Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2003 vai NHL2k3?

****ttaa se että jos pelaaja loukkaantuu lievästi, niin tietokone poistaa sen automaattisesti kokoonpanosta. MINÄ olen joukkue, MINUN pitäisi päättää asioista eikä tietokone, prkl.:mad:
Pikkuviat pilaa koko pelin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Ainakaan kunnon lätkäjengiä sieltä ei löydy. ;)

Voittihan TPS b junioreiden kultaa ja c junioreiden pronssia, joten ei se niin huono ole vaikka kausi menikin vähän penkin alle sm-liigassa. Täytyy kuitenkin muistaa mikä on Suomen menestynein joukkue.;)
 
Streamer: tee se mokke edit ni kyl ne sitte osaa tehä maaleja iha hyvin..

Onkos mikko jo playoffeissa? :) pelaat niinku kokokaudella? siis öö 80 matsii..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan val
Streamer: tee se mokke edit ni kyl ne sitte osaa tehä maaleja iha hyvin..

Onkos mikko jo playoffeissa? :) pelaat niinku kokokaudella? siis öö 80 matsii..?


Mikko ei oo vielä playoffeissa eikä niin varmasti niihin pääsemässäkään! :) 55 matsia pelattu ja 8 pistettä eroa playoff-viivaan.. Pitää ottaa hillitön tsemppi päälle! ^^ Eilen tein ihan unelma maalin! Aloitusvoitto Koivulla takana odottaneelle Van Impelle ja kauhee lämäri ihan ylänurkkaan tolpan kautta sisään! Sitä sitten kelailtiin hidastuksena seuraavat puoltuntia kaikista mahdollisista kulmista. Harmi kun hidastuksia ei voi tallentaa.. Pitää kytkee videot tohon väliin :)
 
joo se ois kyl hyvä et sais tallennettuu noit hidastuksia.. se on iha unelmafiilis ku tulee se tolpan kilahdus ja menee sielt sisää :)
mutta helevetti! mulla loukkaantu yhessä matsissa 4 tyyppiä vancouverista.. morrison,ruutu,baron ja brashear (brashear oli pakko treidaa:) ni että saako noita loukkaantumisia jotenki säädettyy.. toi ei oo ihan kivaa :)
ja muutenki tänää menny pelit pahasti.. 1 voitto ja 3 tappiota.. ai ai ai..
 
Se hieman harmittaa kun vieraspeleissä tuntuu ettei joukkueella ole YHTÄKÄÄN kannattajaa hallissa. Varsinkin kun kikkailee jonkun upean maalin sitä odottaa edes jonkinlaisia riemunkiljahduksia. Ja optionsseissa tuntui olevan alussa asetukset aivan *****estä, mutta nyt kun ne on saanut säädeltyä kuntoon on peli kyllä aivan loistava.
 
Varokaa nukahtamista!

Ei jumalissus, hävisin eilen Kingseillä Minnesotalle 10-0 HOF:illa! Saan syyttää siitä pitkälti itseäni... Ensin joukkue meni hurjassa taistelussa 2-0 -johtoon. Kun tuli 3-0, niin alkoi olla peli selvä ja hommasta meni maku. Raivoissani viskelin välillä kiekkoa Potvinilla vahingossa vastustajille, joka teki hölmöilyistäni 4 maalia. Lopussa tuli muutama unelmamaali.

Kokeilin sitten Amateurilla, että voiko silläkään tasolla voittaa tietokonetta. No kato ihmettä, voitin St. Louisin 16-0. Ei peli ihan onnettomasti ole suunniteltu sliderien ja vaikeustasojen suhteen. :D

All-Starilla jatketaan, HOF on jo liikaa, ei mahda mitään...
 
juu kyl toi loukkaantumis säätö hommeli löyty sitte.. oli vaan liian lähellä ettei tajunnu ;)

10-0! noni.. tekikö gaborik ees hat-trickkiä? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan val
juu kyl toi loukkaantumis säätö hommeli löyty sitte.. oli vaan liian lähellä ettei tajunnu ;)

10-0! noni.. tekikö gaborik ees hat-trickkiä? :)

Joku teki hattiksen, mutteipä jäänyt mieleen kuka, kun otti niin suunnattomasti päähän. :D
 
HOFfilla kamppailut on suht tasaisia...3-5 tai 5-2 useammin tulee tappio...noh 5 peliä vasta pelannu...täytyy koittaa sitä all-staria kuhan ei vaa mee ihan liian helpoks...:eek:

enemmän ihmetyttää controllit...
 
Näyttäisi ilmeisesti vaikuttavan aikalailla tuo shooting accuracy nimittäin tietokone jopa sai sitten maaleja jo aikaan, edistysta ;) Eli ei muutaku säätöä ja enemmän säätöä ni kyllä se vissiin siitä.

Se hieman harmittaa kun vieraspeleissä tuntuu ettei joukkueella ole YHTÄKÄÄN kannattajaa hallissa. Varsinkin kun kikkailee jonkun upean maalin sitä odottaa edes jonkinlaisia riemunkiljahduksia.

Jep, minäkin ihmettelin, että ei voi olla totta että summeri ei soi kun maali tulee vieraissa, hehkuttaisivat ja huutasivat ees nui selostajat niin ois vähän tunnelmaa kun tekee maalin vieraissa, no pitänee ite huutaa =)
 
kröhöm...tuota noin. olen omasta mielestäni selannut kaikki valikot läpi, eikä "create a player" valikkoa ole tullut vastaan...pitäisikös tässä sitten tehdä niin että menee muuttamaan pelaajan arvoja ja vaihtaa siitä itselleen haluamansa nimen :D

elikkäs miten on...?

ai niin...MÄ SAIN TÄN PELIN VIGDOIN JA VIIMEIN!!! :cool:
 
On pienen jupinan aika. Hiukan on alkanut ärsyttämään muutamat mokat. Ihmeellistä, että vielä tänäkin päivänä pelit saadaan nykimään, kuten nhl2k3 silloin kun ruudulla tapahtuu paljon. Outoa, että välillä pelaajat menettävät kaikki tekoälyn rippeensäkin. Kiekko saattaa olla nokan edessä ja kolme jätkää ympärillä, mutta yksikään ei eväänsä väräytä kiekon suuntaan. Sitten tulee vastustaja ja rankaisee. Puck freeze ilman syytä? Käsittämätön bugi. Manuaalinen tähtäys? Tarkoittanee sitä, että vaikka mihin tattia vääntää, lähtevät kudit lähes aina keskelle. Ja lopuksi ketjujen muokkaaminen tehty turhan kömpelöksi.

Silti, näistä huolimatta paras lätkäpeli mitä olen koskaan pelannut. Ja vieläpä isolla marginaalilla.. Pitänee lähteä näyttämään Buffalolle kaapin paikkaa. Nöyryyttivät perhanat edellisessä kohtaamisessa sydämeni valittua, Montrealia 5-0. Nyt katsotaan mistä se kana pissii... :D

P.S. Taidanpa heittää farmiin nuo jäähykuninkaat (aggression 85-90), jotka pakottavat treenaamaan alivoimaa. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
kröhöm...tuota noin. olen omasta mielestäni selannut kaikki valikot läpi, eikä "create a player" valikkoa ole tullut vastaan...

Rosters/Lines --> Custom Players.
 
Mulla on sellanen ongelma, että olen asettanut ohjauksen intermediatelle ja tallentanut asetukset, mutta tämä koskee vaan 1-ohjainta. Vaikka olen asettanut myös 2-ohjaimelle intermediaten ja tallentanut, niin se ei auta asiaa: Kakosohjain on aina perusohjauksella. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Niin osaako joku auttaa? Miten tässä paskassa saa molemmille ohjaimille samat asetukset nopsasti?

Joo, se peli ei joskus ota niitä muutettuja asetuksia käyttöön matsiin. Ei auta, kun jatkaa asetusten tallentelua ja aloittaa matsi uudestaan niin monta kertaa, että se hyväksyy ne.
 
Ylös Bottom