Siis. Ei hyvää päivää...
2,5kk käytin että pelasin Be a pro:n junnusarjan läpi master card memorial trophyyn asti. Ukon overall muten 87, Eliitti taso ja potentiaali vihreä.
No, kaikki meni muuten putkeen ja pelasin parhaimman uran ikinä, mutta olin vasta varaustilaisuden nro. 33 varaus.
Otin backup tallennuksen, simuloin playoffsien vikan sarjan ja memorial cupin, voitin molemmat, mut varattiin sijalla 20, no otin uudestaan, muuten sama mutta hävisin sen finaalin master card cupissa, nyt varattiin numerolla 7. Mitä vi**ua??
Tässä ei siis ole mitään järkeä, ei päätä eikä häntää. Pelaaja kehittyy ihan ihmeen tasaisesti simuloimalla eli kone tekee jotain mukamas paremmin kun minä itse ja pelaamalla ei edes kaikki osa- alueet kehity lainkaan... Melkein tarvis simuloida tuo vikat palyoffsit kokonaan ja toivoa voittoa jotta varattaisi numerolla 1
Ei siis itseäni haittaa vaikka varattaisi vasta top30 mutta kun... Jos pelaat itse, kaikki pelissä kusee ja jos simuloit, kaikki on mukamas paremmin. On tämä kyllä tavallisen p*ska tekele nyt EA:lta. Jo toista vuotta perätysten ihan samat ongelmat.
Eli AI tekee kaiken oikein, pelaaja päin vi*tua vaikka miten päin pelaisit = pelikelvoton. Mulle ei vaan avaudu tuo pelin logiikka ja taitaa olla aika jättää oikeasti se seuraava änäri ostamatta.