Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tuossa yöllä pelatessa tuli ensimmäinen synkro pelissä vastaan vaikka sen piti olla mahdotonta. Johdin peliä 5-2, tyyppi jotenkin synkros ja peli loppu eikä tuloksia tai koko peliä näy tilastoissa.
 
Kaikki tietävät että änäreissä Liiga pelaajien statsit eivät suurimmaksi osaksi täsmää oikeiden pelaajien ominaisuuksia. Haluaisinkin tietää, että keiden pelaajien statsit menevät päin vi**ua. Itselleni tulee mieleen ainakin että Pelicansin Kimi Koivisto ol aivan liian hidas. Samoin myös Vadim Pereskokov ja Libor Sulak. Pereskokovilta puuttuu myös käsiä. JYPin Jerry Turkulainen on oikeasti vikkelä ja taitava hyökkääjä, mutta änärissä lähinnä hidas ja kankea...
 
Kertokaapas mulle mitä tarkoittaa kun alotan Be a pro:n tai vaikka normaalin kauden, valitsen sääntöihin "mukautettu", "NHL", tai "CHL", niin onko tuo CHL amerikan juniorisarja vai tämä euroopan champions legue tms.? Kun se laittaa pitkän kiekon "ilman kosketusta" ja ainakin käsitykseni mukaan hybridi-pitkäkiekko on juniorisarjoissa käytössä? Ei löydy tähän oikein vastausta mistään...
 
Olikos täällä jossain jo NHL 18 mustalista viestiketju?
Burnssi88 xbox onella tykkää heti ottelun alusta ränkätä mokea pous ja takas sekä hakata kiekkoo katsomoon.
 
Oon täs nyt muutaman kuuakuden pelaillut tätä, toiseks vaikeimmalla ja ei saatana kun AI on armoton. Liigaa pelatessa tulee turpaan 9/10 kertaa.
 
Onko muilla ollut tässä versiossa ongelmia EA:n servujen kanssa? Tuntuu, että todella usein lentää kesken online pelin pihalle ja tulee ilmoitus "you have lost your connection to ea servers". Tämän ilmoituksen jälkeen pääsee kuitenkin normaalisti heti takaisin Ea:n servuille, myöskään yhteys PSN:ään ei katkea.

Viime änärissä tätä ongelmaa ei ollut ja käytössä on tismalleen sama nettiyhteys ja sama reititin. Mistähän tämä voi johtua? Ja ei ole väliä pelaako normi online pelejä vai huttia, molemmissa on tätä esiintynyt.
 
Onko muilla ollut tässä versiossa ongelmia EA:n servujen kanssa? Tuntuu, että todella usein lentää kesken online pelin pihalle ja tulee ilmoitus "you have lost your connection to ea servers". Tämän ilmoituksen jälkeen pääsee kuitenkin normaalisti heti takaisin Ea:n servuille, myöskään yhteys PSN:ään ei katkea.

Viime änärissä tätä ongelmaa ei ollut ja käytössä on tismalleen sama nettiyhteys ja sama reititin. Mistähän tämä voi johtua? Ja ei ole väliä pelaako normi online pelejä vai huttia, molemmissa on tätä esiintynyt.

Yleensä tossa ysin kympin aikaan kun pohjoisamerikkalaiset valuu linjoille niin yhteysongelmat alkaa. Boxin puolella siis tämä.
 
Omalla kohalla on tuntunu et EA:n NHL:stä tuli aika vaikea jostain 08 versiosta lähtien..

Tai siis CPU:n maalivahti tuntu torjuvan aivan ihmeellisen hyvin,vaik hallitsin otteluita ja voitin laukaukset..
 
Joo voi vi*un vi**u... Koneen luomat tekoälypelaajat eivät kehity, eivät siis kehity ollenkaan! Kukaan niistä... Be a pro kyseessä, en tiedä onko GM sama mutta on tuo nyt tyhmää... Ei kehity edes kesäkaudella. Sen lisäksi niistä näyttää tulevan melko hitaita kun nopeudet 73-74 luokkaa kun kone ei luo sen nopeampia tulokkaita. Saas nähdä kuinka käy sitten itse NHL:n joskus 10 kauden päästä kun lopettaneita nykyisiä tähtiä on paljon, onko sielä piru 52 ovr. superlupaus- ukkoja nelosketjuissa :D Kai ne nyt sit NHL-tasolla jo kehittyy ehkä... Tulee aika sairas floppi jos näin ei käy.
 
Onko vinkkiä mistä löytyisi hyvät arvot liukusäätimille, että saisi vähän säädettyä peliä järkevämmäksi ja tekoäly ei aina tekisi maalia kun se haluaa? Nyt tuntuu että vaikka mitä yritän 2-0 tilanteessa niin se on pari minuuttia ja tekoäly siirtyy 2-3 johtoon.
 
Ei sitä kauaa tätä peliä tarvinnut pelata, jotta totesin että nyt riittää. Tulee tehtyä paluu PC-änäreiden pariin, koska noista edelleen NHL 2002 ja 2004 ovat täyttä rautaa. NHL 2002 "HUT"+ok gameplay ja NHL 2004 päivitykset/hyvä gameplay toimii vielä näin vuonna 2017. Ei ole tarvetta pelata nykymallin copypaste-pelejä, ennen kuin EA tekee jotain oikeasti kongreettista pelin suhteen, eikä vain keskity repimään ihmisiltä selkänahkoja irti rahanhimoissaan.

Ei voi kuin toivoa että Lootboxeista ja pakkarahastuksista tehdään uhkapelisääntöjen mukaisia ja nykymallin härski totaalirahastus tulee tiensä päähän niin urheilupelien osalta, kuin muissakin vastaavissa. Ei siis poistu, mutta järkevöityy reilusti.

Kiitos EA Sportsille silti näistä vuosista, etenkin GMC:n osalta. Ei voi kuin toivoa että parin vuoden sisään saadaan muutakin kuin grafiikkapäivitys peliin uuden pelimoottorin myötä.
 
Kertokaapas mulle mitä tarkoittaa kun alotan Be a pro:n tai vaikka normaalin kauden, valitsen sääntöihin "mukautettu", "NHL", tai "CHL", niin onko tuo CHL amerikan juniorisarja vai tämä euroopan champions legue tms.? Kun se laittaa pitkän kiekon "ilman kosketusta" ja ainakin käsitykseni mukaan hybridi-pitkäkiekko on juniorisarjoissa käytössä? Ei löydy tähän oikein vastausta mistään...

CHL=Kanadan junioriliigat, sieltä aloitat halutessaan Be a Pro-urasi. Kirjainlyhenne aiheuttaa useinkin sekaannuksia. Champions Hockey Leaguehan on eurojoukkueiden välinen turnaus.
 
Kannattaa vältellä sellaista pelaajaa kuin Ispi123 ja joukkueena on Zipadui... Pyörii omalla alueella karkuun alivoimalla ja johtoasemassa.
Hasek 92 tuli viikko pakoista, ensimmäinen yli 87 ovr pelaaja pakoista.
 
Siis. Ei hyvää päivää...

2,5kk käytin että pelasin Be a pro:n junnusarjan läpi master card memorial trophyyn asti. Ukon overall muten 87, Eliitti taso ja potentiaali vihreä.
No, kaikki meni muuten putkeen ja pelasin parhaimman uran ikinä, mutta olin vasta varaustilaisuden nro. 33 varaus.

Otin backup tallennuksen, simuloin playoffsien vikan sarjan ja memorial cupin, voitin molemmat, mut varattiin sijalla 20, no otin uudestaan, muuten sama mutta hävisin sen finaalin master card cupissa, nyt varattiin numerolla 7. Mitä vi**ua??

Tässä ei siis ole mitään järkeä, ei päätä eikä häntää. Pelaaja kehittyy ihan ihmeen tasaisesti simuloimalla eli kone tekee jotain mukamas paremmin kun minä itse ja pelaamalla ei edes kaikki osa- alueet kehity lainkaan... Melkein tarvis simuloida tuo vikat palyoffsit kokonaan ja toivoa voittoa jotta varattaisi numerolla 1 :D

Ei siis itseäni haittaa vaikka varattaisi vasta top30 mutta kun... Jos pelaat itse, kaikki pelissä kusee ja jos simuloit, kaikki on mukamas paremmin. On tämä kyllä tavallisen p*ska tekele nyt EA:lta. Jo toista vuotta perätysten ihan samat ongelmat.

Eli AI tekee kaiken oikein, pelaaja päin vi*tua vaikka miten päin pelaisit = pelikelvoton. Mulle ei vaan avaudu tuo pelin logiikka ja taitaa olla aika jättää oikeasti se seuraava änäri ostamatta.
 
Jos aloittaa memorial cupista Be a pro:n suoraan, autenttinen ja klassinen varausvuoro "ei toimi", eli varausvuoroja ei voi muutta randomiksi vaan ne on mitä on oikeastikin vuoden 2017 varauksessa molemmilla asetuksilla. Tämäkin hemmetti rikki... Onko tässä pelissä mikään toimivaa :D
 
Toi NHL 17 on kyl kaksinpelinä huippulätkää..monia hyviä ominaisuuksia!

Mites sitte yksinpelinä? Tarkotan Be a GM???
 
Nyt tarvittaisiin apua ammtilaisilta. Ostin pitkästä aikaa tämän pelin storesta ja olen nyt suorittanut harjoitusleirin ja tuon stanley cup pelin sekä ollut tuossa vapaassa luistelussa jossa pitää olla ennen kuin pääsee päävalikkoon. Silti kone väittää että pelin asennus 56 prosenttia eikä päästä?
 
Ylös Bottom