuten Fifoissa
Ihän älytöntä pelata Pro-vaikeustasolla, AI lättää avauserässä jopa neljä maalia. Maalinedustaa ei suljeta ja veskarilla ei kannata antaa kiekkoa pakille. Ainoa vaihtoehto on laskea Semi-Pro:lle ja sulkea kiekko hanskaan torjuntojen jälkeen.
Ja ne aloitukset, ihän sama mikä taso, niin aina häviän ne vaikka käännän tatteja alaspäin.
Ihän älytöntä pelata Pro-vaikeustasolla, AI lättää avauserässä jopa neljä maalia. Maalinedustaa ei suljeta ja veskarilla ei kannata antaa kiekkoa pakille. Ainoa vaihtoehto on laskea Semi-Pro:lle ja sulkea kiekko hanskaan torjuntojen jälkeen.
Ja ne aloitukset, ihän sama mikä taso, niin aina häviän ne vaikka käännän tatteja alaspäin.
Ja varsinkin bottia vastaan aloituksissa ei kannata samalla tavalla aloittaa montaa kertaa peräkkäin. Välillä rystyotteella, kämmenellä, mailannostoa ja sitomista sopivasti vaihdellen.En ihmettele yhtään jos häviät kaikki aloitukset jos aloitat vain tatteja vääntämällä alaspäin.
Aloituksessa pitää ottaa oikealla tatilla joko rysty tai kämmenote eli oikeaa tattia oikealle tai vasemmalle ja kun kiekko tippuu jäähän niin sitten vasta alaspäin.
Ja varsinkin bottia vastaan aloituksissa ei kannata samalla tavalla aloittaa montaa kertaa peräkkäin. Välillä rystyotteella, kämmenellä, mailannostoa ja sitomista sopivasti vaihdellen.