Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2003 vai NHL2k3?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Uuarghgh! Nyt avoke tempun teki! Ilmoitti, että peli on vihdoin saapunut. Ja Vielä puoli tuntia töitä. Jo viikonloppu oli tuskainen, nyt taitaa tulla piitkät puoli tuntia. tik....tak...tik...tak...


Enää 23min ;)
 
Terppa vaan.. törmäsin sattumalta tänne foorumille ja aloinpa sitte lukemaan nämä 8 sivua tosta nhl2k3:sta..
että ei perkele.. kyllä vaikuttaa hyvältä peliltä niin täytyypi varmaan huomenna käydä kaupan kautta hakemassa toi :)
mulla sama juttu kuin useilla muilla..(vi**uuntuminen ea flipperiin)
ja jos nyt sit huomennä pääsis pelaa JÄÄKIEKKOA :)
aika moista rahanmenoo vaa tässä kun pari päivää sitte tuli adsl, viikonloppuna tuli ostettua championship manager 4 (loistava peli myös) ja jos tuokin pitää ostaa.. mutta pitää kestää jos saa edes kunnon kiekkoa pelattuu :)
 
Taitaa mennä meikäpojalla tämä päivä lätkän parissa: 9tunnin kuluttua pitäis pelin napsahtaa postiluukkuun, ja illalla Kärpät kurittaa Jokeri-pellejä suorassa lähetyksessä...:cool:
 
Vielä noin neljä tuntia kun nhl 2k3 on mun käsissä :)
että kyllä taitaa mennä ilta jääkiekon parissa ku sielt tulee se jokerit-kärpätkin.. mut kärpät ei todellakaan voita.. on se niin väärin jos ne menee jatkoon ;)
 
Ottaa pattiin, kun...
1. Kaukalo on niin helevetin ISO/pelaajat pieniä
2. Pelaajilla liian korkeat arvot, esim. joku urallaan 8 NHL-matsia pelannut on ratingiltaan 79. Floridalla kun rupesin franchisea vääntämään niin ei oo pelaajaa kenet kehtaisin neloskenttään laittaa. Typerää.
 
Advanced ohjaus..

...tuntuu todella hankalalta! Graafisesti peli on aika ruma... Kai se tästä vielä, kunhan oppii... Tuntuu, että vastustaja katkoo kaikki syötöt. Miten saa one-timerin (lämärin) onnistumaan?
 
Re: Advanced ohjaus..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiki10
...tuntuu todella hankalalta! Graafisesti peli on aika ruma... Kai se tästä vielä, kunhan oppii... Tuntuu, että vastustaja katkoo kaikki syötöt. Miten saa one-timerin (lämärin) onnistumaan?

Siinäpä se. Hyökkää helvetisti ja käytä nostosyöttöjä (L+A). Parempaa neuvoa en osaa antaa.
 
Re: Advanced ohjaus..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiki10
Graafisesti peli on aika ruma...


Onko animaatiot kunnossa?

Itse pidän animaatioita tärkeämpänä kuin kiiltävää jään pintaa..... :)
 
Re: Re: Advanced ohjaus..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Onko animaatiot kunnossa?
Laukaisu- ja torjunta-animaatiot ovat aivan tyylikkäitä.
Pelin pyöriessä ei moitteen sijaa löydy, mutta kunhan katsoo tilanteen hidastettuna, niin huomaa että pelaajien liikkuminen vaikuttaa enemmän hiihtoa kuin luistelua.
Kakspiippunen juttu.
 
Molarien editointi

Aaargh! Nyt helppiä. Olen yrittänyt päästä muokkaamaan maalivahtien arvoja, mutta miten helvatassa se onnistuu? Olen roster managerissa, juu. Olen napsauttanut pelaajakortin painamalla oikeaa tattia, mutta mitä sitten? Arvoja voi selata, mutta miten helkutissa niitä muutetaan!? Olen painellut jokaisen napin läpi, mutta en ole päässyt muokkaamaan. Tuo ohjekirja on aika arseesta, ei ole siitä apua tässäkään. Edit -miehet apua ongelmaan, niin maailma pelastuu ja allekirjoittanut kiittää mitä nöyrimmin.
 
Vastaan itse itselleni: "Idiootti! Ne pitää tehdä ennen kuin aloittaa kauden tai franchisen. Tahvo! Ei niitä enää sen jälkeen muunnella. Torvi!" [end of itsepiiskaus)
 
Hankin pelin maanantaina ja pienen graafiseen ulkoasuun pettymisen jälkeen pelillisesti peli alkoi vaikuttamaan hyvältä mutta nyt on tullut jonkinverran jo hakattua peliä ja muutama seikka alkoi eilen ärsyttämään:

1. tietokone on todella onneton tekemään maaleja, yritin saada koneen tekemään maaleja hall of fame tasolla ja ei se saanu silti kuin 3 maalia?

2. maalivahdit yliluonnollisen hyviä, vaikka säädetty huonoimmalle niin maaleja ei tahdo tulla, varsinkaan tietokone ei saa maaleja (vrt kohta 1), itse yleensä joitakin maaleja saa aina väkisin väännettyä (maalivahdin slideria säädetty, ei juuri vaikuta)

3. tietokone ei ota jäähyjä lähes ollenkaan (tämä ei ole todellakaan realistista) ja tappeluitakaan ei oikein tule. (jäähyjen asetuksia säädetty, ei vaikuta)

No pitää vielä säädella ja testailla asetuksia mutta kertokaas tuleeko teidän matseissa tietokoneelle jäähyjä ja saako se tehtyä maaleja. En varmaan ole liian hyvä pelaamaan, täytyy olla tietokoneen huonoutta että en häviä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Streamer
1. tietokone on todella onneton tekemään maaleja, yritin saada koneen tekemään maaleja hall of fame tasolla ja ei se saanu silti kuin 3 maalia?

Ja kuinka paljon sen olisi sitten pitänyt tehdä? 10 maalia? 20?
Pitääkö vaikeustaso mitata vain maalien määrässä?
Ota nyt hyvänen aika huomioon puolustus, aggressiivisuus, kiekonhallinta, jne...
Paljon itse teit maaleja, kenties 0? Onko väliä, voittaako tietokone 3-0 vai 30-0? Pääasia että se osaa voittaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eihajua
Niin mutta löytyykö Turuust keskustaa tai liikkeitä:confused:

Ainakaan kunnon lätkäjengiä sieltä ei löydy. ;)

Niin, kiinnostaisi tietää tämän pelin hinta Turggusessa, koska tarkoituksena olisi tulla lauantaina katsomaan Daredevil ja sitä ennen käydä ostamassa NHL 2K3.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ja kuinka paljon sen olisi sitten pitänyt tehdä? 10 maalia? 20?
Pitääkö vaikeustaso mitata vain maalien määrässä?
Ota nyt hyvänen aika huomioon puolustus, aggressiivisuus, kiekonhallinta, jne...
Paljon itse teit maaleja, kenties 0? Onko väliä, voittaako tietokone 3-0 vai 30-0? Pääasia että se osaa voittaa.

No perskules jos yritän, että tietokone tekee maaleja ja syöttelen sille kiekkoa tahallaan maalin edessä niin pitäishän sen saaha maaleja maalipaikoista tehtyä, eikös? Eihän se niin voi olla ettei tietokone yritäkään tehdä maaleja kuin jonkun tietyn verran...

Niin, että tuleeko niitä tietokoneen jäähyjä ja maaleja teillä muilla?

Mutta siis kuten sanoin säätöä ja testailua täytyy vielä tehdä, ja toivon/uskon että löydän sellaiset säädöt että peli tuntuu sopivan realistiselta..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Ainakaan kunnon lätkäjengiä sieltä ei löydy. ;)

Niin, kiinnostaisi tietää tämän pelin hinta Turggusessa, koska tarkoituksena olisi tulla lauantaina katsomaan Daredevil ja sitä ennen käydä ostamassa NHL 2K3.

No eiköhän sieltä löydy liike, mistä pelin nappaat...kävin ite vuos sitte jossain suurehkossa kompleksissa sielä jossain liikkeessä joka ei varsinaisesti ollut pc-tai vastaava liike ja siellä kyllä oli peliä joka makuun...harmi etten muista mikä se oli....
 
Ylös Bottom