Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Miten tästä säädetään ne ketjukohtaiset taktiikat. Eli ne ”maalin takaa, maalinedusta, laukominen” jne. En löydä valikoista mistään kuin ne karvaa/sumputa tyyppiset taktiikat.
Hankala säätää niitä pelin aikana.
 
Miten tästä säädetään ne ketjukohtaiset taktiikat. Eli ne ”maalin takaa, maalinedusta, laukominen” jne. En löydä valikoista mistään kuin ne karvaa/sumputa tyyppiset taktiikat.
Hankala säätää niitä pelin aikana.
Olisiko se ensin auki taktiikat - > ketju taktiikat. Muistaakseni vasen liipaisinta (L2) painamalla pääsee ketjutaktiikoihin.
 
Kyllä siellä pitäisi olla myös se hyökkäystaktiikka. Mystistä. Kokeilitko uran päävalikossa vai ennen ottelua? Jos siinä peliasujen valinnan jälkeen se taktiikka valikko bugittaa? Itse säädän taktiikat tuolta uran päävalikossa.

Täytyy myöntää et lievästi hävettää. Pesen silmälasini.

Siinähän ne on ylimmäisenä tosiaan tuossa valikossa mistä kävin kaikki eilenkin säätämässä. Joko se bugitti ja niitä ei näkynyt, tai olen uskomattoman sokea.
 
Täytyy myöntää et lievästi hävettää. Pesen silmälasini.

Siinähän ne on ylimmäisenä tosiaan tuossa valikossa mistä kävin kaikki eilenkin säätämässä. Joko se bugitti ja niitä ei näkynyt, tai olen uskomattoman sokea.
Pääasia, että löytyi. Näitä sattuu :)
 
Ylös Bottom