Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2003 vai NHL2k3?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Onkos peli jo omistuksessa? ^^


Saavuin duunista kotiin 17:50. Sitten isä totesi, että en taida ehtiä julkisilla VideoPeliDivariin ennen klo 18:00, jolloin liike suljetaan. Tuttuun tapaan, isäni jätti lähtemisen viime tinkaan. Lähdimme kotipihasta hulppeasti 17:40. Tämän lisäksi en ollut ottanut peliä varten rahoja tililtä lähtöä ennen, koska sain peliin tarvittavat rahat tililleni vasta lähdön tiimellyksessä. Sitten klo 17:59 juoksin tuhatta ja sataatuhatta Tikkurilan Osuuspankin automaatille. Ja kuinkas muuten: Tilillä oli sopivasti 78e, joten en pystynyt nostamaan 80e. Peli maksaa VPD:ssä 62,80e joten olisi pitänyt saada nostettua 80e. Nostin siis 60e, sitten kaivettiin faijan lompakosta 2,80e. Sopivasti minulla ei ollut kännykkää mukana, joten en pystynyt soittamaan kauppaan ja pyytämään heitä pitämään kauppaa auki vielä muutama sekunti. Sitten ajettiin vastapäätä olevaan VPD:hen. Sopivasti heput olivat juuri sulkeneet. Oli aika siirtyä muihin kauppoihin. Kävin läpi Tikkurilan Anttilan, Prisman, Itäkeskuksen Stockmannin, Free Record Shopin, Topten Megastoren, Anttilan ja Funstationin, mutta kaikki myivät eioota. Osa ilmoitti pelin tulevan huomenna (eli tänään) ja osalle joutui toistamaan kolmeen kertaan pelin nimen.

Eräs myyjä jopa alkoi tyrkyttämään NHL2003:sta:
- Oletteko saaneet vielä NHL2K3:sta?
- Mitä?
- NHL2K3:sta.
Myyjä alkaa pyörimään kuin hyrrä, menee tiskin taakse ja työntää naamani eteen NHL2003:n.
- Ei, vaan 2K3!
- .... Anteeks mikä?
- NHL2K3!!!
Heppu menee etsimään pelin tietoja tietokoneelta.
- Joo, se on tullu, mutta me ei olla vielä purettu kuormaa, että eiköhän se huomenna löydy.

Uskomatonta, mutta nähtävästi ihmiset onnistuvat sekoittamaan näiden kahden pelin nimet. Samalla tuli todistettua, että muut kuin pelien erikoisliikkeet eivät ole kovin innokkaita purkamaan kuormiaan. Vastedes muistan, etten osta pelejäni koko perheen viihdeliikkeistä.

Tänään haen pelini VPD:stä, lähden suoraan duunista Tikkurilaan, joten tällä kertaa prkl ainakin ehdin hakea sen. Eipä muuten tule ensi yönä nukuttua. Teiltä on nyt kuullut kanssa niin paljon positiivista, että pitää käydä apteekissa matkan varrella, sormet syyhyävät niin hemmetisti. :D
 
Voi teitä! Voi minua! Voi Konsolinetiä! Ei auttanut ennakkotilaus ei. Nyt on mieli maassa ja musta. Niin paljon on saanut kuulla tästä pelistä hyvää, ettei tätä vitutuksen määrää voi mitata. Saan pelini vasta ensi viikolla. Kovasti odottelin jo täksi päiväksi kun Konsolinet on ennenkin toimittanut pelit yliripeästi. Mutta nyt, kriittisellä hetkellä käy näin. Tunne vastannee samaa kuin jos väännettäisiin korkkiruuvilla polvilumpiota. PER-KE-LE!
 
-OFFTOPIC . Olenko ainut jolle konsolinet on pelin TUONUT kotiovelle?(en nyt siis puhu nhl2k3:sesta) Koska kaikki puhuvat että postista on pitänyt hakea , mä tilasin normaalisti yhden pelin. Ja olisko ollut perjantai-ilta jolloin mulle soitettiin että oletko kotona oltas tuomas peliä.-OFFTOPIC

Ihme juttu että halukkaat eivät ole peliä saanet , mä sain ekasta paikasta mihin soitin(Torstaina).
Ja nyt kun kyselen nfl2k3:sta boxille niin kaikki sanoo että vaan nhl2k3 on varastossa.
Kai se sit riippuu paikkakunnasta , mut helsingistä noita löytyy aikalailla joka paikasta.
 
Minä tilaan yleensä maksamalla ennakkoon, jolloin peli tulee laatikkoon, mutta ihan kotiovelle? Ei. Aikoinaan kun xboxin aikaisen ostajan tavarat tilasin, niin ne tuotiin helvetin isolla rekalla kotipihalle asti. Oli siinä krapulaisella ihmettelemistä.

Ihmettelen kyllä tuota pelin viipymistä. Veikkaan postin tupelointia. Ei viitsi ostaa kuitenkaan kaupasta kun on tilattu ja ennakkoon maksetukin.
 
Joo mä tosiaan tilasin tuolta konsolinetistä Turokin ja sit perjantai-iltana soittivat mulle että ootko kotona et oltais peliä tuomassa.
Huono päivä oli tilauksien toimitukseen toi perjantai-ilta , olin meinaan just rafla kierrokselle menossa ku soittivat mut äkkiähän se kävi et ehti sit viel hillumaanki.
Olikohan se sit sen takia etteivät olleet saaneet postiin ja kiertelivät sit sen takia ihan ovelta ovelle jakamassa tilauksia? tiedä häntä...
 
Joo just.Pelaan PS2-versiota,10min erät.Lauoin 72 kertaa (!!!) kohti Shieldsiä (BOS) ja peli päätty 1-2 Bostonille!Nyt vittu ne sega-rillit pois päästä!Onko toikaan nyt realistista?Yritin kaikkia mahdollisia laukauksia!
 
Da-aaaamn!!! mä saan ton kyseisen pelin vasta tiistaina!!! ei oo reilu/kivaa!...menenpä tästä ja hyppään kaivoon!...moikkelis molskis! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Joo just.Pelaan PS2-versiota,10min erät.Lauoin 72 kertaa (!!!) kohti Shieldsiä (BOS) ja peli päätty 1-2 Bostonille!Nyt vittu ne sega-rillit pois päästä!Onko toikaan nyt realistista?Yritin kaikkia mahdollisia laukauksia!

Mikä vaikeusaste? Onko Slidereita säädetty yhtään?

Kannattas varmaan kokeilla noiden vaihtelua? . Jos oot sitä mieltä että veskat torjuu kaiken , niin pudota veskojen taitotasoa,nosta laukaisutarkkuutta, ja pienennä laukausten blokkausta.

Itse pelaan All-star vaikeus-asteella ja olen säätänyt slidereita pelit päättyy yleensä Kutakuinkin näin:

KOTI: 0,1,2,3,4
VIERAS: 0,1,2,3,4

(Harvoin on kumpikaan viittä tai enempää tehnyt.)

eli mielestäni aika realistisesti. Ja laukaukset on joku 20-30 riippuen vastustajasta , ja erät on 9min.

Jos nyt lähdetään vertaamaan Nhl2K3:sta ja NHL2003:sta niin kyllä toi Nhl2k3 on 100% realistisempi/parempi.
 
Kyllä se konsolinetin heebo oli mullekin tuomassa sitä kotiovelle...hainpa sen kumminkin noutopiseestä jonka vieressä asun(loistotoimintaa;) )

Peli sinänsä vaatii vielä sisäistämistä(controlllit) koska olen pc:llä aina pelannut. Graafisesti sais kyllä olla huomattavasti parempi...ehkä ens vuonna, mutta kyllä tuo jääkiekolta vaikutti...
 
Äijät vaan vääntää Segan NHL2k3:sta kun meitsi hermoaa ton vanhan EA:n kanssa!

Oma EA:n Änärin pelailu alkoi 8-bittisellä nintendolla nhl-93 pelillä, jonka jälkeen siirryin PC:n käyttäjäksi. Tietsikalla onkin sitten tullut pelailtua kaikkia mahdollisia vuosikertoja, joista paras on ollut vuoden -95 "sato". Sitä jaksoi hinkata 20 minuutin erillä monta kautta. Vuoden 95 pelin jälkeen tulleita versioita ei ole enää jaksanut pelata kuin 10 min erillä yhden kauden, jonka jälkeen peli on saanut poistua kovolta.

Pari viikkoa sitten sain lainaksi NHL2003 xboxille josta luulin, että se olisi parempi konsolilla kuin PC:llä. Väärässä olin, tai siis melkein. Samaa shaissea toi EA työntää vuodesta toiseen riippumatta laitteesta. Xboxille tehty 2003 peli on omasta mielestä sama mikä PC:llä on vuoden 2002-versio.

Pitäis varmaan hommata toi Segan nhl2k3 prkl !!

Ote yhdestä pelistä: (NHL 2003 EA Sports) Tämä on yksi esimerkkipeli, joka jäi mieleen kauden aikana.

Dallas - Minnesota (pelaan Dallasilla) 10 min erät.

Ensimmäinen erä:

Saan neljä 2-minuutin jäähyä putkeen, joiden aikana Minnesota tekee 4 maalia, kaikki samallalailla. Hiljainen veto siniviivalta ilman maskia kohti alanurkkaa, jonka molari töpeksii joka stanan kerta, kun pelaan alivoimalla. Kaikki kolme tappelua tapeltiin erän aikana. Tilanne eka erän jälkeen 0-4.

Toinen erä:

Jätän tällä kertaa sen "supertaklausnapin" käytön vähemmälle ja keskityn puolustaessa vain huitomaan mailalla. Ote alkaa piristymään ja vastustajan ottaessa jäähyjä alkaa myös raivoisa takaa-ajo. Hetkessä tilanne on jo 3-4 ja jatkoa seuraa. Erän loppuun mennessä tilanne on jo tasan 4-4, josta on hyvä lähteä viimeiseen erään.

Kolmas erä:

Taas muutama poikittainenmaila Hatcherilla ja jäähyboxi kutsuu. Tilanne hetkessä muuttuu tappiolliseksi. Tämän jälkeen oli pakko alkaa käyttämään turbonappia enemmän, jotta saisin johtoaseman ennen viimeisiä minuutteja, koska silloin "kone" saa kaikkein helpoimmin maaleja. Erän viimeiset 5 minuuttia ja tilanne on jo huojentuvat 7-5 minun johto, mutta jäähyjä on varottava tai muuten ollaan lirissä. Kone tekeekin ihmeellisen jutun ottaessa maalivahdin pois maalilta vaikka peliaikaa on jäljellä 2 minuuttia. Saan vietyä pelivälineen Minnesotan päätyyn ja ajattelen tekeväni helpon tyhjän maalin, mutta kuinkas käykään. Lehtinen yrittää kolmesti b-pisteeltä, mutta ei! Kaikki yli maalin. Morrow 2 vetoa kohti tyhjää, mutta ei. Kapanenkin kokeilee kerran ennenkuin päätän kuljettaa sen kiekon sinne pesään.
Peli päättyi 8-5. 6 vetoa kohti tyhjää maalia tuntuu kovin paljolta ja kaikki vedot lähtivät hyvältä sektorilta.

Pistää kyllä v****tamaan koneen huijaaminen. No enää ei maaliin mene rystynostot siniviivan takaa, kuten ennen, mutta noi ylivoimalla tehdyt räkämaalit pistää veren kiuhumaan. Ei se jos ne sais maalit niistä kuvioista ja one-timereistä, mutta tuollaiset kevyet rannarit alanurkkaan, johon molari ei reagoi lainkaan on hieman liikaa.

Ei auta itkeä.... Kait sitä pitää mennä jatkamaan kausi loppuun kuten aina ennenkin ja toivoa seuraavan version olevan parempi kuin tämä.
 
Joo tuo kismittää eniten EA:n peleissä, huomaa oikein milloin cpu päättää eka tehä neljä ja suorastaan antaa pelaajalle myös ne neljä että ottelu päättyy tasan, auta armias jos on tyhjä maali niin ylihän se kiekko menee.
 
Montako tappelua olette saaneet / peli?
Miten noita liukuja kannattaa säädellä jos haluaa mahdollisimman realistisen pelielämyksen?

Kävin hakemassa NHL2k3:sen perjantaina ja muutama peli ollaan jo pelattu. Ainoastaan yhden kerran on tapeltu :0
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bisnesman
Montako tappelua olette saaneet / peli?
Miten noita liukuja kannattaa säädellä jos haluaa mahdollisimman realistisen pelielämyksen?

Kävin hakemassa NHL2k3:sen perjantaina ja muutama peli ollaan jo pelattu. Ainoastaan yhden kerran on tapeltu :0


Tappeluita on tullut joku 2kpl mutta pistin sen sliderin kokonaan nollille kun ne on aika huonosti toteutettu :)
Tuolla PS2 urheilupelien puolella on NHL2k3 Kokemuksia-ketjussa jotain juttua slidereistä. Kattelehan sieltä.. :)
 
Säädoistä

Haluaisiko joku suht hyvä pelaaja kertoa omat loistavat säätönsä? Pelaako joku default säädöillä??? Itse kaipailen realisitisempia säätöjä, mutta kun ei oikein jaksaisi vain säätöjä tehdä... Antakaa nyt jotain vinkkejä...
 
Re: Säädoistä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiki10
Haluaisiko joku suht hyvä pelaaja kertoa omat loistavat säätönsä? Pelaako joku default säädöillä??? Itse kaipailen realisitisempia säätöjä, mutta kun ei oikein jaksaisi vain säätöjä tehdä... Antakaa nyt jotain vinkkejä...

Tuolla PS2 urheilupelien puolella on NHL2k3 Kokemuksia-ketjussa jotain juttua slidereistä. Kattelehan sieltä.. :)
 
Uuarghgh! Nyt avoke tempun teki! Ilmoitti, että peli on vihdoin saapunut. Ja Vielä puoli tuntia töitä. Jo viikonloppu oli tuskainen, nyt taitaa tulla piitkät puoli tuntia. tik....tak...tik...tak...
 
Ylös Bottom